37. בשביל לגזור סרט המנוהלים האלו חנקו את הצפון כד לחנוך קו רכבת עם קרונות ריקים לירושלים הנבלות ביטלו 20 רכבות ביום לצפון וממנו. בושה שאין כדוגמת. מצד שני צודקים. הרי גם אם משתינים עלינו רוב בפריפריה ממשיכה להצביע ביבי כמו אוטומטים מקיאוולי | 11.10.18 (ל"ת)
36. ל34 קודם תברר לפני שאתה פותח תלוע, סין היא לאאאאאאא מדינה דמוקרטית אין מכרזים, אין בג"ץ, אין כלום. ברגע שהמדינה מחליטה זה קורה גם במקרה שחיים על הקו 30000 אנשים פשוט בועטים להם בתחת אלי | 26.09.18 (ל"ת)
35. קצת פרגון במדינת ישראל קשה להזיז כל דבר אבל בזמן כץ יש רכת בית שאן כרמיאל שדרות נתיבות קרית גת המסילה השניה לבאר שבע מנהרת הכרמל מנהרת יקנעם מחלף המוביל ועוד שושו | 23.09.18 (ל"ת)
34. יד לי רק שאלה אני לא מהימין ולא מהשמאל, אני גם לא מהנדס. המחדלים המתוארים בכתבה מזעזעים למדי אבל נניח שזה עדיף על מחדלי השמאל. יש לי אליך רק שאלה אחת קטנה - הסינים בנו מסילת ברזל המקשרת את בייג'ינג עם טיבט בגבהים שמעל 5000 מטרים ולאורך אלפי ק"מ בפחות זמן מאשר ממשלות הימין בנו 70 ק"מ מסילת ברזל שתעבור בחלקה באיזור "הררי" שגובהו המכסימלי פחות מ-900 מטרים מעל פני הים. איך אתה מסביר את זה? למספר 30 המהנדס | 21.09.18 (ל"ת)
30. קו הרכבת לירושלים גילוי נאות: 1. אני מהנדס אזרחי, מומחה בניהול פרויקטים הנדסיים מורכבים 2. מעולם לא הצבעתי ליכוד כאשר מר בנימין נתניהו עמד בראש המפלגה 3. לא הייתי מעורב בפרויקט הזה, כי פשוט אף אחד לא הציע לי להיות מעורב בו קו הרכבת לירושלים הוא פרויקט מאד מורכב, אם היו בוחרים חברה נאותה ומקצועית לקידום הפרויקט, היו קמים כל תומכי הסדר הציבורי - ממבקר המדינה ועד העתונות, וטוענים לשחיתות ציבורית. עשו מכרז ציבורי שקוף , וגם זה לא טוב לעיתונות ולמבקרים. פרויקטים הרבה יותר מורכבים בוצעו בעולם כבר לפני מאה שנה. מדוע אין מילת ביקורת על 30 שנות השמאל אשר לא דאג לחבר את ירושלים בירת ישראל ובירתו של העם היהודי למישור החוף בעזרת רכבת ??? היכן הייתם אתם ?! למה רבין לא עשה זאת ? למה גולדה לא עשתה זאת ? למה ספיר וחבר מרעיו לא עשו זאת ??? עכשיו יהיו כמה חודשי הרצה, תהיינה בעיות, תהיינה תקלות, אבל את הכל ילמדו ויתקנו, יעלה עוד חצי מיליארד שח, אבל לבסוף יהיה קו רכבת מהיר וחשמלי לירושלים !!! וכל המבקרים וכל קטני האמונה יאכלו את הכובע. יוסי מ-חיפה | 20.09.18 (ל"ת)
29. את מי מעניינת תחבורה ציבורית? אנחנו נהנים כל כך לעמוד בפקק, לנשום את אדי הדלק ועשן האגזוזים, לחפש חנייה שעות ולקבל דוחות חניה במאות שקלים. אז ממשלת ישראל והשר ישראל כץ לא קידמו תחבורה ציבורית, אז מה? שיתפטרו כמו בבריטניה או יעשו חרקירי כמו ביפן? להפך, ניתן להם מנדט להמשיך לתקוע אותנו בפקקים! כמו שעשינו ב 48, אין יותר טוב מזה... מיכל | 20.09.18 (ל"ת)
28. תגובות הגיע הזמן לבטל את האפשרות לכתוב תגובות על כתבות. בלאו הכי נדיר למצוא תגובות שיש בהן תוכן אמיתי. הרוב תגובות מטעם אינטרסנטים או מטעם הדיוטות דודו | 20.09.18 (ל"ת)
27. מדינת הקומבינות והבלופים כץ צריך להתפטר ביחד עם כל הוועדים המסריחים. מדינה מסריחה ורקובה מהיסוד שמנוהלת על ידי פוליטיקאים עסקנים מקוששי קולות נמאסתם | 20.09.18 (ל"ת)
26. מבחן השעה מדובר במבחן השעה של המדינה. האם אנחנו מסוגלים להפוך למדינה מאורגנת שיכולה להוציא לפועל ולנהל כלכלה - ופרויקטים large scale או האם נישאר רפובליקת בננות בראשות כץ. כץ תתפטר. el pensador | 20.09.18 (ל"ת)
25. בושה העיקר לחתוך סרטים אין ביטחון נוסע חצי בקושי טוה זה הבחירות הקרבות להחרים הרכבת הזו לא בטוחה ולא גמורה חחחח חל | 20.09.18 (ל"ת)
23. ואף על פי כן, הפרוייקט יוצא לדרך נכון יש עיכובים , טעויות וגורמים שמנסים כמה שיותר להפריע ולתפוס כותרות. עובדתית ישראל כץ שר התחבורה היחידי שהוציא את הפקוייקט לפועל. כל השרים לפניו היו בובות שישבו במשרדים שלהם ללא עשיה. כל הכבוד לשר כץ ויישר כוח ralef | 20.09.18 (ל"ת)
22. יש לציין גם את הפאדיחה בשדה התעופה בתמנע. תוכנן להיפתח ב-2015... ישראל כץ, שר התחבורע, הבולגוזר כבר גזר שם סרט לפני כמה חודשים תלאביבי | 20.09.18 (ל"ת)
19. לפי ישראל היום כץ הוא המושיע של עמישראל. רישום באינטרנט לנסיעה חוויתית בדיזל וחשמל. איזה טמטום. נראה שהולך להיות סוכות שלא יישכח. עליסה | 20.09.18 (ל"ת)
18. בלי שמאול אם השמאול לא היה קיים כדי להאשים אותו את מי היית מאשים? את כץ אי אפשר להאשים כי הוא פ... פשוט | 20.09.18 (ל"ת)
17. תאבה כל הפרוייקטים של כץ התחילו רק למען גזרת סרטים ומסיבות עם סטייקים ושמפניה ולא למען הציבור, ממש חולני. צופה | 20.09.18 (ל"ת)
16. במקום נמלים פוליטיים היה אפשר לטפל בתחבורה הציבורית לשני הנמלים הפרטיים אין צידוק מסחרי. הייעוד היחיד שלהם הוא שבירת כוחם של ועדי העובדים - במקום מאות עובדים שמתפרנסים מעולה (נכון מעורר קינאה), מספר מצומצם של טייקונים (שחלקם הגדול בכלל סינים) מכניסים לעצמם עוד כמה מיליארדים כל שנה. תגידו נמל פרטי, מה איכפת לנו? זה הרי לא עולה לנו כלום? אז זהו, שדווקא עולה לכם הרבה מאוד מיליארדים, מפני שאת כל התשתיות מסביב לנמלים החדשים בונה משרד התחבורה ושופך עליהם עשרות מיליארדי שקלים שהיו יכולים להיות מופנים לתחבורה ציבורית. שנה טובה לעם ישראל. אחד | 20.09.18 (ל"ת)
15. שר תחבורה??? מאז שהשר האלים נכנס לתפקיד שר התחבורה והשקיע עשרות מיליארדיםבכבישים, וגרושים בתחבורה ציבורית, זמן ההגעה מנקודה אחת לשניה התארך בכמעט 100%. אז מה הואיל שור הבר הזה לתחבורה? וזה רוצה להיות ראש ממשלה??? ישראלי | 20.09.18 (ל"ת)
14. התקלות הללו הן שוליות. המחדלים הם בני עשרות שנים איך קרה שסללו את כביש חוצה ישראל בלי לסלול אותו עם זוג מסילות רכבת בקרבתו? כעת פרויקט "הנתיב המזרחי" עדיין בשלבי תכנון והפקעות קרקע. איך קרה שתחבורת ההמונים בגוש דן נסללת באיחור עצום כרכבת-קלה-תת-קרקעית במקום כמטרו נורמלי? עד כדי כך שהתעוררו האידיוטים במשרד האוצר (במשרד התחבורה עדיין ישנים כנראה) ומבינים טרם הפתיחה שהיא לא תעמוד כלל בעומס ושיש להתחיל לתכנן מטרו בנוסף, עם מסלול חופף ברובו? איך זה שעדיין אין מסילה רביעית (וחמישית ושישית) תבוואי האיילון הצפוף? הלא כבר כעת הוא לא עומד בעומס ובדרישת הרכבות! איך קרה שחידשו את הקו הישן לירושלים לפני 13 שנה, ועדיין לא רכשו מערכי רכבות שמתאימים לתוואי ולפיתולים? במקום זה הורסים את מערכי ה-IC3 הוותיקים, ואלו נותרים ללא חלקי חילוף! ועוד דבר: מה לעזאזל תעזור ועדת חקירה אם אף אחד לא מסוגל ליישם איזה שהם המלצות שלה? הנוסע | 20.09.18 (ל"ת)
13. 10 שנים שר תחבורה והפקקים רק מתרבים במדינה שלנו אין תכנון ארוך טווח שיכשיר את ישראל כמדינה מובילה בערים עתידניות. היו צריכים לבנות פה ערים חדשות, מבוססות טכנולוגיה,עם תכנון חדשני, ותחבורה עתידנית, אבל כשיש פוליטיקאים ולא מנהיגים אז המדינה נראת כמו קציצת פלאפל- אוכל רחוב טעים, משמין,עתיק והמוני תכנון לתווח ארוך | 20.09.18 (ל"ת)
12. לא להשתמש בהכללות וסיסמאות כשאני משווה בין מצב התחבורה הציבורית בכפר סבא ופתח תקווה כיום ובשנות ה90 ,אז מגיע למסקנה פשוטה: עכשיו הרבה יותר טוב. אין אגד,אין נסיעות שלא בוצעו בערב,כמה חברות תחבורה נכנסו לשירות,הודות השר כץ.הוא באמת בולדוזר,הוא מחולל מהפכות גם התעופה,גם סולל כבישים ,גם בונה רכבת קלה ועוד. אני מבין,שיש אנשי שמאל שמבקשים להחליף את השלטון הנוכחי,וכל פעולת הממשלה הם מגנים ומשמיצים אותה. . אזרח פשוט | 20.09.18 (ל"ת)
11. ממשלת נבחרי הערסים והחרדים,עולם שלישי אלה יסעו גם 3 שעות ברכבת ,העיקר לא להיות ׳סמולנים׳ . ולגבי השר כץ,עד שלא יקחו לו את הרכב ויכריחו אותו להשתמש רק בתחבורה ציבורית הוא ימשיך להיות מנותק.והתחנה ב׳קרית מלאכי׳ 8 קמ מהעיר.כל כך עלוב. גירי גרב,תרבות המגרב | 20.09.18 (ל"ת)
10. אנחנו עוד שניה ב-2019 ועדיין קשה להסתדר בארץ בלי רכב התחבורה הציבורים בישראל ממש לא מאורגנת עם המון בעיות. כל תיקון קטן ברכבת נעשה על חשבון אלה שמשתמשים בה הכי הרבה כדי להימנע מעבודות בסופ"ש. הרכבות מאחרות פעמים רבות ואף פעם לא מגבירים את התדירות של הרכבות בשעות העומס מה שיוצר רכבות מלאות עד אפס מקום. אוטובוסים מאחרים באופן סדיר, וכאשר מתקשרים לשירות התשובה היא "לא יודע" או "האוטובוס כבר עבר" למרות שהוא ממש לא עבר. זאת לא התחבורה הציבורית שאמורה להיות בישראל של 2019, אפילו לא קרוב. תחבורה ציבורים | 20.09.18 (ל"ת)
9. ישראל כץ עובד ב "אגד".?? ישראל כץ אחראי לפקקים אדירים. צריכה לקום וועדת חקירה. מדוע ישראל כץ לא פותח מכרז למוניות שרות להציע הובלות מהירות ללא המתנה של עשרות דקות בתחנות? לא מספיק רק להוריד את המחיר בתחבורה הציבורית-חובה להרחיב את היצע האפשרויות.-מעבר לאוטובוסים ולרכבות גם מוניות שרות וחברות הסעה רבות. כך באמת הפקקים יצטמצמו. | 20.09.18 (ל"ת)
8. למה צריך נהגים? אפשר להחליף אותם בבינה מלאכותית הרבה יותר יעילה, עומדת בזמנים, לא מדברת בטלפון, לא שמה שקיות גדולות על החלון שמסתירות את המסילה, לא מעשנת סמים, ובטח שלא שובתת.... אה ובמחיר של פחות ממשכורת אחת של נהג קטר מתחיל ולא צריך להמציא את הגלגל של הרכבת מחדש... זה כבר קיים במדינות אחרות דיי לעובדי מדינה | 20.09.18 (ל"ת)
7. כץ יודע להתהדר, אבל התוצאות בשטח קטנות מאד. מזכיר מישהו? אולי את אדונו הביב, שהתהדר לא מזמן שהוא רואה רק מחלפים וגשרים, אצלו פשוט אין פקקים.... אגב בדוחות oecd בכל הקשור לתחבורה וכבישים (בדיוק כמו בחינוך), קבוע ישראל ממלאת את המקומות האחרונים! אאט | 20.09.18 (ל"ת)
6. גילה אדרעי הורסת כל חלקה טובה ברכבת איך מבקשים מהשר כץ לתפקד ומולו וועד של גילה אדרעי שהיא מלכת ההשבתות והסיפורים ?! יש להפריט את רכבת ישראל ולסלק וועד שכל מעשיו הוא לדרדר את הרכבת ואמינותה לתחתית . מרדכי | 20.09.18 (ל"ת)
4. לרשימה הזאת צריך להוסיף גם את המחדל של שדות התעופה השדה בתמנע שהיה אמור להיפתח בשנת 2017 עדיין לא נפתח. בנוסף כבר 6 שנים מדברים על שדה תעופה בינלאומי נוסף שיקל על העומס בנתב"ג כאשר אין שום התקדמות בנושא. אלון | 20.09.18 (ל"ת)
2. כתבה נבזית נראה שמישהו מחפש לרדת על שר התחבורה. וכמובן לכרוך את נתניהו בעניין. אכן היו תקלות רבות שלא כולן באחריות שר התחבורה כמו פעולות הוועד הכוחני נתמך השמאל של הרכבת אך אין היקף פעולות בסדר גודל כזה של מיליארדים שאין בו תקלות ועיכובים. כנראה שרק בכלכליסט אין תקלות אף פעם. יש לברך את שר התחבורה ות נתניהו על ההשקעה המסיבית בתחבורה שלא היתה כמותה מאש קום המדינה שמפירותי נהני האזרחים וכתבי כלכליסט יום יום משה | 20.09.18 (ל"ת)
1. בנק ישראל ימשיך לקבוע שהריבית היא 0% והכבישים ימשיכו להתמלא במכוניות חדשות שנרכשות איזה כיף לנו בפקקים האינסופיים! העיקר שהבנקים מרויחים הון עתק מהריבית האפסית. העיוותים הקשים ממשיכים אבל, לבנק ישראל לא אכפת ב 100% מימון. בלי-להביא-כסף-מהבית! | 20.09.18 (ל"ת)
ישראל כץ חונך היום קו רכבת שאינו מוכן: השנה האבודה של התחבורה הציבורית
37 תגובות לכתיבת תגובה