20. רק בישראל סוגרים שדות קיימים.שדה דב דורש שידרוג ד הקלות שבה מכבשי ההון רומסים כל דבר ציבורי חי ומתפקד.. את שדה דב צריך לשדרג ופרט לטיסות פנים ישרת גם טיסות לואו קוסט לחול בזול. בנייה בגוש דן צריכה להיות רק על חורבות דרום תל אביב.. שכל בית יהרס ויבנה עליו בניין ותושבי הדרום ישתדרגו בחינם.. כן בחינם על חשבון רווחי היזמים.. כל הקישקוש של פיצוי בעלי האדמות בגוש הגדול.. הונאה. הם קנו קרקע ללא זכויות בנייה ולכן לא חייבים להם כלום. רונן מאילת | 24.09.18 (ל"ת)
18. זיהום אוויר . הזרקת מאות אלפי טונות של דלק שרוף היישר לאטמוספירה. אותנו משגעים עם בדיקת העשן בטסט בשעה שהמטוסים עושים ימים כלילות עבודה הרבה יותר יעילה בזיהום מסיבי. אף אחד לא טורח לדבר על כך כי פשוט כולם רוצים להמשיך לטוס. תחשבו על זה.... יורם | 24.09.18 (ל"ת)
17. עכשיו נותר רק להסביר איך זה מתיישב עם הנטייה של חברות התעופה להפסיק לרכוש את המטוסים הענקיים כדוגמת A380 של אירבאס ו-747 של בואינג, ולהסתפק במטוסים יותר קטנים וחסכוניים, לכל הטווחים. המטוסים הגדולים ביותר שנרכשים כעת הם ה-777 של בואינג וה-A350 של איירבאס, וגם הם יהיו טובים בעיקר לטיסות ארוכות. תוהה | 23.09.18 (ל"ת)
15. בן ניתאי ויש את בן ניתאי גאון הגאונים. בכל "דיון" על המצב הכלכלי מביאים אוהדיו את העומס בנתב"ג כהוכחה לגאונות הכלכלית שלו. הם "שוכחים" לעדכן אותנו שהאיש גאון בינלאומי - ובזכותו עולה מספר הטסים בכל העולם - כולל הודו וסין ... יואב | 23.09.18 (ל"ת)
14. טייס כבר לא מקצוע נחשק והעתיד בכלל אוטומטי. משכורות טייסים צעירים נמוכות מאוד והמקומות נתפסים על ידי אוהבי טיסה שלא חושבים יותר מידי על העתיד התעסוקתי שלהם. דיילים תמיד יהיו אבל השכר נמוך גם (חוץ מאסיה אבל התחרות תגיע לשם גם), מי שהולך להרוויח קצת אלה החנויות והמסעדות בשדות התעופה שעדיין יכולות לגבות סכומי עתק מקהל שבוי (אבל מצד שני דמי השכירות שלהם גבוהים). בקיצור מי שירוויח אלה יצרני מזוודות... טייס | 23.09.18 (ל"ת)
13. מקווה שמישהו חכם קורא .. יש דרך התיעלות פתרון כירטוס עי מכונה בלי הדלפקים הטפשיים ומניחים את המזוודה לבד . מדבקה למזוודה יוצאת לבד . למה לכ נילמד מארהב ? יוסי | 23.09.18 (ל"ת)
12. הסוד בשינוי השיטה הטפשית הכניסה אולי תחשבו מחוץ לקופסא. מה מיתן ליעל בתהליך המיותר . כל השדות בארהב כירטוס אוטמטי וממדיכים . את המסוודה אתה מניח לבד חיים | 23.09.18 (ל"ת)
11. פשוט להתיעל .. הייתי בשדה בווגאס . עשר דקות אתה בשער . יודעים בדיוק מי מגיע ולכן כל הבידוק קשקוש.. למה לא לשלוח מזוודות ולהדפיס כרטיס מראש במתקנים כמו בארהב חיים | 23.09.18 (ל"ת)
4. ככה נחזור לימי הביניים כולם תיירים עכשיו, ועוד עם כל הנוסעים ממדינות עולם שלישי שפתאום יכולים להרשות לעצמם לטוס. כל המחלות של כל העולם יהיו עכשיו בכל מקום, ושלא נדבר על כל הפשפשים שיתפסו טרמפ על הטרנד. לא מספיק שכל הישראלים היו נוסעים להודו וחוזרים עם פשפשים עכשיו ההודים יתחילו להגיע לכל מקום ואז הלך על כולנו. פשפש על האש | 23.09.18 (ל"ת)
3. ההודים לא יעקפו את ארה"ב כל כך מהר, אין להם לאן לטוס גם ככה להודים גם ככה אסור להכינס לשום מקום בלי ויזה והשכר הממוצע שם מהנמוכים בעולם. רק האליטה שם מצליחים להוציא ויזה למקומות כמו ארה"ב או אפילו אירופה, ו"חופשה זולה" בשבילהם זה לא לואו קוסט לתאילנד, זה נסיעת אוטובוס לנפאל. אז הסיכוי שהם יעקפו את סין בקרוב לא קיים, ואת ארה"ב יקח להם עוד הרבה זמן לעקוף. פחח | 23.09.18 (ל"ת)
2. הכלכלה העולמית תתרסק הרבה קודם היא כעת בקושי מחזיקה את הראש מעל המים. זה יגמר במלחמת עולם חדשה. לא יעזור. עודף האוכלוסיה מאסיבי מדי. קריסה אקולוגית תעשה את העבודה. כמו המבול,רק הרבה יותר שיטתי. אאא | 20.09.18 (ל"ת)
התחזיות בענף התעופה: עד 2036 נצטופף עם פי שניים נוסעים
20 תגובות לכתיבת תגובה