6. ירושלים ממשיך עם הסוס והעגלה שלי.בטוח שאגיע לפני הרכבת.אצלי לפחות הסוס לא מודיע פתאום על מחלה.אצלי הסוס לא שובת שביתה איטלקית.שיהיה בריא הסוס שלי חי רק על תבן. השופט | 25.09.18 (ל"ת)
5. בזיון כל ההצגות של כ"ץ לא עוזרות. הבטלנות וחוסר התכנון בזמן צצים עכשיו. גם כשיגמרו מתישהו את הקמת מערכת החשמל, הרכבת מירושלים תגיע רק עד תחנת ההגנה בת"א, ולא לתחנת השלום וסבידור שהן המטרה של מרבית הנוסעים. ומה עם האחור הלא מובן בהזמנת קטרים וקרונות ובההכשרת צוות עובדי הרכבת. זו בדיחה עצובה שעולה מליארדים למשלמי המיסים. חבל שהעיתונות לא חוקרת לעומק. חיים | 23.09.18 (ל"ת)
3. כלכליסט, מגישים רק מידע חמוץ הקינאה או הקינאה והשינאה? היא כבר לא יכולה להשאר בתוך מערכת ה"עיתון" ללי | 23.09.18 (ל"ת)
2. הקו נבחר לא מעט הודות למגמה ירוקה ארגון הסטודנטים מגמה ירוקה לקח פרויקט שהציבור לא הכיר, ועירית ירושלים בראשות אולמרט ניסתה לטרפד, מיתג אותו בתור 'הרכבת המהירה', החתים עשרת אלפים ירושלמים שהם רוצים אותו, הגיש את החתימות במפגש מתוקשר לשר התחבורה דאז אפרים סנה, וזה הכריז על הקמתו זמן קצר לאחר מכן. לפעמים הטובים מנצחים. יובל | 23.09.18 (ל"ת)
1. על חשבון החיפאים הרכבת מחיפה חוף הכרמל לתל אביב של.08:16 בוטלה לאלתר על מנת לספק קרונות לקו של תל אביב ירושלים. הליכוד מצפצף על חיפה. חיפאי שנדפק | 23.09.18 (ל"ת)
קו הרכבת מירושלים יעבוד בסוכות? תרגיל משטרתי גדול ינסה לאשר מחר את הנסיעות בחג
6 תגובות לכתיבת תגובה