15. מינימום מרחב לרגליים - לא יעזור עם מגיפת ההשמנה גם הרוחב של הכיסא רלוונטי... יסמין | 25.09.18 (ל"ת)
14. יש לעשות מרד צרכנים איך נתנו לזה לקרות עד היום יושבים כמו סרדינים בושה וחרפה בושה | 25.09.18 (ל"ת)
13. למה לא אל על כי אני לא רוצה לממן ועד עובדים חברה שחצנית האף בשמיים מקום של פרוטקציה מפאי אל על לא | 24.09.18 (ל"ת)
9. למה לא אלעל תשובה ל 3: מסיבה זו ואחרות עזבתי את אל על לפני18 שנה!! זו השפה היחידה שהם מבינים!! רק לא אלעל!!!!! גדי | 24.09.18 (ל"ת)
7. הצעד המתבקש הבא הוא להמודד עם טסים שמנים יש לחייב אנשים מעל משקל מסויים לקנות לטוס בניזנס או לקנות שורה שלמה. זכותם להשמין אם בא להם אבל זכותינו למלוא הספייס שקיבלנו מחברת התעופה. נוסע-יותר-מדיי | 24.09.18 (ל"ת)
5. קיצר, רוצים לצמצם ביקושים על ידי העלאת מחירים. מה, זה לא ברור? פםחות מושבים, כשמחיר הטיסה הכולל לא השתנה = מחיר גבוה יותר פר מושב. ביבי טיסות זולות (עם אפשרות למושבים טובים בתשלום), עכשיו כולם חייבים בתשלום. איזה יופי זה, תקנות ורגולציות ממשלתיות!!!!11 NOT גל | 24.09.18 (ל"ת)
4. אסדות בקרבת החוף לא יקומו אזרחי ישראל תתעוררו! אסדות בקרבת החוף הן מפעלים פטרוכמיים אדירים! #עוצריםאתהאסון #שומרי_הבית אין לנו ארץ אחרת | 23.09.18 (ל"ת)
2. חבל...אל על יגידו שחוק בארה"ב לא מחייב אותם כחברה ישראלית וינמקו בשיקולי בטחון: הרי אם הנוסעים מקופלים ומכווצים - מצמצמים את אפשרות הפעולה של גורם עויין. ויגבו תוספת מחיר כי המירווח בין המושבים באל על יהיה פחות ממה שהחוק יחייב. (הגיון אין, תאוות בצע יש, ועוד איזה) גילוי נאות: כבר שנים איני טס באלעל, לא ידוע מה המצב כיום. איש אחד | 24.09.18 (ל"ת)
ארה"ב: חברות התעופה יחויבו לקבוע מידות מינימום למושבים - ולרווח לרגליים
15 תגובות לכתיבת תגובה