אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פלאפון זורקת עצם ללקוחות

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
החברות לא מרוויחות כסף, אין מאיפה לפצות
תפנימו, זה הכיוון, צריך כמובן להודות לכחלון שזו "המהפכה" שלו, עצירת כול השקעה בתשתית, פיטורים נרחבים כול אלו פוגעים ברשתות, תדירות התקלות רק תעלה, מי שחושב שחברה שמרוויחה מיליוני שקלים בודדים ברבעון (או מפסידה) תשקיע בתחזוקה, בשדרוג, בשרידות טועה
רמי | 04.10.18
8.
החברה חושבת רק על עצמה ולא על לקוחות
הפיצוי שאמורים לתת באמת כול יום נוסף של תקלה הם צריכים לקזז מהחשבונית את הסכום של החיוב החודשי של החבילה אך בימקום זה נותנים הטבות שכלל אף אחד כימעט לא משתמש כמו גלישה ללא הגבלה שיחות לחול ועוד 2 גיגה בחול וכאלה החברה עוברת על החוק ועל הגנת הצרכן צריך שהרשות להגנת הצרכן תיכנס לתמונה ומהר החברות אחרות רק הם בסדר ולא עוברים על החוק בכול מה שקשור לתקלות עים החברה הייתה מבצעת בדיקה של המערכות כול הזמן כול הנזק הזה כלל לא היה קורה זה חיסכון שהחברה עושה כמו בדיקול מקיפות ושאר הדברים
יקיר  | 25.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת