אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"במטוסים מאירופה כבר אין מקום לחבילות"

61 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
"UPS", "DHL", "Fedex"...הכל חרטא.
ברגע שהמשלוח מגיע לארץ לידי החברות האלה שלשמן נוספת המילה "ישראל", אז גמרנו עם אמריקה, גמרנו עם חו"ל. - המשלוח נהפך לתת-רמה הישראלית המוכרת: שרות בסטנדרטים ירודים, קומבינות, תיחמונים, חיובים מנופחים כולל חיובי סרק, שקרים, ושירות לקוחות שלמעשה לא קיים.
יניב | 25.09.18
41.
לגמרי ברור ש UPS ישראל לא אותה חברה ולא אותם סטנדרטים של החברה העולמית
מיישרים קו עם השרות המחורבן של כל חברות השילוח והעמילות שפועלות בארץ. חבילות שעוברות את כל אירופה ביום וחצי, מרגע נחיתה בארץ יגיעו אלי תוך שלושה ימים במקרה הטוב, ושלושה שבועות במקרה הרע.
לקוח מאוד לא מרוצה | 25.09.18
40.
UPSחברה מעולה
תפנימו הדואר מוכר מוצריו בהפסד,שבסופו של דבר הציבור ישלם ראו ברפורמה האחרונה המדינה נתנה לדואר 450 מיליון שקלים אחרת היו בקריסה כלכלית,מי משלם על זה ,כמובן נכון ניחשתם...אתם. UPSזו חברה פרטית שצריכה להרויח ,ולכן צודק המנכ"ל ,צריכה להיות כאן תחרות הוגנת,ותפקידו של משרד התקשורת לפקח על זה,אבל מנסיון אישי,הוא לא עושיםכלום,פקידים עצלנים שגם אין באפשרותם לעשות הרבה,ראו מה קורה בעולם המערבי ישנה תחרות הוגנת בין כל "השחקנים" באופן שיוויוני, שמהדואר חושש מתחרות ולכן הנשק היחידי שנשאר לו זה למכור בהפסד.וק
שלומי עיני | 25.09.18
35.
תגובה 33 הכי נכונה כאן
תזמינו מאמזון, איביי, איי-הרב וחברות גדולות מסוג זה שבהן מחיר המשלוח מופיע מראש כך שלא תתעסקו בתשלום לצד ג'. אם יעשו לכן בעיות אל תשלמו ואם לא יעבירו את החבילה יהיה להם עסק עם אמזון. אם אתם מזמינים מאתרים קטנים תוודאו שאתם מזמינים דרך דואר ישראל או דרך DHL, שם לא מרמים.
לא פראייר | 25.09.18
21.
הוא רוצה לקנות את דואר ישראל מה לא ברור פה
וכמו כולם וכמו תמיד מפרקים את החברה הממשלתית לחתיכות מורידים אותה לרצפה מייבשים אותה מתקציבים גורמים לה להיות גרועה יותר ויות ר ואז מוכרים לחבר הקרבו בשני שקל ופתצאום כולם עבדי קבל העלויות ללקוח מכפילות את עצמן השרות על הפנים וככה ביב והחברים שלו יוצאים מרוצים. שיטה שעובדת עד עכשיו בדיוק ככה .
דני | 25.09.18
19.
גובים כסף בנוכלות, הייצוגית בדרך!
אם מישהוא בחול שולח חבילה בעלות משלוח בין לאומי דרך UPS, אין כל מקום והצדקה ש UPS יגבו כסף כל שהוא בארץ. העלות שהוא שילם כוללת DOOR TO DOOR. עכשיו נראה אתכם מצליחים לשחרר מהם חבילה בלי כל מיני סעיפי שקאר (דמי ניהול) בעלות של מאות שקלים. מוכר בחול ששולח דרך UPS, אני מוותר על הרכישה. נכוותי מספיק פעמים מהם.
יניב | 25.09.18
18.
רק מי שמבין שחברתו מוכרת כשלילית מגיב ככה
איזו תחזית קודרת... לא ימשך המצב... מה שלא ימשך הוא טעויות של פרטיים ליפול בחברות השילוח שסוחטות בהפחדות דמי עמלת שקר כלשהו כדי להביא חבילה אחי שקיבלו עשרות דולרים לשילוחה לישראל. כן כן - לא רק בחינם. חוסר ההוגנות שלכם ידוע לכל ולכן אתם מ פ ח ד י ם. חברתכם הטיסה עבורי כשירות חלופי 3 סוללות שהגיעו תקולות במקור. ביקשתם 280 ש"ח לשחרר 3 סוללות אצבע מהמכס בשווי של כמה דולרים בודדים. התגובה שלי היתה שאתם יודעים איפה אתם יכולים לשים את הסוללות... לא צריך אותן ולא את השירות הגרוע שלכם. והלוואי שהייתי היחיד עם טענות כלפיכם. הפורומים מלאייייים בתלונות על עמלות הזויות והפחדות מכס. אז שיבושם לכם מכל הפראיירים שעדיין מתחלפים - אבל מה שישתנה הוא שלא יעשו אתכם יותר הזמנות במתכוון. כל מכרי מבקשים במפורט גם לא בחינם - רק לא לשלוח ב UPS! אפילו שיקח יותר זמן, בכל מקרה לא UPS. מי יודע... אולי עתידה של UPS הוא כעתיד TOYSRUS
המזמין יזמין | 25.09.18
10.
ups גונבים 250שח+ דמי שחרור מהמכס על כל שטות הכי קטנה.
כל פעם שמוצר שהוזמן דרך אחת החברות האלו נעצר במכס מסיבה כלשהי הן מכריחות את הלקוח לשלם סכומים משוגעים שעולים לרוב על סכום ההזמנה עצמה. גם אם החבילה הייתה חייבת במע״מ בסכום זעום של כמה עשרות שקלים בודדים... תוסיפו 200ש״ח ״פתיחת תיק מכס״, 60ש״ח ״פקיד משרד התחבורה, כדי שיתן חותחת שזה לא מוצר שקשור לרכב״, 20שח דמי מחשב, 40שח דמי איכסון ועוד ועוד. לא רוצה לשחרר את החבילה בגלל העלויות המשוגעות? לא ישלחו חזרה ... ״החבילה תושמד״ (ז״א אחד העובדים יקח אותה הביתה). פעם אחת שיחררו בשמי, ללא האישור הטלפוני שבדרך כלל נדרש, חבילה בשווי 100ש״ח ורצו 300ש״ח+ עמלות. כמובן שסרבתי לקבל את החבילה אבל השליח כמו עבריין הטריד אותי ואיים עלי טלפונית במשך שבוע. רק אחרי התערבות מנהלת ההטרדה הפסיקה.
אבויויו אבוקסיס | 25.09.18
8.
גם בשילוח יש מוצרים שונים
האוריינטציה של חברות הבלדרות בישראל הייתה ועודנה כלפי הלקוח העסקי. זה המוצר שהם מוכרים - מעטפת שירות לוגיסטית ללקוחות עסקיים. כמו בכל תחום - הלקוח הפרטי לא יכול לקבל את אותם שירותים במחיר זהה. חברות הבלדרות ייצטרכו להתאים מוצר נפרד שמיועד ללקוחות פרטיים. עם הזמן וניצול היכולות הטכנולוגיות שלהם - אולי מוצר זה יהיה דומה או אפילו זהה למוצר העסקי, אבל אם כרגע ינסו לתת ללקוח הפרטי את אותה רמת שירות של לקוח עסקי - הם יפילו את שניהם. נסו להגיד לעסק שמשלם עשרות אלפים של דולרים בחודש שהבלדר מתעכב עם החבילה הדחופה שלהם כי הוא צריך לעבור בחמישה בתים פרטיים לפני, או שפקיד המכס עסוק מכדי לטפל בתיק של הלקוח העסקי, כי שואב האבק של הלקוח הפרטי הגיע עם שנאי מעל 9 וולט.
י.ג. | 25.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת