14. ל 10 הבעיה שלנו שאנחנו לא יודעים לפרגן תחשוב עד עכשיו הצליחו אז בו נאחל להם בהצלחה פחדן | 01.10.18 (ל"ת)
13. הצמיג מוגבל-התנועה של ציר הבוכנה של המשכך. מה קורה למבנה המשכחים בפגיעה מהצד כגון פגיעת מדרכה. סקרן | 28.09.18 (ל"ת)
11. באז גדול ותו לא, סיבוב על גב המשקיעים חברה נחמדה שלו היתה מתמקדת בכסאות הגלגלים כנראה שהיתה הופכת לחברה רווחית קטנה ונחמדה. המעבר לעולם הרכב מתוך חלום להפוך לחברה גדולה ממה שהיא באמת, יביא בסבירות גבוהה להתרסקותה. זהו שוק שמרני ואיטי שבלי גיוסים אינסופיים קשה לראות איך תגיע החברה לשוק וגם אז קשה לדבר על רווחיות. אבל הי, בינתיים יש מי שמוכן לשלם... חברה אמיתית לא תצמח כאן. אולי אקזיט אם ימצאו מישהו מספיק טמבל שיהיה מוכן לשלם. אחד שיודע ;-) | 28.09.18 (ל"ת)
8. ל-6 ו-7: מי שמבין יותר מכם חושב אחרת אם חברות גדולות ורציניות מוכנות להשקיע מליוני דולרים בפיתוח הזה אז כנראה שיש לו פוטנציאל הרבה יותר גדול ממה, שאתה חושב. ול-6: תתפלא אבל הסינים לא יודעים להעתיק כל דבר. למעשה את רוב הדברים הם עדיין לא יודעים להעתיק ללא קבלת ידע מהחברות המפתחות. לא סתם הם מחייבים בחוק כל חברה, שרוצה להקים מפעל בסין להעביר ידע טכנולוגי. רפי | 27.09.18 (ל"ת)
7. להערכתי הסובייקטיבית, אין ממש בטכנולוגיה הזו בנוסף רכבתי על האופניים עם הגלגלים שלהם, ולא הרגשתי יתרונות כלשהם על-פני רכיבה עם אופניים רגילים לא משוככים. אם משווים לאופניים משוככים קדמי ואחורי, הפתרון שלהם לא שווה ממש כלום. אבל יש מי ששילם 25 מיליון דולר.... קובי | 27.09.18 (ל"ת)
2. תקנה אותם במחיר אסטרונומי ותקבור את כל הטכנולוגיה, זה מה שהם עושים בדרך כלל הסכנה שחברת רכב | 27.09.18 (ל"ת)
מיצובישי משקיעה בגלגל שהמציאה סופטוויל הישראלית
15 תגובות לכתיבת תגובה