אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

110 שנה אחרי יצור מודל ה-T הראשון - פורד מנסה להישאר צעירה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
שי(2) - לא הבנתי, איפה אני טוען את הרכב שהבטחת לי?
אני גר בקומה גבוהה בעיר, לא בוילה בפריפריה. איפה אני יכול לטעון את הרכב החשמלי? ברחוב אין שקעים ובשקע החשמל שיש במקלט של הבניין - למה מי מת שהשכנה שלי תממן לי חשמל למכונית שלי? לה אין מכונית והיא לא מתנדבת לספק לי חשמל חינם. כלומר אין לי שקע חשמל ליד הבית וזה אומר שהרכב החשמלי מושבת בעוד הרכב המנועי ממשיך לנסוע. הקיצר אנחנו ממשיכים עם רכב בנזין עוד הרבה הרבה שנים. אבל למי שגר בוילה בפריפריה? שיחקת אותה. לך על זה. רק קח בחשבון שאם אתה נוסע לעיר אין לך מקום ל"תדלק".
נהגוס | 02.10.18
8.
מגיב 2: לרכב חשמלי כל היתרונות, אבל למרות שיש לו רק נקודת תורפה אחת בלבד (סוללות),
היא כ"כ משמעותית שתפוצתו מתעכבת: (1) טווח מאד מוגבל. לא משמעותי עבור יוממנים שנוסעים עד 100 ק"מ לכל כיוון ומטעינים את הרכב בלילה, אבל משמעותי לכל השאר, במיוחד כאלה שיוצאים לטיולים ארוכים. (2) מדי כמה שנים יש להחליף את הסוללות. עסק מאד יקר. (3) לסוללות משקל עצמי מאד גבוה - משמעותי פחות ברכב פרטי, משמעותי מאד במשאיות ששם משקל הסוללות בא על חשבון מטען שבעל הצי יכול היה להוביל ולהרוויח עליו עוד כסף.
א | 01.10.18
1.
לא יעברו לייצר רכב חשמלי הם יפסידו כסף והחברה תפשוט רגל!
העולם עבר לחשמלי ממזמן! רק בישראל חברות הדלק חושבות שהן יצליחו לעצור את כניסת הרכבים החשמליים לעוד הרבה זמן אבל לדעתי תוך שנה הם כבר ישפכו לכאן! הכל תלוי בנו הצרכנים מה נעדיף לקנות? רכב בזנין מיושן מזהם שמפרנס טייקונים או רכב חשמלי שאפשר להטעין בבית שעלות התחזוקה שלו היא 80 אחוז פחות מרכב רגיל!
שי | 01.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת