131. חוסר צדק הממשלה צריכה לפצות או אפילו לרכוש רכבים אלה, כדי למנוע נזקים כספיים, יפה מאד בזמן יבוא הרכבים האלה ידעה הממשלה לגבות מסים ולהעלות את מחיר הדיזל שהיה פעם חצי מחיר מדלק פרדו רוחמה | 09.11.19 (ל"ת)
130. שודדים גנבים רכב עבודה ישן משרת אותי זה עשור שנים מטופל עובר בדיקת עשן אחת לחצי שנה במכון רישוי לא מזהם יותר מרכב דיזל אחר מה להוציא סכום של 12000 אלף שקל עבור רכב שווה 20 אלף עוד הוצאה למס הכנסה יוזי | 06.10.18 (ל"ת)
129. לכל העשירים שהגיבו יש אנשים שלפני 15 שנה קנו רכבים כאלה ושאין להם תכסף להחליף רכב או להוסיף את המסנן הזה. אז בקיצור תצאו מהתחת של עצמך תתחשבו גם באחרים גל | 02.10.18 (ל"ת)
128. מה עם אופנועים וקטעונים שמשאירים מאחוריהם סירחון מזהמים לא פחות מהזידלים מרעישים ועוקפים 2 פעימות | 02.10.18 (ל"ת)
125. זיהום האוויר לנסוע אחרי מכונית דיזל ישנה שפולטת עשן זה גרוע ביותר הגיע הזמן לזרוק אותם לתת פיצוי לבעלי הרכב חיים | 02.10.18 (ל"ת)
124. חוק מצויין בעלי טנדרים חקלאים וקבלנים שמעונינים להגיע למרכז עיר חייבים לשדרג הרכב לשנתון חדש בכל מקרה. מפני שטנדר לא אמין ונח אחרי 8 שנים. בעלי גיפים שמגיעים למרכז עיר הם בכל מקרה חולי נפש שצריך לאשפז ואת הרכב לגרות. חקלאי | 01.10.18 (ל"ת)
122. לא יעבור!! אם המדינה לא תממן את הפילטר אז זה מס . ודרך אגב מה שונה רכב שנת 2007 משנת 2006? ומי בכלל קבע שדיזל מזהם יותר מבנזין ? זה שיש רכבים תקולים עם פייח זה סיפור אחר ,דיזל שעובר בדיקת זיהום אוויר אינו מזהם ,ואם יש פילטר אז שיורידו את בדיקת הזיהום או שיממנו בעצמם את הבדיקה .לאנשים אין כסף לקורת גג פה במדינה העלובה הזאת אז גם את הרכב עבודה שלהם רוצים לקחת להם. פשוט הזוי !! אזרח | 30.09.18 (ל"ת)
121. תעשיית ייצור רכב - זיהום גדול יותר יותר מזהם: -לקנות רכב חדש כל 3 שנים. לייצר כל כך הרבה רכבים לשנע את.הרכבים בעולם. לשנע את.כל החלקים. פחות מזהם. להחזיק דיזל ותיק סוס עבודה ! אוסי | 30.09.18 (ל"ת)
120. ממגחגחג הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם תקראו את החוקה הכוונה היא לרכב מסחר מעל 4 טון ואו שרשום ברישיון שהוא מסחרי . הגיפים הם אינם מסחריים ולכן אין צורך שלמה | 30.09.18 (ל"ת)
119. מתנה לבדואים מי שירכוש את הרכבים בזול, הם הבדואים בדרום. שם אין חוקים וכל ילד בן 8 הוא נהג מדופלם ישראלי | 29.09.18 (ל"ת)
118. אחלה, בוא נקרע את הדיזלים הישנים מזהמים מס' אחת, רק ש.... המזהמים הראשיים במדינה הזו הם מפעלים, מפחמות, תחנות כח פחמיות, ככה שלי נראה שזה צעד נחמד לגזול את כבשת הרש. מה עם לסבסד את הפילטר המדובר כדי לא לצאת סתם שמוקים ולפגוע בציבור נירחב? אמיר | 29.09.18 (ל"ת)
117. טפלו קודם באגד דן קווים אפיקים ואוטובוסים פרטיים מה עם אוטובוסים נפלתם על הג'יפים דודי | 29.09.18 (ל"ת)
116. האם לרשויות ידוע כמה רכבים כאלו יש ? אולי המהומה מוגזמת? ראוי לשלוף נתונים ולפרסם כמה כלי רכב כאלו יש. אולי כל הרעש ומההומה לא מוצדקים, כי יש מעט משאיות ששורדות שנתון כזה? בכלי רכב פרטיים הזיהום מפחות, בהרבה, חלקם מזהמים אפילו פחות מרכב בנזין, וגם מהם יש מעט מדגמי 2006 ומטה. כמו שנהוג בישראל, יש כבר כמה בתי דפוס שנערכים להדפסת מדבקות "יש לי מסנן" לכל דיכפין, ומערכת הקשרים במכוני הרישוי לתאפשר למי שרוצה (ומשלם?) לקבל מדבקה בלי להתקין מסנן. חייבים נתונים נכונים כדי לקבל החלטות. לא רק לייצר כותרות של שבח עצמי כדי להסיט את תשומ ת הלב מבעיות תחבורה רבות - בתכנן ואכיפה - שיש בישראל. אישימוטו | 29.09.18 (ל"ת)
115. ממשלה אוכלת אזרחיה לפעמים יש לי הרגשה שהממשלה רוצה להרוס,לפגוע,לרושש את האזרחים כך שלא ירימו את הראש שלהם.כמו למשל שמעתי שמחודש דצמבר יכול כל פקח של הועדה המקומית לבניה לתת קנס של עד 300 אלף שקל לכל מי שחרג בבניה,(אפילו אם בנית מחסן ) זאת אומרת שעשרות אלפי מושבניקים וערבים הולכים לשבת בבית הסוהר,כי לא יהיה להם איך לשלם את הקנסות הללו. אבי מהגליל | 29.09.18 (ל"ת)
114. אז שישלמו 6000 שח במקום לזהם את האוויר. מספיק זיהמו את האויר עד עכשיו. זה מה שיש | 29.09.18 (ל"ת)
113. מסננים בתי זיקוק חברות כימקלים יורידו מהכביש יסלקו את המפעלים הם גם בתוכנן בערים לא צריכים לסלק אותם מלכי צדק | 29.09.18 (ל"ת)
110. זאת סתם טפשות, אבל לא בגלל זה אני מוכר... יש לי ניסאן "טראנו" 2005, יד ראשונה שמורה ומטופלת כל התוספות! שמוצעת למכירה... חובב טראנו מושבע, יעדיף רכב שמור ולהשקיע בו ולהמשיך למלא דלק ולנסוע יגיל | 29.09.18 (ל"ת)
109. בלי אכיפה זה לא שווה כלום יהיו פקחים שבודקים את המדבקות האלה? עדיף לעמוד בפקק ממוצע ולבדוק מי פולט ענני עשן מהאגזוז שלו - יותר קל לאתר. יסמין | 29.09.18 (ל"ת)
99. התמונה לא רלוונטית , פאגרו מהמודלי שבתמונה לא מזהם את האוויר והתקנה לא חלה עליו עופר | 28.09.18 (ל"ת)
98. ארץ אוכלת יושביה ... קנינו ושילמנו את מיסי הגזל על הרכב שלנו ועכשיו המדינה דורשת עוד מס דווקא מאלה שאין להם ומחזיקים רכב ישן מחוסר ברירה. מאחר ושולמו כבר כל המיסים על הרכב, המדינה היא זו שצריכה למממן את המסננים או לרכוש את כלי הרכב הללו ולא להצליף בנו ! הצופה | 28.09.18 (ל"ת)
97. חנקו אותנו, סיכנו ודרסו ילדים בגלל שדה ראייה גבוה מהם, שיחנקו וישלמו מה שלא הבנתי אבל, זה איך קפצו בכתבה מאמירה שלא יוכלו להכנס למרכזי הערים הגדולות, לאמירה שלא מזכירה את מרכזי הערים אלה בכלל את הערים הגדולות, ומשם ישר לאמירה שרק בכבישי הנגב יוכלו לנסוע?! בינתיים מטרטרים תחת חלונות הבתים, כי צריך לעמוד עם מנוע עובד כדי לחכות למישהו וגם חייבים מזגן...בצפיפות העירונית זה מחנק של ממש, ישר לתוך הביית, אז מי שלא בערים הגדולות ימשיך להיחנק? קשה להאמין שייאכף | 28.09.18 (ל"ת)
96. ג'יפים שלא רואים שטח ונוסעים לפוזה זה מיותר ומזהם שישארו בחוץ תעברו לכלי רכב קטן יותא או שתסעו בג'יפ שטח מודרני שלא מזהם, ועדיף בכללי לוותר על ג'יפ. אל תקנו רכב שטח כסטטוס של "יש לי ואני טחון בכסף, שוגר דדי וגולד דיגרית משפחת בית המלוכה ובית הקלפים" עעע | 28.09.18 (ל"ת)
95. אם זאת החלטה נקייה - אז מעולה , אם יתגלה שזה לוביסטים עשו את זה אז כולם להיות מפוטרים. י | 28.09.18 (ל"ת)
94. לקרוא את הטוקבקים ולהבין כמה עם ישראל מטומטם אין פה שום דבר של זיהום אוויר אלה של כסף למקורבים. תבדקו מי קיבל בלעדיות על יבוא והתקנה של הפילטרים ותבינו לבד. הפילטרים הם הפיתרון הכי גרוע, יש פתרונות הרבה יותר טובים וזולים וכל הצעד הזה הוא פופוליסטי שנועד להכניס המון כסף למקורבים. אזרח | 28.09.18 (ל"ת)
93. רכבי שטח יש רכבי שטח חדשים ופולטים עשן יותר מרכב חדש ומה ההבדל בין מנוע דיזל של טנדר לבן ג'יפ זה מנוע דיזל וזה מנוע דיזל .ומדוע המדינה לא מעודדת ומשתתפת לפחות בחלק מעלות המסנן? אילן | 28.09.18 (ל"ת)
88. תכלס, מהלך נכון..אבל לא יקרה באופן כללי אין מקום לג'יפים בערים הצפופות שלנו. אנשים נוסעים על ג'יפים וזה נחמד ויפה אבל אין לזה מקום. אתה רואה בן אדם אחד בתוך ג'יפ ענק ואומר למה למה??? זה לא אמריקה עם האוטוסטרדות או אירופה...מי צריך את זה פה?? זה טוב רק לטיולי שטח תכלס. אבל ברור שלא יסכימו איתי כי אין בעיה להצטופף בסחלה של גוש דן עם ג'יפ ענק ולחפש איתו חניה. מה הסיכוי? | 28.09.18 (ל"ת)
87. קנו רכב דיזל התקינו גז לתבוע יצוגית את המדינה חובה רכבים המונעים בגז לא מורשים להיכנס לאף חניון תת קרקעי עכשיו הדיזל הופך להיות דחוי מי יפצה את בעלי רכבי הדיזל רק המדינה אמנם חוכמה אין אצלינו אבל טיפשות בשפע שישלמו המעודדות | 28.09.18 (ל"ת)
86. ל 81. אין קשר. מוניות חייבות להיות בנות פחות מ 3 שנים פה מדברים על רכב בן 12 מישו | 28.09.18 (ל"ת)
82. 77 צודק. אוטובוסים לחשמל. הם מייצרים גם זיהום רעש בסופו של דבר יהיה צריך לעבור לרכבים חשמליים או תאי דלק... שם טוב | 28.09.18 (ל"ת)
79. לפני כמה שנים היה מבצע ונתנו מענק למי שעושה הסבה לרכב שלו לדיזל באותו הזמן מחיר הסולר היה חצי ממחיר הבנזין הממשלה ממש דחפה למעבר לדיזל, והרבה נהגים עשו את זה למרות שהטיפול במוסך לרכב דיזל היה יקר יותר, אבל מה קרה במשך השנים, רכבי הבנזין השתכללו וצריכת הבנזין ירדה , מחיר הסולר עלה כמו הבנזין ומי ששמע לקריאת המוסדות ובאמת עשה הסבה עכשיו אוכל אותה. זה ממש דומה למבצעים אחרים שהממשלה יוזמת כמו מעבר לדרום כאשר מוזילים לך את עלויות הנסיעה ברכבת מוזילים את הארנונה, מוזילים את הקרקע , מוזילים את המיסים ואחרי שהשתכנעת ו'נפלת' בפח אז אחרי מספר שנים כאשר אתה כבר תקוע בדרום עם בית וחובות וילדים פתאום כל ההטבות נעלמות אחת אחרי השניה, אז תגידו לי למה שמישהו יענה למבצעי העתיד של הממשלה? נהג | 28.09.18 (ל"ת)
78. הקומבינה הבאה נתחיל דווקא בסוף, כלי רכב עם מנועי דיזל עוברים בדיקת עשן בעת מבחן הרישוי השנתי. אם הם עוברים אותו סימן שהם תקינים. המסננים הללו לא רק יקרים אלא לא אמינים, הם מורידים את הספק המנוע מה שמגדיל את הזיהום בפועל ויש להם נטיה להסתם. סך הכל עסקינן בעשרים וארבעה אלף כלי רכב בכל מדינת ישראל. זה לא מה שיציל את המדינה. משום מה נוצרת ההרגשה שזו עוד קומבינה שהזכיינים להתקנת המסננים מקורבים לשללטון. מי ששכח נזכיר עוד כמה קומבינות למשל האפוד הזוהר שנכפה על נהגים בגלל טעות בתכנון השוליים בכביש 6, או שינוי התקינה לאוטובוסים מה שאפשר לשני חברי מרכז ליכוד להתחיל לייבא אוטובוסים סיניים שהם זולים יותר אבל איכותם נמוכה יותר והיבוא פוגיע ביצור המקומי שבשנים האחרונות הוא מעולה ואינו נופל מייצור אירופאי. כרגיל ישראל ארץ הקומבינות ועכשיו לפני הבחירות כל ראש ראשות מקומית רוצה להראות שהוא דואג לניקיון האוויר. יובל | 28.09.18 (ל"ת)
77. יש לתת יותר סמכויות ותקציב למשרד איכות הסביבה 1. לטפל בכול המפחמות. 2. לטפל בכול מה שקורה מסביב לשפד"ן. 3. לטפל בכול מה שקורה במפרץ חיפה מעבולה | 28.09.18 (ל"ת)
76. קשקוש אחד גדול רק עוד גזל על האזרח הקטן מחזיק ג’יפ פגרו ישן 99׳ כרכב 3 בבית לצרכי טיולים בלבד... בשנה בקושי עושה 6,000 קמ כמה כבר זיהום אני מייצר? למה שאשקיע אלפי שקלים במסנן? מישהו משתתף איתי בהוצאות הרכב? אגב 2 הרכבים השניים הם גם דיזל ואיתם ביחד אנחנו עושים כ 80,000 קמ בשנה - לדעתי זה פי 10 יותר זיהום.... אורי | 28.09.18 (ל"ת)
75. הרכב שלכם מזהם, תחליפו אותו או תתקינו ואל תתנו לנו לנשום את הקמצנות שלכם מזהמים ועוד באים בטענות הרכב שלכם מזהם | 28.09.18 (ל"ת)
73. כניסת רכבים למרכז הערים הגיע הזמן שגם בארץ יתחילו לאסור כניסת רכבים של תושבים מעיר אחרת למרכז הערים מרכזיות כמו ת"א, ירושלים, חיפה. החוק כבר קיים בערי אירופה. מידי יום נכנסות עשרות אלפי מכוניות שמזהמות את מרכז העיר, ולרוב יש בהם נוסע אחד בלבד, הנהג. יש לתת מדבקות מיוחדות לתושבי מרכז העיר, כדי שיוכלו לנוע בעירם מבלי שיהיו פקקים נוראיים. ותושבי הערים האחרות יוכלו לנסוע בתחבורה ציבורית או בשרות כמו אוטותל. ורד | 28.09.18 (ל"ת)
70. כרגיל בישראל, מילה זו לא מילה ואין משמעות גם אם קיבלת את כל האישורים בזמנו... זה צעד מוצדק לרכבים חדשים. אבל רטרואקטיבית? נמאס שמילה זו לא מילה, אדם יכול להיות הכי מסודר ולבדוק את כל האישורים בעת הקנייה, אאל"ט הממשלה אפילו עודדה פעם דיזל כסוג של חסכון בדלק. ועדיין אתה אף פעם לא יודע מתי יקפצו עליך "חחח, ביטלנו רטרואקטיבית והכסף שלך הלך לפח". לי אגב אין רכב כזה, אבל הרגשתי את הטריק "הרטרואקטיבי" בביטוח לאומי, במדידות לארנונה, בקופ"ח שאישרה תרופה, לקרוב משפחתי עשו את זה באישורים לעסק. מישהו תאר את זה כ"פוביה מפתיחת דואר", כי הוא בטוח שזו תהיה עוד מכה ע"ס 8000 שקל שבאה משום מקום. מעוצבנת | 28.09.18 (ל"ת)
69. כול הרעיון זה לשכלל את היכולת של הרשות לגבות מס או לקנוס נהג באופן אוטומטי על ידי מצלמות ירדן | 28.09.18 (ל"ת)
68. רכבים פרטיים ומסחרים מזהמים?!! גם יש מלה ניידות דיזל שפולטת עשן שחור ואמבולנסים כמו סוואנה קיה סורנטו סקודה אוקטביה וכימעט כול ניידת מישהו עושה עם זה משהו?! אא | 28.09.18 (ל"ת)
67. אפשר לדאוג לצמצום הזיהום גם בלי לפגוע בבעלי הרכבים אם השמירה על איכות הסביבה מספיק חשובה, המדינה יכולה לסבסד חלק מהעלויית של שדרוג מערכת הפליטה ברכבים הישנים / להוזיל מחירי רכבי שטח חדשים ואלו רק שני רעיונות שאני שולפת ככה מקצה המחשבות! דווקא הייתי שמחה מאוד לטויוטה פראדו 2018 ואפילו לדגם 2007, מה לעשות שהמחירים בשמיים?? אז קניתי פראדו 99’. התקנה החדשה היא פשוט פגיעה נוספת במי שאין להם מספיק כדי להינות ממיטב החידושים הטכנולוגיים שהכסף יכול לקנות! עצוב ומקומם. פראדו | 28.09.18 (ל"ת)
64. האוטובוסים הם הבעיה כל השאר זה צינימלי חובה להעביר כל האוטובוסים לחשמל ומיידית: כל אוטובוס חדש חייב להיות חשמלי אניהו | 28.09.18 (ל"ת)
63. נסעתי אחרי רכב כזה מלא עשן שחור פשוט סכנה לא יכולתי לראות את הדרך מרוב עשן תקנה חשובה ביותר | 28.09.18 (ל"ת)
62. שיסתמו את הפה, נבלות בכייניות קניתם רכבי שטח בשביל השופוני? לעלות על מדרכות? עכשיו 'זדיינו. שנים זיהמתם והסרחתם את העולם, וחנקתם אותנו. לא מתאים לכם - תחליפו את הרכב. חכם חנוכה (גם בסוכות...) | 28.09.18 (ל"ת)
61. רכבי דיזל מזהמים ימשיכו לנסוע בכל מקום! פשוט תתחיל תעשייה של מדבקות... ובואו נראה איפה בדיוק השוטרים שיתעסקו עם זה? כבר שנים אני רואה פה ושם רכבים שפולטים עשן ממש שחור ומסריח אבל אף אחד לא עוצר אותם גם אם הם נוסעים לפני ניידת משטרה. אסף, מרכז | 28.09.18 (ל"ת)
60. ש אגד יעברו לאוטובוסים חשמליים מזהמים את השכונות בחיפה עשרות שנים. אוטובוס דיזל זו צרה צרורה ! חיפאי | 28.09.18 (ל"ת)
55. 16 צודק! אבל לא רק הם ממתינים עם מנוע דולק ומזגן כשבחוץ רק 24 מעלות לפני כמה ימים הגיע בעל מקצוע לאחד השכנים, והשאיר את הברלינגו דיזל שלו נעול עם מזגן פועל, בדיוק מתחת לחלון שלי. חזר אחרי שעה וכעס שהערתי לו... ירון | 28.09.18 (ל"ת)
54. לא יפה לשים תמונה של דגם שיוצר מ 2008 והלאה... זה לא משרת את הנקודה. צריך לשים תמונה של רכב נפוץ שמזהים שהוא לפני 2006 . גיא | 28.09.18 (ל"ת)
50. רוצים מסנן - שהמדינה תממן, אחרת זה עוד מס. כשיש מחירים הגיוניים לרכבים חדשים אנשים מחדשים, אבל אצלנו כולם תקועים עם רכבים ישנים ועוד המדינה מחפשת לדפוק אותם שוב ושוב. יאללה, ההוא עם קוראנדו, פשוט תשרוף את האוטו שלך ותקבל מחירון מביטוח. זה אולי ידפוק את האויר אבל ישמח את הטמבלים ה "ירוקים" שלא חושבים שניה אחת דקימה. יגאל | 28.09.18 (ל"ת)
47. לאסור מכירה של רכבי דיזל כל פעם שאני הולך ליד רכב דיזל אני כמעט נחנק, ברכבים הישנים הפיח השחור לא מאפשר לנשום בחדשים לא רואים פיח שחור אבל יש ריח חריף ומחניק. הפתרון של התקנת מסנן יעזור אבל זה לא מספיק. צריך לאסור על מכירת רכבי דיזל, חוץ ממשאיות שאין ברירה.. ושמוניות ואוטובים עירוניים יעברו לרכב חשמלי. אויר נקי | 28.09.18 (ל"ת)
46. לחסל שוק שמלכתחילה לא היה אמור לקום- לא נשמע לי שזו בעיה מלכתחילה אסור היה לתת לרכבים המזהמים האלה רשיון לעלות על כבישים עירוניים, איכשהו זה עבר והם זיהמו לנו את הצורה בשעה טובה מישהו שם לזה סוף למי שלא הבין ויש לו רכב כזה- תחליפו רכב גלעד | 28.09.18 (ל"ת)
45. טוב מאוד עבור בריאות הציבור, אבל המדינה צריכה לסבסד את התקנת המסנן אם משנים את החוקים רטרואקטיבית אחרי שאנשים כבר קנו את הרכבים אז אי אפשר להטיל עליהם עלות התקנה של אלפי שקלים, זה לא הוגן. חוץ מזה גם לא מדובר בכל כך הרבה רכבים, כי רוב המכוניות במדינה הם בנזין ובני פחות מ-12 שנה, אז קצת חוצפה להטיל עלויות כאלה רטואקטיבית. איציק | 28.09.18 (ל"ת)
42. מבקר המדינה צריך לבדוק לעומק מי מקבל שוחד ומי היבואנים שמיבאים את המערכת הולכים לעשות קופות של כסף. ומי . מהמשרד לאיכות הסביבה .ומי השרים שקיבלו בעקיפין .היום הם כבר לא שרים .אבל הם הלוחמים על ישראל כץ..דחוף מבקר המדינה.והמשטרה מפקח | 28.09.18 (ל"ת)
41. רק במים יש להניע את התחבורה ולספק אנרגיה לעולם חקי חיון , המים הם העתיד האנרגטי של התחבורה ושאר תחומי האנרגיה בעולם כולו. לבנתיים יש להשתמש בדיזל מודרני. אין להשתמש ברכבים הממונעים באמצעות חשמל מפאת היותם מסרטנים. חקי חיון | 28.09.18 (ל"ת)
40. מהפכת הדיזל נכון מאוד מה כתבו בתגובת 23....המצאתם גזירה על הנהגים ? סבסדו אותה.עוד דרך לגזור קופון מהנהגים....תתביישו ! שי | 28.09.18 (ל"ת)
35. היכן הוגדר תחום מרכז העיר? כל עוד אין הגדרות, החוק הינו אות ריקה מתוכן מעשי. לא נראה אכיפה, לא באום אל-פאחם , לא בלקייה וגם לא בתל-הביב. משה | 28.09.18 (ל"ת)
34. חוצפה ללא הודעות והתראות אני מחוייב להתקין מסנן בעלות של 12000שח וזאת רק בשלושה מוסכים(של תעבורה). זה רכב עבודה. מישהוא חשב איך לספק את המחסור ברכבי עבודה בקרוב? הכל בן רגע-טמטום א | 28.09.18 (ל"ת)
33. כל אירופה זה רק דיזל אז רק בישראל זה מקור הזיהום?! חארטה, הכל כדי שנקנה דלק יקר ומיסים נוספים אזרח מיואש | 28.09.18 (ל"ת)
31. צעד נכון. שום סיבה בעולם שרכבי שטח מזהמים יסתובבו במרכזי הערים, אבל מה עם כל המוניות המונעות בדיזל ? עליהם אף אחד לא יעז להטיל מגבלה כזו כי יש להם לובי עברייני שמחזיק את המדינה בביצים. ליאור | 28.09.18 (ל"ת)
29. שיחנו בכניסה לערים, יוציאו אופניים חשמליים ויסעו לדרכם אבל... אין דאווין ברכיבה על אופניים חשמליים, אין את הפוזה של האבו עלי מעניין אותי אם הג'יפ ההוא משנת 2006 ירד אי פעם מהאספלט עם כל הפוזה של 4X4 וצמיגי שטח. הפסולת לפח וחסל | 28.09.18 (ל"ת)
28. לדעתי רוב הרכבים האלו, נמצאים במגזרים מאוד ספציפיים, שיביאו אישור פקטיבי שהם התקינו את הפילטר פקטיבי, שיעברו טסט פיקטיבי כאילו יש להם פילטר פעיל. בפועל, יהיה שם במקרה הטוב, שהוא שהוא כאילו פילטר, כדי להשתיק את העיניין. אני | 28.09.18 (ל"ת)
26. כל הכבוד למדינה ,צעד חכם. מי שרוצה שישלם, עכשיו שידחפו את האוטובוסים החשמליים לכבישים ויורידו את המונופול חברות הדלק נהג | 28.09.18 (ל"ת)
25. מה זה מרכזי ערים רעיון של שר אויל שלא עשה כלום למען הסביבה ורוצה קולות במרכז הבבונים שמריהו | 28.09.18 (ל"ת)
24. שיטה נוספת לעודד לרכוש מכוניות חדשות ואז המדינה מרוויחה שוב ממיסים כבדים- די לעושק האזרחי דן | 28.09.18 (ל"ת)
23. לא טובת הכלל ולא שמירה סביבתית אלה עושק מדינתי צריך ללכת אחרי הכסף,משהו פה מרוויח והרבה מהמהלך,יבואני החלפים,מוסכים שיתקינו את הסנן וכמובן המדינה תרוויח אגרות חדשות מי הנפגע הבלעדי, האזרח הפשוט חסר ההגנה זה שמחזיק רכב בשווי 20 אלף שח או שישלם 6000 שח או שבעצם יאבד את רכבו,הלא מרבית האוכלוסיה בישראל גרה בערים למה שהמדינה לא תסבסד סננים כאלה והתקנתם אם באמת אכפת לה מהסביבה לחייב אזרחים לשלם על שירות שהיו צרכים לקבל מהמדינה זה חוצפה! שי | 28.09.18 (ל"ת)
22. מכונית עבודה טנדרים עובדים קשה בשדות .מי ישלם תוספת ? זה עוד מס סמוי לעסקים קטנים .ניסיתם להרויח גרוש בלי עזרה ממשלה? ניסיתם לגדל תוצרת בלי מכוניות עבודה? מישהו חשב מצויין איך להרויח, לא צריך לעשות כלום - צריך רק חוק שיחייב להעביר כסף מכיס של עסקים קטנים לכיס של מקורב . חקלאי | 28.09.18 (ל"ת)
21. קצת מוגזם "לא יכלו להמכר בשוק היד השניה" מדובר על מרכז ת"א וחיפה, גם ככה רץלא כדאי להכנס עם רכב לאזורים מאלה. רכבי השטח נועדו לטיולים מהנים בארצנו היפה תוך כדי לימוד אהבת הארץ לשמירה עליה. הספק אם התקנה תשפיע על שוק רכבי השטח. מצד שני מין הראוי שמדינה שרוצה לשפר את איכות האויר לא רק תטיל "קנסות" על הציבור אלה תרתם ותתקצב את הטיפול בזיהום האוויר . תספסד ותעודד התקנת מסננים שטח | 28.09.18 (ל"ת)
20. פתרון מתחת לפנס הממשלה הלכה על פתרון פופוליסטי. קטר דיזל (בשימוש קרונות משא/נוסעים) אחד של רכבת ישראל מייצר ביום אחד זיהום אויר כמו 500 רכבי טויוטה בשנה. הקטרים עוברים במרכזי הערים בתל אביב, חיפה, בנימינה,לוד, באר שבע. מפעלי תעשיה מזהמים. אוטובוסים ומשאיות ישנות. זיהום האוויר הנוצר מרכבי פנאי דיזל הוא פרומיל מזיהום האויר בערים, אבל קל והרבה יותר זול למדינה להטיל על האזרח הפרטי לבצע שינוי מאשר על גופים ממשלתיים. שהמדינה תוביל ותתן דוגמא לאזרח בהחלפת קטרי רכבת ישראל בעלות של מאות מליוני שח -שם טמון הזיהום הפתרון דובי | 28.09.18 (ל"ת)
19. טמטום בעלי רכב "מזהם" לא אשמים! המדינה בדרכה האבסורדית אישרה לייבא רכבים אלו כאשר היה קיים בעולם תקן מחמיר יותר. המדינה אמורה לשלם את עלות ה"מסנן" רוב בעלי הרכבים ה"מזהמים" הם אנשי עבודה ושירות לכם המתלהמים. אין ייבוא לארץ של רכבי עבודה לא "מזהמים" המדינה מייבאת את הרכבים האלו כי היא מרוויחה מיליארדים על הסולר,הבלו, המע"מ, ההיטלים . ואנחנו המגזר העובד משלמים את זה יאסרו להיכנס למרכזי הערים לא נגיע לעבוד אצלכם. עובד עם הטנדר | 28.09.18 (ל"ת)
18. פילטר במערכת הפליטה קונים פילטר באי ביי מתקינים אצל אגזוזן וזה לא יגיע ל6000 בולשיט...משקיעים פעם אחת וזה עדיין שווה מירידת ערך במסחריות/טנדרים בשנה של אלפי שקלים.בהצלחה וחג סוכות שמח תמני | 28.09.18 (ל"ת)
16. לא רוצים זיהום? שימנעו שריפות צמיגים מעזה מי שלא רוצה זיהום שימנע שריפות צמיגים ומעפיפוני ובלוני תבערה מעזה, למה שילחמו בהם?!?! יותר קל לעשות קופה על גב האזרח נמוכה!!! ירון | 28.09.18 (ל"ת)
15. זיהום אוויר זה מהלך מבורך .אבל שהמדינה תממן את החלק כמו את המובולאי שיספסדו אותו ויוזילו את הטסט אז זה יהיה מושלם והכי חשוב זה להעיף את האוטובוסים אלה מקור הזיהום לא הטנדרים שיביאו אוטובוסים חשמליים לערים הגדולות הכי טוב והכי נכון לעשות .חג שמח לכל בית ישראל לב | 28.09.18 (ל"ת)
14. ככה זה למי שלא הבין פעם המדינה דחפה לעבור לדיזל, היום לגז ,חכו חכו עוד תחטפו על זה. נהג ותיק מאד | 28.09.18 (ל"ת)
13. זיהום אוויר גם ברכבי הדיזל החדשים ישנה נורית המתריאה על צורך להוסיף.אוריה זהו נוזל מיוחד נגד זהום אוויר שמוסיפים דרך פתח ניפרד ישראל | 28.09.18 (ל"ת)
12. לא די לגרוט רכבי-שטח דיזל כמה פעמים ראיתם כזה, עומד בעיר עם מנוע פועל כדי שלנהג יהיה מיזוג אויר? יש לגרוט את בעליהם! | 28.09.18 (ל"ת)
10. כל האוטובוסים מלפני 2006!!! ממשלה בלי מוח! אפילו הקטרים של הרכבת לפני 2006!! צחי | 27.09.18 (ל"ת)
9. שיתקינו את המסנן ויפסיקו להתבכיין חושבים רק על עצמם יש את טובת הכלל העולם צועד קדימה ארז | 27.09.18 (ל"ת)
7. תכנית מעולה-המדינה צריכה לתת מענק גריטה במקום שיהיו כתבות כאלה שיוצאות נגד התכנית, צריך לרתום את בעלי הרכבים המזהמים לשינוי ולאשר תקציב למענק למי שיגרוט את רכבו ויוריד אותו מהכביש. בנוסף צריך להכריז על הרחבת התכנית בהדרגה גם לרכבים חדשים כדי שאנשים יפסיקו לרכוש דיזל לחלוטין. גם רכב דיזל חדש הינו מזהם משמעותית ביחס לרכב בנזין. אמיר | 27.09.18 (ל"ת)
6. כאילו שרכבי דיזל שיוצרו אחרי 2006 לא מפזרים חלקיקי סרטן לכל עבר ומי בדיוק יאכוף? אוטו | 27.09.18 (ל"ת)
4. מכה רצינית אבל חיובית צריכים לעלות את השנתון האסור לשנים של 2010 ואף יותר. חבל שזה נופל על האנשים בלי פיצוי מטעם המדינה. הרי אנשים שילמו מיסים צהוב | 27.09.18 (ל"ת)
3. מי הולך לאכוף את הדבר הזה? הסיבה שבמדינה כל אחד עושה מה שהוא רוצה, נוהג שיכור, נוסע כמו פסיכופת על אופניים חשמליות ועוד זה בשל היעדר אכיפה. העבריינים צריכים להתחיל לפחד. מי | 27.09.18 (ל"ת)
2. בעד אויר נקי לדור העתיד סביר מאוד כי בהתחלה בעלי רכבי השטח יתעלמו מהחוק ("לא ידעתי" , "לא קבלתי התראה" וכדומה). לאחר תקופת הסתגלות יגיעו הקנסות שיפגעו ברבים מחובבי השטח (המטומטמים מביניהם יברחו לשדות כדי לחמוק מהשוטרים ויתפסו ע"י רחפנים ומסוקים ולאחר מכך יאבדו את רכבם). צר לי עליהם, אולם בריאות הציבור (וצמצום העלויות הכרוכות בכך) הן בעדיפות גבוהה יותר. מי יתן ונדמה יותר לאירופה מבחינת הדאגה לסביבה ולבריאות הציבור חובב שטח | 27.09.18 (ל"ת)
מהפכת הדיזל: עשרות אלפי טנדרים וג'יפים לא יורשו להיכנס למרכזי הערים בעוד חודש
131 תגובות לכתיבת תגובה