אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחיר הציוץ: מאסק ישלם קנס של 20 מיליון דולר ויפרוש מתפקיד היו"ר

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
לצחי מס' 2
המספרים שלך אפילו לא מדגדגים את המציאות. 2 מיליון רכבים חשמליים בשנה? טסלה שמוכרת הכי הרבה רכבים חשמליים לא תעבור את ה-200K השנה ושאר החברות ביחד לא מגיעות ל-100K, איך הגעת ל-2M רק אלוהים יודע. הלוואי ובעתיד רכביים חשמליים יעלימו את רכבי הבערה אבל כל עוד העלויות של רכב חשמלי גבוה מעלות של רכב בערה(עם כל הסימפטיה לאיכות הסביבה) אז הנפט ישאר עוד הרבה מאוד שנים. כן, יש כמיליון איש בעולם שיכולים להרשות לעצמם לשלם יותר בשם איכות הסביבה אבל רוב העולם גם אם זה יעלה לו סנט יותר לא יקנה רכב חשמלי.
הקלקלן | 30.09.18
5.
לצחי מס' 2
אני מאוד מקווה שאתה צודק רק כך בחשבון שנמכרות כ 100 מליון מכוניות בשנה אז 2 מליון נשמע הרבה אבל בעצם זה מעט. סביר להניח שהגיגול השנתי הוא בסביבות 2 אחוזים בשנה אז לביקושים לנפט 2 מליון מכוניות חשמליות זה לא מאוד משנה כרגע. בתקווה שאתה צודק בתוך 4 שנים נגיע ל 20 מליון השנה ואז באמת יצרניות המפט ירגישו את הכאב. אני באמת מקווה שעד 2030 יותר מחצי המכוניות הנמכרות בכל שנה יהיו חשמליות. במצב כזה מחירי הנפט יהיו כל כך נמוכים שלא ברור מה יהיה יותר זול להפעלה.
חם או יפת | 30.09.18
3.
טסלה מובילה בעולם את פיתוח ושיווק רכבים חשמליים
זה מהווה איום על תעשיות הרכב אשר לא עומדות בקצב הפיתוח של טסלה. לא רק תעשיות הרכב מודאגות מהפיתוחים של טסלה, אלא גם לובי הנפט המבין את המשמעות של מרוץ פיתוח ושיווק רכבים חשמליים. זו כנראה הסיבה למלחמה שמתנהלת כנגד אלון מאסק וחברת טסלה. חברת טסלה הצליחה לשפר מאוד את קיבול המצברים ברכביה ולהגיע עד כדי 800 ק"מ לטעינה ועפ"י דיווחיה משך זמן טעינה או החלפת מצבר הוא קצר מזמן מילוי מיכל רכב בבנזין או סולר.
ימים יגידו על ההמשך | 30.09.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת