11. ניראה לי מאוד שהאיש איבד את הצפון וחושב שהוא מסוגל להציל את הטסלה שלו. לא נראה לי. הוא צריך קודם להציל את עצמו. (זה ההוא מהסיפור על "אתמול עמדנו לפני תהום פעורה והיום אנחנו צעד אחד קדימה") אני | 04.10.18 (ל"ת)
10. טסלה מקום 5 במכירות בארה"ב מעניין איך תפעל דור 4 חייב להיות בישראל. זו מכונית מהירה ונחמדה. אמינות לא ידועה לי עלויות אחזקה לטווח ארוך לא ברור אני רוצה כזאת קוקי | 02.10.18 (ל"ת)
7. ואז המניה צללה ב 15% והם הפסידו מיליארדים טסלה לא שווה בלי מאסק, אף אחד לא יצליח לשכנע משקיעים להשקיע בחברה עם הפסדיי ענק. יצרן רכב סיני או הודי צריך לקנות את החברה או שהיא תתרסק. עכשיו שאפשר לקנות מרצדס, יגואר ואאודי חשמליים טסלה כבר לא מציעים משהו מיוחד והאיכות שלהם הרבה יותר נמוכה אייל | 02.10.18 (ל"ת)
5. בקיצור הגראס זה לא מה שחשבתם. זה עולה 20 מיליון אין תשתיות לשקע תקע. מכוניות חשמליות זה לא בדור הזה שרוצה מהר הכל. אומרים שההוא איננו ההוא | 01.10.18 (ל"ת)
4. זה הזמן למכור בשורט אלוף העולם במניפולציה על המנייה. הערכות מומחים מדברים על שער ריאלי 210. עוד מעט יצאו לפחות 5 יצרנים עם רכב חשמלי והוא יאבד את הייחודיות שלו. נוקייה... מישהו זוכר? מלך המניפולציות | 01.10.18 (ל"ת)
3. בירדן, באבו-דאבי יש מכוניות טסלה חשמליות לקנייה, ורק באומת ההייטק ישראל אין, למה? שקע, תקע, ושטקר - נהריים תחתית | 01.10.18 (ל"ת)
2. ואני נמצא על סף זכיה בלוטו רק צריך למצא את הזמן לשלוח את הטופס... ירחמיאל המשתולל | 01.10.18 (ל"ת)
1. לא יודע אם להאמין לו עוד הצהרה אומללה של מאסק: "קרובים לרווחיות". מדוע להקדים את המאוחר. לא יותר הגיוני להמתין. יש קודם כל להוכיח רווחיות בפועל וכמה, והשאר ידבר בעד עצמו. או שמה ההצהרה באה ע"מ למשוך משקיעים, עקב רווחיות עתידית שאולי לא תתרחש. מאסק יודע טוב מאוד איך עוד, לסבך את הדברים. סמי | 01.10.18 (ל"ת)
מאסק לעובדי טסלה: "אנחנו נמצאים על סף רווחיות"
11 תגובות לכתיבת תגובה