אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

צביקה שווימר מונה למנכ"ל אלקטרה צריכה

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
בהצלחה
מי שמכיר את החברה יודע שאין שם מילימטר של אסטרטגיה. מעבר לזה סמנכלים שעוסקים מרבית הזמן בפוליטיקה פנימית ומעט מאד בעשייה. החברה בדעיכה וקשה לראות איך היא מתאוששת. מלבד מזגנים (שמנוהלים ברשלנות ) אין לחברה מה להציע. צביקה צפויה לך עבודה קשה קודם כל פנימה עם מנהלים שיעשו הכל כדי שלא תצליח .
איש | 20.10.18
15.
אלקטרה
עוד הפעם טוקבקיסטים של מזגני טורנדו עם שרות פח מגיבים פה, מזגנים על הפנים והשרות כמו המזגנים, פיטרו סוכנים כי אין מכירות מזגנים. אתם מחזיקים אולי ב 7 אחוז שוק! קלימי ודורון ושאר החברים שהביא קלימי גזרו קופון ואת החברה והרגו את עובדיי. למנכל החדש יש ים עבודה, צריך להתחיל בניקוי אורווות רציני של פשפשים בהנהלה הבכירה!!!!
אחד שיודע | 02.10.18
11.
התנהגות המניה
לדעתי קלימי היה מינוי נהדר הקפיץ את המניה מ 1400 לכמעט 8000 בשלש שנים יותר מפי 5, לעומתו בתקופת המנכל הקודם יקי המניה ירדה בשני שליש מ 4500 ל 1400 תוך כשנתיים בערך. לאומי פרטנרס התפטרה מהמניות כבר בתחילת 2014 .לא בטוח ששווימר יצליח לשחזר את ההצלחה של קלימי.
משקיע | 02.10.18
8.
שרות אלקטרה המשך
בקיצור הלקוח משלם ומקבל מפח נפש גם ממוצר פגום וגם משרות לקוחות שמוציא אותך טמבל ואשם.מה שהם לא מבינים זה שטורנדו הבינו מיד שרות טוב מוצר טוב מחיר סביר זמינות חלקים מיידי.חשבון חשמל אלקטרה 950 שקל טורנדו 560 שקל לחודשיים.אמיתי ביותר. פניות הציבור לא מתייחסים כאוס באלקטרה.ועל זה אני אומר מי שדופק את העובדים שלו ידפוק גם את הלקוחות שלו..לקוח מאוכזב ופגוע.
מוריס | 02.10.18
6.
חבל על החברה הזאת, שניהול כושל הרס אותה
הנהלה כושלת שהרסה את החברה, ובעלים שלא יודע לבחור את האנשים המתאימים כנראה..... מחברה מפוארת הפכו קלימי וחבר מרעיו את אלקטרה לחברה רעה ללקוחותיה ולעובדיה. המנכ"ל הבא צריך להיות לא פחות מקוסם כדי להצליח. מקבל אדמה חרוכה וחברה שנמצאת במקום רע מאוד. שהבעלים לא ישכח לשכוח לשלוח הביתה גם את יתר ההנהלה הכושלת........ומהר.
דורון | 02.10.18
5.
שירות אלקטרה
זוועה של שירות. לא פלא שצנחו במכירות המזגנים. האמינות ירודה, כרטיסי אינוורטר שובקים חיים אחרי שנה שנתיים. גם במוצרי צריכה אחרים, השירות זוועתי. נדפקתי קשות עם השירות לתנור ווירפול. בקיצור, הלקוחות שבורחים מאלטרה יודעים למה. יש לבחור הרבה עבודה. בהצלחה
אלון | 02.10.18
4.
שרות ואמינות
שרות טכני מקצועי אמיתי.פתרון ללקוח שמשלם במיטב כספו.תלמדו מטורנדו.שילמתי הרבה כסף על מזגן אלקטרה פגום מהיום הראשון.זכיתי לשרות כל כך גרוע 4 חודשים ללא מזגן תקין.שילמתי ביטוח פעמיים רק מהפחד שלא יתקלקל.גם בתקופת הביטוח צריך להתחנן שיגיע טכנאי .תירוצים בלי סוף.עכשו שיא העונה אין את החלק המחסן.אף טכנאי פרטי לא רוצה לתקן את המזגן .זה בלשון עדינה.התקשרתי לטורנדו .תוך שעתיים חזרו אליי לבירור פרטים טכניים והצעת מחיר.תוך יומיים הותקן מזגן טורנדו אינוורטר אחד לארבע יחידות.7 שנים אחריות מלאה שרות טוב.
מוריס | 02.10.18
1.
קלימי ריסק את החברה
קלימי סיים ארבע שנים כמנכ"ל בתקופתו מכר את אייס כי ידע שכך יצליח להביא רווח לחברה ושהמניה תעלה ויוכל לממש את האפציות קלימי ריסק את.אלקטרה מוצרי צריכה .הנהלה גדולה מנכ"לים ובעלי תפקידים ללא הבחנה ומי שמשלם את החשבון זה העובדים שלצערי חלקם הולך הביתה ובנתיים קלימי וסמנכל הכספים בחברה צוחקים כל הדרך אל הבנק
יאיר | 02.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת