אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ישראל כץ מציג: גרסאות סותרות על אופניים חשמליים

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
E-BIKE
בכל מדינות התחבורה המתקדמת, כבר גילו את קסם ה eBike המוציא את הרכבים המזהמים ממרכזי המגה-ערים, מוסיף לבריאות התושבים, (תרתי משמע), מונע תאונות ואובדן חיים המוני ובעיקר, נעים קל ונייד. לא ככה סתם, בונה איטליה כיום, מסלולי אוםניים ייעודיים, לכל אורכה, גם בשוויץ המעטירה, מסלולי אופניים ואתרי אינטרנט חינמיים כדי לתצוא ולמצות אותם, שלא לדבר על צרפת, בלגיה, אנגליה לוקסנבורג וארצות צפון אירופה אשר רוב תושבי הערים בהן, משתמשים יותר ויותר באופניים, ככל שמזג האויר מרשה. ואצלנו, כמו כל חידוש אחר, רק מלחמות יהודים או המצאת נגלגל מחדש. עם הספר המחברת וההי-טק...עאלק.
BAR | 07.10.18
27.
העיקר שהמטומטמים מענישים את הרוכבים ומשלשלים לקופה של עצמם, מה בדיוק אוכפים אם לא סללתם שבילים??!
העיקר שהמטומטמים מענישים את הרוכבים ומשלשלים לקופה של עצמם, מה בדיוק אוכפים אם לא סללתם שבילים וגם איפה שיש "שבילים" מדובר בקו מקושקש על הכביש בצמוד למכוניות???! ומי ההמושחת שדחף אופניים רגילים ולא חשמליים לאותה חבילה וקונס בת"א ב 500 ש"ח על אי נסיעה מסכנת חיים על הכבישים??!
. | 04.10.18
22.
הממשלה עם חברות הביטוח אשמות בכך שדחפו כלכלית .
את העם בישראל לאופניים חשמליים.ועכשיו דורשת תשלום על מחדליה.אסור היה לקרוע את הנהגים בבירוקרטיה וביטוחים.האלטרנטיבה היתה אופניים חשמליים שאליהם דחפו את האנשים.ובמקום לעזור לעם עוד משיתות עליו קנסות.כל מחדל האופניים החשמליים.האשמה על הפקידות החזירית והפושעת.כל הרגולטורים שבגינם אנשים וילדים נהרגים צריכים לשבת במאסר עולם.
צביקה | 04.10.18
21.
הבעיה היא הולכי הרגל
כרופא וכירורג, עיקר הבעיה הוא בהצפה של המדרכות ומעברי החציה באופניים מכל הסוגים ותנועה מהירה של אנשים על כלי רכב אחרים שמהירות נסיעתם מעל 5-6 קמש. נפגעים בעיקר אנשים מעל גיל 50 שמוטחים למדרכה, הרכב הפוגע מתרחק ונעלם ונשארים עם אדם שעצמותיו נשברו, בקשישים זה קטלני, כי שליש מאלה ששוברים את האגן מתים תוך שנה. עוד 40% בכסא גלגלים. כך שמספר הנפגעים מגיע לכמה מאות תוך שנה ורוב הפוגעים הם אינם ילדים ובני נוער. כך שכל בלבולי המוח עם גיל הרוכבים לא יעזרו. הדרך היחידה היא הפרדה מוחלטת של ערוצי הרכיבה / הולכיהרגלוהמכוניות
דר ברתולו | 04.10.18
18.
ישראל כץ הוא בעד ישראל כץ
פופוליסט בשקל. אז הוא רצה לקצור אהדה כי הוא מיטיב עם העם ומרשה לו לקנות אופניים חשמליות, אבל לסלול להם נתיבים בטוחים הוא לא סלל. היום שהרוכבים נהרגים והציבור זועק הוא ממציא גזירות נגד אופניים כאלה. מי שאחראי לכך שהצפיפות והפקקים הבלתי נסבלים והיעדר תחבורה ציבורית אנושית דוחפים אנשים לבחור באופניים הוא ישראל כץ.
פוליטיקאי קטן | 04.10.18
14.
עוד ועוד מילים והחלטות ותקנות במקום לעשות את מה שצריך לעשות:
אופניים חשמליים הם אופנוע לכל דבר. רישוי, ביטוח ולוחית זיהוי. די כבר עם הקשקושים על תקנות ועל אכיפה, מי ירדוף אחרי אופניים חשמליים בעיר, הפקחים ברגל? השוטרים בניידת? בלי לוחיות זיהוי אין בכלל מה לדבר, וביטוח כמובן חובה ורישוי כדי לוודא שכל רוכב יודע את כללי הדרך בדיוק כמו שנדרש מכל כלי רכב מנועי אחר. הציבור לא מטומטם, די למרוח אותנו עם "תקנות" והעברת ניירת מצד לצד.
אילן | 04.10.18
7.
ישראל כץ לא אמר אם הוא בעד אופניים חשמליים או נגד
את השר כץ לא מעניין אם יהיו או לא יהיו אופניים חשמליים. הוא מקבל רכב מהמדינה על חשבון משלם המיסים. אז אם ייהרגו אנשים מהאופניים החשמליים, כל זמן שאף אחד מהם לא בן משפחה שלו, אז הוא לא מגיב. בושה וחרפה שזה שר התחבורה , ועוד שנה לפני הבחירות שצריך אותנו.
לאה | 04.10.18
3.
אופניים עם מנוע עזר
בנעוריי , כל זוג אופניים היה חייב ברישום.רישוי עירוני. בגיל 16 ניתן היה לקבל רשיון לאופניים עם מנוע עזר (טוסטוס) וזה כבר היה תהליך רגיל שכלל תאוריה ומבחן שליטה. לרובנו היה טילון של ICM ולעשירים יותר הייתה הונדה 50 צהובה (להבדיל מהשחורה שהייתה חזקה יותר ונדרשה לרשיון אופנוע וגיל רישוי 18) משם מה מתעלמים מהחוק הוותיק הזה שנוגע לאופניים עם מנוע עזר ולא משנה אם זה חשמלי או בנזין. מנוע עזר הוא מנוע עזר! המדינה עדיין מתנהלת על בסיס חוקים ישנים ומשום מה כיום שכחו אותם? ככל שנוגע לאכיפת מהירות לכלי רכב חוקים משנות ה60 ישימים, ולכלים אחרים -יוק? אני קורא למשטרה ! לאכוף את החוק כפי שנקבע לגבי אופניים עם מנוע עזר ! נהיגה ללא רשיון הינה עברה חמורה ובוודאי מתחת לגיל הרישוי החוקי ! להעמיד לדין הורים בגין רשלנות וסיכון חיי אדם . אולי כך ילמדו לשמור על חיי ילדיהם
משה שלום | 04.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת