31. E-BIKE בכל מדינות התחבורה המתקדמת, כבר גילו את קסם ה eBike המוציא את הרכבים המזהמים ממרכזי המגה-ערים, מוסיף לבריאות התושבים, (תרתי משמע), מונע תאונות ואובדן חיים המוני ובעיקר, נעים קל ונייד. לא ככה סתם, בונה איטליה כיום, מסלולי אוםניים ייעודיים, לכל אורכה, גם בשוויץ המעטירה, מסלולי אופניים ואתרי אינטרנט חינמיים כדי לתצוא ולמצות אותם, שלא לדבר על צרפת, בלגיה, אנגליה לוקסנבורג וארצות צפון אירופה אשר רוב תושבי הערים בהן, משתמשים יותר ויותר באופניים, ככל שמזג האויר מרשה. ואצלנו, כמו כל חידוש אחר, רק מלחמות יהודים או המצאת נגלגל מחדש. עם הספר המחברת וההי-טק...עאלק. BAR | 07.10.18 (ל"ת)
30. שר התחבורה אשם בכל ! הוא שגרם לכל הג'ונגל וההפקרות הוא אשם בכל התאונות כי יצר את הכאוס בכבישים ומפקיר את רוכביי האופניים והכל כי מה לעשות שמחשבה היגעונית אין לו ולאף אחד במשרד התחבטרה שלי | 06.10.18 (ל"ת)
29. כן מגיל 16,לא לרישוי,עם הצגת מעבר תאוריה אני מניח שהרבה קרה מאז 2009,ולכן שינוי העמדה.הגיל צריך להיות 16 מינימום,אין צורך ברישוי,ומכירה רק בהצגת רישיון נהיגה או תאוריה. מישהו | 05.10.18 (ל"ת)
27. העיקר שהמטומטמים מענישים את הרוכבים ומשלשלים לקופה של עצמם, מה בדיוק אוכפים אם לא סללתם שבילים??! העיקר שהמטומטמים מענישים את הרוכבים ומשלשלים לקופה של עצמם, מה בדיוק אוכפים אם לא סללתם שבילים וגם איפה שיש "שבילים" מדובר בקו מקושקש על הכביש בצמוד למכוניות???! ומי ההמושחת שדחף אופניים רגילים ולא חשמליים לאותה חבילה וקונס בת"א ב 500 ש"ח על אי נסיעה מסכנת חיים על הכבישים??! . | 04.10.18 (ל"ת)
26. הנערים אשמים עבריינים עוברים על החוק וזאת אשמת הממשלה ? חלם! הנערים אשמים לא ישראל כץ תאיך לחנך אותם ערסוואתים שטות | 04.10.18 (ל"ת)
25. להחרים.ולהפסיק את יבוא האופניים. למרות שגם לי יש אני מוכן לזרוק אותם לפח.אין פתרון אחר.סכנת חיים ממשית.ולשר התחבורה..אתה לא ראוי להנהיג בעתיד וגם לא עכשו אריק | 05.10.18 (ל"ת)
22. הממשלה עם חברות הביטוח אשמות בכך שדחפו כלכלית . את העם בישראל לאופניים חשמליים.ועכשיו דורשת תשלום על מחדליה.אסור היה לקרוע את הנהגים בבירוקרטיה וביטוחים.האלטרנטיבה היתה אופניים חשמליים שאליהם דחפו את האנשים.ובמקום לעזור לעם עוד משיתות עליו קנסות.כל מחדל האופניים החשמליים.האשמה על הפקידות החזירית והפושעת.כל הרגולטורים שבגינם אנשים וילדים נהרגים צריכים לשבת במאסר עולם. צביקה | 04.10.18 (ל"ת)
21. הבעיה היא הולכי הרגל כרופא וכירורג, עיקר הבעיה הוא בהצפה של המדרכות ומעברי החציה באופניים מכל הסוגים ותנועה מהירה של אנשים על כלי רכב אחרים שמהירות נסיעתם מעל 5-6 קמש. נפגעים בעיקר אנשים מעל גיל 50 שמוטחים למדרכה, הרכב הפוגע מתרחק ונעלם ונשארים עם אדם שעצמותיו נשברו, בקשישים זה קטלני, כי שליש מאלה ששוברים את האגן מתים תוך שנה. עוד 40% בכסא גלגלים. כך שמספר הנפגעים מגיע לכמה מאות תוך שנה ורוב הפוגעים הם אינם ילדים ובני נוער. כך שכל בלבולי המוח עם גיל הרוכבים לא יעזרו. הדרך היחידה היא הפרדה מוחלטת של ערוצי הרכיבה / הולכיהרגלוהמכוניות דר ברתולו | 04.10.18 (ל"ת)
20. אופניים חשמליים 1. צריך לחייב כל רוכב בחבישת קסדה. 2. המנוע יוסיף מומנט רק בזמן דיווש 3. המנוע יוסיף מומנט רק במהירות נסיעה מתחת ל-25 קמ"ש. 4. גיל מינימום של 14 שנה 5. חובת פנס ומחזירי אור בלילה אשר | 04.10.18 (ל"ת)
18. ישראל כץ הוא בעד ישראל כץ פופוליסט בשקל. אז הוא רצה לקצור אהדה כי הוא מיטיב עם העם ומרשה לו לקנות אופניים חשמליות, אבל לסלול להם נתיבים בטוחים הוא לא סלל. היום שהרוכבים נהרגים והציבור זועק הוא ממציא גזירות נגד אופניים כאלה. מי שאחראי לכך שהצפיפות והפקקים הבלתי נסבלים והיעדר תחבורה ציבורית אנושית דוחפים אנשים לבחור באופניים הוא ישראל כץ. פוליטיקאי קטן | 04.10.18 (ל"ת)
17. שיבדקו למה הזדרז לתת אישור בלי תקנות בעבר רק כי חבר מרכז רצה להיות הראשון ולגזור קופון שמן וענק הכל קומבינות ועכשיו זה התפוצץ לכולנו בפנים חבל שהכל מושחת אבל באמת הכל תום | 04.10.18 (ל"ת)
15. ישראל כץ הוא ביריון נמוך מצח. אריאל שרון טיפח אותו ככלב שמירה ואולם כפוליטיקאי עצמאי הוא נותר ביריון נמוך מצח. כל ההכרזות וההבטחות שלו מיועדות לקדם אותו לראשות הממשלה. ביובי צ'אוצ'סקו, רוה"מ הנוכחי הוא אסון לאומי ברמה הקיומית. כץ, גרוע ממנו. מנחם | 04.10.18 (ל"ת)
14. עוד ועוד מילים והחלטות ותקנות במקום לעשות את מה שצריך לעשות: אופניים חשמליים הם אופנוע לכל דבר. רישוי, ביטוח ולוחית זיהוי. די כבר עם הקשקושים על תקנות ועל אכיפה, מי ירדוף אחרי אופניים חשמליים בעיר, הפקחים ברגל? השוטרים בניידת? בלי לוחיות זיהוי אין בכלל מה לדבר, וביטוח כמובן חובה ורישוי כדי לוודא שכל רוכב יודע את כללי הדרך בדיוק כמו שנדרש מכל כלי רכב מנועי אחר. הציבור לא מטומטם, די למרוח אותנו עם "תקנות" והעברת ניירת מצד לצד. אילן | 04.10.18 (ל"ת)
12. לא הבנתי... התקנות הקודמות התבררו כלא טובות. אז צריך להישאר איתם? התקנות הקודמות באו לאפשר את השימוש באופניים החשמליים - התברר שהן היו מקילות מידי ויש עליה משמעותית בנפגעים. מה מצפים שישאירו אותן רק כי ככה אמר ישראל כץ לפני 9 שנים???? תומר | 04.10.18 (ל"ת)
11. אופניים חשמליים = אופנועה וההורים מפחדים מאופנועה אבל אופניים ללא קסדה בסדר בתור רוכב אופניים או אופנועה אין הבד כלי מעוד מסוכן הילדים צעירים אין ראש ההורים לא הדריכו לא הסבירו מינימום קורס בטיחות ההורים מבצעים פשה גדול!!!! סר | 04.10.18 (ל"ת)
10. מסקרן מישהו יודע מי היה היבואן הראשון של האופניים החשמליות ב2009? אני רק שאלה. ליחודייב | 04.10.18 (ל"ת)
9. הפתרון במרכז הליכוד כמה בעלי חנויות אופניים הם חברי מרכז ליכוד? אהבתי את הקטע של "לשר אסור לשנות דעה? בטח. 100 הרוגים שינו לו דעה. והדם שלהם על הידיים שלו. ושל כל מומחיו הליכודניקים. רון | 04.10.18 (ל"ת)
8. כץ הוא פוליטיקאי מיומן, הוא עושה הערכה מה ישתלם לו פוליטית וכלכלית ובהתאם לכך פועל, חיי אדם לא מענינים אותו עופר | 04.10.18 (ל"ת)
7. ישראל כץ לא אמר אם הוא בעד אופניים חשמליים או נגד את השר כץ לא מעניין אם יהיו או לא יהיו אופניים חשמליים. הוא מקבל רכב מהמדינה על חשבון משלם המיסים. אז אם ייהרגו אנשים מהאופניים החשמליים, כל זמן שאף אחד מהם לא בן משפחה שלו, אז הוא לא מגיב. בושה וחרפה שזה שר התחבורה , ועוד שנה לפני הבחירות שצריך אותנו. לאה | 04.10.18 (ל"ת)
6. כל החוקים חסרי ערך. יש 0 אכיפה! פעם בחודש יש מבצע של המשטרה. מספר רוכבים מקבלים קנס וזהו. חוק ללא שיניים הוא בזבוז של זמן. שי | 04.10.18 (ל"ת)
5. אסור לשנות דעה? לא מבין את הכותרת. התועלת שבאופניים חשמליים ככלי תחבורה עירוני במדינה חמה ברורה מאליה. בניגוד לאירופה אין בערים שבילי אופניים מסודרים לצד הכבישים. הסדרת תקנות ואכיפה עשויות להציל חיים. אני לא תומך של השר ואילו לא מצביע למפלגה שלו למה להסחף? | 04.10.18 (ל"ת)
4. כץ תלמיד מצטיין התלמיד המצטיין בכיתתו של ביבי. למד לשקר. להונות. לאחז מחשבות. להתל בשומעיו.....עוד רגע ויגיע לדרגת ביבי טט | 04.10.18 (ל"ת)
3. אופניים עם מנוע עזר בנעוריי , כל זוג אופניים היה חייב ברישום.רישוי עירוני. בגיל 16 ניתן היה לקבל רשיון לאופניים עם מנוע עזר (טוסטוס) וזה כבר היה תהליך רגיל שכלל תאוריה ומבחן שליטה. לרובנו היה טילון של ICM ולעשירים יותר הייתה הונדה 50 צהובה (להבדיל מהשחורה שהייתה חזקה יותר ונדרשה לרשיון אופנוע וגיל רישוי 18) משם מה מתעלמים מהחוק הוותיק הזה שנוגע לאופניים עם מנוע עזר ולא משנה אם זה חשמלי או בנזין. מנוע עזר הוא מנוע עזר! המדינה עדיין מתנהלת על בסיס חוקים ישנים ומשום מה כיום שכחו אותם? ככל שנוגע לאכיפת מהירות לכלי רכב חוקים משנות ה60 ישימים, ולכלים אחרים -יוק? אני קורא למשטרה ! לאכוף את החוק כפי שנקבע לגבי אופניים עם מנוע עזר ! נהיגה ללא רשיון הינה עברה חמורה ובוודאי מתחת לגיל הרישוי החוקי ! להעמיד לדין הורים בגין רשלנות וסיכון חיי אדם . אולי כך ילמדו לשמור על חיי ילדיהם משה שלום | 04.10.18 (ל"ת)
1. מהלך חכם ברור לגמרי אחרי כל התאונות וכל הטיפשים שנוהגים על הכביש כאילו חסר משוגעים עם כלי רכב רונן בר | 04.10.18 (ל"ת)
ישראל כץ מציג: גרסאות סותרות על אופניים חשמליים
31 תגובות לכתיבת תגובה