אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההחזרות מכבידות על האי־קומרס הישראלי

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
הבעיה היא לא בעיה לוגיסטית
הבעיה היא קודם כל - למה יש כל כך הרבה החזרות?! איך יכול להיות ש-50% מהלקוחות שקונים נעליים לא מרוצים ממה שקיבלו?! זה המון! בטווח הארוך זה פוגע באמינות של האתר ושל הרשת - אם אזמין נעליים לא מוצלחות מאתר כלשהו, ואשמע שקרה כך גם לאחרים - לא אקנה יותר משם, ולא משנה מה תהיה מדיניות ההחזרות. לקוחות לא אוהבים להחזיר - יש בזה אכזבה כפולה - מהמוצר ומהטירחה המתלווית להחזרה. אתר אי-קומרס של אופנה לא יכול למכור "קטלוג" - הוא צריך להיות מדוייק ביותר במידות, בצבעים, בהיצע. עד רמת התמונות. למשל, במקום שיראו דוגמנים\דוגמניות הייתי מעדיף לראות דמות מצויירת שמתאימה למידות שלי, עליה ימדד כל בגד\נעל. לא נשמע לי משהו מסובך מדי טכנית.
יגאל | 07.10.18
6.
כי הם לא מקשיבים ללקוחות
כמה פעמים ניסיתי להסביר לשירותי הלקוחות של חברות האופנה.. כשקונים באינטרנט צריך להקטין את הסיכון של בעיות מידה. איאפשר לשים תמונה של הדוגמן מהקטלוג ולהסתפק בזה. אני בגובה 169 קשה לי ממש לדעת אם החולצה תשב עליי טוב. מתוך 5 חולצות שאני מזמין 4 חוזרות. כנל גם לגבי פריטים אחרים. כל פריט באתר צריך להיות מצולם על אנשים בגבהים שונים ועם מבנה גוף שונה. באסוס יש דוגמן בגובה 168. כל פריט שהיה עליו הזמנתי והכל היה בול! חבל שהם לא מצלמים אותו בתדירות גבוהה יותר.
רז | 07.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת