8. תגובה ל3 "קצין בטיחות שאם הוא יסודי" ואם הוא לא?? אם מורידים הרבה משאיות במיידי מהכביש כנראה שלא בודקים טוב.. או לא אוכפים/ מתקנים טוב פ | 09.10.18 (ל"ת)
7. הפרטת הטסטים לנהגים כשלון מהדהד נוסף כמה שחיתות יש במשרד הזה??? טאבלט שגורם לתאונות בטסט? טירוף | 09.10.18 (ל"ת)
6. אבנר פלור, כמו כל המשרד הטירלול הזה גוף מסואב, מלא שחיתות מרקיבה, "אנשי מקצוע" שלא מבינים במכוניות כלום מרכיבים את המשרד הזה. עובדים בסטנדרט הזוי מנדטורי. מתי אדון שר התחבורה תבין שכל הצוות של מר פלור משרת קבוצות כח ובעלי עניין ולא את האזרח, מתי תבין שכדאי מאוד להחליף את הפקידות כדי לייעל את התהליכים? אנשי "המקצוע" שלך הפקירו את הטיפול הרגולטורי בעניין האופניים החשמליים, מספר ההרוגים בקטל בכבישים עולה למרות בטיחות כלי הרכב שעולה כל שנה..האם זה לא מספיק כדי לבעוט בהם החוצה ? הזלזול בחיי ילדינו, באזרחים. עוזי יצחקי | 08.10.18 (ל"ת)
5. אז שיגדירו טסט מדורג. כמו ברכב רגיל, שבשנה הראשונה לא צריך לעבור טסט - כך משאית כבדה תעבור טסט אחת לשנה בשלוש-חמש השנים הראשונות, ולאחר מכן, כשהסיכון לתקלות בטיחות גובר (וכך גם הסיכוי שהיא תמכר למישהו שלא ישקיע בטיפולים), טסט פעמיים בשנה. אהרל'ה | 08.10.18 (ל"ת)
4. תתרכז בנתיבי תחבורה ציבורים ורכבות חשמליות! לא משקיעים פה אפילו 20 שקל בתחבורה ציבורית ! עדיין אנחנו נוסעים באוטובוסים מיושנים שמסרטנים את כולנו! וברכבת הדיזל של ישראל המסרטנת ביותר בעולם! אם הייתם יודעים מה אתם נושמים בתחנות הייתה מעדיפים רכב פרטי ! צחי | 08.10.18 (ל"ת)
3. החלטה נכונה החוק היה טעות מלכתחילה גם ככה יש קצין בטיחות שאם הוא יסודי אז נותן לך הערות טובות וסתם היה גורר המון הוצאות והפסדים לבעלי משאיות נהג משאית | 08.10.18 (ל"ת)
2. הגיע הזמן הגיע הזמן שמבקר המדינה או אחד הגופים הרציניים במדינה יבדוק את המניעים האמיתיים של משרד התחבורה. הוא מתעמר בבעלי המשאיות כבר שנים. הוא מכניס לנו חוקים שמחייבים לבדוק את ההתנהלות שלהם. כדוגמא פנסים לדופן הרמה, חיוב מובילאיי ברכבים משנת 2010 וכן הלאה. כמה הוא קיבל בשביל זה???? חזי | 08.10.18 (ל"ת)
1. השר כץ נמצא בין פטישים לסדנים בעיקר בשל כישלונות משרדו בתחום הרכבת לירושלים , מצב הכבישים ועוד , בשל כך הוא מתרצה מול המובילים כדי שלא לחטוף עוד ריקושטים .וגם אם נהיה ישרים ביבי שם לא לא אחת רגליים. השר כץ איבד את היוקרה שזכה לה עם הקמת הרכבת לכרמיאל ולמעשה מי שבודק מגלה שכל שאר הפרוייקטים שלו כולם נגועים באי הצלחות ( בלשון מעטה) ובויתורים רבתי לעולם החרדי ואיגודי נהגי משאיות ועוד... דודו | 08.10.18 (ל"ת)
טסט כל חצי שנה? שר התחבורה מצפצף רוורס
8 תגובות לכתיבת תגובה