7. רמת הקרינה תהייה מטורפת, וטעינה אל-חוטית היא מאוד מאוד לא יעילה. 70 אחוז מהאנרגיה מבוזבז. המגיב | 09.10.18 (ל"ת)
4. למגיב 2 כמה עולה התחממות כדור הארץ, למשל צונאמי קטן שיטביע חו"ח את תל אביב ? הנסיך הקטן | 08.10.18 (ל"ת)
3. למגיב 2, השאלה כמה עולה לך כביש של 10 ק"מ היום.. בלי טעינה חשמלית. והחסכון בהקמה של תחנות "תדלוק"/טעינה לאורך אותם כבישים. יתכן שהמדינה תוכל להוציא מכרזים לקטעי כביש ספציפיים, שחברות כמו "פז" או "דלק" יגשו אליהם בכדי להקים תשתית טעינה חשמלית. בעל הרכב יהיה "מנוי" לאחת (או יותר) מהחברות הללו, וכאשר הוא מגיע לקטע כביש שהחברה מתפעלת, הרכב יטען. רועי | 08.10.18 (ל"ת)
2. עוד אחד שרוצה לשלוט על האנרגיה לרכב. בטר פלייס הספיק לנו מעל הראש. עזבו אותנו בשקט. יוסי | 08.10.18 (ל"ת)
1. עלות כנגד תועלת עלות התשתית לכביש חשמלי לטעינה, מאוד יקר. השאלה היא, האם ע"מ להטעין מכוניות חשמליות, יש צורך בתשתית חשמלית לאורך כל הכביש, או די בחלק ממנו. אם ק"מ עולה בין 300- 500 אלף דולר, כביש באורך של 100 ק"מ יעלה בממוצע 40 מיליון דולר. סמי | 08.10.18 (ל"ת)
בקרוב: הניסוי הראשון בארץ בכביש החשמלי
10 תגובות לכתיבת תגובה