אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אין תמורה בעד האגרה: משרד התחבורה נכשל בגביית חובות של 340 מיליון שקל

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
היגיון והוגנות
בתור הולך רגל בלי רכב אני מחשיב את עצמי די ניטרלי בנושא. אבל יש פה משהו בסיסי לא הגיוני. רישוי רכב זה שטות של המדינה. לנהג אין שום אינטרס ברישוי זה, הוא מצידו ידאג שרכב יספק את צרכיו בשביל הנסיעה ואם לא הוא יטפל בו. מדינה רוצה רישוי זה בשביל בטיחות בדרכים וזה נגיד סבבה. אבל להכריח את הנהגים לשלם על רישוי (שזה לא משרת אותם ולא מיוזמתם) זה לדעתי חוצפה. מילא תשלום עבור טסט שמשולם למוסך פרטי על עבודת טכנאי בפועל, אבל אגרה מפורשת על חתימה על הדף של איזה פקיד ביורוקרט?!? באופן כללי, כל רגולציה ששמה מדינה כאחראית על משהו ומכריחה את אזרח לשלם על החתימה היפה מבלי שיש לו יכולת בחירה - זה לא הוגן וצריך להשתנות. כמו שהוצאת תז היא בחינם (תז זו דרישה של המדינה כאשר לי בתור אזרח אין שום אינטרס בו, זה סתם אמצעי מעכב שדופק לי פרטיות) וכמובן ש 2 אוכלוסיות המוזכרות לא אמורות לשלם את זה בעליל כי הם לא עושים טסט. במיוחד אלה שהשביתו את הרכב שלהם.
הולך רגל | 09.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת