4. רכבים חשמליים נטו לא ישלטו בכבישים גם בעוד 10 שנים, כי אין מספיק תשתיות אין איפה להטעין, אין מספיק אנרגיה להטעין, אין מה לעשות עם המצברים הישנים שיתפגרו אחרי כמה שנים. היברידיים אולי ימשיכו להופיע יותר ויותר, אבל לא רכבים חשמליים נטו. קק | 12.10.18 (ל"ת)
3. אני חושב שהמעבר לרכב חשמלי יקרה עד 2020 יש ביקוש אדיר למכוניות חשמליות בעולם וככל שנמכרות יותר מכוניות חשמליות הביקוש עולה כי אנשים רואים אנשים אחרים נוסעים בהן ורוצים גם! לדעתי עוד שנתיים לא תראו יותר מכוניות בנזין נמכרות! גם בארץ כולם יחכו לדגמים חשמליים! תפ עידו הנפט! צחי | 09.10.18 (ל"ת)
2. חדשנות בכל מקרה עד שנת 2030 בתהליך מדורג תופסק כליל ייצור של מכוניות בנזין ודיזל ויצרניות הרכב יצטרכו לפעול במהרה , לייצר מכוניות חשמליות . משנת 2030 ואפילו עוד לפני המדינות בעולם יעודדו נהגים לגרוס את מכוניותיהם בתמורה לקבלת מענק חלקי , למעשה עד שנת 2042 לערך לא יהיו מכוניות שנוסעות על בנזין ודיזל , מהלכים אלו יחלישו מאד את העולם הערבי שכלכלתו נשענת מאד על הכנסות ממכירת נפט . ואם הם לא יערכו לכך בהתאם הם יהפכו לנטל על העולם או שיהיו נשלטים ע"י העולם . התוכנית הכללית היא לייצר מכוניות אוטונומיות ללא צורך בנהג . אפילו כל יצרני הרכב ויצרני הנפט בעולם שהם מאד חזקים ושלטו ביד רמה למכירת מכוניות על בנזין , וכן יצרני הנפט כבר לא קובעים העולם נשלט ע"י כוחות עצומים השולטים בחיינו ומנהלים אותנו עפ"י האינטרסים שלהם . דניו | 09.10.18 (ל"ת)
1. עניין של זווית ראייה כותרת הכתבה: "מכה קשה ליצרני הרכב.....". למה לא לכתוב "אור בקצה המנהרה לבריאות הציבור"? יגאל טולידנו | 09.10.18 (ל"ת)
מכה קשה ליצרני הרכב: יידרשו להפחית את פליטת המזהמים באירופה ב-40% עד 2030
4 תגובות לכתיבת תגובה