אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקרב על המדרגות הנעות: הופסקו עבודות ברכבת הקלה

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
הישתגעתם!! אם תיגמר העבודה יהיו מובטלים בנת"א לימשוך כמה שיותר
מכירים עורך דין שעובד על תיק וכל חודש ניכנס הכסף למה שיסיים את התיק זה מה שקורה פה. לא דתיים ולא מדרגנוע איפה המעליות לנכים מה עם הזמנת קרונות לנשים בלבד הדרת נשים תעלת בלאומיך בניצוחו של כץ. מיותר לציין שעד שיסיימו הטכנולוגיה של הרכבות תישתנה ויצטרכו מיכרז חדש לקרונות
עורך דין | 11.10.18
22.
חברה מונופוליסטית מגעילה
חברת קונה היא חברה מגעילה מונופוליסטית שעושקת את הלקוחות שלה ללא בושה. הגיע הזמן לפתור את בעיית הוועדים השבויים של הבניינים המשותפים בישראל. חברה כמו קוה, נותנת מעלית במחיר רצפה לקבלן ונסמכת על כך שעכשיו יש לה שנים של עושק מהדיירים. חייבים לבצע רגולוציה כך שמתקין המעלית יעביר את כל הקודים לתומכים
קק | 11.10.18
19.
כמו כל מגה פרוייקט ישראלי הכל מסריח מחוסר מקצועיות מוחלטת מלכתחילה
לא יודעים לא מבינים ומעולם לא התעסקו עם פרוייקט כזה בישראל אבל עושים עצמם מבינים וחכמים על כל העולם. הרכבת הזו לא תסע גם ב 2022 2023 ו 2024 בדיוק כמו שהרכבת לירשולים היתה שקר וכזב בכל הנוגע למועד הפעלתה קו כשהיה ידוע מראש שהכל מתעכב לפחות עוד שנתיים
שביט | 11.10.18
7.
תהיו רציניים
כלכליסט/YNET מובילים אג'נדה שעוסקת בתיעוד כל פגם, עיכוב, השתהות ועכבר (שבסוף לא יצא מהחור) בקשר לפרויקט הרכבת הקלה. כעיקרון, נראה קו עיתונאי סביר וראוי, אם כי טרחני והופך לבלתי נסבל. יחד עם זאת, בידיעה הזו אין שום קשר בין הכותרת לבין תוכן הידיעה - כל מפסיד במכרז יכול להגיש עתירה נגד ההפסד שלו, גם אם הטענה מופרכת, בית המשפט ישמע אותה. זו המערכת וככה היא עובדת, אין אנשים מושלמים ואין מכרזים מושלמים, בטח לא כשבונים פרויקט כזה פעם ראשונה. בכלל, אולי כדאי לחכות לדיון שאמור להתקיים עוד שלושה ימים, לשבת באולם, להקשיב ואז לדווח? עתירה נגד זכייה במכרז - כן. עיכוב - ממש לא.
סתם מישהו | 11.10.18
6.
כמה הערות לסדר
המשפטיזציה הורסת כל חלקה טובה במדינה. יש כאן כמה פתרונות אפשריים: 1. בית המשפט ידון ברצף בטענות ויסיים את דיוניו תוך פחות מחודש או שבית המשפט יישא בהוצאות (אני יודע שיש כאן עיכוב גם בגלל בדיקה עצמית אבל אני מדבר על העיקרון) 2. הודעה לעותרים שבמידה והעתירה שלהם לא תתקבל ותראה כעתירת סרק הם יחוייבו בהוצאות ענק ובפיצוי למנהלת הפרויקט בהיקף של עשרות מיליונים וחובה עליהם להפקיד ערבות על הסכום הזה. כיום בכל מכרז יש ערעורים שגורמים לעיכובים כאשר כמעט כל הערעורים לא מתקבלים בסופו של דבר. רק מעכבים. אגב, מקווה שהמעליות לא יהיו גרועות כמו ברכבת הרגילה. בתחנות הרכבת מעליות קטנות מאוד ואיטיות נורא. מי שנוסע עם כבודה, עגלה או אופניים/קורקינטים חשמליים צריך להגיע לתחנה הרבה זמן מראש.
זה שמשלם על הכל | 11.10.18
4.
23/23
מזכיר לכולם המכרז שהיה בשנת 2008 היה על סך 8.5000000 ש"ח היה מסתיים בשנת 2014 אז כך העלות תהיה 23000000 ש"ח והעבודה תסתיים בשנת 2023 כך זה שפקידים מנהלים כמו בירושליים ההארכת עד צומת אורה היתה אמורה להיסתיים בדצמבר 2017 ( יודע מי הקבלן שהיה אמור לבצע את העבודה ) אבל הפקידים ביטלו ואז יעלה לנו כפול ואז ניסע רק עוד 4 שנים תוצאה של פקידים שמנהלים השיטה הטובה והזולה ביותר בפרוייקטים כאלו זה רק BOT ראו כביש 6 וכביש 431 הסתימו לפני הזמן באכות מעולה
אזרח | 11.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת