28. לנתחיל את קווי מטרו (רכבת התחתית) בינתיים צריך לנתחיל עכשיו את העבוגות בעיצומן על קווי מטרו מרחטבות ונס-ציונה עד כפר-סבא ורעננה דורון | 13.10.18 (ל"ת)
26. הישתגעתם!! אם תיגמר העבודה יהיו מובטלים בנת"א לימשוך כמה שיותר מכירים עורך דין שעובד על תיק וכל חודש ניכנס הכסף למה שיסיים את התיק זה מה שקורה פה. לא דתיים ולא מדרגנוע איפה המעליות לנכים מה עם הזמנת קרונות לנשים בלבד הדרת נשים תעלת בלאומיך בניצוחו של כץ. מיותר לציין שעד שיסיימו הטכנולוגיה של הרכבות תישתנה ויצטרכו מיכרז חדש לקרונות עורך דין | 11.10.18 (ל"ת)
25. שבת מי שלא מוצא חן בעינו שיש עבודות בשבת שלא ישתמש ברכבת אחר כך כי אלוהים לא שוכח. זה אנחנו לא זוכרים שהוא הרג 6 מליונים מעמו הטהור הנבחר והנשגב. גל | 11.10.18 (ל"ת)
24. פחות מעניין אם יפתוח או לא. קודם שיסגרו את הבורות ואתרי הבנייה. מצידי שהתחנות יעמדו ריקות. לזה לא משנה איזה מעליות יש או אין שם. שוקי | 11.10.18 (ל"ת)
22. חברה מונופוליסטית מגעילה חברת קונה היא חברה מגעילה מונופוליסטית שעושקת את הלקוחות שלה ללא בושה. הגיע הזמן לפתור את בעיית הוועדים השבויים של הבניינים המשותפים בישראל. חברה כמו קוה, נותנת מעלית במחיר רצפה לקבלן ונסמכת על כך שעכשיו יש לה שנים של עושק מהדיירים. חייבים לבצע רגולוציה כך שמתקין המעלית יעביר את כל הקודים לתומכים קק | 11.10.18 (ל"ת)
20. שלומיאליות ישראלית אופיינית בגלל חילולי שבת זה מה שיוצא בסוף בגלל כל העבודות בשבת, מצד אחד לא מוכנים שלא לעבוד בשבת - לפחות בבני ברק - ואז בא עיכוב של שנה עקב שלומיאליות במכרז ומי שחושב שבכך זה ייגמר, טועה אלי | 11.10.18 (ל"ת)
19. כמו כל מגה פרוייקט ישראלי הכל מסריח מחוסר מקצועיות מוחלטת מלכתחילה לא יודעים לא מבינים ומעולם לא התעסקו עם פרוייקט כזה בישראל אבל עושים עצמם מבינים וחכמים על כל העולם. הרכבת הזו לא תסע גם ב 2022 2023 ו 2024 בדיוק כמו שהרכבת לירשולים היתה שקר וכזב בכל הנוגע למועד הפעלתה קו כשהיה ידוע מראש שהכל מתעכב לפחות עוד שנתיים שביט | 11.10.18 (ל"ת)
18. במכרזי הרכבות השונים יש דרישה לרכש גומלין אף חברה לא עומדת בדרישות המכרזים השונים לרכש גומלין. לא עומדים במכרז | 11.10.18 (ל"ת)
15. למה יש לי תחושת בטן שחברת קונה צודקים? אולי בגלל התגובה הדרדלה של שינדלר? אולי בגלל שזה נשמע הגיוני שחברה ישראלית תתחמן? אני באמת לא יודעת. יעל | 11.10.18 (ל"ת)
13. נת"ע אשמה אין צורך להפסיק את העבודות, כי עיכוב בפרויקט יקר לאין שיעור מכל דבר. יש להמשיך בחקירה, ואם יתגלה ששינדלר אכן "רימתה" וסיפקה למשל מעליות משומשות, אז פשוט צריך לשלם להם חצי מהסכום. מאד פשוט. דן | 11.10.18 (ל"ת)
12. חברת נת"ע גיע הזמן להעיף את חברת נת"ע הביתה חברה של קומבינות שעולה למדינה עשרות מליארדים בשנה תום | 11.10.18 (ל"ת)
11. רק ועדת חקירה ממשלתית תוכל לאמר לנו כמה מליארדים נגנבו ברכבת ומעטפות וקומבינות פשוט בושה כל פרויקט עולה למדינה פי 2 פשוט גונבים בלי הפסקה תום | 11.10.18 (ל"ת)
8. איך יכול להיות שאין בודק למכרזים?!!? למה החקירה לא יכולה להעשות במקביל? במידה והחברה תמצא אשמה יוטל על החברה האחריות לעמוד בתנאי המכרז ולספוג הפסדים אבי | 11.10.18 (ל"ת)
7. תהיו רציניים כלכליסט/YNET מובילים אג'נדה שעוסקת בתיעוד כל פגם, עיכוב, השתהות ועכבר (שבסוף לא יצא מהחור) בקשר לפרויקט הרכבת הקלה. כעיקרון, נראה קו עיתונאי סביר וראוי, אם כי טרחני והופך לבלתי נסבל. יחד עם זאת, בידיעה הזו אין שום קשר בין הכותרת לבין תוכן הידיעה - כל מפסיד במכרז יכול להגיש עתירה נגד ההפסד שלו, גם אם הטענה מופרכת, בית המשפט ישמע אותה. זו המערכת וככה היא עובדת, אין אנשים מושלמים ואין מכרזים מושלמים, בטח לא כשבונים פרויקט כזה פעם ראשונה. בכלל, אולי כדאי לחכות לדיון שאמור להתקיים עוד שלושה ימים, לשבת באולם, להקשיב ואז לדווח? עתירה נגד זכייה במכרז - כן. עיכוב - ממש לא. סתם מישהו | 11.10.18 (ל"ת)
6. כמה הערות לסדר המשפטיזציה הורסת כל חלקה טובה במדינה. יש כאן כמה פתרונות אפשריים: 1. בית המשפט ידון ברצף בטענות ויסיים את דיוניו תוך פחות מחודש או שבית המשפט יישא בהוצאות (אני יודע שיש כאן עיכוב גם בגלל בדיקה עצמית אבל אני מדבר על העיקרון) 2. הודעה לעותרים שבמידה והעתירה שלהם לא תתקבל ותראה כעתירת סרק הם יחוייבו בהוצאות ענק ובפיצוי למנהלת הפרויקט בהיקף של עשרות מיליונים וחובה עליהם להפקיד ערבות על הסכום הזה. כיום בכל מכרז יש ערעורים שגורמים לעיכובים כאשר כמעט כל הערעורים לא מתקבלים בסופו של דבר. רק מעכבים. אגב, מקווה שהמעליות לא יהיו גרועות כמו ברכבת הרגילה. בתחנות הרכבת מעליות קטנות מאוד ואיטיות נורא. מי שנוסע עם כבודה, עגלה או אופניים/קורקינטים חשמליים צריך להגיע לתחנה הרבה זמן מראש. זה שמשלם על הכל | 11.10.18 (ל"ת)
5. נתע היית צריכה את התלונה של קונה כדי לדעת מה לא בסדר בהצעה של מעליות שינדלר! על מי הם עובדים? מעליות לא לפי התקן יושבתו כל הזמן לתיקונים ותנחשו על חשבון מי שלא לדבר על הזמן בו יושבתו ואז כולם יצטופפו במעלית העובדת וכו מכרז תפור | 11.10.18 (ל"ת)
4. 23/23 מזכיר לכולם המכרז שהיה בשנת 2008 היה על סך 8.5000000 ש"ח היה מסתיים בשנת 2014 אז כך העלות תהיה 23000000 ש"ח והעבודה תסתיים בשנת 2023 כך זה שפקידים מנהלים כמו בירושליים ההארכת עד צומת אורה היתה אמורה להיסתיים בדצמבר 2017 ( יודע מי הקבלן שהיה אמור לבצע את העבודה ) אבל הפקידים ביטלו ואז יעלה לנו כפול ואז ניסע רק עוד 4 שנים תוצאה של פקידים שמנהלים השיטה הטובה והזולה ביותר בפרוייקטים כאלו זה רק BOT ראו כביש 6 וכביש 431 הסתימו לפני הזמן באכות מעולה אזרח | 11.10.18 (ל"ת)
1. חברים, ככה לא מנהלים מכרז וככה לא מנהלים מדינה. "סמוך" זו לא דרך לבנות פרויקט ומדינה. נראה מי ישלם את המחיר על החוסר רצינות. רכבות חשמליות ורכבות תחתיות נוסעות בעולם מאות שנים. אז פתאום מישהו בנת"ע חושב שהוא יכול להמציא גלגל חדש!!! בושה מר בין | 11.10.18 (ל"ת)
הקרב על המדרגות הנעות: הופסקו עבודות ברכבת הקלה
28 תגובות לכתיבת תגובה