אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועדת הפנים ממליצה: לא לסגור את שדה דב לפני קבלת היתרי בנייה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
ועכשיו העובדות:
נתבג הוא אינו חלופה הולמת, הוא אינו יכול וזאת בגלל מבנה המסלולים שהוא בצורת משולש ולא מקבילים כמו בשדה מודרני. נתבג לעולם לא יוכל להגדיל את התנועות שבו כי מבנה המסלולים שלו לא מאפשר המראה ונחיתה בו זמנית. אלוף(מיל) גיורא רום, ראש רשות התעופה האזרחית האמונה על הבטיחות בתעופה, התפטר כי לא רצו שם למעלה להקשיב לו שנתבג הוא שדה אבוד מבחינת יכולת הכנסת עוד תנועות אליו ושאין לסגור תשתית לאומית חיונית כשדה דב! ישראל קטנה, אבל לאחר סגירת שדה דב ישארו בה 4 שדות תעופה. הולנד קטנה וצפופה מישראל ב20% ויש שם 26 שדות תעופה אזרחיים! זיהום אוויר? קשקוש מקושקש. מטוסים נבנים היום לפי תקנים חמורים מאד נגד רעש וזיהום אוויר! . הוצאת שדה אילת מהעיר-טעות קשה שלדעתי מבינים את זה עכשיו. חולדאי דואג לעיר שלו היטב, זו עיר גדולה, עם אוניברסיטטה, בתי חולים, מרינה, וגם שדה תעופה. כל ראש עיר שפוי היה מתגאה בכך.
ארז | 11.11.18
5.
ח"כ סמורטריץ מפיץ שקרים בוטים
ח"כ בצלאל סמוטריץ מהבית היהודי אמר: "סגירת שדה דב משמעה ביטול רפורמת שמיים פתוחים. מאחורי הקלעים אומרים כל בעלי המקצוע בתחום התעופה שנתב"ג יקרוס ושאסור לסגור את שדה דב" אז כמה עובדות: מספר נוסעים בנתבג ב 2017  היה 20 מיליון. מספר נוסעים בשדה דב מקסימום מליון לשנה. כלומר תנועת הנוסעיםהשנתית בשדה דב היא 5% מזו שבנתב"ג. יתרה מכך תנועת השיא באילת היא בחודשי החורף ואילו זו שבנתב"ג היא בקיץ. (מספר הנוסעים בנתב"ג באוגוסט גדול פי 2.5 ממספר הנוסעים בינואר). מישהו מאמין שמומחה שעיניו בראשו אמר שנתב"ג
ג. | 17.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת