11. בסוף זה יעבוד, זה עדיין פיילוט בסה"כ ויש חבלי לידה. טוב שעובד בינתיים בהתנהלות מצומצמת ובזהירות יוחנן | 16.10.18 (ל"ת)
5. חברת הרכבות העות'מנית (של יוסף ביי נבון) ביצעה תוך שנתיים אין נסיון ברכבות חשמליות? בשנת 1892 לא היה נסיון בכלל (המסילה מיפו לירושלים היתה ראשונה באזור) ובכל זאת השלימו פרויקט לפי לו"ז, והמשיכו לכיוון דמשק. השולטן ידע לנהל, ביבי - לא | 16.10.18 (ל"ת)
4. שרי ממשלה לא יודעים ולא מסוגלים לנהל פרויקט משום סוג ( מניין הם אמורים לדעת ? ) זה נכון בכל המדינות הדמוקרטיות בעולם. מנהלים מתמנים בשל השתייכות מפלגתית / קשרים אישיים ולא כישורים. מדובר על כסף ציבורי ולכן הוא מתבזבז בקלות ( שלא נאמר : נשפך כמים ) וכמובן נוצר פתח לשחיתויות בהקשר זה. איש לא נותן את הדין כי זה שמינה אותו יגן עליו ועל מעלליו. אם היו נותנים לנהל את הפרויקט רכבת למחלקת ניהול פרויקטים של אלביט ( למשל ), הוא כבר מזמן היה מסתיים, בהצלחה, ללא תקלות ובמסגרת התקציב. עמיר | 16.10.18 (ל"ת)
2. הפרויקט הזה מסתמן כבדיחה גרועה של השר כץ כל כך הרבה כסף, חריגות לוז נוראיות ולבסוף רצף בעיות בזו אחר זו. אזרח | 16.10.18 (ל"ת)
1. במדינה נורמלית שר התחבורע היה עף הביתה במדינת ישראל מרכז הליכוד יקדם אותו הרץ מרשלץ | 16.10.18 (ל"ת)
התקלות לא נגמרות - רכבת ישראל שוב ביטלה הבוקר נסיעות בקו ירושלים
11 תגובות לכתיבת תגובה