128. למה לא? למה לא לבטל את הקו לירושלים, להחזיר את כל תנועת הרכבות לסידרן, לחכות לציוד שאמור להגיע, ואז לפתוח אותו מחדש? דניה | 18.10.18 (ל"ת)
127. הוא מציע לבנות אי עבור עזה עם תכנון ישראלי ..האי ישקע הוא מציע לבנות אי עבור עזה | 18.10.18 (ל"ת)
126. פוליטיקה במקום שרות מקצועי לאזרח מתייחסים לאזרחים כמו למטומטמים פוליטיקה במקום שרות מקצועי לאזרח | 18.10.18 (ל"ת)
123. הנהלת הרכבת כולה עם יכולת מחשבה פחות מזבוב אז למה צפיתם?. קו רכבת מאולתר במדינה מאולתרת עם ממשלה של אפסים יוסי | 18.10.18 (ל"ת)
122. המחדל הבטיחותי הזועק לשמים השר כץ,הפעם הגדיל לעשות,וביודעין,פרץ כל מסגרת ומידת האחריות והפקיר הציבור למאוויוו המגוחכים לראשות הממשלה. הבור הפופוליסטי והשרלטני מתבצר בעמדתו ושום עובדה לא תבלבל אותו... המנכלית,נשבתה במאוויו ומשדרת,בטפשות שאינה מידתה בדרך כלל הסברים מאד מאד מטופשים ושאפילו משפת גופה רואים הגיכוך בכך.אין אחריות,אין מקצועיות,אין חשיבה בכל המשרד הנוראי הזה.רק סיסמאות ופוליטיקה הנמוכה האפשרית.אשרנו.... אריה | 18.10.18 (ל"ת)
121. פוליטיקה במקום מקצועיות במדינת הקומבינה הפוליטיקה היא בעלת ערך עליון ומקצועיות הפכה למושג ריק מתוכן. דני | 17.10.18 (ל"ת)
120. זה משעמם את ביבי, אבל אתם יכולים לגרום לו להתעניין ברגע שביבי ישב באופוזיציה הכל יהיה לו מעניין. כשתעמדו ליד הקלפי תזכרו לבחור מישהו שהבעיות שלכם - בבתי החולים, בפנסיה, בביטחון האישי, בתחבורה - לא משעממות אותו אזרח | 17.10.18 (ל"ת)
119. ביבי וכץ מוזמנים לנסיעה להזמין אותם לנסיעה ארוכה ושיתנסו בחוויה של "להתקע במנהרה" ושלא ישכחו לגזור את סרט הביזיון. ציון | 17.10.18 (ל"ת)
116. העיקר שהגשר בתל אביב לא יוקם שהולכי רגל יסכנו את עצמם וכץ יחתוך סרטים כחו לו את הכוח מספיק האכילו אותנו בזבל רחל | 17.10.18 (ל"ת)
115. העיקר ששני הליצנים ביבי וכץ חתכו את הסרט מה איכפת להם הם תלויים ברכבת הכל פוליטיקה מגעילה העם לא אדיוט למרות שהם חושבים כך רחל | 17.10.18 (ל"ת)
114. שר כץ שר התחבורה השר כץ משלם לקבלנים של הרכבת מליארדי שקלים מעל ההסכמים ולא עומדים בזמנים וכישלון האופנים החשמלים שגובה חיים של צעירים . כישלון חרוץ איפה התקשורת ? אלי | 17.10.18 (ל"ת)
112. תקלות ברכבת אם תמשיכו לחלל השבת גם התקלות ימשיכו מי זוכר המשחן שהעבירו בשבת עד היום זה שוכן ללא שימוש אהוד ברק ביזה את השבת הפסיד את כס ראש ממשלה בבזיון , בפחות משנה וחצי , השבת דורשת את בזיונה דודו | 17.10.18 (ל"ת)
111. לא מוקדם מדי. כל החברות מוציאות מוצר לשוק ומשדרגות כל המוצרים כולל מכוניות יוצאות עם באגים, ומתקנים בהמשך. גם ברכבת. שום דבר לא היה זז אם לא היו לוחצים לפתוח. ברור שיש תקופת הרצה. גם לתאגיד השידור היתה הרצה של יותר משנה. העיקר שמשהו זז כבר. משה | 17.10.18 (ל"ת)
109. מי שלא עושה לא טועה לכל המלעיזים והמקטרים למיניהם, אין עוד שר בממשלה שעשה יותר מישראל כץ לשיפור התחבורה ותיקון הזנחות של עשרות שנים. מעט מאוד השרים שעושים בפועל ורבים הם אלה שמדברים, רודפי פרסום וגזירת סרטים. מי שלא עושה לא טועה ולכן מעט מאוד שרים אם בכלל מתעסקים בעשייה ברוכה, למרות חלק מהטענות על תקלות פה ושם הכל כשורה ומחזק את ידיו של השר כי האויב של הטוב הוא היותר טוב ודבר לא מתקדם ודחיה גוררת דחיה......ושום דבר לא קורה. צריך וחובה לפרגן לשר ישראל כץ ולעודד ולתת לו את הכח והאנרגיה להשלים את מה שעושה כי אחרים לא יעשו דבר ומתעסקים בלשמר את הכסא עליו הם יושבים....הבנת את זה ברוך ...... רפי קוריאט | 17.10.18 (ל"ת)
104. מדינת הפרטשי כל הרכבת הזאת "מאולתרת". אני מוכן לתרום את הקטר מרכבת הלגו של הבן שלי. אחד שלא יודע | 17.10.18 (ל"ת)
103. סטיבנסון רכבת ישראל אנה פני למר סטיבנסון לפתור את בעיותיך. מי אם לא הוא מבין ברכבות...... בר | 17.10.18 (ל"ת)
102. השר צריך להורות מיד גם על הפעלת הרכבת הקלה בתל אביב, ולגזור עוד סרט יחד עם ביבי אז מה אם הפרויקט עוד רחוק מלהסתיים, גם פרויקט הרכבת לירושלים עדיין רחוק מלהסתיים, וזה לא מנע בעדו מלהורות על ההפעלה. מה שחשוב בעיניו זה גזירת הסרט, ולא באמת נוחות הציבור ובטיחותו. גת | 17.10.18 (ל"ת)
101. קיטורים רק הליכוד מוביל אם מפאי הייתה בשילטון היית לנו עדיין טלויזיה שחור לבן dbh | 17.10.18 (ל"ת)
99. רכבת לירושלים. השר ישראל כ"ץ. הרכבת החשמלית בהרצה ומלאה בבגיים נוראים. יקח לא מעת זמן לתקן ולהפעילה ללא רבב בנתיים נא החזר את הקרונות שלקחת לטובתה והחזר לקווים העמוסים באמת. עד שכל בעיות החשמלית יתוקנו במלואם עד תל אביב ולא עד נתב"ג. השר כ"ץ ...אתה חייב את השירות הזה לאזרחי המדינה. לא יתכן שרכבת הרפאיים תהיה עם מלא קרונות ריקים וקווים עמוסים ההיו חסרי קרונות לנוחות הנוסעים. מיכה פישביין. | 17.10.18 (ל"ת)
98. באמת כמה מהרכבות הגיעו ? חבל שבכתבה אין תשובה לשאלה שנשאלת בדף הראשי שמפנה לכתבה. אולי התשובה לשאלה שתשקף את מספר האנשים שהגיעו למרות שנסעו בחינם, תוסיף איזו שהיא פרופורציה. דב אנשלוביץ | 17.10.18 (ל"ת)
97. וזוהי רק ההתחלה... חכו, אתם עוד תראו מה יהיה כשהרכבת הקלה תתחיל לפעול... הקו מבת-ים לפתח תקווה הוא מיותר לחלוטין! את אותו מסלול בדיוק עושה קו 1 של חברת דן! ניתן היה, כשצריך, להגביר את תכיפות הקו (שגם היום נוסע בתכיפות מצוינת!) ואם צריך, אולי גם להרחיב מעט, היכן שצריך, את נתיב הנת"ץ. אבל, מה לעשות, השר כ"ץ חייב, אבל ממש חייב, להוכיח שהוא בולדוזר (לטעמי, הוא יותר פיל בחנות חרסינה). אז לכבוד הקו האמור, כבר התחילו לעקור את שדרות ירושלים ביפו. רק להזכירכם, שדרות ירושלים היא יותר עתיקה אפילו משדרות רוטשילד ומכל השדרות האחרות בתל אביב! את שדרות ירושלים צריך היה, לדעתי, לשמר ולשפץ כאתר שראוי לשימור. וזה עוד לפני שהזכרתי את מאות העצים עם הצמרות הענקיות בשדרה שפולטות חמצן נקי לכל יפו ודרום תל אביב וסופגות דו תחמוצת הפחמן. בן | 17.10.18 (ל"ת)
96. רכבת ישראל לאן? במדינה מתוקנת עם ראש ממשלה מתפקד במשרה מלאה, מזמן היה צריך לפטר את שר התחבורה הכושל (לא מספיק לסלול כבישים בין עירוניים ), ותחבורה ציבורית של העולם השלישי, לא בטוח, אך כאשר משווים את התחבורה הציבורית של גרמניה או אנגליה, אין ספק כי אנו במאה ה 19 תקועים,ואני לא רואה כי עם שר התחבורה הנוכחי נצא מזה? גם לא מספיק לגזור סרטים עם ראש הממשלה במחלפים ? לא זכור לי , במשך שהותי במשך 11 שנה בגרמניה בלימודי , על בלגן כזה במערך הרכבות הגרמנית. אילן רייספלד ד"ר | 17.10.18 (ל"ת)
95. השר כץ מנכל הרכבת וכל הבכירים באירגון חיבים ללכת הביתה ומיד ולסגור את הרכבת לפני שיקרה אסון. יש להביא חברה חיצונית מחו"ל שתבדוק את תיפקוד כל הרכבות בארץ ולעשות ראיקגון במנהלת הרכבת. כל הועדים הביתה כל המהנדסים הביתה אסון לאומי | 17.10.18 (ל"ת)
94. ,תחבורה רכבת ישראל כץ המגלומן והמחדלטור רוצה להיות ראש ממשלה. אוי לעם ישראל איך תתנהל המדינה בעת כהונתו. חיים | 17.10.18 (ל"ת)
92. הכלבים נובחים השיירה עוברת תתבכיינו כמה שתרצו, אף אחד במדינה לא שם עליכם. הממשלה תעשה מה שהיא רוצה כי יש לה מנדט והם לא חייבים לכם דין וחשבון. רק תמשיכו להצביע ליכוד כי אתם טיפשים. תאכלו את הלב | 17.10.18 (ל"ת)
90. לא חוכמה לעשות על חשבון ....... אנחנו נוסעים קבוע פעם בשבוע מחיפה לתל אביב וחזרה לחיפה לא מספיק שצמצמו את כמות הרכבות בטלו את כרטיסי השמור-בושה וחרפה! ז״א שאנשים בני 70 וחולים צריכים לעמוד כל הדרך וכל זה לטובת מה? מי שעושה על חשבון ישלם את החשבון אירית | 17.10.18 (ל"ת)
89. אתם משעממים המטרה היא גזירת הסרט ע"י השר כץ מוקדם ככל האפשר, והגדלת הפופולריות שלו במרכז הליכוד. כל מי שמתלונן הוא סתם משעמם, ולא יודע להבחין בין עיקר וטפל. משה | 17.10.18 (ל"ת)
88. למה כץ לא יוכל להחליף את ביבי? ולביבי יש אשם תורן לכל צרה שלא תבוא (אפילו אשתו) כי הוא לא יודע מה קורה סביבו. כי אין לו את מי להאשים | 17.10.18 (ל"ת)
87. מי צריך רכבת שפועלת היטב? צריך רכבת שמצטלמת טוב ! רק ישראל כץ? כל עם ישראל קץ בו !!! מ. קור | 17.10.18 (ל"ת)
86. כל הכי דפוקים ימשיכו להצביע לדופקים שכל ההומופובים פותחים את התחת כאומרים ביבי איל | 17.10.18 (ל"ת)
83. זאת רוח המפקד - שר התחבורע, השיפצורים וגזירת הסרטים - ישראל כ"ץ הבול-גוזר תלאביבי | 17.10.18 (ל"ת)
81. כבר במעונות באוניברסיטה בירושלים ישראל כץ היה אידיוט שרק מדבר ומקשקש ויחד עם חברו צחי הנגבי הם הובילו חבורת בריונים שנהגו להכות סטודנטים ערבים סטודנטית לשעבר | 17.10.18 (ל"ת)
80. הגיע הזמן עם ישראל !!! אנחנו חייבים לעצור לרגע את רכבת השדים המטורללת הזאת ולשאול את עצמנו ,היכן אתה מר ישראל כ"ץ "מר תחבורה" ( בדיוק כפי שמכנה עצמו רה"מ "מר בטחון") כששום דבר מרשימת "הישגך" הנשגבים קורסת אחת אחר השנייה אינך יותר מליצן רפואי המנסה לרפא חולי סופני באימרות חסרות בסיס לאן נעלמת?? האינך חושב שאתה צריך להתייצב מול הציבור ולומר האמת? הרי כל מעשיך הינם פופוליזים מהסוג הנמוך ביותר! ואתה עוד מעז לומר שרואה עצמך כראש הממשלה לאחר עידן "מר בטחון" הגיע הזמן שתפנו עצמכם למקום שבאמת מתאים לרמה שלכם .... זהר | 17.10.18 (ל"ת)
79. מצחיק אני רוצה מאוד חסכתי לי זמן הגעה לעבודה של 25 דקות. לא מתלונן. ואפילו אני יעז לכתוב כאן. אני מפרגן על היוזמה והעשייה. נהנה מכך שלושה ימים בשבוע. גל | 17.10.18 (ל"ת)
77. רק ביבי כל הליצנים האלה רק מפרטים חביב בעבודה החשובה שהוא עושה .אני פונה אליך אדוני ראש הממשלה אתה החשוב כל השאר זה ליצנים שלא שוים אכיפת בשום תעיף אותם כבר לעזאזל. ירחמיאל | 17.10.18 (ל"ת)
76. תיקון מיידי לפעמים בחיים צריך להודות בטעות. צריך מיידית להחזיר לקווים שנפגעו את הקרונות. להחזיר לעבודה קודמת עד שיגיעו הקרונות החדשים. זה לא שטלה בכלל תמר | 17.10.18 (ל"ת)
75. מדינה בכיינית!!! גם כשעבדו על הרכבת הקלה בירושלים, התבכיינו , והיום ? הצלחה מסחררת. כשהורחב הכביש מירושלים לשער הגיא ל-3 נתיבים עם מחלפים, בימים הראשונים ההתבכיינות עלתה על גדותיה, והיום? פשוט תענוג! גם הרכבת המהירה , בסופו של דבר , תהיה הצלחה מסחררת, לכן הנסיעה בחינם, מי שלא רוצה להיות חלק מהחוויה בתקופת ההרצה, שיבוסם לו, יש אוטובוסים, מוניות וטרמפים! תפסיקו לפמפם לנו השכם והערב על התקלות, יש לי היכולת להחליט האם זה הזמן לעלות עליה או להמתין מספר חודשים. האמת? החוויה מושלמת והנוף מרהיב ושווה לקחת ״סיכון״. אבי לוי | 17.10.18 (ל"ת)
74. הכי מהיר זה הפטפוטים של כץ, כי הרכבת תקועה ולא זזה לשום מקום כל המדינה בפקקים, בונים תשתיות אולי בשטחים עבור מאה אלף מתנחלים, ואצלנו מספרים בדיחות וגוזרים סרטים שר חלם | 17.10.18 (ל"ת)
73. השר כץ הבחור הליצן בזה בשביל גזרת סרט עם ביבי שותף ראשי למחדל ולסבל של עשרות אלפי אנשים במדינה בעיקר באזור הצפון שם הרכבות הפכו לרכבות להובלת בהמות ולא אנשים.דרושה ועדת חקירה ממלכתית על המחדל והביזבוז המטורף של המגלומן כץ דן | 17.10.18 (ל"ת)
72. מה מהיר בקו הזה? 57 ק"מ ב-28 דקות זו אותה מהירות כמו שאר הרכבות בערך 130 קמ"ש. רכבת מהירה זה רכבות כמו שיש באירופה 250 קמ"ש ומעלה. השימוש במילה "מהירה" הוא הטעיה וגניבת דעת. עודד | 17.10.18 (ל"ת)
71. במקום לבנות עוד שדות תעופה בינלאומיים מגדילים את נתבג איפה השכל ? איפה התבונה ? מה אתה רוצה בדיוק להרוס לאנשים את החיים עם אחד משדות התעופה הגדולים בחיים ?! נסדר לך טיסות יום ולילה מעל כפר אחים ? הנאה בעיניך ?! ל | 17.10.18 (ל"ת)
70. פשוט לא להאמין מחדל אחרי מחדל הרכבת לירושלים וכל תחלואיה , נמל תעופה לוד במקום לחפף אותו משום מגדיל אותו ומאשר המראות במסגרת השמיים הפתוחים מעל ערים רוויות יום ולילה . וכל זאת במקום לקבל החלטה איפה לבנות עוד שדות תעופה בינלאומיים חלופיים, תחבורה ציבורית על הפנים. אבל הוא כל היום גוזר סרטים במסגרת השמיים הפתוחים. האיש חי בסרט. K | 17.10.18 (ל"ת)
68. רכבת לירושלים כבר היתה צריכה להיות לפני 10 שנים פשוט מחדל עצום ופגיעה בכלכלת ישראל אי | 17.10.18 (ל"ת)
67. עזות מצח של משרד התחבורה, הרכבת ודובריהם מה זה מסרבים לסתכל על חצי הכוס הריקה? אם מאזינים להם, הכוס מלאה ועולה על גדותיה... קו "מדהים" , עוד לא נראה כדבר הזה (נכון, בישראל לא, בעולם זו טכנולוגיה בת עשרות שנים), תקלות? מה פתאום, זה לא תקלות, זה תהליך לימוד... ודובר אחד אגרסיבי במיוחד רמז שהבעיה בכלל בנו, האזרחים חסרי הסבלנות וכפויי הטובה. באמת אולי כדאי שנשב בפינה ונתבייש, ובינתיים, כשהקטר יתקע שוב במנהרה, במקום לשבת ולחכות למציל, אפשר לתת כתף ולדחוף אם הרכבת. אין הפתעות | 17.10.18 (ל"ת)
66. לא רק בישראל.... https://www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/crossrail-london-opening-deadline-delayed-services-east-west-elizabeth-line-a8516121.html איציק | 17.10.18 (ל"ת)
65. נסיעה הקו ירושלים נתב״ג מסוכנת ויש להחרימה. יש לפטר לאלתר את ישראל כץ על חוסר אחריות ופזיזות פתיחת הקו בגלל בעיות בטיחות ומקצוענות עלובה של צוותי התפעול והאחזקה. כדי לצאת עלוב מקצועי דופק השר את הפריפריה, החיילים וכל אלו שנוסעים ברככבות. עד מתי יחרבנו עלינו ורק נילל. ועלוב הנפש הזה רוצה להיות ראש ממשלה, השם ירחם. אחד העם | 17.10.18 (ל"ת)
63. בכל מדינה מתוקנת שר הפקקים היה עף הביתה אבל במדינת מרכז הליכוד ממשיכים לצחוק עליכם מקיסריה מה זה חשוב | 17.10.18 (ל"ת)
61. רכבת בלאומילך שנים עוברות וכלום לא משתנה. הפוליטקאים חיים במציאות מדומה וחושבים שיחסי ציבור ותשדירי שרות הם חזות הכל. אם התשדיר טוב הכל טוב. הישראלים לא פרייארים עד כדי כך בטח לא הדור הצעיר הנוכחי ולסובב אותם זה דבר מסוכן מאד דנינו | 17.10.18 (ל"ת)
59. הצעה למדיה הויזואלית מציע שכל כתבה בנושא הקו החדש תתחיל בתזכורת של 30 שניות. סרטון הנסיעה בה חנכו ראש הממשלה ושר התחבורה את הקו המהיר לירושלים. מעיר | 17.10.18 (ל"ת)
58. הרכבת לירושלים רבותי העיתונאים והפרשנים,לידיעתכם כל מערכת מורכבת זקוקה לזמן הרצה כדי לנפות תקלות שונות:תקלות תכן,תקלות אמינות וכו' .יש לי הרגשה שבשביל להקניט ולפסול לא צריך הרבה ידע ובזה אתם מצטיינים !!! דוד | 17.10.18 (ל"ת)
57. הפריפריה הדרומית גם סובלת מעומס ותקלות בתחנה החדשה בק. מלאכי-יואב סובלים הנושאים מקרונות חד קומתיים ישנים שגורמים לעומס בלתי נסבל, איחורים ותקלות לאור שימוש בציוד מיושן! אבי | 17.10.18 (ל"ת)
56. האשמה היא ההנהלה הקודמת של הרכבת. כץ בעיקר טמבל צריך חקירה משטרתית, לא פחות, אחרת דברים כאלה יחזרו רונן | 17.10.18 (ל"ת)
55. כבר יש תקלה חדשה הבוקר הבוקר כבר יש תקלה חדשה-בלם תקול ועשן ברכבת בנתניה-חדרה-נוסעים שברו חלונות וברחו עד מתי | 17.10.18 (ל"ת)
54. שר תחבורה ? ככה הוא רוצה להיות ראש ממשלה ? תאונות דרכים מחדלי רכבת לירושליים שנקווה כי לא יפגעו נוסעים מסילה אחת ברכבת העמק למה ? כדי שיוכלו לשלם לקבלנים כפול על מסילה שנייה ? ברדק האופניים החשמליים חוסר תחבורה ציבורית כל שמתעסק זה להצטלם בפרויקטים שתוכננו הרבה לפניו . ברמת טיפול כזו חושב שמתאים לרשת את ביבי ? חחחחחחחחח צל | 17.10.18 (ל"ת)
52. ל37 - הפרטה היא לא פיתרון קסם - מחליפים הנהלה אחת בשנייה נכון - שירות ציבורי בישראל מאופיין בחוסר יעילות משווע - אבל לא מעט חברות פרטיות פשטו רגל מאותם חוליים. אנשים הם אנשים - בין אם הם בהנהלה של חברה פרטית או חברה ציבורית - והטעויות שהם עושים הן אותן טעויות. אני לא יודעת אם הפרטה תעזור במקרה הזה, או שרק תחמיר את המצב בהוספת מחיר וניתוק קווים לישובים קטנים - אבל אני לא חושבת שהבעיות בפרוייקטים כאלה נובעות רק מהיותן חברה ציבורית - יש לאנשים ספציפיים מעורבים אחריות גדולה יותר על הנושא. אותם אנשים מפסיקים לעבוד במגזר הציבורי ועוברים לפרטי - בלי לשנות את האופי שלהם. יסמין | 17.10.18 (ל"ת)
50. רכבת מ ג נ י ב ה .... . צריכה "ביקור רופא". רכבת מ ג נ י ב ה ... צריכה "ביקור רופא" גנוב | 17.10.18 (ל"ת)
49. כל השרים לא קשורים למשרדים שלהם. עזבו את כץ. אממה, יש צחוקים. כמו ברקוביץ לנבחרת. הכי חשוב צחוקים ו״שמע מה נגיד להם״.. שמע ישראל ברקו לנבחרת | 17.10.18 (ל"ת)
47. מה ההפתעה?? רק לרשום ולזכור במי לבחור בקרוב בחירות, להבין ומהר כי הממשלה כושלת - לא רק ברכבת, גם בביטחון ובחברה (ובקרוב נזק לכלכלה...). צריך להחליף השילטון - לא מעניין אותי שמאל ימין או ענייני חוץ לכאורה חשובים: רוצה ממשלה שתנהל את המדינה היטב מבפנים. נתחיל במה ש100% בשליטה שלנו וניתקדם משם. לכל התבוסתנים שאומרים שאין אלטרנטיבה: תמיד יש תחליף ישראלי פשוט | 17.10.18 (ל"ת)
46. לביבי היה חשוב עוד תמונה לחיזוק תפארתו אבל אם ברצוננו להתפתח חובה ללמוד מהכישלונות שהיו בפרוייקט. אבנר ה. | 17.10.18 (ל"ת)
44. יש נפוטיזם חזק ברכבת ישראל.זו התגובה כשממנים קרובי משפחה הגשתי מועמדות לתפקיד טכני. עברתי בהצלחה מבחנים באדם מילא. הגעתי לראיון ששם הגזימו בתיאור העבודה בכדי שאוותר ובסוף מינו קרוב משפחה. מישהו | 17.10.18 (ל"ת)
43. רכבת התקלות?זה מה שאתם רוצים לצייר מפרוייקט לאומי? מי יכול בקלות כזו להשחיר כל הישג שהמדינה מגיעה אליו בגלל תקלות צפויות במהלך ההרצה? נחשו ! שי | 17.10.18 (ל"ת)
40. תראו חברים, המחיר של מדיניות המושחתת הוא הרס מוחלט הבעיות הן בקנה מידה כל כך גדול בממשלה המושחתת ביותר בעולם, שאין כמעט תחום שלא חווה כעת שיבוש או הרס. התודעה, התרבות, המשאבים, הערכים.. חבל על הזמן פה אני היגרתי מהר מהר ולא כותב בציניות רכבת, זו הקטנה בבעיות | 17.10.18 (ל"ת)
39. הרכבת של ישראל נו ישראל רצה רכבת, אנחנו קיבלנו בראש, כתב פעם שלום חנוך "העם מטומטם ולכל העם ישלם" שמעון | 17.10.18 (ל"ת)
38. רכבת התקלות? ממשלת התקלות !! כאילו הבעיה עם הממשלה הזו זה רק הרכבת. יש תחום שהממשלה הזו עשתה אותו נכון? איציק | 17.10.18 (ל"ת)
36. זוכה פרס נובל לשנת 2019 ! סליחה מורתי?!..לא לימדת את זה לבגרות5יח"ל.זו בעיה עם יותר מדי משתנים. אני אתלונן עליך אצל בנט!!! אומריטוס במתמתיקה | 17.10.18 (ל"ת)
33. שר הפחבורה מעניין מה יקרה עם הרכבת שבונים בתא. האם ההיסטוריה תחזור על עצמה גם כאן? לפי דעתי כן, כי כל מילה שיוצאת לשר עם תפקיד גדול בממשלה הפח שלנו אף פעם לא עמד בה תומאס הקטר | 17.10.18 (ל"ת)
32. השמצות שאינן מגיעות לישראל כץ העושה ככל האפשר וכמיטב יכולתו להפעיל הרכבת השמצות שאינן מגיעות לישראל כץ העושה ככל האפשר וכמיטב יכולתו להפעיל הרכבת אליעזר | 17.10.18 (ל"ת)
31. שיט הפנז... יאללה בסדר, אז לא הספיקו את הכל, זה קורה. צריך להסתכל למציאות בעיניים ולעשות מה שצריך לעשות. לסגור את הקו, לתקן מה שצריך וזה כל הסיפור. למה צריך לעשות מכל דבר מלחמה עם אשמים? סנופקין | 17.10.18 (ל"ת)
30. משרד התחבורה לא מתפקד מנכ״לית חלשה חצי מתפקידי הנהלה לא מאויישים החצי השני מטיילים בחו״ל על חשבון המשרד העובדים חוגגים ולא עובדים החברות הממשלתיות עושות מה שבא להם עובדים במשרד התחבורה | 17.10.18 (ל"ת)
28. חובתו של ישראל כץ למנות ועדה מקצועית כדי ללמוד מהכשלים, חייבים ללמוד איך לבצע טוב כבר מי ההתחלה. אבנר ה. | 17.10.18 (ל"ת)
27. טוב מאוד שכץ הכריח אותם לפתוח. אחרת עוד 10 שנים לא היו מתעוררים עכשיו בגלל התקלות והלחץ הם יתעשתו ויעשו מה שצריך. היה להם 17 שנה להכין את הקו, אי אפשר להמתין לנצח. מצידי שיתפטרו. בני | 17.10.18 (ל"ת)
26. 5 - כפיר הממומן - אנחנו רואים את הטוב. האם אתה רואה את הרע? הבעיה הקשה ביותר של הפוליטיקאים בימינו היא לא לדעת לקבל ביקורת. זה אכן פרויקט מבורך וחיוני, וטוב שייפתח; אבל הוא נפתח טרם זמנו. אולי הפתיחה המוקדמת הייתה מוצדקת אם הקו היה שימושי לאנשי ירושלים, והיה מבוקש ומפוצץ; למרבה הצער, כרגע הקו רחוק מלהיות מלא. למצב זה יש כמה סיבות: 1. מערכת ההזמנה האינטרנטית, שנועדה להגביל את כמות העולים לקו, אבל בפועל היא דורשת ממשתמשי הקו להתחייב לשעת נסיעה מסוימת, מה שקשה לאנשים עובדים ולומדים, וכמעט בלתי אפשרי לחוזרים מחו"ל. 2. אמינות הקו. 3. הצורך בהחלפת רכבת בנתב"ג (אמנם נוחה, אך פוגעת באמינות). לכן: הקו אכן מבורך; מעולה שהוא יצא סוף סוף לדרך; אבל צריך היה להמתין ולבצע נסיעות הרצה, ללא נוסעים, ולהיערך כמו שצריך מבחינת קרונות. ה"השקה" טרם זמנה פוגעת בתדמית הקו, פוגעת פגיעה קשה וחמורה בנוסעים בין תל אביב לנהריה (דרך חיפה), פוגעת בנוסעים ופוגעת באמינות הרכבת. זוהי טעות, וזה מחדל. לזה קוראים פופוליזם מיותר. אני מאחל לכולנו שמחלות הילדות יעברו ושהקו החדש יהיה בעתיד אמין ופופולרי מתמיד, ולפי כל התחזיות זה אכן יקרה. א | 17.10.18 (ל"ת)
25. הבעיה ממש לא כץ, כי אם הרכבת עצמה. 17 שנה עובדים, ולא מוכן בזמן. בואו נקרא לילד בשמו, ברכבת לא רוצים לעבוד. או לפחות לא יודעים איך. יש דו"ח. מבקר המדינה כתב מספר כרכים על התנהלות הרכבת. האם ברכבת יישמו משהו? וודאי שלא. מדובר בחברה עם דנ"א קלוקל, שמביאה את המשק למצב בלתי נסבל. כץ דפק על השולחן בנסיון לעצור את הסאגה. בלעדיו היינו מחכים עוד שנתיים-שלוש. עכשיו עוד נסבל, חכו לקו הרכבת הרביעי באיילון. אייל, חיפה. | 17.10.18 (ל"ת)
23. ההצהרות האוויליות על הפרויקט המדהים והמורכב בעולם מתנגשות עם מציאות עלובה וכושלת אלי | 17.10.18 (ל"ת)
22. לשר כץ לא מעניין כלום חוץ מהכיסה שלו , והוא למד את זה מהבוס שלו, וככה נראה את התחבורה הציבורי והכבישים. פישל | 17.10.18 (ל"ת)
19. במילה אחת - ניהול כושל ולמה יש ניהול כושל? כי ממנים אנשים לא מתאימים לכל מיני תפקידים ואז מתפלאים שהם לא מתפקדים. כל עוד ימנו את "אנשי שלומינו" או חברי מרכז או את מי שיתמוך בי או לפי כל שיקול פרט למציאת האדם המתאים ביותר, לא יהיה ניהול נכון של כלום. אף לקקן שמונה ע"י שר, לא יכול לקום ולהגיד לו את האמת יובל | 17.10.18 (ל"ת)
18. והוא עוד רוצה להחליף את ביבי... פחח ביבי יושב וצופה מהצד ורואה איך כץ מתבוסס בתוך ביצת התחבורה המקרטעת אחד | 17.10.18 (ל"ת)
17. אין מצב כזה "אז כולם יושבים ומחכים שעתיים עד שיגיע להספק המלא שלו." גנרטור אינו "בלון" שצריךלנפח - אין מצב שלאחר הפעלתו יגיע להספק המירבי - זה מידע עקום ברמה נמוכה. אילן | 17.10.18 (ל"ת)
15. במדינה נורמאלית ומתוקנת ישראל כץ כבר היה הולך הביתה ממזמן המדינה תקועה בפקקים, כל תכנון התחבורה בישראל הוא כישלון. מי שתכנן פה את הדבר הזה שנקרא דרכי תחבורה, צריך לשים אותו מול כיתת יורים. אין כאן שום פעולה שבאה לפתור את המצב, אלא כל מיני פתרונות שליפה מהשרוול, מספיק לנסות לצאת מת"א בכל שעה ביום בשביל להבין את זה.... ת״אביבי | 17.10.18 (ל"ת)
14. אכן פרוייקט חשוב ןמבורך אבל.... הפרויייקט הזה לוקה בתקציב מנופח, התנהלות כושלת ולבסוף מוצר חצי אפוי (ואני לא מתייחס רק לתקלות). השר כץ אוהב מגה פרוייקטים אך היכן שמשרד התרבורה מעורב תמיד יש עיכובים, תקציבים מנופחים וחשדות ל... אז השר כץ, נכון שאתה עושה - בשביל זה אתה מקבל משכורת, אבל הגיע הזמן שתעשה טוב. בינתיים הציבור תקוע בפקקים או נרמס ברכבות סתם אזרח | 17.10.18 (ל"ת)
13. וממשכים באותה כוחניות להרוס את עמק רפאים בחוסר רגישות ומקצועיות הולכים להפוך את הרחוב היפה בירושלים לתחנת רכב אחת גדולה . הרס עמק רפאים | 17.10.18 (ל"ת)
11. ומה יהיה על קו 36 תתביישו ממש חלם עם מה שקורה עם משרד התחבורה, השבוע שינו את המסלול של קו 36 שיוצא מאור יהודה לכיוון תל אביב לתחנה מרכזית, כך שהוא לא מגיע ללה גארדיה ולתחנה מרכזית. בושה קו שקיים מעל 40שנה ומשרת מאות אנשים ביום. עיריית אור יהודה ביקשה שהקו יעבור גם דרך המסגר, במקום זאת המטומטמים במשרד התחבורה הפכו לגמרי את המסלול. כץ תתפתר כבר לפני שתעשה יותר נזקים עמית | 17.10.18 (ל"ת)
10. נו באמת רכבת התקלות? איזכור לתוכנית מלפני כמעט 30 שנה למה לא רכבת התקלה? או רכבת הקללה? ישראל | 17.10.18 (ל"ת)
9. כל עוד חובבנים מנהלים את הרכבת כל זה נראה מה לשר התחבורה ולתחבורה???? אולי הוא מבין קצת בחקלאות (קצת מאוד). הכל חפיף,הכל חובבני,הכל פוליטי. צריך למנות פוליטיקאים לתפקידים מקצועיים,אר ורק אם יש להם השכלה בהתאם. יוני | 17.10.18 (ל"ת)
7. התקלה היא קודם כל בשר כץ ודרך הניהול שלו ולא במי שמתחתיו הכתבה עושה את השר כץ למישהו תמים שלא מבין כלום , לא מקיים שום ישיבות, לא קורא עיתונים וכו'. אלוהים - הוא השר לעניני מודיעין ואסטרטגיה. הבעיה העיקרית בפרויקט הזה היא דרך הניהול של השר הכץ שהכתיב בכח ובאופן מלאכותי לוחות זמנים לא ריאליים. לוחות הזמנים לא נגזרו מתוכנית עבודה סבירה אלא מהכתבות של השר כץ. בכל כתבה של העיתונאי הכי זוטר בכל עיתון חוסר הראליות בלוחות הזמנים היתה כתובה שחור על גבי לבן. ברור שבכירי משרד התחבורה ובכירי הרכבת לא נקיים מאשמה. יש להם חלק עצום, אך בראש ובראשונה הבעיה היא בשר כץ. שלמה | 17.10.18 (ל"ת)
6. הבוקר אני לא יכול לצאת מהבית לעבודה. כנראה שעם צ'קלקה לא רואים פקקים אלא רק מחלפים אבן יהודה פקוקה | 17.10.18 (ל"ת)
2. ואם יגידו לו שטעה? השר הוא כישלון מהדהד תודה למצביעי הליכוד. תרומתכם לבניין הארץ תרשם בהיסטוריה. ירושלמית | 17.10.18 (ל"ת)
1. שר המודיעין והתחבורה לא אסף מידע ולא הבין מה קורה באמת ברכבת ! ביביסטן לתפארת !!! אזרח ותיק | 17.10.18 (ל"ת)
ישראל כץ השיק מוקדם מדי את רכבת התקלות
128 תגובות לכתיבת תגובה