אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ישראל כץ השיק מוקדם מדי את רכבת התקלות

128 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

122.
המחדל הבטיחותי הזועק לשמים
השר כץ,הפעם הגדיל לעשות,וביודעין,פרץ כל מסגרת ומידת האחריות והפקיר הציבור למאוויוו המגוחכים לראשות הממשלה. הבור הפופוליסטי והשרלטני מתבצר בעמדתו ושום עובדה לא תבלבל אותו... המנכלית,נשבתה במאוויו ומשדרת,בטפשות שאינה מידתה בדרך כלל הסברים מאד מאד מטופשים ושאפילו משפת גופה רואים הגיכוך בכך.אין אחריות,אין מקצועיות,אין חשיבה בכל המשרד הנוראי הזה.רק סיסמאות ופוליטיקה הנמוכה האפשרית.אשרנו....
אריה | 18.10.18
109.
מי שלא עושה לא טועה
לכל המלעיזים והמקטרים למיניהם, אין עוד שר בממשלה שעשה יותר מישראל כץ לשיפור התחבורה ותיקון הזנחות של עשרות שנים. מעט מאוד השרים שעושים בפועל ורבים הם אלה שמדברים, רודפי פרסום וגזירת סרטים. מי שלא עושה לא טועה ולכן מעט מאוד שרים אם בכלל מתעסקים בעשייה ברוכה, למרות חלק מהטענות על תקלות פה ושם הכל כשורה ומחזק את ידיו של השר כי האויב של הטוב הוא היותר טוב ודבר לא מתקדם ודחיה גוררת דחיה......ושום דבר לא קורה. צריך וחובה לפרגן לשר ישראל כץ ולעודד ולתת לו את הכח והאנרגיה להשלים את מה שעושה כי אחרים לא יעשו דבר ומתעסקים בלשמר את הכסא עליו הם יושבים....הבנת את זה ברוך ......
רפי קוריאט | 17.10.18
99.
רכבת לירושלים.
השר ישראל כ"ץ. הרכבת החשמלית בהרצה ומלאה בבגיים נוראים. יקח לא מעת זמן לתקן ולהפעילה ללא רבב בנתיים נא החזר את הקרונות שלקחת לטובתה והחזר לקווים העמוסים באמת. עד שכל בעיות החשמלית יתוקנו במלואם עד תל אביב ולא עד נתב"ג. השר כ"ץ ...אתה חייב את השירות הזה לאזרחי המדינה. לא יתכן שרכבת הרפאיים תהיה עם מלא קרונות ריקים וקווים עמוסים ההיו חסרי קרונות לנוחות הנוסעים.
מיכה פישביין. | 17.10.18
97.
וזוהי רק ההתחלה...
חכו, אתם עוד תראו מה יהיה כשהרכבת הקלה תתחיל לפעול... הקו מבת-ים לפתח תקווה הוא מיותר לחלוטין! את אותו מסלול בדיוק עושה קו 1 של חברת דן! ניתן היה, כשצריך, להגביר את תכיפות הקו (שגם היום נוסע בתכיפות מצוינת!) ואם צריך, אולי גם להרחיב מעט, היכן שצריך, את נתיב הנת"ץ. אבל, מה לעשות, השר כ"ץ חייב, אבל ממש חייב, להוכיח שהוא בולדוזר (לטעמי, הוא יותר פיל בחנות חרסינה). אז לכבוד הקו האמור, כבר התחילו לעקור את שדרות ירושלים ביפו. רק להזכירכם, שדרות ירושלים היא יותר עתיקה אפילו משדרות רוטשילד ומכל השדרות האחרות בתל אביב! את שדרות ירושלים צריך היה, לדעתי, לשמר ולשפץ כאתר שראוי לשימור. וזה עוד לפני שהזכרתי את מאות העצים עם הצמרות הענקיות בשדרה שפולטות חמצן נקי לכל יפו ודרום תל אביב וסופגות דו תחמוצת הפחמן.
בן  | 17.10.18
96.
רכבת ישראל לאן?
במדינה מתוקנת עם ראש ממשלה מתפקד במשרה מלאה, מזמן היה צריך לפטר את שר התחבורה הכושל (לא מספיק לסלול כבישים בין עירוניים ), ותחבורה ציבורית של העולם השלישי, לא בטוח, אך כאשר משווים את התחבורה הציבורית של גרמניה או אנגליה, אין ספק כי אנו במאה ה 19 תקועים,ואני לא רואה כי עם שר התחבורה הנוכחי נצא מזה? גם לא מספיק לגזור סרטים עם ראש הממשלה במחלפים ? לא זכור לי , במשך שהותי במשך 11 שנה בגרמניה בלימודי , על בלגן כזה במערך הרכבות הגרמנית.
אילן רייספלד ד"ר | 17.10.18
80.
הגיע הזמן
עם ישראל !!! אנחנו חייבים לעצור לרגע את רכבת השדים המטורללת הזאת ולשאול את עצמנו ,היכן אתה מר ישראל כ"ץ "מר תחבורה" ( בדיוק כפי שמכנה עצמו רה"מ "מר בטחון") כששום דבר מרשימת "הישגך" הנשגבים קורסת אחת אחר השנייה אינך יותר מליצן רפואי המנסה לרפא חולי סופני באימרות חסרות בסיס לאן נעלמת?? האינך חושב שאתה צריך להתייצב מול הציבור ולומר האמת? הרי כל מעשיך הינם פופוליזים מהסוג הנמוך ביותר! ואתה עוד מעז לומר שרואה עצמך כראש הממשלה לאחר עידן "מר בטחון" הגיע הזמן שתפנו עצמכם למקום שבאמת מתאים לרמה שלכם ....
זהר | 17.10.18
75.
מדינה בכיינית!!!
גם כשעבדו על הרכבת הקלה בירושלים, התבכיינו , והיום ? הצלחה מסחררת. כשהורחב הכביש מירושלים לשער הגיא ל-3 נתיבים עם מחלפים, בימים הראשונים ההתבכיינות עלתה על גדותיה, והיום? פשוט תענוג! גם הרכבת המהירה , בסופו של דבר , תהיה הצלחה מסחררת, לכן הנסיעה בחינם, מי שלא רוצה להיות חלק מהחוויה בתקופת ההרצה, שיבוסם לו, יש אוטובוסים, מוניות וטרמפים! תפסיקו לפמפם לנו השכם והערב על התקלות, יש לי היכולת להחליט האם זה הזמן לעלות עליה או להמתין מספר חודשים. האמת? החוויה מושלמת והנוף מרהיב ושווה לקחת ״סיכון״.
אבי לוי | 17.10.18
70.
פשוט לא להאמין מחדל אחרי מחדל
הרכבת לירושלים וכל תחלואיה , נמל תעופה לוד במקום לחפף אותו משום מגדיל אותו ומאשר המראות במסגרת השמיים הפתוחים מעל ערים רוויות יום ולילה . וכל זאת במקום לקבל החלטה איפה לבנות עוד שדות תעופה בינלאומיים חלופיים, תחבורה ציבורית על הפנים. אבל הוא כל היום גוזר סרטים במסגרת השמיים הפתוחים. האיש חי בסרט.
K | 17.10.18
67.
עזות מצח של משרד התחבורה, הרכבת ודובריהם
מה זה מסרבים לסתכל על חצי הכוס הריקה? אם מאזינים להם, הכוס מלאה ועולה על גדותיה... קו "מדהים" , עוד לא נראה כדבר הזה (נכון, בישראל לא, בעולם זו טכנולוגיה בת עשרות שנים), תקלות? מה פתאום, זה לא תקלות, זה תהליך לימוד... ודובר אחד אגרסיבי במיוחד רמז שהבעיה בכלל בנו, האזרחים חסרי הסבלנות וכפויי הטובה. באמת אולי כדאי שנשב בפינה ונתבייש, ובינתיים, כשהקטר יתקע שוב במנהרה, במקום לשבת ולחכות למציל, אפשר לתת כתף ולדחוף אם הרכבת.
אין הפתעות | 17.10.18
65.
נסיעה הקו ירושלים נתב״ג מסוכנת ויש להחרימה.
יש לפטר לאלתר את ישראל כץ על חוסר אחריות ופזיזות פתיחת הקו בגלל בעיות בטיחות ומקצוענות עלובה של צוותי התפעול והאחזקה. כדי לצאת עלוב מקצועי דופק השר את הפריפריה, החיילים וכל אלו שנוסעים ברככבות. עד מתי יחרבנו עלינו ורק נילל. ועלוב הנפש הזה רוצה להיות ראש ממשלה, השם ירחם.
אחד העם | 17.10.18
54.
שר תחבורה ?
ככה הוא רוצה להיות ראש ממשלה ? תאונות דרכים מחדלי רכבת לירושליים שנקווה כי לא יפגעו נוסעים מסילה אחת ברכבת העמק למה ? כדי שיוכלו לשלם לקבלנים כפול על מסילה שנייה ? ברדק האופניים החשמליים חוסר תחבורה ציבורית כל שמתעסק זה להצטלם בפרויקטים שתוכננו הרבה לפניו . ברמת טיפול כזו חושב שמתאים לרשת את ביבי ? חחחחחחחחח
צל | 17.10.18
52.
ל37 - הפרטה היא לא פיתרון קסם - מחליפים הנהלה אחת בשנייה
נכון - שירות ציבורי בישראל מאופיין בחוסר יעילות משווע - אבל לא מעט חברות פרטיות פשטו רגל מאותם חוליים. אנשים הם אנשים - בין אם הם בהנהלה של חברה פרטית או חברה ציבורית - והטעויות שהם עושים הן אותן טעויות. אני לא יודעת אם הפרטה תעזור במקרה הזה, או שרק תחמיר את המצב בהוספת מחיר וניתוק קווים לישובים קטנים - אבל אני לא חושבת שהבעיות בפרוייקטים כאלה נובעות רק מהיותן חברה ציבורית - יש לאנשים ספציפיים מעורבים אחריות גדולה יותר על הנושא. אותם אנשים מפסיקים לעבוד במגזר הציבורי ועוברים לפרטי - בלי לשנות את האופי שלהם.
יסמין | 17.10.18
47.
מה ההפתעה?? רק לרשום ולזכור במי לבחור
בקרוב בחירות, להבין ומהר כי הממשלה כושלת - לא רק ברכבת, גם בביטחון ובחברה (ובקרוב נזק לכלכלה...). צריך להחליף השילטון - לא מעניין אותי שמאל ימין או ענייני חוץ לכאורה חשובים: רוצה ממשלה שתנהל את המדינה היטב מבפנים. נתחיל במה ש100% בשליטה שלנו וניתקדם משם. לכל התבוסתנים שאומרים שאין אלטרנטיבה: תמיד יש תחליף
ישראלי פשוט | 17.10.18
26.
5 - כפיר הממומן - אנחנו רואים את הטוב. האם אתה רואה את הרע?
הבעיה הקשה ביותר של הפוליטיקאים בימינו היא לא לדעת לקבל ביקורת. זה אכן פרויקט מבורך וחיוני, וטוב שייפתח; אבל הוא נפתח טרם זמנו. אולי הפתיחה המוקדמת הייתה מוצדקת אם הקו היה שימושי לאנשי ירושלים, והיה מבוקש ומפוצץ; למרבה הצער, כרגע הקו רחוק מלהיות מלא. למצב זה יש כמה סיבות: 1. מערכת ההזמנה האינטרנטית, שנועדה להגביל את כמות העולים לקו, אבל בפועל היא דורשת ממשתמשי הקו להתחייב לשעת נסיעה מסוימת, מה שקשה לאנשים עובדים ולומדים, וכמעט בלתי אפשרי לחוזרים מחו"ל. 2. אמינות הקו. 3. הצורך בהחלפת רכבת בנתב"ג (אמנם נוחה, אך פוגעת באמינות). לכן: הקו אכן מבורך; מעולה שהוא יצא סוף סוף לדרך; אבל צריך היה להמתין ולבצע נסיעות הרצה, ללא נוסעים, ולהיערך כמו שצריך מבחינת קרונות. ה"השקה" טרם זמנה פוגעת בתדמית הקו, פוגעת פגיעה קשה וחמורה בנוסעים בין תל אביב לנהריה (דרך חיפה), פוגעת בנוסעים ופוגעת באמינות הרכבת. זוהי טעות, וזה מחדל. לזה קוראים פופוליזם מיותר. אני מאחל לכולנו שמחלות הילדות יעברו ושהקו החדש יהיה בעתיד אמין ופופולרי מתמיד, ולפי כל התחזיות זה אכן יקרה.
א | 17.10.18
25.
הבעיה ממש לא כץ, כי אם הרכבת עצמה.
17 שנה עובדים, ולא מוכן בזמן. בואו נקרא לילד בשמו, ברכבת לא רוצים לעבוד. או לפחות לא יודעים איך. יש דו"ח. מבקר המדינה כתב מספר כרכים על התנהלות הרכבת. האם ברכבת יישמו משהו? וודאי שלא. מדובר בחברה עם דנ"א קלוקל, שמביאה את המשק למצב בלתי נסבל. כץ דפק על השולחן בנסיון לעצור את הסאגה. בלעדיו היינו מחכים עוד שנתיים-שלוש. עכשיו עוד נסבל, חכו לקו הרכבת הרביעי באיילון.
אייל, חיפה. | 17.10.18
19.
במילה אחת - ניהול כושל
ולמה יש ניהול כושל? כי ממנים אנשים לא מתאימים לכל מיני תפקידים ואז מתפלאים שהם לא מתפקדים. כל עוד ימנו את "אנשי שלומינו" או חברי מרכז או את מי שיתמוך בי או לפי כל שיקול פרט למציאת האדם המתאים ביותר, לא יהיה ניהול נכון של כלום. אף לקקן שמונה ע"י שר, לא יכול לקום ולהגיד לו את האמת
יובל | 17.10.18
15.
במדינה נורמאלית ומתוקנת ישראל כץ כבר היה הולך הביתה ממזמן
המדינה תקועה בפקקים, כל תכנון התחבורה בישראל הוא כישלון. מי שתכנן פה את הדבר הזה שנקרא דרכי תחבורה, צריך לשים אותו מול כיתת יורים. אין כאן שום פעולה שבאה לפתור את המצב, אלא כל מיני פתרונות שליפה מהשרוול, מספיק לנסות לצאת מת"א בכל שעה ביום בשביל להבין את זה....
ת״אביבי | 17.10.18
14.
אכן פרוייקט חשוב ןמבורך אבל....
הפרויייקט הזה לוקה בתקציב מנופח, התנהלות כושלת ולבסוף מוצר חצי אפוי (ואני לא מתייחס רק לתקלות). השר כץ אוהב מגה פרוייקטים אך היכן שמשרד התרבורה מעורב תמיד יש עיכובים, תקציבים מנופחים וחשדות ל... אז השר כץ, נכון שאתה עושה - בשביל זה אתה מקבל משכורת, אבל הגיע הזמן שתעשה טוב. בינתיים הציבור תקוע בפקקים או נרמס ברכבות
סתם אזרח | 17.10.18
11.
ומה יהיה על קו 36 תתביישו
ממש חלם עם מה שקורה עם משרד התחבורה, השבוע שינו את המסלול של קו 36 שיוצא מאור יהודה לכיוון תל אביב לתחנה מרכזית, כך שהוא לא מגיע ללה גארדיה ולתחנה מרכזית. בושה קו שקיים מעל 40שנה ומשרת מאות אנשים ביום. עיריית אור יהודה ביקשה שהקו יעבור גם דרך המסגר, במקום זאת המטומטמים במשרד התחבורה הפכו לגמרי את המסלול. כץ תתפתר כבר לפני שתעשה יותר נזקים
עמית | 17.10.18
7.
התקלה היא קודם כל בשר כץ ודרך הניהול שלו ולא במי שמתחתיו
הכתבה עושה את השר כץ למישהו תמים שלא מבין כלום , לא מקיים שום ישיבות, לא קורא עיתונים וכו'. אלוהים - הוא השר לעניני מודיעין ואסטרטגיה. הבעיה העיקרית בפרויקט הזה היא דרך הניהול של השר הכץ שהכתיב בכח ובאופן מלאכותי לוחות זמנים לא ריאליים. לוחות הזמנים לא נגזרו מתוכנית עבודה סבירה אלא מהכתבות של השר כץ. בכל כתבה של העיתונאי הכי זוטר בכל עיתון חוסר הראליות בלוחות הזמנים היתה כתובה שחור על גבי לבן. ברור שבכירי משרד התחבורה ובכירי הרכבת לא נקיים מאשמה. יש להם חלק עצום, אך בראש ובראשונה הבעיה היא בשר כץ.
שלמה | 17.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת