5. הבעיה היא כץ אאלק בולדוזר, רק הורס ובונה עקום. במקום מקצועיות הוא רק מקדם פוליטיזציה, כמו הביזיון של רכבת העמקים. חיים | 21.10.18 (ל"ת)
4. הבעייה האמיתית התנהלות לא מקצועית של הנהלת רכבת אני עובד רכבת שנים רבות, הרכבת חשובה לי מאד. בעבר ההנהלה הייתה מקצועית לעילא ולעילא. אנשים שמבינים רכבות, מהנדסים מעולים אנשי מקצוע יוצאים מגדר הרגיל. הכל התהפך כשהתחילו להביא לרכבת כל מיני אלופים מהצבא , החל מ״חקי״ הראל , שהבנתו שאפה לאפס ועשה את כל השגיאות שבעולם לקח את הביצוע מאנשי הרכבת המנוסים והיו הטובים ביותר. גלה בדן צפריר שגם הוא היה אולי טוב בכלכלה אבל שוב, לא הבין כלום ברכבות. הבעיה נמשך. ומילה על אגף הביטחון של הרכבת ששולט בכניסת עובדים ופוסל לכניסה לשטח הרכבת עובדים מנוסים גם עובד רכבת | 18.10.18 (ל"ת)
3. אלק מדינה אן לעצור את החינוך ביום שזה יקרה אתם מטלים שואה תחבורתית על עם ישראל וארץ ישראל מלך הרכבת | 17.10.18 (ל"ת)
2. Semi החברה לא הייתה צריכה להיבחר מלכתחילה. אין לה את הניסיון והידע לביצוע פרוייקט כאמור. צריך לחקור איך זכתה במכרז. טומס | 17.10.18 (ל"ת)
1. אסור לעצור את פרויקט החשמול חשמול המסילות זה הפרויקט הכי חשוב בתחום התשתיות בעשור האחרון. אסור לבזבז זמן עם מכרז חדש צריך להמשיך בכל הכח קדימה . אלון | 17.10.18 (ל"ת)
החשש: שאר פרויקטי הרכבת ייתקעו
6 תגובות לכתיבת תגובה