אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בחר בהפי אנד

50 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
אחד האנשים הכי דוחים שפגשתי בחיי..
אדם מאוד לא נעים, אגוצנטרי שמזלזל בכל מה שזז מסביבו.. הייתי איתו כמה שעות במסגרת סיוע שנתנו לו .היתה חוויה נוראית שהבטחנו לעצמנו שלא תחזור לעולם. הציניות שלו לא מעידה על חוכמה אלא על סוג של מרמור אישי בלתי נסבל.אה כן.. והוא גם מוכשר. אבל די בערבון מוגבל.
דני | 21.10.18
39.
ל-36, זה לא קשור לפרגון, לאנשים יש תחושה שזה לא יעבוד
כמו במקרה של בטר פלייס, לפעמים ישנן השקעות גדולות שחוכמת ההמונים טוענת שהן שגויות. בהרבה מקרים זה אכן נכון. זה לא שאנחנו לא רוצים בהצלחת החברה, הרי אם החברה תצליח כל ישראלי יהנה מהמיסים ומקומות העבודה שיווצרו, אבל צריך להיות ראליים ולא נראה שהחברה מפתחת מוצר מצליח, זה הכל
אלכסיס זקן | 19.10.18
36.
מדוע לתקוף בשנאה הרי ברור שזה מקנאה מה לא טוב בלהגיב חיובי ולפרגן
מדהים איך הלוזרים מגיבים בקנאה ובשנאה לא רוצים לפרגן אל תגיבו מעניין להכיר פעם אחת את זורעי השנאה ולראות אלו הצלחות היו להם בחיים או מה מביא אותם לשנאה אני מברך כל אחד שרוצה להצליח וביושר שיצליח גם כאשר איני יודע מיהו ומה הפרויקט שעשה
רץ יונה לי | 19.10.18
22.
השמאלנים בארה״ב מחרימים את וולמארט
כי החברה לא מרשה לעובדים להתארגן, כי שכר המינימום שלהם נמוך וכי הם מקנאים בוולטונים הביליונרים. איך יתקשרו האיזראלים בהיבריש? נראה לכם שהמחשב מבין ענגליט אילגט? ברור לכם שהמוסיקה השלטת בארה״ב היא קאנטרי חדש?! זאת גם המוסיקה שמושמעת בחנויות וולמארט. זה לא בדיוק ווילי נלסון ודולי פרטון.
אלי | 19.10.18
19.
כל הכבוד לבלוך ולחבר'ה שלו! שאפו! אבל ההצלחה שלהם זה בגיוס כספים...
הסטארטאפ הזה קיים כבר כ-8 שנים, והם עדיין לא מרוויחים, ויש להם מעט (מעט מעוד) הכנסות. כלומר, הדבר היחידי שלא כושל בפרוייקט, היא היכולת שלהם לגייס כספים ממשקיעים. היכולת לגייס היא אמנות לשמה (ואולי יש להם קשרים), ואין שום קשר בין היכולת לגייס לבין הצלחת המוצר. אני לא רואה איך הם מצליחים, כי כדי שהם יצליחו, הם צריכים לחנך שוק באופן קיצוני. כמה כאלה יש? פעם בכמה שנים יש חברה שמשנה לגמרי את השוק (פייסבוק, גוגל, אפל, וכו'...). מה הסיכוי שהם יהיו כאלה? קלוש.
רונן  | 19.10.18
12.
אמזון השקיעו מיליארד דולר בטוויטצ'
וזו הקונטרה של וולמרט. crowd engagement זו באמת צורת המדיה החדשה, מספיק לראות איך עשרות אלפי אנשים מגיבים כשאישיות רשת משדרת בטוויטצ'. השאלה אם יצליחו להביא מספיק טאלנטים ולפתח מודלים עסקיים חוץ מפרסום, לינקים למוצרים, ותרומות מהמעריצים. קונספט של תוכן אינטראקטיבי מוקלט מראש הוא לא כזה מרגש כמו אינטראקציה בשידור חי.
סטרימר | 19.10.18
7.
אני חולק ומסכים
נכון שזה העתיד אבל נכון להיום , הרוב לא רוצה לשלוט בתוכן . הוא רוצה שהכל יהיה מוכן בשבילו והוא רק יהנה . לבחור את הזוית או מה ייקרה ? שהמפיק יחליט מה הכי טוב. זה סגמנט שקיים פשוט הוא מינורי. לגבי תוכן אינטרקטיבי - וירטואל ואוגמנטד , אבל אנחנו לא שם, המוצרים לא מפסיקים טובים, אבל עוד 5-10 דורות בטח יהיה יותר מעניין. בלי קשר , כל הכבוד ובהצלחה
רן | 19.10.18
5.
300 מליון דולר לפח
לחברה כמו וול מארט זה בוטנים, אבל גם בלוך מודה בכתבה שהם בעיקר מתנהלים מפאניקה בגלל אמזון, וזורקים כספים לכל עבר בתחומים "מגניבים" אולי משהו יתפוס. שיחק אותה בלוך, אחרי שנים שבהם לא עשה כסף מהרעיון , הצליח לזרוק את התפוח אדמה הלוהט לוול מארט. בלעדיהם כנראה היו נסגרים במשבר הבא.
עידן הכסף הזול | 19.10.18
2.
לא מכיר את השרות/מוצר שלהם אבל
המילה אינטראקטיבי פוגעת במוצר והתחום מאחר והיא עצמה עתיקה, גם אם מדוייקת. התחום עצמו ללא ספק זה העתיד בתחומי התוכן המכירות ושיווק. לא רואה אופציה אחרת מלבד חוויה אימרסיבית ללקוח, וככול שהלקוח יהיה יותר בתוך כך המכירה תהיה יותר טובה
ללא ספק | 18.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת