אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רכב מסונדל: איך אפשר להפוך את אוטו-תל לברכה?

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מה המטרה של השירות? פקקים או חניה או רווח ליזם?
סוג הרכב השיתופי היחיד שעוזר לפקקים הוא זה שבו יש מספר נוסעים. אוטו-תל וכל פרוייקט דומה של רכב להשכרה, שבו ברגע נתון יש רק רק נוסע יחיד (או משפחה) לא יעזרו לפקקים. שירות כמו אוטו-תל כן יכול לעזור לחניה, אבל רק בערים שבהן ערבוב של עסקים ומגורים ללא חלוקה גיאוגרפית ושעות עבודה לא אחידות. אם שעות העבודה אחידות - כל הנסיעות לעבודה באותו זמן ולכן מספר הרכבים הדרושים לא משתנה. אם אזורי העבודה והמגורים לא מעורבבים - שוב, כל הרכבים ייסעו באותו כיוון באותו זמן ולא נחסך כלום. החברה מדווחת שרכב ממוצע שלה נוסע פחות מ-4 נסיעות ביום ופחות משעה ביום, זה לא סידור עבודה של רכב שיתופי אלא של רכב פרטי: נסיעה לעבודה, בחזרה ועוד סידור (ילד לחוג/קניות/בילוי/...) ובחזרה בחלק מהימים. פקק לא נחסך פה - הרכב לא מסיע יותר נוסעים מרכב פרטי, וחניה יש פחות - כל רכב אוטותל תופס שתי חניות גם כשהוא נוסע או חונה במקום אחר (שלישי), לעומת רכב רגיל שתופס חניה רק כשאינו נוסע. בהתאם - אוטותל לא יעיל לשום דבר בת"א, למעט רווח ליזם.
תל אביבי | 21.10.18
6.
בחיפה אי אפשר לחנות בכל מקום
וזו הסיבה העיקרית לכך שאני ממעט להשתמש בשירות. 5 דקות הליכה לחנייה של הרכב + 5 דקות לחפש ולדווח על דפיקות חדשות + לקוות שחנייה תהיה פנויה + 5 דקות הליכה (!!!) מהחנייה לאן שאני באמת צריך להגיע = כבר עדיף לחכות 5 דקות לאוטובוס וזהו.... ובנוסף המחיר יקר מדי. כנראה שבסוף אשבר (לצערי הרב מאוד) ואקנה רכב שני.
חיפאי מתוסכל | 21.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת