59. במדינת החאפ לאפ הכל אפשרי. במדינה אחרת השר היה עושה טובה ומתפטר, אמרו שהמנהרות מסוכנות ושיום אחד יקרה אסון, אבל למי איכפת? ישראל כץ רק מנסה להשיג עוד עוצמה והישגים לקראת המירוץ לראשות המפלגה וכו'. מי שלא חישב נכון עת הפרוייקט יאכל אותה בתקלות שונות ומשונות שיקרו כל יום. בושה לישראל מדינת הסמוך והיהיה בסדר. מיקי | 27.10.18 (ל"ת)
58. על דבר כזה מנכל אורז את חפציו! כמה פלגמטית יכולה להיות הגברת הזו. בעלת סמכויות כבירות להוציא דוחות, לסקור ולבחון נתונים וכאילו מנותקת מהמציאות כשהתריעו שהקרונות הנלקחים מהצפון ייצרו עומסים ויסכנו חיי אדם. זו בתנהלות בקמה של עולם שלישי. כמו שאנשים בהודו נתלים על חלונות הרכבת אור | 25.10.18 (ל"ת)
57. לא חזו גידול מזמינים חברה לחיזוי .....זו פאשלה מדרגה ראשונה. זה התםקיד שלהם. והבעיה היא לא בגידול אלא באיחורים בביצוע. בכמות המועטה של אפשרויות תיקשורת תחבורתית לציבור בארץ. בניהול לקוי. תקלות. אי לקיחת אחריות מול הציבור. לא איכפת לאף אחד כלום. חוסר מקצועיות. פרפרית | 22.10.18 (ל"ת)
55. 70 אחוז מהאוכלוסיה גרה לאורך החוף פקידים שמנותקים מהמציאות לא יכולים לחזות את העתיד עבודה רק בתל אביב | 21.10.18 (ל"ת)
53. בדיוק כפי שלא חזו שאת לא מתאימה להיות מנכלית.. ניכר כי התפקיד גדול עלייך בכמה רמות, והיה טוב אם תפני את הכסא ונכנסת לנעליים גדולות עלייך בכמה מידות זה בסדר קצת לרדת לאחור ואולי בעתיד לחזור להיות מנכל.. הגיע הזמן לשים את המפתחות.. כלכלנית | 19.10.18 (ל"ת)
52. תגובה ל-48 "לא חזינו" גילוי נאות: מעולם לא הצבעתי בעד הליכוד בשנים בהם ביבי עמד בראשו. 48 יקר, יהושוע, האם אתה בטוח שעם שלטון אחר, מערך, יאיר לפיד, זנדברג, אחמד טיבי, אבי גבאי ועוד ועוד ועוד, היתה רכבת מהירה לירושלים? לא היו עומדים ברכבת ? לא היו פקקים בכבישים ? אם היו עומדים 80 קרונות ריקים , עודף , במוסכי הרכבת, מבקר המדינה והעיתונים היו צועקים ביבי, ביבי, ביבי מבזבז!!! אם חסרים 80 קרונות - ביבי, ביבי, ביבי. די, מתחיל להימאס. יוסי מ-חיפה | 19.10.18 (ל"ת)
51. הבזיון של כץ ממשיך לשבור שיאים שר תחבורה גרוע - מאיפה הוא מצא את המנכלית הזו? רק תירוצים והתחמקויות. אמיר | 19.10.18 (ל"ת)
48. בבוקר אי אפשר לזוז בבוקר ברכבות יש עומס יש שיבושים ואיחורים, נגיד וניסע ברכב הפרטי יש פקקים שפשוט לא זזים וזה ככה היה ... | 19.10.18 (ל"ת)
44. שמונתה בגלל אבא קחי את אחוז הגידול הטבעי של האוכלוסיה 7 אחוז ( במקרה שהשרות שלכם יעיל ) 3 אחוז מקדם בטחון אם לא הבנת לכי למוזאון חייל האויר 2 דקות מבאר שבע מפגרת | 19.10.18 (ל"ת)
43. זהירות הונאה / שנים רבות משרד התחבורה ״טועה״ מישהו שם ״טועה״ עשרות שנים בהרבה החלטות כדי שנאלץ לסוע ברכב פרטי. ככה נראית התחבורה הישראלית בכוונה אל תטעו מישהו מרוויח מזה מאות מליוני דולרים. תמיד ה״טעויות״ מעודדות קניית רכב פרטי... אנחנו מובילים בהייטק בחקלאות בבטחון ורק בתחבורה אנחנו ״טועים״. רועי | 19.10.18 (ל"ת)
40. "לא חזינו" כץ אתה מנותק מהעם. לך הביתה כמה שיותר מהר. לכל בוחרי הליכוד זאת תוצאת הפנטתיות שלכם לביבי. תשלחו אותם הביתה. נמאסו. יהושע | 19.10.18 (ל"ת)
38. שורש הבעיה-פרוטקציה. "כץ" עצמו הוא קומבינה של אבא מקומבן. כנ"ל לגבי "טרנר" אליטה (בעיני עצמה) לבנה ופריבילגית, ללא שום מוסר יהודי/כללי כולשהוא שולטת במדינת ה"כמו דמוקרטיה". מינוי של מקורבים ע"י אביהם (אביו של כץ היה בכיר בערוץ ה-1, אם אני זוכר נכון). וטרנר השחצנית הזו, לא מבינה בכלל מה זה להיות חלק מעם ישראל. עצם זה שהיא לא יודעת מה זה להשתמש בתח"צ כבר מוכיח את ניתוקה מהעם, כי אז הייתה יודעת כמה אנחנו האנשים הפשוטים סובלים מאופניים שבאים מולינו, מאחורינו ומצדדינו במהירות של אופנוע על כביש. כמה טימטום, אתם שואלים??? ת: כגודל השחיתות / קומבינה - רק תבחרו! את זה כן צפיתי... יובל שי | 19.10.18 (ל"ת)
36. ככה זה שכל המשרות מתרכזות באזורי הרכבות של גוש דן והרבה נוסעים מערים רחוקות. כל הכבוד לה השהיא לוקחת אחריות! איפה השרים? שהם ידברו.... שי | 19.10.18 (ל"ת)
35. כבישים ומכוניות כבר עשורים שמישהו מתעשר מלשפוך אספלט ואחר מתעשר מלמכור רכבים. ואחרון מתעשר כנראה מלאשר זאת בממשלה... תעקבו אחר השקלים. יהיה מעניין. עלאק ״אנלא ציפיתי״. חיים | 18.10.18 (ל"ת)
34. היא צודקת, התגובות פה של קנטרנים מקצועיים שמרגישים בנוח להעביר ביקורת מהספה 36% זה גידול עצום בנפח הפעילות, תחשבו, אם זה קרה בשנה וחצי זה אומר (בערך) גידול ב-100% ב-4 שנים. אף אחד באמת לא חשב שהרכבת תגדיל את מספר הנוסעים בקצב כל כך מהיר. תלמדו קצת מתמטיקה. * אני לא קשור למשרד התחבורה בשום דרך יוסי | 18.10.18 (ל"ת)
32. הבייתה - מי שנכשל בתפקידו הציבורי יש להחליפו מדרד כושל שלא מנתח נכון את צרכי הציבור. נכשל במתן פתרונות. מתקן פצעים עם פלסטר. שמעתי אותה ברדיו ואין לה באמת יכולת מקצועית לתת מענה לצעבור. יכול להיות שידיה כבולות אבל גם לעשות בכאילו פוגע יותר בציבור. לא לניסויים על האזרחים. שי | 18.10.18 (ל"ת)
31. היא התכוונה לומר "לצערי יש צפיפות שאני רחוקה ממנה" יושבת במשרד מרווח, נוסעת לסינגפור "ללמוד" על תחבורה ציבורית. קשקשנית בגרוש. חחחחח | 18.10.18 (ל"ת)
30. סוף סוף מנכ״לית שלוקחת סיכונים בניגוד להרבה מנכ״לים בחברות ציבוריות ומשרדי ממשלה אחרים נראה שמשרד התחבורה מתנהל במקצועיות, שאפתנות והצבת יעדים אגרסיביים. לכל המקטרגים ומומחי התחב״צ הרבים: בעיות והזנחה של שנים לא יפתרו בין לילה יש להשקיע משאבים, לתעדף, לקחת סיכונים מחושבים ולהמשיך לדחוף את המעטפת יום יום. גם במכוניות אוטונומיות ברחפנים, בתרופות ובכל טכנולוגיה שהיא יש תקלות ושלבי התבגרות אז במקום להתלונן בואו נחזק ונעזור להם להאיץ את התהליכים. דודי | 18.10.18 (ל"ת)
29. לא זה לא יאומן הגברת מתגאה שהצליחו להוציא לפועל תוכנית משנת אלפיים ואחת, אני חושב שזה פשוט כשלון מפואר, התקציב הוכפל, הזמן הוארך ואז התעקשתם לגזור את הסרט בשביל השר, עדיף שתספרו לנו מי גזר את הקופונים מהתקציב כי מה שהבאתם פה לא עולה ככה בשום מקום אחר בעולם לא נראה ככה ולא מתפקד ככה. הנביא | 18.10.18 (ל"ת)
25. לא הבנתי הרי כל מה שהרכבת עושה זה לא בשביל להגדיל את הנוסעים ? אז על מה בדיוק מנכלית משרד התחבורה? כרגיל הנוסעים אשמים ,למה הם נוסעים ברכבת ??? לא בסדר , תתעוררו זה לא חלום, Dan | 18.10.18 (ל"ת)
24. לא חזינ,איפה? בקו ירושלים - שפלה? בכלל נסיעות בקווי הרכבת? קשה להודות בשגיאה, שהקו נפתח בשל החלטה פוליטית. שולפים תרוצים מטופשים. יעקב | 18.10.18 (ל"ת)
23. אמירה אוילית "לא חזינו" איך לא חזיתם ? כל שני וחמישי אתם מתפארים בקוי רכבת נוספים חיברתם את הפרפרייה , את אופקים נתיבות ושדרות חיברתם את בית שאן , רכבת העמק כפר סבא , ראש העין הרכבת לירושליים מתוכננת ונבנית 15 שנה ולא חזיתם ? פונקציה ליניארית פשוטה עם נעלם אחד. יחס ישר אתם מעודדים נסיעה בתחבורה ציבורית ושכחתם להזמין קרונות איפה שר התחבורה כשצריך אותו ? לגזור סרטים עם ביבי הוא יודע לטפל בפדיחות שולם אותך. הריסון | 18.10.18 (ל"ת)
21. מה המנכלית חשבה לעצמה שנמשיך לבזבז חצי שעה רק לצאת מהשכונה לכיוון תחנת הרכבת שכמובן תמיד תמצא בקצה של העיר וחלילה במרכז (זה הרי תוכנן כך במתכון , סידור מנדטורי טוב להגן על אגד)ואז לאחר שמגיעים לרכבת מחפשים חניה שלא תגמור לנו על המשכורת החודשית . אין כבר אפשרות לזוז בכבישי הארץ. הפרה החולבת של ענף הרכב הפרתי גוססת. יהייה קצת חבל לוותר על ים המיסוי של הרכבים החדשים אבל אין ברירה חייבים רכבות דחוף!!! יורם | 18.10.18 (ל"ת)
20. מדינת חלם זה כאן אתם לא אנשי מקצוע. אתם סתם מחלקים תארים אחד לשני וחושבים שתואר מקנה לגיטמציה לתפקד בתפקידים שאין לכם מושג מהם דורשים ואיך להתמודד איתם בכלל. ההסבר שלך לשאלות שאת נשאלת הוא אינפנטילי. ברמה של ילד בן חמש שמנסה להסתיר שאכל ארטיק כאשר הפרצוף שלו מלא בשוקולד וסימנים אחרים. אתם הורסים כל חלקה טובה אבל תמיד יש לכם איזה שהיא הסחת דעת כזו או אחרת ורוב האזרחים נופלים בפח פעם אחרי פעם. מדינת חלם זה כאן. כל הכבוד! שיחקתם אותה! זרח בן מימון. | 18.10.18 (ל"ת)
18. ממתי חוזים משהו במשרד התחבורה התחב״צ במדינה מתאימה לתכנון מלפני שלושים שנה. כל שר תחבורה ובעיקר הנוכחי מכוונים לכותרות ולא באמת לטובת הציבור. עוד מנכלית, נו שויין החזאי | 18.10.18 (ל"ת)
17. אז בעצם את מודה שכשלת בתפקידך זה זמן מצוין לפנות את מקומך ולתת למישהו אחר, מוזמנת לקחת גם את השר איתך, יש כבר מספיק כבישים בארץ, עכשיו צריך תח"צ ולא רכבים פרטיים. דרור | 18.10.18 (ל"ת)
16. לא חזינו הגידול... מכיון שאתם נוסעים רק במכוניות ועסקתם רק ביבוא מכוניות פרטיות. את והשר הביתה כמה שיותר מהר. יהושע | 18.10.18 (ל"ת)
15. המנכ״לית לא מקצועית וחייבת לעוף הביתה. גם השר אשם השר נושא באחריות הכוללת למצב (כולל מינוי מנכ״לית לא מתאימה ולא מקצועית שמונתה רק בגלל הקשרים). שניהם צריכים לשאת בתוצאות ולהתפטר! עמי | 18.10.18 (ל"ת)
14. בלי מקצעונות , בלי נתונים והרבה יוהרה סקר פיצול נסיעות - כלי בסיסי שאומר באיזה אמצעי תחבורה אנשים משתמשים בבוקר - לא עשיתם כבר הרבה זמן. ככה שהמדינה לא יודעת לאן אנשים נוסעים ובאיזה אמצעי. כמה רוכבי אופניים יש? כמה אופניים חשמליים? כמה הולכי רגל - אף אחד לא יודע - ככה מקבלים הפתעות , וככה גם לא ידועים שום דבר על הבטיחות של האוכלוסיות האלה - אם בשנה הבאה יהיו ירידות בנפגעים לא נדע אם זה בטיחות משופרת או אנשים חזרו למכונית. חלם אלון | 18.10.18 (ל"ת)
13. גם גידול באופניים חשמליים לא חזיתם אולי כי אתם מקבלים רכב צמוד ולא מבינים כמה התחבורה הציבורית בישראל דפוקה. אתם חייבים לפחות פעם בשבוע לנסוע באוטובוס כדי להבין .. ופעם בשבוע באופניים - כדי שתבינו לדוגמה כמה הטענות שלכם מול רוכבים מפגרות. גם עם פנס, ביטוח, טסט, נסיון נהיגה של 30 שנה - לא יעזור לרוכב עם מכונית בכביש שבו נהגים נוסעים 70 קמ"ש , המהירות החוקית היא 50 ומה שצריך להיות בו באמת זה 40 קמ"ש. אלון | 18.10.18 (ל"ת)
12. ככה זה שילדי שמנת מנהלים את המדינה אני בספק אם הפאקאצה ניתקה את הטוסיק הענוג שלה מהמושב הנוח שבגיפ שלה. אני בספק גדול אם אי פעם ראתה רכבת בגודל מלא ולא באיזה מודל חמוד מקרטון ואין לי ספק שמעולם לא הייתה תלויה במשך חודש שלם בתחבורה ציבורית בלבד. כל מי שחי על תחבורה ציבורית ב 20 שנה האחרונות יודע עד כמה המצוקה גדולה ולהגיד שהם לא ציפו זה כמו להגיד אין לנו מושג מה קורה בשטח. משה | 18.10.18 (ל"ת)
11. גם לא חזית מה יקרה כשחררת את הרשת בבסיס ואנשים נפצעו. מזלך שאבא שלך היה המפקד טלי | 18.10.18 (ל"ת)
10. המנכלית מונתה עקב קשרים ללא כל ידע בתחבורה וללא כל אהבתי את התירוץ ילד מבין שמנחים מסילות קונים קרונות אבי | 18.10.18 (ל"ת)
8. לא הבנתי מנכלית המשרד טוענת שהיו תחזיות לקווים לא מעטים שבהם "אף אחד לא יסע". אז למה הקווים האלה נוצרו מלכתחילה ?? אאא | 18.10.18 (ל"ת)
5. חזיתם שאף אחד לא יסע בפריפריה?? אם התחזיות אמרו שאף אחד לא יסע ברכבות הפריפריה, מדוע השקעתם מיליארדים?? רק בשביל שכץ יוכל להתפאר בכמה גדול יש לו?? או שאת מטומטמת, או שאת חושבת שאנחנו כאלה... אחד שלא מבין | 18.10.18 (ל"ת)
4. ככה זה כשממנים אנשים עם קשרים ולא כישורים בכל הממשלה הזו ובכל המשרדים הממשלתיים הציבור והמדינה משלמים מחיר יקר מאד מאד בעשרות מליארדים כל שנה שמתבזבזים ונעלמים לחינם תום | 18.10.18 (ל"ת)
3. לא חשבנו שאנשים יהיו זקוקים למצרך כה בסיסי! הרגלנו אותם לאכול חרא כל כך הרבה שנים ובאמת הופתענו! ידענו בסתר ליבנו שכשהם טסים לברצלונה, וורשה או ברלין הם חושדים שמשהו שונה שם אבל לא סמכנו על האינטליגנציה שלהם שידרשו את זה כאן ! יויו | 18.10.18 (ל"ת)
2. להביא אנשי מקצוע להביא אנשי מקצוע מיומנים בנושאי רכבות -באירופה הם בעלי ניסיון רב וללא בעיות-אפשר ללמד!! שולם | 18.10.18 (ל"ת)
מנכ"לית משרד התחבורה: "לא חזינו כמו שצריך את הגידול במספר נוסעי הרכבת"
60 תגובות לכתיבת תגובה