אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"לית משרד התחבורה: "לא חזינו כמו שצריך את הגידול במספר נוסעי הרכבת"

60 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

59.
במדינת החאפ לאפ הכל אפשרי.
במדינה אחרת השר היה עושה טובה ומתפטר, אמרו שהמנהרות מסוכנות ושיום אחד יקרה אסון, אבל למי איכפת? ישראל כץ רק מנסה להשיג עוד עוצמה והישגים לקראת המירוץ לראשות המפלגה וכו'. מי שלא חישב נכון עת הפרוייקט יאכל אותה בתקלות שונות ומשונות שיקרו כל יום. בושה לישראל מדינת הסמוך והיהיה בסדר.
מיקי | 27.10.18
58.
על דבר כזה מנכל אורז את חפציו!
כמה פלגמטית יכולה להיות הגברת הזו. בעלת סמכויות כבירות להוציא דוחות, לסקור ולבחון נתונים וכאילו מנותקת מהמציאות כשהתריעו שהקרונות הנלקחים מהצפון ייצרו עומסים ויסכנו חיי אדם. זו בתנהלות בקמה של עולם שלישי. כמו שאנשים בהודו נתלים על חלונות הרכבת
אור | 25.10.18
57.
לא חזו גידול
מזמינים חברה לחיזוי .....זו פאשלה מדרגה ראשונה. זה התםקיד שלהם. והבעיה היא לא בגידול אלא באיחורים בביצוע. בכמות המועטה של אפשרויות תיקשורת תחבורתית לציבור בארץ. בניהול לקוי. תקלות. אי לקיחת אחריות מול הציבור. לא איכפת לאף אחד כלום. חוסר מקצועיות.
פרפרית | 22.10.18
52.
תגובה ל-48 "לא חזינו"
גילוי נאות: מעולם לא הצבעתי בעד הליכוד בשנים בהם ביבי עמד בראשו. 48 יקר, יהושוע, האם אתה בטוח שעם שלטון אחר, מערך, יאיר לפיד, זנדברג, אחמד טיבי, אבי גבאי ועוד ועוד ועוד, היתה רכבת מהירה לירושלים? לא היו עומדים ברכבת ? לא היו פקקים בכבישים ? אם היו עומדים 80 קרונות ריקים , עודף , במוסכי הרכבת, מבקר המדינה והעיתונים היו צועקים ביבי, ביבי, ביבי מבזבז!!! אם חסרים 80 קרונות - ביבי, ביבי, ביבי. די, מתחיל להימאס.
יוסי מ-חיפה | 19.10.18
43.
זהירות הונאה / שנים רבות משרד התחבורה ״טועה״
מישהו שם ״טועה״ עשרות שנים בהרבה החלטות כדי שנאלץ לסוע ברכב פרטי. ככה נראית התחבורה הישראלית בכוונה אל תטעו מישהו מרוויח מזה מאות מליוני דולרים. תמיד ה״טעויות״ מעודדות קניית רכב פרטי... אנחנו מובילים בהייטק בחקלאות בבטחון ורק בתחבורה אנחנו ״טועים״.
רועי | 19.10.18
38.
שורש הבעיה-פרוטקציה. "כץ" עצמו הוא קומבינה של אבא מקומבן. כנ"ל לגבי "טרנר"
אליטה (בעיני עצמה) לבנה ופריבילגית, ללא שום מוסר יהודי/כללי כולשהוא שולטת במדינת ה"כמו דמוקרטיה". מינוי של מקורבים ע"י אביהם (אביו של כץ היה בכיר בערוץ ה-1, אם אני זוכר נכון). וטרנר השחצנית הזו, לא מבינה בכלל מה זה להיות חלק מעם ישראל. עצם זה שהיא לא יודעת מה זה להשתמש בתח"צ כבר מוכיח את ניתוקה מהעם, כי אז הייתה יודעת כמה אנחנו האנשים הפשוטים סובלים מאופניים שבאים מולינו, מאחורינו ומצדדינו במהירות של אופנוע על כביש. כמה טימטום, אתם שואלים??? ת: כגודל השחיתות / קומבינה - רק תבחרו! את זה כן צפיתי...
יובל שי | 19.10.18
34.
היא צודקת, התגובות פה של קנטרנים מקצועיים שמרגישים בנוח להעביר ביקורת מהספה
36% זה גידול עצום בנפח הפעילות, תחשבו, אם זה קרה בשנה וחצי זה אומר (בערך) גידול ב-100% ב-4 שנים. אף אחד באמת לא חשב שהרכבת תגדיל את מספר הנוסעים בקצב כל כך מהיר. תלמדו קצת מתמטיקה. * אני לא קשור למשרד התחבורה בשום דרך
יוסי | 18.10.18
32.
הבייתה - מי שנכשל בתפקידו הציבורי יש להחליפו
מדרד כושל שלא מנתח נכון את צרכי הציבור. נכשל במתן פתרונות. מתקן פצעים עם פלסטר. שמעתי אותה ברדיו ואין לה באמת יכולת מקצועית לתת מענה לצעבור. יכול להיות שידיה כבולות אבל גם לעשות בכאילו פוגע יותר בציבור. לא לניסויים על האזרחים.
שי | 18.10.18
30.
סוף סוף מנכ״לית שלוקחת סיכונים
בניגוד להרבה מנכ״לים בחברות ציבוריות ומשרדי ממשלה אחרים נראה שמשרד התחבורה מתנהל במקצועיות, שאפתנות והצבת יעדים אגרסיביים. לכל המקטרגים ומומחי התחב״צ הרבים: בעיות והזנחה של שנים לא יפתרו בין לילה יש להשקיע משאבים, לתעדף, לקחת סיכונים מחושבים ולהמשיך לדחוף את המעטפת יום יום. גם במכוניות אוטונומיות ברחפנים, בתרופות ובכל טכנולוגיה שהיא יש תקלות ושלבי התבגרות אז במקום להתלונן בואו נחזק ונעזור להם להאיץ את התהליכים.
דודי | 18.10.18
29.
לא זה לא יאומן
הגברת מתגאה שהצליחו להוציא לפועל תוכנית משנת אלפיים ואחת, אני חושב שזה פשוט כשלון מפואר, התקציב הוכפל, הזמן הוארך ואז התעקשתם לגזור את הסרט בשביל השר, עדיף שתספרו לנו מי גזר את הקופונים מהתקציב כי מה שהבאתם פה לא עולה ככה בשום מקום אחר בעולם לא נראה ככה ולא מתפקד ככה.
הנביא  | 18.10.18
23.
אמירה אוילית "לא חזינו" איך לא חזיתם ?
כל שני וחמישי אתם מתפארים בקוי רכבת נוספים חיברתם את הפרפרייה , את אופקים נתיבות ושדרות חיברתם את בית שאן , רכבת העמק כפר סבא , ראש העין הרכבת לירושליים מתוכננת ונבנית 15 שנה ולא חזיתם ? פונקציה ליניארית פשוטה עם נעלם אחד. יחס ישר אתם מעודדים נסיעה בתחבורה ציבורית ושכחתם להזמין קרונות איפה שר התחבורה כשצריך אותו ? לגזור סרטים עם ביבי הוא יודע לטפל בפדיחות שולם אותך.
הריסון | 18.10.18
21.
מה המנכלית חשבה לעצמה שנמשיך לבזבז
חצי שעה רק לצאת מהשכונה לכיוון תחנת הרכבת שכמובן תמיד תמצא בקצה של העיר וחלילה במרכז (זה הרי תוכנן כך במתכון , סידור מנדטורי טוב להגן על אגד)ואז לאחר שמגיעים לרכבת מחפשים חניה שלא תגמור לנו על המשכורת החודשית . אין כבר אפשרות לזוז בכבישי הארץ. הפרה החולבת של ענף הרכב הפרתי גוססת. יהייה קצת חבל לוותר על ים המיסוי של הרכבים החדשים אבל אין ברירה חייבים רכבות דחוף!!!
יורם | 18.10.18
20.
מדינת חלם זה כאן
אתם לא אנשי מקצוע. אתם סתם מחלקים תארים אחד לשני וחושבים שתואר מקנה לגיטמציה לתפקד בתפקידים שאין לכם מושג מהם דורשים ואיך להתמודד איתם בכלל. ההסבר שלך לשאלות שאת נשאלת הוא אינפנטילי. ברמה של ילד בן חמש שמנסה להסתיר שאכל ארטיק כאשר הפרצוף שלו מלא בשוקולד וסימנים אחרים. אתם הורסים כל חלקה טובה אבל תמיד יש לכם איזה שהיא הסחת דעת כזו או אחרת ורוב האזרחים נופלים בפח פעם אחרי פעם. מדינת חלם זה כאן. כל הכבוד! שיחקתם אותה!
זרח בן מימון. | 18.10.18
14.
בלי מקצעונות , בלי נתונים והרבה יוהרה
סקר פיצול נסיעות - כלי בסיסי שאומר באיזה אמצעי תחבורה אנשים משתמשים בבוקר - לא עשיתם כבר הרבה זמן. ככה שהמדינה לא יודעת לאן אנשים נוסעים ובאיזה אמצעי. כמה רוכבי אופניים יש? כמה אופניים חשמליים? כמה הולכי רגל - אף אחד לא יודע - ככה מקבלים הפתעות , וככה גם לא ידועים שום דבר על הבטיחות של האוכלוסיות האלה - אם בשנה הבאה יהיו ירידות בנפגעים לא נדע אם זה בטיחות משופרת או אנשים חזרו למכונית. חלם
אלון  | 18.10.18
13.
גם גידול באופניים חשמליים לא חזיתם
אולי כי אתם מקבלים רכב צמוד ולא מבינים כמה התחבורה הציבורית בישראל דפוקה. אתם חייבים לפחות פעם בשבוע לנסוע באוטובוס כדי להבין .. ופעם בשבוע באופניים - כדי שתבינו לדוגמה כמה הטענות שלכם מול רוכבים מפגרות. גם עם פנס, ביטוח, טסט, נסיון נהיגה של 30 שנה - לא יעזור לרוכב עם מכונית בכביש שבו נהגים נוסעים 70 קמ"ש , המהירות החוקית היא 50 ומה שצריך להיות בו באמת זה 40 קמ"ש.
אלון  | 18.10.18
12.
ככה זה שילדי שמנת מנהלים את המדינה
אני בספק אם הפאקאצה ניתקה את הטוסיק הענוג שלה מהמושב הנוח שבגיפ שלה. אני בספק גדול אם אי פעם ראתה רכבת בגודל מלא ולא באיזה מודל חמוד מקרטון ואין לי ספק שמעולם לא הייתה תלויה במשך חודש שלם בתחבורה ציבורית בלבד. כל מי שחי על תחבורה ציבורית ב 20 שנה האחרונות יודע עד כמה המצוקה גדולה ולהגיד שהם לא ציפו זה כמו להגיד אין לנו מושג מה קורה בשטח.
משה | 18.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת