אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רכבת השתקנים של כץ: הדירקטוריון לא הפריע ליו"ר לרצות את שר התחבורה

134 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

132.
גם אני מעדיף את אלו שדוחפים ועושים
גם אם יש תקלות והקו עדיין לא שלם, הוא יתחבר ליתר הקוים שבלי ישראל כץ לא היו נבנים כי האוצר ונעריו תמיד חסמו- קו כרמיאל, קו החוף לאשדוד , הכפלת הקו לב"ש, קו עיירות הנגב, וקו העמק ששם נערי האוצר הצליחו לפתוח אותו במסגרת חלקית. האוצר תמיד נגד- ישראל כץ תמיד דוחף.
צביקה החשמלי | 23.10.18
130.
כתב נחמד..הרמת פעם פרוייקט כזה גדול וייחודי (בישראל?)
אדון כתב, לשבת על המקלדת ולירות....זה קל, בכלל עשית פרוייקט יזמי כלשהו בחייך? בקיצור, זה פרוייקט מאוד מורכב, שמחייב תקופת הרצה, זה טבע של פרוייקטי ענק מסוג זה, אם השר לא היה דוחף...לא היתה רכבת גם בעוד 10 שנים. בישראל אין נייון גדול בהרמות פרוייקטי רכבת מורכבים כמו זה, ומה שקורה כרגע, זה ביר ביותר
וואלה? | 23.10.18
128.
חייבים להחליף הנהלת רכבת ומשרד התחבורה
ישראל כ"ץ זקן מדי וקרן - מנהלת משרד התחבורה לא מוכשרת על מנת לעבוד במשרד ממשלתי. משרד התחבורה צריך לנהל בן אדם חיצוני, עדיף סיני או ברצלוני. כולם לפטר שם, כולל מנקות. להוציא משרד תחבורה כולו למכרז שינהל אותו מנהל לא ישראלי. ישראל כ"ץ לפנסיה. קרן - להחזיר לפנימיה לגיל המתבגר.
אזרח | 23.10.18
120.
לעבוד עם דן הראל
אני מצטערת אבל להגיד על דן הראל שהוא עצלן??? ממה שיצא לי לראות הבן אדם סופר מקצועי ותותח ברמות על . . .ממש רצח אופי הכתבה והתגובות פה . עובד כל כך במסירות, מקצועיות יושרה ומרץ. בחיים לא ראיתי דברים כאלה. רק מלראות אותו בא לך להצדיע לו מזל שלרכבת היה את דן הראל. אחרת לא היה נפתח הקו !
עובדת  | 22.10.18
117.
לכל התגובות המצדיקות את הפתיחה המוקדמת של הקו
אכן, לא זו עיקר הבעיה בסיפור הזה. בהחלט סביר שבפרויקט ענק וראשון מסוגו, לא הכל ילך חלק בתחילה, ולכן מקיימים הרצה. המחדל האמיתי כאן הוא אי הזמנת קרונות חדשים בהיקף המתאים להיקפי הנסועה ברכבת, והתוצאה המתבקשת - מחסור חריף בקרונות בקווים פעילים אחרים.
זונדל פעטשגעבער | 22.10.18
111.
למה דן הראל? כי הוא עושה מה שכץ רוצה בלי לשאול שאלות ובלי להבין במה שהוא עוסק!
והמהלך הראשון התחולל ברפורמה בתח"צ 2011 גם אז הוא הצטרף בדקה ה-90 למשרד התחבורה והיה אמור להריץ את הרפורמה הכושלת בלי להבין מה הוא עושה. גם מר הראל לא נשכח לך את הפגישה ב - 30.6.2011! אז הסברת לנו כמה הרפורמה מצויינת ושהיא תעבור לא משנה מה אנו התושבים נאמר! ואנחנו אמרנו דברי אמת! וקראנו את המפה נכון! ואתה נכשלת בגדול. אז כתב יקר, למה דן הראל כי הוא האיש הנכון שלא שואל שאלות לא מבין בחומר ועושה את רצון השר!
שון | 22.10.18
110.
ל-46: כרגיל שקרים של שמאלנים
הרכבת העות'מאנית נסעה במהירות 130 קמ"ש ותוכננה להסיע עשרות אלפי נוסעים ביום? הרכבת העות'מאנית השתמשה בחשמל? הרכבת העות'מאנית נדרשה לעמוד באלף תקנים של בטיחות, נגישות וזיהום? בשביל הרכבת העות'מאנית נאלצו להקים את אחת מתחנות רכבת העמוקות בעולם? אתה בכלל יודע באיזה תוואי נסעה הרכבת העות'מאנית? אתה יודע כמה גשרים ומנהרות הקימו בשביל הרכבת? הרכבת העות'מאנית התעכבה 5 שנים בגלל עתירות של ארגונים ירוקים? אני לא אומר שלא היו מחדלים בתכנון הרכבת, אבל תעשה טובה תחסוך ממני את התעמולה השמאלנית שלך. תבינו אין לכם מה להציע לציבור ועד שזה לא ישתנה לא תראו את השלטון.
נו באמת | 22.10.18
103.
האמת שבכישלון
הרשימה כאן חלקית בלבד ועוסקת ברמה העילית בלבד. מתחת לשכבה זו מעולם הרכבת לא תכננה לעשות פרויקט לפי תהליך נכון של ניהול פרויקט הנוגע בכל גורם ברכבת ישראל כולה ומעליהם אף אחד לא ידע ולא חשב כיצד לכוון את הארגון הזה לעשות כן. כל אלו נדונים בשני דוחות מבקר המדינה המציגים את האמת לאמיתה ואני תקווה שיהיה דו"ח שלישי שיחשוף את פרטי השקרים והכשל של הרעיון העקום להפעיל קו חלקי שמעולם לא הוגדר בפרוייקט הזה, מתחנת ההגנה לירושלים וממנו חלקיק מנתב"ג וגם זה על בסיס תחנות השנאת חשמל חכורות זמניות שלא היו בתקציב. כל זה שקר אחד גדול כדי להציג לציבור הצלחה אחת מזוייפת. מה שלא מציגים לציבור אלו עוד כשלים, חלקם משמעותיים מאוד, שעדיין צפויים ומעניין יהיה עוד יותר לשמוע את תירוצי ההנהלה הבכירה עליהם.
שירוקו | 22.10.18
97.
אפשר גם להיות הוגנים עם משרד התחבורה, אבל מה הבעיה לחשב מסלול מחדש כבר עכשיו במקום לחכות לפסח?
ראשית, בפועל הנסיעה חינם היא מירושלים וחזור ולא אל ירושלים וחזור. זה ככה עם כל קו חדש, כמו בשדרות ודימונה. זה גם הגיוני מבחינת מצב השירות ואינטרס של המתכננים-לגלות תקלות ולהתאים את הלו"ז לעומס לגבי נתב"ג-נוסעים רבים יורדים שם, ההפרדה הגיונית ומאפשרת לא להוציא רכבת חצי ריקה לירושלים ההתעקשות להוציא את הפרויקט בזמן היא מעולה, כל עוד לא באה על חשבון בטיחות ואמינות. הגיע הזמן שדברים בישראל יעמדו בזמן! מה שלא ברור זה למה מתעקשים להשאיר את המצב על כנו מבחינת הקרונות שלא בשימוש, במקום לתגבר את הקו המרכזי במסילת החוף. בהחלט אפשר לצמצם קרונות עד שיגדל הביקוש בלי לפגוע בתדירות. גם העברת קרונות מקו העמק אפשרית, אפילו אם זה יקח חודש שלם. אין סיבה לחכות לפסח! הפרויקט יצא בזמן, כל הכבוד, אבל אתם הורגים את החולה. האמון שיש לציבור בתחבורה ציבורית משתקף במצב הכבישים-אנשים מצביעים לטובת רכב פרטי. אי אפשר יהיה להמשיך להרחיב כבישים לנצח ולהתפלא למה אנשים לא בוחרים בתחבורה ציבורית הגיע הזמן לרדת מהעץ ולשחרר כמה קרונות לטובת הקווים המרכזיים. לא רק שזה לא יפגע בכבודכם, זה רק יוסיף לכם נקודות!
מתחב"צ | 22.10.18
96.
בזיון של התנהלות - המנכל, היור ושר התחבורה היו צריכים להתפטר!
במדינה מתוקנת לא תתכן התנהלות שכזו. הציבור נפגע מכל אחד מהחלקים של הפסאדה הזו - אין בתכלס קו לירושלים - הוא נוסע כמעט ריק ונתקע ומסוכן. ושלא לדבר על הצפיפות הבלתי נסבלת ברכבות מנהריה למרכז - בזיון שאין כדוגמתו. תתבייש לך ישראל כץ
מתן מהצפון | 22.10.18
85.
יש עוד נאשמים
כולם כולל העיתונאים שוכחים את מי שהם רוצים לשכוח אז כך נערי האוצר לא אישרו רכישת קרונות ועדיין ממשיכים להקשות את המשך רכישת הקרונות אלו הנערים שבחודש אוגוסט 2016 ביטלו את ההסכם עם סטיפס בקשר להארכת הקו לפי חוזה העבודה עם הקבלן המבצע העבודה הייתה צריכה להיסתיים בחודש דצמבר 2017 עד צומת אורה נכון להיום זה יעלה כפול ורק עוד 4 שנים יחלו להניח את הפסים כשתסתיים העבודה בבית החולים הדסה וכל העבודה באוניברסיטה העברית ויש עוד בית המשפט העליון מרח את החתימה על הפשרה שהוא הציע בחצי שנה בחצי השנה הזו לא עבדו בעבודות החשמל
אזרח | 22.10.18
84.
עלובי החיים
בכל מדינה נורמלית, האנשים האלה היו עומדים בפני שימוע של ועדת בדיקה ממלכתית להסביר את המחדל הזה. כך מקובל בארה"ב ובבריטניה. בישראל, הכלבים נובחים והשיירה עוברת. ככה זה כשמנכ"לית משרד התחבורה, הייתה מעורבת כקצינה בחיל האוויר באירוע " רולטת הרשת " בה נהרג חייל וחייל אחרת נפצעה קשה, אך כאחיינית של תא"ל טרנר, יצאה מזה בזול.
עמרי | 22.10.18
83.
המקורבים - מנהלים חסרי כישורים. די להטמנת אנשי צבא - כי הם קצינים בכירים. חחחחבל,
ככה זה שבוחרים אנשים מקורבים ולא אנשי מקצוע! חבל. בתור איש מקצוע לא הצלחתי להשתלב בניהול הביצוע. עכשיו שכולם "יהנו" וזה מבלי להתייחס בכלל לבטיחות - דבר שבכל פרויקט חייב להיות ראשון ולפני הכל!
מהנדס אזרחי מנוסה. | 22.10.18
82.
ואף מילה על החברים הנחמדים מהאוצר
באים אליהם מהנהלת הרכבת ודורשים מספר מסויים של קרונות שיהלום את הגילוד הצפוי בכמות הנוסעים, ואת פתיחת הקווים החדשים, כמו הקו לבית שאן, הקו לאורך 351 וכמובן הקו לירושלים, ואלו מסרבים, מתחילים לקצץ בכמות הקרונות כאילו היו האפסנאי הקמצן באפסנאות. את התוצאה אנחנו חוטפים היום בפרצוף. האוצר יטען שהמכרז שמאפשר את רכישת הקרונות הדו-קומתיים של בומברדייה "נוהל בצורה בעייתית" - מה בעייתי הם לא מספרים לאף אחד, ואף אחד גם לא קם ומנהל מכרז אחר, לפי כל הדרישות כדי לקבל קרונות בכמות הדרושה ובזמן.
הנוסע | 22.10.18
81.
מנהלי הרכבת צריכים להיות אנשי מקצוע
מה לכל השמות שהזכרתם פה ותחבורה ציבורית? כל חייהם הם התעסקו בדברים אחרים ובטח שבטח לא נסעו בתח"צ בשעות השיא וללא היח"צ. מנהלי הרכבת צריכים להיות אנשים שמבינים בתחבורה ציבורית עם דגש על הסעת המונים. אם הראש דפוק אין סיבה שהגוף יתפקד כמו שצריך.
מהנדס תוכנה | 22.10.18
78.
עיתונאות גרועה
לכתב הנכבד, האם עברת על הפרוטוקולים של הדירקטוריון? האם ראית תכניות עבודה של הרכבת? על איזה כשלים אתה מדבר בדיוק? האם מישהו אי פעם הבטיח לך משהו שלא מקוים? כל האינפורמציה שלך לקוחה מתדריכים של השר כץ לעיתונאים ולכן תבוא אליו בטענות. הדירקטוריון והנהלת הרכבת ידעו ויודעים היטב מה המצב ומהן התכניות והנה אני מספק לך עובדות: המצב הולך להיות גרוע יותר המשך חישמול הרכבת דרך ת.א. וצפונה הולך להשבית את תנועת הרכבות באופן כמעט מלא למשך 3 שנים החל מ 2019. רוצה לעשות עיתונות טובה, תתחיל לפרסם תחקירים על כשלי החישמול העתידיים.
החמוץ ממפלגת העבודה | 22.10.18
77.
אפילו רכבות בהודו מתוכננות טוב יותר חלם בתיכנון
מהרצליה לחיפה החלפה כנל מראשון חוץ מתל אביב חיפה תבקרו בהרבה ערים אבל השיא זה ירושלים תיכנון של מהנדסים שניראה שעשו את זה בתור פרוייקט בתיכון וקיבלו נכשל. נא ליקנות משוויץ רכבות שיניים שמיועדות לטיפוס לפסגות אולי זה יעבוד???
צוצו מודי | 22.10.18
69.
פשוט שערוריה
אני כתושב ירושלים שעובד בת"א קורא את כל הכתבות האלו ופשוט לא מאמין!!!! אנחנו תושבי הבירה שכבר שנים סובלים מרורים ועומדים מידי יום שעות בפקקים באיילון בכניסה לירושלים ומידי פעם בענבה/לטרון וכל זה ללא ימים בהם מגיע מבקר זה או אחר לירושלים וסוגר את העיר. סוף סוף עשו את הדבר המתבקש ויש לנו דרך לעלות ולרדת מעיר הבירה למרכז הארץ באופן ראוי... וכל היום מתבכינים כאן!!! מה קרה לכם? זה פשוט שערוריה תנו להם את הקרדיט שעשו מעשה וחברו את ירושלים והמרכז יקח עוד קצת זמן וזסה יהיה מושלם!!! למה לקטר כל הזמן????
ירושלמי | 22.10.18
65.
ומה חלקה של המבקרת הפנימית?
היכן היתה המבקרת הפנימית ? למה לא התריעה? למה מינתה המבקרת לפני שעזבה מינויים בביקורת הפנימית ללא מכרז ? למה הטייטל של אחד ממינויה הוא "ממונה על מיקור חוץ" ? מה היה דחוף ובהול לפרסם מכרז לשירותי ביקורת חיצוניים (עם אופציה ל4 שנים נוספות) מספר ימים לפני עזיבת המבקרת הפנימית ותוכנן להסגר עוד לפני הגעת המבקר הבא? למה ההנהלה מתעלמת ממה שקורה בביקורת הפנימית?
דן ושחר תתעוררו | 22.10.18
54.
הסיבה שבישראל הכל רקוב זה די פשוט
כל אחד מנסה להכניס את עצמו ואת חברים שלו לביזנס בשביל לעשות קופה ולעלות את האגו על הדרך. אסור ששום פרוייקט גדול יעשה אצל ישראלים כי הם מנפחים הכל פי 10. קחו עסק מחו"ל,כמו מסין או גרמניה,ותראו איך הכל עובר חלק בלי להתראיין בטלביזיה,ודד ליין זה דד ליין. כל העסקנים כמו כץ וחברים שלו שהם מכניסים לעצמם עשרות מליונים מקופה המדינה בצורה "חוקית" יוצרים בעיות באמצע רק בשביל לקחת עוד כסף,זה תוכנן מראש ה"תקלות" האלה שלא יספרו לכם שום סיפור,כל שיפוץ בניין בישראל הופך לפרוייקט ענק. הכל סיפורים מנפחים בשביל להכניס עוד כסף,זה הכל. שום דבר לא מסובך,אצלנו 1000 ק"מ פסי רכבת מכסים את כל ישראל,אז מה מספרים לנו סיפורים אפשר לעשות רכבת מנהריה עד אילת ב10 שנים,רק שבישראל זה בחיים לא יקרה,כי המדינה רוצה תחבורה ציבורית גרועה בשביל להכניס כסף ממכוניות ודלק. זה כל הסיפור מתי תבינו מתייייייייייייייייייייייי
שחר | 22.10.18
48.
כץ הוא אולי בולדוזר אבל פופוליסט חולני והקו הזה חשף את מחדליו המעוותים
כשכל מה שהוא רצה זה לחגוג את חנוכת הקו עם נתניהו, ולא עניין אותו שזה בלתי אפשרי בלוח הזמנים שקבע, זה לא בטיחותי וזה מטורף לחלוטין, יש לרכבת עוד קוים וגם בהם צריך לטפל, והאיש הזה יצא מדעתו ולו רק כדי לחגוג לפני שיהיו בחירות וחלילה המחליך שלו יחגוג במקומו.
מאיר | 22.10.18
47.
כל מי שהיה עובד מדינה כגון כבאות משטרה חברה ממשלתית כלשהיא זה אדם עם כישורים נמוכים
כל מי שהיה עובד מדינה כגון כבאות משטרה חברה ממשלתית זה אדם עם כישורים נמוכים בהשוואה למנהל בחברה פרטית או מסחרית\ הוא ביזבז כפסי מדינה וסתם עלה בדרגות ובסוף עוד שמים כל מני כאלו בחבורת משלתית כגון רכבת לא פלא שלא יצליחו לעושת כלום, אין להם לא יכול ולא כישורים הם סתם עסקנים שרכבו על המערכת הממשלתית.
שאול | 22.10.18
46.
רק להתלונן ולכתוב כמה רע וגרוע, העיתונאות מייאשת את האנשים
הפרויקט בשלבי בנייה סופיים, נורמאלי שיהיו בעיות, זמן הרצה ובדיקה של קו רכבת חדש הוא עד שנה, פה כמעט ולא היה זמן בדיקות אלא רק רצו להתחיל פעילות, גם אם היו עובדים לפי הנהלים היה לכם מה לכתוב וגם אם היו מסיימים בזמן הייתם מלינים, לצערנו בימינו כותרות רעות מייצרות טרפיק גבוהה. את אף אחד לא מעניין כמה עבודה טובה עושים אלא כמה ואיפה העבודה רעה. העיתונאות איבדה מהלגיטיומיות שלה ממזמן.
אזרח פשוט | 22.10.18
44.
גם אם הכל נכון - במדינה הרקובה שלנו אם לא היו פותחים את הקו בכח
יש המון כוחות שוק של קשרים ושלמונים שעוצרים כל הליך של פיתוח. לפעמים צריך לפתוח מוצר חצי אפוי על מנת לקבע עובדות בשטח כדי שבכלל נקבל משהו. גם התחתית בתל אביב יכולה להתקע חצי שנה בגלל מכרז של מדרגות נעות. אז כשאין ברירה - פותחים חצי קו ללא מספיק קרונות - אבל לפחות יש קו רכבת. עכשיו קשה יותר לדחות ולעכב.
היה נדחה עוד 5 שנים | 22.10.18
42.
גילה אדרעי - ועד עובדים כוחני ותרבות ארגונית קלוקלת
כל הנאמר נכון אבל לגילה אדרעי, יושבת הראש המיתולוגית של הועד שמור מקום של כבוד (מפוקפק) בכל הכשלים. ברכבת אין תרבות ארגונית , הועד שולט, ממנה ומשבית ומחליט דברים שלא בסמכותו וכולם עוברים לדום. לולא גילה שהנחילה את היסודות הרקובים של מערכת יחסי העבודה ברכבת העסק היה נראה אחרת לגמרי.
זאבי | 22.10.18
41.
לאחר קריאה של הכתבה אני מצדיע לכץ ולדן הראל
אני לא מבין מה הנקודה של הכתבה , הם עשו כל מה שרק אפשר בכדי לקדם את הנושא בכל הכח - ככה צריך זה ניהול תקין ולא גרירת רגלים שאנו רגילים אלייה . הטעות הייחידה שאני מבין היא שהם פתחו את הקו לפני שהיו ברשותם מספיק קרונות (אני נוסע ברכבת אני מבין על מה מדובר) - עדיף בהרבה על האלטרנטיבה. הטעות הנוספת היא לא בניהל, כשל נקודתי סביר, השגיאה הפטאלית היא בכלל רכבת ישראל - אנו מדינה שדומה יותר למנהטן והיו צריכים על רכבות קלות מהירות עם מעט קרונות והרבה מסילות או לוותר על הרכבת כלל וללכת רק על אוטובוסים ונתצים . הרכבת איטית נסיעה מאשדוד לת"מ לוקח לי שעה ביום כי שחצי שעה זה לעבור 5 תחנות מראשון לת"א מרכז - על זהצריך להיתלונן .
Avi | 22.10.18
38.
אם לא היה עושה לא היתה ביקורת
אני מעדיפה את העשייה שלו עם כל התקלות והבעיות שכך או אחרת ייפתרו בהמשך הדרך על הכלום שעשו כל שרי התחבורה לפניו. בעוד 5 שנים כולם יברכו אותו על האומץ והתעוזה לעשות רכבת קלה בגוש דן ורכבת לירושלים. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. השר הכי יעיל ופעיל בממשלה , ועל כך נאמר "אין נביא בעירו"
ליאת | 22.10.18
36.
קצת פרופורציה
זה ברור שמחפשים את השר ומנסים להפיל אותו. הרכבת נתקעה פעם אחת בלבד , אולם במשך יוצר מחודש הרכהת יוצאת כל חצי שעה ולא שמענו על עוד תקלות. גם מטוס הדרימליינר דל בואיינג חווה קצת קשיים, אבל היום אין חברת צעופה שלא מחזיקה מטוס כזה. בקיצור סתם מנפחים גרגיר חול להר
סתם אחד | 22.10.18
27.
הקו המהיר לירושלים
קבוצת ידיעות אחרונות מסמנת את סוף עידן העיתונות כפי שהכרנו אותה בעבר. זה כבר גרוע הרבה יותר מישראל היום. מהכתבות נוטפת שינאה לכל דבר שקשור לממשלה ולימין. אפילו משתמשים בכלכליסט שלכאורה אמור להיות עיתון כלכלי ולא פוליטי ככלי ניגוח פוליטי בממשלה. כקורא אני מרגיש נבגד. מרגיש שמטעים אותי ושמספרים לי חצאי אמיתות, שקרים והכל במסווה של כביכול כתבה כלכלית. בושה לבעלי העיתון ובושה לקוראיו.
גיימס | 22.10.18
26.
הכתב מאשים את הדירקטוריון בכשלים שאינם באחריותו.
יש מנכל, הוא הסמכות הביצועית. כל הכשלים שציינת הם באחריות המנכל. אגב, מבחינת הדירקטוריון הקו בהרצה וכך מבחינת המנכל גם, בהרצה צפויות תקלות וזה מה שקורה. אף אחד לא הבטיח קו שעובד לפני הגעת הקרונות ואכן הקו לא יעבוד לפני הגעת הקרונות.ולגבי פיצוי לנוסעים הנפגעים בקווים האחרים? איזה פיצוי אפשר להציע להם שלא יעלה כסף?
העיתונאי | 22.10.18
25.
בכל מצגת רשמית של הרכבת עם לוגו של הרכבת כתוב שהקו יהיה מבצעי בסוף 2019
זה שהשר כץ עשה סיבוב על עיתונאים שטחיים זו בעיה שלהם. הרכבת יודעת שהקו יהיה מבצעי בסוף 2019 וכך גם מנוהלים המכרזים לרכש והצטיידות שלה. מישהו שמע את בעז צפריר או שחר איילון נוקבים תאריך אחר למבצעיות הקו? זה גם מה שיודעים בדירקטוריון.
קורא עיתונים ביקורתי | 22.10.18
21.
מי שכושל בסין-מוצא להורג
2 כסילים אלה-שכשלו וחטאו כלפי אזרחי ישראל ובטחונם-מקומם במקרה הטוב -בכלא.בסין-מוציאים להורג פוליטיקאים נחותים -שכשלו ופגעו באזרחים.אנו הציבור-הפכנו לעציצים ולאידיוטים אנמים-שמאפשרים להם להמשיך כאילו לא קרה דבר במקום שנדרוש ועדת חקירה פלילית כנגדם-והתפטרותם.היה פה פשע נוראי שסיכן בטחון אלפי אזרחים-בגלל תרגילי יחצנות פח-של חבורה זו.
עיראקי | 22.10.18
15.
מה המחדל פה
יכלו לדחות את הקו בשנים זה פרוייקט הנדסי לא פשוט בכלל. אמרו אוקיי הקו בטיחותי אבל יהיו תקלות ניתן את הקו בחינם כשהוא בהרצה. אם הזמן נתקן הכל. מדינת ישראל סובלת שנים על גבי שנים מהזנחה בתשתיות והינה קם שר שמתח ומצמצם פער של 50-100 שנה בתשתיות תסעו כרגע בדרכים חלופיות אם אתם לא סומכים על הקו כד שיסיימו את ההרצה. בחיאת קצת סבלנות רק להתלונן יודעים
איחזיק ניוטון | 22.10.18
7.
האנשים האלה צריכים להחזיר את השכר, ולשבת מאחורי סורג ובריח.
זה כבר מעבר לניהול כושל, וזה נזק שגרמו למדינה שלמה. אין הצדקה לשום שקבל שקיבלו כשכר, ויש מקום לענישה על הנזק שגרמו לכל כך הרבה אנשים. הציבור נפגע כלכלית, פיזית ונפשית בכל נסיון נסיעה ברכבת בשנים האחרונות. החבר'ה האלה לא רק גרמו למצב, אלא גם הלכו והחמירו אותו. עליהם לשלם מחיר על הנזק הכבד שנגרם לציבור. כל כך הרבה תארים, מכסים על כך מעט יכולת. רשימת האפסים.
אלון | 22.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת