13. על חשבון הרכבות מהצפון לתל אביב רכבת של מדינת עולם שלישי אין מה להתגאות ויש לטפל במחדל הזה שניקרא רכבת ישראל בושה וזלזול עמוק בנו הנוסעים מהצפון בוטלו רכבות מהצפון שלחו אותנו צפונה לבינימינה כדי לתפוס רכבת לתל אביב שגם עליה לא היה מקום לזבוב בושה וחרפה רכבת ישראל מחדל ענק בתחבורה הציבורית ולכן הכבישים פקוקים להחריד נימאס כבר צריך לצאת לרחובות ולהפגין שיעשו כבר משהו AAA | 23.10.18 (ל"ת)
12. תקלהה שקלעה נוסעים?? האם מישהו באתר כלכליסט עושה איזושהיא הגהה של המאמרים לפני פרסומם??? זה לא נראה כך. מזהה חפיף | 23.10.18 (ל"ת)
10. גם אם היו פותחים בעוד שנה, היו תקלות.טוב שלא חיכו בכל תקופת הרצה יש תקלות. אבל למרוח את הזמן לעוד שנה גם זאת שגיאה גדולה. מוש | 23.10.18 (ל"ת)
6. כץ וביבי הלכו על השיטה כאילו יש רכבת ורצו תמונה ודפקו את הנוסעים. האמת שהרכבת לא מוכנה ושיטת הסמוך , וכאילו סיימו את העבודה טופחת לביבי ולכץ על הפנים. מערכוני הגשש של "כאילו" טובים להתנהלות של היום. 2 חלמאים | 23.10.18 (ל"ת)
5. כושלים-לכלא 2 המעונבים הזחוחים הללו הינם הפושעים הראשיים בתקלות הבטיחות -שאיימו על חיי אזרחים רבים.מפליא-הכיצד היועמ"שפחתי-הפך לזומבי ששכח את את תפקידו בחיים.בדיוק בשביל זה הציבור שלח אותך. עיראקי | 23.10.18 (ל"ת)
3. ככה זה כשפוליטיקאים מתערבים במקום לאפשר למשרתי הציבור לבצע את עבודתם כהלכה אדון כץ הריח בחירות באוויר והפעיל לחצים להשקת הקו החצי-אפוי חצי שנה לפני הזמן וללא תקופת הרצה. זאת על חשבון תושבי הפריפריה ותוך פגיעה בלתי הפיכה במוניטין הרכבת. ממשלת יחצ"נים שלא אכפת לה מאף אחד שלא גר בשטחים. נוסע | 23.10.18 (ל"ת)
2. שימוש לא נכון במילה תקלה תקלה היא הפרעה בפעילות תקינה וסדירה, מאחר ואין כזאת בלוחות הזמנים של רכבת ישראל מדובר על שיגרה =) שי | 23.10.18 (ל"ת)
לאחר התקלות בבוקר - קו הרכבת לירושלים חזר לעבודה סדירה
14 תגובות לכתיבת תגובה