אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יו"ר הרכבת: "פתיחה מלאה של הקו לירושלים? הפסקתי לתת תאריכים לפוליטיקאים"

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
כמה מילים לגבי המחיר של פתיחת קו פוליטי
1. הקו בחצי השנה הקרובה לא יגיע לתל אביב דרום אפילו. 2. חסרים קרונות לקחו מהצפון קרונות וסגרו קווי רכבות ישירות מהצפון למרכז 3. אין קו חשמלי למוסך הרכבות בשכונת הרכבת בלוד - צריך לגרור את הרכבות בדיזל. 4.כמעט ואין נוסעים בקו החדש כמעט כל הרכבות ריקות 5. צריך להירשם מראש לנסיעה מה שמכביד על הנוסעים 6. לא גמרו גם עבודות בטיחות במנהרות ובגשרים 7.גרמו נזק ענקי לרבבות נוסעים מנהריה, עכו, קריות חיפה לתל אביב כשביטלו 20 רכבות ביום. 8. לשר התחבורה אין אומץ לצאת לתקשורת ולהודות שטעה ולחץ להפעיל את הרכבות לירושלים כשהקו לא מוכן ושגרם לאלפי נוסעים סיוט בנסיעה היומית מהצפון למרכז. 9. בגלל שלקחו את כל הקרונות לירושלים (קרונות נהיגה) אם יש תקלה בכל הארץ אין רכבות מגבות. כבר חזרו להוריד נוסעים באמצע הדרך שימתינו על הרציף לרכבת אחרת בחום בקור בגשם שתאסוף אותם . 10 פתיחת הקו החלקי גרמה גם לנוסעים מראשון לציון לנטוש את הרכבת כי ממזרח העיר אין יותר רכבות ישירות לתל אביב ככה זה נראה כשלוחצת הפולטיקה לטקסים וגזירת סרטים על חשבון הנוסעים הקבועים.
הנרי | 26.10.18
18.
למרות תעמולת הזוועות הקו מתמלא לאיטו בנוסעים (אמיתיים, לא כאלו שבאו לנסיעת כיף בחינם)
בשעות השפל הקו משתווה לביצועים של קו 480, ובשעות העומס הוא מביס אותו עם יד אחת קשורה מאחור. קצת מוזר לחרוץ את דינו של הקו לפי כמות הנוסעים בשבוע הראשון להפעלתו. כאילו כביש שש לא היה חצי ריק בחודשים הראשונים, וכך גם הנתיב המהיר ושאר פרוייקטים תשתיתיים שדורשים הסתגלות של האוכלוסייה.
הנוסע | 24.10.18
15.
ככה נראית מדינה שאנשי צבא לשעבר מנהלים אותה
עם כל הכבוד ויש כבוד לדן הראל, חברה שכמותו סתם מקבלים ג'ובים (כמו גם קפלינסקי) הם מונחתים ואז אחרי כמעט 20 שנה וכמעט 25 מיליארד ש"ח לא מסוגלים להפעיל קו של 60 ק"מ ןעוד הזמינו רכבות לעוד חצי שנה ????? ככה מנהלים אירגון כ"כ גדול ? שערוריה
רן | 24.10.18
12.
8 - כן, הוא רוצה כסף כדי לבנות את הקו, להשתדל לעמוד בלוח הזמנים, ולדעת שייתכנו עיכובים
לא רוצים לבנות את הקו? לא צריך. זו החלטת הממשלה לטובת הנוסעים, לא לטובת חברת הרכבת או היו"ר עצמו. התנהלות שר התחבורה בחניכת קו הרכבת המהיר לירושלים (שהוא קו נהדר) היא מתחת לכל ביקורת ומהווה הרס של פרויקט טוב ופגיעה קשה בתדמיתו. בדיוק כמו כל הקווים הקודמים שנפתחו (העמק, כרמיאל, רעננה וכו'), גם את הקו המהיר היה צריך לחנוך אחרי נסיעות מבחן, ולא בלחץ זמן מטורף שמוביל לטעויות ולתקלות קשות. כמו כן, הדרישה להזמנת שוברים באינטרנט היא הזויה, וצריך לבטלה (אם הקו אינו בטיחותי בלי שוברים, יש לדחות את הפעלתו עד שיהיה בטיחותי).
א | 24.10.18
9.
שר תחבורע
שר תחבורע שחצן נפוח מעצמו ורק חושב על הכסא. שולח עובדת במשרד להסביר למה חסר קרונות. וההסבר המפואר והחכם, יש הרבה נוסעים. נו מה אתם רוצים שיהיו מעט נוסעים??? ולא היה לכם 7 שנים להזמין קרונות שתושבי הצפון לא י פכו לסרדינים??? שר תחבורה הגרוע ביותר שהיה בישראל. וזה רוצה להיות ראש ממשלה???
ישראלי | 24.10.18
4.
פאשלונרים תתפטרו ותעופו הביתה!
במכרז לחשמול והפעלת הרכבת זכתה חברה ספרדית ללא ניסיון...במקום שתזכה חברה גרמנית או סינית (הסינים הם מס' 1 בעולם בתשתיות) את השגיאות של הספרדים נאכל עוד הרבה שנים. כל הקרונות על הקו הזה ריקים כי הנוסעים פוחדים לעלות על הרכבת כי אולי תקעו באיזה מנהרה...ולכן כולם חזרו לאוטובוסים שיוצאים ומגיעים בזמן...
אביב | 24.10.18
1.
הדבר היחיד שמעניין את ממשלת הליכוד הוא להעשיר את עצמם ע"י ג'ובים
מעטפות טובות קומבינות לכל המשפחה ולחמולה ולכן הלך לעולמים הסיכויי של המדינה להיות מדינה מערבית נורמאלית. הדבר היחיד שבני השבט המרוקאי הפריבילגי ידאגו לו הוא לשמור על כוחם בשביל גישה למשאבי המדינה ולעם אין בעיה עם זה כי ככל שעוברות השנים הוא הופך לערבי יותר וכמו בכל מדינה ערבית מי שבשלטון הוא הראיס ולכן מותר לו הכל והוא לא חייב דו"ח לאף אחד.
1 | 24.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת