אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שנה למיזם: המכוניות של אוטותל חונות 95% מהזמן

58 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

52.
מי שמחזיק רכב פרטי בעיר חי בסרט
להחזיר 7000 לקוחות לרכב פרטי ישפר את מצב החניה? 260 רכבים משמשים 7000 לקוחות. נגיד מבטלים את השרות ורק חצי או שליש חוזרים לרכב פרטי. זה יעשה טוב למחפשים חניה? צריך להגדיל את השרות פי כמה. רכב פרטי עומד לא 95% מהזמן אלא 99% מהזמן, זה נתון חסר חשיבות רק בשביל כותרת מטעה. חמש נסיעות ליום לכל רכב זה נתון פשוט מעולה. בתל אביב צריך אופניים ואוטותל. ברוכים הבאים ל 2018. מי שמחזיק רכב פרטי בעיר חיי בסרט. תנסו להחזיק רכב במנהטן, זה למיליונרים בלבד וגם זו שטות.
דני | 26.10.18
49.
חשבון פשוט מראה שהיה יותר זול להזמין למשתמשים מונית.
המיזם מסובסד ב-10 מיליון ש"ח בשנה, יש בו 260 מכוניות שמבצעות 153 נסיעות בחודש. כלומר הסבסוד הישיר לכל נסיעה הוא 10000000/260/153/12=20 ש"ח. תוסיפו סבסוד עקיף בדמות שמירת מקומות חניה "כחול לבן" (50 ש"ח ליום למקום חניה כחול-לבן, או 10 ש"ח לנסיעה בהנחה שכל רכב מבצע 5 נסיעות ביום) ונקבל סבסוד כולל של כ-30 ש"ח לנסיעה. לזה צריך להוסיף את המחיר שמשלמים המשתמשים עצמם (1.5*17=25 ש"ח) ויצא עלות ממוצעת של 55 ש"ח לנסיעה. במחירים כאלה- כבר היה עדיף להזמין לנוסעים מוניות.
מישהו | 25.10.18
43.
כמה בכי ונהי של בעלי רכבים בת"א
אני מוכן להתערב שהם אפילו לא ניסו להפסיק לנסוע ברכב ולהשתמש בשירות, ישר צעקו על החניות "שלהם" שהעירייה לקחה, נו שוין. אם במקום להתלונן הייתם מוכרים את הרכב ומשתמשים באוטותל בשביל הנסיעה הלוך חזור לעבודה ש-70% היא בכל מקרה בתוך ת"א הייתם חוסכים עוד חניות, ועל הדרך גם משלמים פחות (רכב פרטוי עולה בשנה מעל 10,000 ש"ח).
דרור | 25.10.18
37.
יקר. משלמים על דקות של חיפוש חניה
פרוייקט עם מטרה טובה, אבל בפועל הנסיעה יקרה מאוד, יותר זול לקחת מונית. וגם צריך לשלם על סיבובים עם האוטו לחפש חניה. אם אני מחפשת חניה במשך 15 דקות זה מייקר מאוד את הנסיעה. ניסיתי ולא השתלם. לעומת זאת פרוייקט התל אופן (ועכשיו גם אופני מובייק) מצויין
תל אביבית | 25.10.18
34.
זה רק עוד צינור הזרמת כספים החוצה מהעירייה
העירייה סותמת פיות וסוגרת אפשרות להגיב למי שמגיב באתר אוטותל, שותלת מגיבים מטעם, משקרת ועוד.. חשוב שאת הכסף שהועבר כבר לחברות יעצרו כי המהלך הבא הוא להאשים את המתנגדים בכשלון הפרוייקט וכך להצדיק את כשלונו.. אבל הכסף עבר והשופט יקל בעונש.. זה התרגיל
תכף יופיעו המגיבים מטעם העירייה | 25.10.18
30.
אוטותל: מושחת, מזיק ומיותר. חקירה משטרתית עכשיו!
כלכליסט, אתם לא אמורים לבדוק את המספרים שהחברה הפרטית הזו מאכילה אתכם? כי מדובר בשקרים. העירייה הוציאה 62 מיליון שקל בשנה על הפרוייקט המושחת הזה, לא 10. אין רווח לעירייה, כל רווח עובר לחברה הפרטית 7300 מינויים? יש 600 משתמשים אמיתיים סך הכל. אתם קוראים לעצמכם עיתונאים?
אסף תל אביב  | 25.10.18
20.
התנהלות מופקרת עם כספי משאבי ונכסי הציבור היא שחיתות.
ההשקעה ההזויה של עיריית תל אביב לכן היא שחיתות. הזרמת כסף ללא חשבון ליזם פרטי שרושם רווחים ללא כל השקעת כספים משלו הכל על חשבוננו תושבי תל אביב. יותר יעיל ויותר זול לסבסד לתושבי העיר נסיעות במונית. יותר יעיל יותר חכם יותר שיתופי זה לשפר דרמטית את התחבורה הציבורית בעיר ואת נתיבי האופנים. המיזם הזה טמא ומריח משחיתות (טימטום גם לא חסר כאן)
ממרכז תל אביב | 25.10.18
18.
וכל זאת על חשבון תושבי העיר שסובלים
ממחסור בחנייה באזור שלהם ומצד שני לא יכולים לוותר על הרכב הפרטי עקב תחבורה ציבורית לא מספקת ולא אמינה. החיים בעיר הפכו לסיוט. תנו את הרכבים האלה במגרשי החנייה אליהם אתם מפנים אותנו עם "פינוי" ב-8 בבוקר שעה שאין מצב למצוא חנייה באזור. נתראה בבחירות.
עירית | 25.10.18
17.
בזבוז כספי ציבור
גרמו לאנשים לנסוע ברכב במקום תחבורה ציבורית, העלו את העומס בכבישים והורידו להיות כך העיריה מרוויחה יותר מדוחות חניה אז כולם מרוצים- חולדאי מטפח את האגו, מיטל להבי הכושלת עדיין לא הבינה את תפקידה בתיק התחבורה אבל היא רצה שוב, קופת העיריה העשרה. אחלה כישלון
תל אביבי | 25.10.18
7.
זה כישלון מוחלט.
אין שום הצדקה לשירות בסבסוד כזה על חשבון הציבור. בטח ובטח כאשר העירייה עוד מעיזה לשאוב מהציבור מליונים על דוחות חנייה. אין שום הגיון במיזם כזה ללא רכבים אוטונומים שיודעים להסיע עצמם אל הנוסעים וחונים בשעות המתות במקומות מרוחקים ולא מבוקשים לחנייה. כרגע לפי הנתונים זה, כצפוי, כישלון טוטאלי. ואם בתל אביב זה כזה כישלון, בטח בחיפה זה עוד יותר גרוע.
הידען | 25.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת