58. לא מבין למה אוטותל לא משתמשים ברכב חשמלי כמו רנו זואי למה רכב בנזין מזהם איפה ההגיון ועוד יונדאי שהוא אוהב דלק זיו | 13.11.18 (ל"ת)
56. חולדאי לייבה ושאר הצמרת כבר 20 שנה חולדאי יחד עם הרשות לפיתוח כלכלי ושאר מזרימי הכספים, מעבירים כספי ציבור לגופים פרטיים לרווחת מקבלי המשכורות, זוכי המכרזים ושאר המקורבים תורמי הבחירות. אקירוב ? הוא ניגש למכרז על נמל יפו ? ולא מפרסמים בגלל הבחירות מנגנון מסואב | 27.10.18 (ל"ת)
55. חולדאי מחלק משכורות לרשות לפיתוח כלכלי קודם שרפו את נמל יפו עכשיו שורפים חניות וחולדאי מחלק מיליונים דרך משכורות ומכרזים מוזרים 20 שנה | 27.10.18 (ל"ת)
54. מהלך מוצע שיפור מובטח במקום מכוניות משעממות רצוי מאד לפזר מכוניות מגניבות, 500 נפתחת, אופל אדאם, סמארט…לדוגמה. ותראו את השינוי. רכבים במחירים זהים שיהיו מדליקים. גם ככב אין משמעות למחירי הטיפולים כי הרכבים באחריות וכמעט לא עושים קילומטרז. באהבה, תהנו ה' מיקום | 26.10.18 (ל"ת)
53. ABSOLUTE, TOTAL FAILURE! GO AHEAD, ADMIT IT. THIS IS A JOKE, AN ABJECT TOTAL FAILURE. LOOK INTO THE FRIENDS BEHIND THIS PROJECT AND THEIR CLOSE TIES TO THE CITY AND YOU'LL UNDERSTAND SO MUCH MORE. DOV | 26.10.18 (ל"ת)
52. מי שמחזיק רכב פרטי בעיר חי בסרט להחזיר 7000 לקוחות לרכב פרטי ישפר את מצב החניה? 260 רכבים משמשים 7000 לקוחות. נגיד מבטלים את השרות ורק חצי או שליש חוזרים לרכב פרטי. זה יעשה טוב למחפשים חניה? צריך להגדיל את השרות פי כמה. רכב פרטי עומד לא 95% מהזמן אלא 99% מהזמן, זה נתון חסר חשיבות רק בשביל כותרת מטעה. חמש נסיעות ליום לכל רכב זה נתון פשוט מעולה. בתל אביב צריך אופניים ואוטותל. ברוכים הבאים ל 2018. מי שמחזיק רכב פרטי בעיר חיי בסרט. תנסו להחזיק רכב במנהטן, זה למיליונרים בלבד וגם זו שטות. דני | 26.10.18 (ל"ת)
51. חולדאי יפסיד בבחירות בגלל המיזם המטופש הזה הרבה שנים לא ניתקלתי בזעם כזה של שכנים וחברים כלפי המיזם המיותר והמטופש הזה של העיריה. יש סיכוי רב שחולדאי יפסיד הבחירות בגלל המיזם הזה. משה | 26.10.18 (ל"ת)
50. פשוט כשלון טוטאלי אני מכיר 5 גברים שמשתמשים בזה, כולם ללא יוצא מהכלל משתמשים בזה כאשר הם צריכים מונית וזה יוצא להם בחישוב יותר זול באיזה 10 שח, זה כל הסיפור של האוטותל, כשלון ענק מסובסד עי הכסף שלנו!! ניר | 26.10.18 (ל"ת)
49. חשבון פשוט מראה שהיה יותר זול להזמין למשתמשים מונית. המיזם מסובסד ב-10 מיליון ש"ח בשנה, יש בו 260 מכוניות שמבצעות 153 נסיעות בחודש. כלומר הסבסוד הישיר לכל נסיעה הוא 10000000/260/153/12=20 ש"ח. תוסיפו סבסוד עקיף בדמות שמירת מקומות חניה "כחול לבן" (50 ש"ח ליום למקום חניה כחול-לבן, או 10 ש"ח לנסיעה בהנחה שכל רכב מבצע 5 נסיעות ביום) ונקבל סבסוד כולל של כ-30 ש"ח לנסיעה. לזה צריך להוסיף את המחיר שמשלמים המשתמשים עצמם (1.5*17=25 ש"ח) ויצא עלות ממוצעת של 55 ש"ח לנסיעה. במחירים כאלה- כבר היה עדיף להזמין לנוסעים מוניות. מישהו | 25.10.18 (ל"ת)
47. כדאי שהרכבים היו בנצילות של 30 אחוז לפחות כל רכב כזה צריך להיות בנסיעה לפחות 4 שעות ביום. כדי להגדיל את נפח הנסיעות ולמעשה להרגיל אנשים לרכבים האלה צריך בשלב ראשון לחתוך את המחירים ב 40% גם במחיר של הפסד לטווח הקצר. דן | 25.10.18 (ל"ת)
45. אפשר להחליף את התושבים? מפונקים שלא רואים את המגמה של רכב שיתופי , בכל העולם. אבל כנראה שאתם לא קולטים את זה . צביקה החשמלי | 25.10.18 (ל"ת)
43. כמה בכי ונהי של בעלי רכבים בת"א אני מוכן להתערב שהם אפילו לא ניסו להפסיק לנסוע ברכב ולהשתמש בשירות, ישר צעקו על החניות "שלהם" שהעירייה לקחה, נו שוין. אם במקום להתלונן הייתם מוכרים את הרכב ומשתמשים באוטותל בשביל הנסיעה הלוך חזור לעבודה ש-70% היא בכל מקרה בתוך ת"א הייתם חוסכים עוד חניות, ועל הדרך גם משלמים פחות (רכב פרטוי עולה בשנה מעל 10,000 ש"ח). דרור | 25.10.18 (ל"ת)
42. הצלחה נדירה !!! (למנהלים נוטלי השכר) למנכל וחבורתו הצלחת עננננק משכורות סבבה קרנות כסף עושר מעמד הכל עשר מה רע? והציבור? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח למי אכפת בכלל תלאביבית | 25.10.18 (ל"ת)
41. ל-33: אין מקום להשוואה עם רכב פרטי ההשוואה הנכונה היא עם מוניות כי זה אמור להיות רכב להמונים ולא למשפחה או ליחיד. המשווה | 25.10.18 (ל"ת)
40. האם מנכ"ל העירייה מסוגל להגיד: "סליחה, טעיתי" ולבטל את האי-שירות הזה? רצינו, ניסינו, לא הלך, לא נורא, נחשב מסלול מחדש, נקסט! תל אביבי שמחפש חניה | 25.10.18 (ל"ת)
39. אוטותל זה אחד הדברים היותר נבזים שחולדאי עשה במקום להוסיף חניות לנכים הוא לקח מאות חניות למיזם המטומטם שלו בושה משה מטלון | 25.10.18 (ל"ת)
37. יקר. משלמים על דקות של חיפוש חניה פרוייקט עם מטרה טובה, אבל בפועל הנסיעה יקרה מאוד, יותר זול לקחת מונית. וגם צריך לשלם על סיבובים עם האוטו לחפש חניה. אם אני מחפשת חניה במשך 15 דקות זה מייקר מאוד את הנסיעה. ניסיתי ולא השתלם. לעומת זאת פרוייקט התל אופן (ועכשיו גם אופני מובייק) מצויין תל אביבית | 25.10.18 (ל"ת)
34. זה רק עוד צינור הזרמת כספים החוצה מהעירייה העירייה סותמת פיות וסוגרת אפשרות להגיב למי שמגיב באתר אוטותל, שותלת מגיבים מטעם, משקרת ועוד.. חשוב שאת הכסף שהועבר כבר לחברות יעצרו כי המהלך הבא הוא להאשים את המתנגדים בכשלון הפרוייקט וכך להצדיק את כשלונו.. אבל הכסף עבר והשופט יקל בעונש.. זה התרגיל תכף יופיעו המגיבים מטעם העירייה | 25.10.18 (ל"ת)
31. תורידו מחירים בבקשה כואב הלב לראות את המכוניות עומדות לנו מתחת לבית וקשה לנו לעמוד במחירים שלכם!!! תורידו מחירים תיהיו יותר רווחיים.. בבקשה!!! אמא | 25.10.18 (ל"ת)
30. אוטותל: מושחת, מזיק ומיותר. חקירה משטרתית עכשיו! כלכליסט, אתם לא אמורים לבדוק את המספרים שהחברה הפרטית הזו מאכילה אתכם? כי מדובר בשקרים. העירייה הוציאה 62 מיליון שקל בשנה על הפרוייקט המושחת הזה, לא 10. אין רווח לעירייה, כל רווח עובר לחברה הפרטית 7300 מינויים? יש 600 משתמשים אמיתיים סך הכל. אתם קוראים לעצמכם עיתונאים? אסף תל אביב | 25.10.18 (ל"ת)
29. 5 נסיעות ביום לכל רכב ואלפי מכוניות פרטיות שנכסחו המתלוננים פשוט לא עמדו בנקודת זמן של קניית רכב. כשיצטרכו לקנות רכב חדש האופציה הזו תהיה אלטרנטיבה סופר אטרקטיבית. רכב פרטי בעיר זה אחד הסיוטים, רק בגלל זה אנחנו כזוג שקלנו לעזוב את תל אביב. משה | 25.10.18 (ל"ת)
28. הממד לא רלבנטי, יש שעות שיא בשמוש ברכב גם רכב בבעלות פרטית אינו נוסע כל היום. בשעות הצורך המכוניות בשימוש מאוד גבוה, כשצריך להקפיץ ילדים לביס או לחזור מהעבודה. אנחנו משתמשים בשרות כל הזמן, זה יהיה פיגור להשיב 7000 משפחות תל אביביות לרכב פרטי משה | 25.10.18 (ל"ת)
25. מכוניות פרטיות רוב המכוניות הפרטיות חונות רוב הזמן. לדוגמא : מכונית שנוסעת 3000 קמ לחודש = 100 קמ ליום = בערך 1 - 1.5 שעות ליום. חונה בערך 23-22.5 שעות ביום. הגדי | 25.10.18 (ל"ת)
24. כמה אנשים נוסעים בממוצע בכל נסיעה, זה חשוב ביותר. אם זה 2 אז קודם אפשר להליך לסמארט את כל הרכבים דבר שיחסוך 50% ממקומות החנייה. דוד | 25.10.18 (ל"ת)
23. ל-19: אפשר לחשוב לפני אוטותל הייתה חנייה בשפע אף פעם לא הייתה בתל אביב חנייה ולא תהיה בתל אביב חנייה. כל מי שבוחר לגור בעיר צריך לקחת את בעיות החנייה בחשבון ומי שלא מתאים לו שיצא לפרברים איפה שיש בתים חדשים עם חנייה בטאבו. נו באמת | 25.10.18 (ל"ת)
20. התנהלות מופקרת עם כספי משאבי ונכסי הציבור היא שחיתות. ההשקעה ההזויה של עיריית תל אביב לכן היא שחיתות. הזרמת כסף ללא חשבון ליזם פרטי שרושם רווחים ללא כל השקעת כספים משלו הכל על חשבוננו תושבי תל אביב. יותר יעיל ויותר זול לסבסד לתושבי העיר נסיעות במונית. יותר יעיל יותר חכם יותר שיתופי זה לשפר דרמטית את התחבורה הציבורית בעיר ואת נתיבי האופנים. המיזם הזה טמא ומריח משחיתות (טימטום גם לא חסר כאן) ממרכז תל אביב | 25.10.18 (ל"ת)
19. Auto-Failed פשוט גניבה של כספי ציבור. מישהו עוד יישב בכלא בגלל הפרויקט הזה, חבורת נוכלים. Lior | 25.10.18 (ל"ת)
18. וכל זאת על חשבון תושבי העיר שסובלים ממחסור בחנייה באזור שלהם ומצד שני לא יכולים לוותר על הרכב הפרטי עקב תחבורה ציבורית לא מספקת ולא אמינה. החיים בעיר הפכו לסיוט. תנו את הרכבים האלה במגרשי החנייה אליהם אתם מפנים אותנו עם "פינוי" ב-8 בבוקר שעה שאין מצב למצוא חנייה באזור. נתראה בבחירות. עירית | 25.10.18 (ל"ת)
17. בזבוז כספי ציבור גרמו לאנשים לנסוע ברכב במקום תחבורה ציבורית, העלו את העומס בכבישים והורידו להיות כך העיריה מרוויחה יותר מדוחות חניה אז כולם מרוצים- חולדאי מטפח את האגו, מיטל להבי הכושלת עדיין לא הבינה את תפקידה בתיק התחבורה אבל היא רצה שוב, קופת העיריה העשרה. אחלה כישלון תל אביבי | 25.10.18 (ל"ת)
16. קאר טו גו חברה של נוכלים כל פרוייקט שלהם זה על חשבון הציבור, לא יאמן שבימינו עדיין יש דברים כאלה. ממש חברת חשמל!! גיל | 25.10.18 (ל"ת)
15. שירות יקר ומטומטם תשקיעו את הכסף בתחבורה ציבורית יותר יעילה, שתגיע ליותר מקומות בנוחות, בלי פקקים ובלי בעיות חניה. א | 25.10.18 (ל"ת)
14. מיזם מבורך בתור אחד שעבר לתל אביב לא מזמן- אין צורך לקנות רכב. בשביל הפעם ב.. שאני לא נוסע בקורקינט החשמלי ורוצה לעשות קניות\ללכת לים, האוטו תל מתאים לי בול וחוסך לי הרבה עלויות מיותרות. אחד שעבר לתל אביב | 25.10.18 (ל"ת)
12. אי אפשר לסבסד מונית כי יש שעות שהמוניות פשוט לא זמינות (או לא רוצות לקחת נסיעות קצרות בתוך העיר) אלון | 25.10.18 (ל"ת)
11. אחד הפרויקט הבעייתיים ביותר שהקימה תל אביב, מחדל "האוטו-מת" פרויקט שנוצר כי מישהו היה כל כך מקושר. יש מצב שהרכבים הללו הם תחליף לירוק בעיניים במקום להשקיע בעצים ופרחים. אפשר להצהיר, "האוטו-מת" | 25.10.18 (ל"ת)
9. מיזם מיותר במקום לעודד תחבורה ציבורית - מוסיפים עוד מכוניות לתל אביב - ותופסים חניות יקרות. מיזם מיותר לגמרי. איתן | 25.10.18 (ל"ת)
8. זה טוב מאד שרוב הזמן הרכבים של אוטותל חונים מכיוון שהם כבר תפסו לעצמם משאב יקר ערך, שזה מקומות חניה בתל אביב, כדאי לפחות שהם ישתמשו בו. אהרל'ה | 25.10.18 (ל"ת)
7. זה כישלון מוחלט. אין שום הצדקה לשירות בסבסוד כזה על חשבון הציבור. בטח ובטח כאשר העירייה עוד מעיזה לשאוב מהציבור מליונים על דוחות חנייה. אין שום הגיון במיזם כזה ללא רכבים אוטונומים שיודעים להסיע עצמם אל הנוסעים וחונים בשעות המתות במקומות מרוחקים ולא מבוקשים לחנייה. כרגע לפי הנתונים זה, כצפוי, כישלון טוטאלי. ואם בתל אביב זה כזה כישלון, בטח בחיפה זה עוד יותר גרוע. הידען | 25.10.18 (ל"ת)
6. אוטותל בנוסף למצוקת חנייה כאן בתל אביב צמצמו עוד יותר את מקומות החנייה לא חכם ולא מוסיף ישראל | 25.10.18 (ל"ת)
3. לפי חישוב מהיר: סבסוד של 21 ש"ח לכל נסיעה היו יכולים לסבסד נסיעה במונית במקום זה, או כל רעיון פרודוקטיבי אחר. אא | 25.10.18 (ל"ת)
1. בגלל הצורך ברישום מוקדם לו ניתן היה לעל נהג בעל כרטיב אשראי לנסונ לחא רישום מוקדם בעיריה אז 6הרכבים לא היו עוצרים חיים | 25.10.18 (ל"ת)
שנה למיזם: המכוניות של אוטותל חונות 95% מהזמן
58 תגובות לכתיבת תגובה