24. הרכבת לירושלים את ההרצה ניתן להמשיך ללא קרונות נוסעים יש ודאי מספיק קרונות משא שיכולים להחליף את קרונות הנוסעים ש"גנבו" לטובת הרכבת לירושלים. מהשר והמנהלים צריך לדרוש אומץ להחליט נכון והוגן ,אין שום סיבה שהציבור בצפון ובדרום ישלם בעבור המחדל. דב | 01.11.18 (ל"ת)
23. שר התחבורה צריך להתפטר !!!!!! שר התחבורה כממונה על התקציבים גם אחראי למחדלים. זמנו עבר ישראלית | 27.10.18 (ל"ת)
22. למה מה הוא מפריע לך רק אנשים שלא עושים כלום מציעים לפגוע באדם שעושה מה שהאידיוט כותב הכתבה שחוץ מלכתוב לא יודע לעשות מה שמנכל הרכבת עושה העיקר רוצה לראות דם יש תקלות אז מה מתקנים הכל פה עריפת ראשים ושמחה לאיד אני סומך על שר התחבורה כמו שאני מכיר אותו שיתן גב למנכל אני רוצה לציין שאין לי קשר אליו וגם אני נפגע אם יש תקלות אלי | 26.10.18 (ל"ת)
21. והוא רוצה להנהיג את המדינה? חחה, עדיף שימשיך לשחק ברכבת ויספר על עברו הצבאי גם כשלא נשאל. חיים | 25.10.18 (ל"ת)
19. רכבת ישראל הבעיה היא לא העליה בכמות הנוסעים. היות והלחץ בקו הרכבת מהצפון הפך לבעיה בלתי נסבלת רק כשהורידו את מספר הרכבות התרוץ הזה לא תופס יעל | 25.10.18 (ל"ת)
18. די כבר אין משהו אחר לכתוב עליו. כל הכתבות המוטות האלה. כמה אפשר לכתוב על רכבת??? על הקו לירושלים. סהכ עובד ...על מה המהומה תפסיקו לבחוש באוויר נמאסתם! | 25.10.18 (ל"ת)
17. אין מספיק ידע ברכבת ישראל להפעיל רכבת חשמלית למכור/להחכיר את הרכבת חברה זרה בעלת ידע שמסוגלת לעשות זאת, רצוי לצרפתית/סינית/יפנית. יש גם יתרונות לבעלי מקצוע זרים איש רכבות | 25.10.18 (ל"ת)
15. זה מה שקורה כשאר יש שר שרוצה רק לחתוך סרטים , הוא מביא אדם שיכול לקדם לו את האישורים ממכבי-אש אזרח | 25.10.18 (ל"ת)
13. אם לא היו לוחצים לא היו פותחים גם בעוד 17 שנה. אין מה לעשות המנכלים של חברות ממשלתיות מקבלים משכורת גם אם אין עבודה. אליש | 25.10.18 (ל"ת)
12. האמת העגומה בואו נהיה ישרים - האשמים האמיתיים הם שלושה - ההסתדרות וועד העובדים הנתמך על ידה ומשרד האוצר. אלה השלושה. אמת דיברתי | 25.10.18 (ל"ת)
11. מערכת מנהרות לחפור מנהרות רכבת צריך תכנון ארוך ובטיחותי לפי תקנים ..לא להאיץ פתיחה עקב לחצים פוליטים ...כי להשאיר מאות אנשים בתוך מנהרה בלי דרכי גישה בעת מקרה שריפה זה מחדל...לסיים כניסות חרום למסילה . מערכות איוורור/שיחרור עשן .תקשורת..רכבי גישה על המסילה ועוד ....בארץ העיקר שהרכבת צבועה יפה כבאי | 25.10.18 (ל"ת)
10. להלהלנד אז במידה והשר לא לוקח אחריות המנכל הולך בסך הכול כולם חיים בעושר ובאושר על חשבון משלם המיסים מתתיהו | 25.10.18 (ל"ת)
9. להפסיק את הרצת הרכבת לירושלים להתחיל רק בהפעלה מלאה. להחזיר את המערכים לצפון .ולהקל על הסבל של הנוסעים מהצפון. עוזי אורון | 25.10.18 (ל"ת)
8. המכשולים להשלמת הקטע בפרויקט המנכל הנוכחי בהחלט צודק. כלל ההנהלה הקודמת ובפרט הממונים על הנושא במשרד התחבורה לא הבינו את הפרויקט ולא ידעו כיצד לכוון את הארגון לראיה כוללת וסדר עדיפויות. מנהלת פרויקט הוקמה בדוחק, ראשה היה כישלון ידוע, אנשיה התחלפו שלש פעמים, הבקר מטעם המשרד והאוצר לא הבין כלום בתחום, והקטע שבוצע אינו קשור אלא לפופוליזם זול להפעיל מהר קטע מחושמל לצורכי פרסום בלבד. וגם הוא עשוי חלקית, עדיין ללא טיפול בתחום השפעת החישמול על הסביבה וניטרול הצטלבויות מסילה עם כבישים. אלו עוד יבואו. אבל כמובן קודמו בתפקיד מי שכשלו שיוי | 25.10.18 (ל"ת)
7. חמוצים על מה המהומה, הייתי צריך אישור לטאבו ממס שבח עליתי לרכבת בירושלים 55 דקות לת"א משרדי מס שבח נמצאים ברחוב מנחם בגין 125 5 דקות הליכה מתחנת השלום קיבלתי שרות ממס שבח וחזרתי לרכבת בתחנת השלום ב 55 דקות הייתי בירושלים שוב שרות רכבת נח מהיר ובחינם לעומת כל דרך אחרת שילוב מנצח התלונות הם ממש קבוצת חמוצים שלא עשו כלום בחיים. שלמה | 25.10.18 (ל"ת)
3. האשמים הם המנכ"ל הקודם וראובן קוגן הובילו מכרזים רקובים ויתכן שמושחתים. להנהלה הנוכחית אין דרך לצאת מזה אחד שיודע | 25.10.18 (ל"ת)
2. מזל שישראל כץ לא שם לו יעד להגיע לירח....בושה וחרפה - כץ הוא האשם בכל המחדל.....!!!!! רכבת | 25.10.18 (ל"ת)
1. מחדל הרכבת לירושלים שחר איילון צודק ואומר את האמת, יש להבין שתהליכים מורכבים יש לעשות בזהירות, יש לקחת בחשבון חוסר של עובדים מקצועיים וחוסר בידע של תהליכים מורכבים כמו הקו הממונהר לירושלים, שיתנו לרכבת ישראל לעבוד בביטחה ולהשלים את העבודה. דניול | 25.10.18 (ל"ת)
האם מנכ"ל הרכבת ישלם בכסאו על המחדל?
24 תגובות לכתיבת תגובה