80. אין מקום לכתבה כמות האחוז הרכבים חשמליים שנימכרו ויהיו למכירה הוא לא רלבנטי בכלל ! פבלו | 10.02.19 (ל"ת)
79. מדינה אבודה שחושבת על גיבית מסים ולא לאזרחיה פחות חולים פחות נזק בראותי הכסף יגיע אתם משחדים מאמריקה כול שנה. 3 מליארד תצתמצמו רכב חשמלי צב השעה. אחמד | 08.11.18 (ל"ת)
78. דלק ולמה המדינה לא מחייבת בעלי משאיות להתקין במשאיות את הDEF ובכך הם פוטרות בעיות זיהום יובל | 05.11.18 (ל"ת)
76. זה הזמן לעבור לאגרות גודש אם יקחו את כל המס בהתחלה, זה רק יעודד שימוש במכונית יותר ויותר (כבר שילמנו, אז..) ויסתום עוד יותר את הכבישים. זה גם יפחית את הנכונות להחליף רכב לחדש. במקום לקחת את המס על הרכב, קח אותו על שימוש במשאבים היותר מוגבלים - מחיר גבוה יותר לטעינה בשעות היום/בחניה במקום ציבורי, שימוש בכבישים בשעות העומס, כניסה למרכזים עירוניים צפופים. מתגלגלת | 26.10.18 (ל"ת)
75. העיקר שהטיקונים ימשיכו לגרוף עוד כסף. לעזאזאל התושביםצואזרחי המדינה העיקר עוד דלק עוד הוצאות... שום רווחה או קידמה רק בצע כסף! מדינה ארורה | 26.10.18 (ל"ת)
74. כמה יעלה לנו רכב חשמלי? אם היום יש 10 אחוז מס והרכב החשמלי עולה בממוצע 150 ,200 אלף הוא יעלה לנו 300 אלף שח .מי יוכל להרשות לעצמו רכב? מ.ירושלים | 26.10.18 (ל"ת)
73. המהלך החכם המהלך החכם הוא לעשות מס רכב גבוה וכך להוריד את כמות הרכבים על הכבישים מה שייתן פתרון לפקחחים הנוראיים כמובן שמהלך זה צריך ללכת עם המשך ההשקעה בתחבורה ציבורית . כלכלן בכיר | 26.10.18 (ל"ת)
72. המדינה תעלה מס על רכבים חשמליים כמו הדיזל המדינה לא תפסיד לעולם. ראו את רכבי הדיזל. במשך שנים המדינה אפשרה לשוק הפרטי את רכישת רכבי הדיזל, הדיזל היה זול מאד, ממש זול. ואז ייקרה את הדיזל באופן שהוא יקר יותר מהדלק. המדינה ממסה רכבים אלו בטענה של זיהום אוויר. המדינה לא תפסיד גם בשוק רכבים חשמליים. היא תמסה על הסוללות והזיהום שהן יוצרות הטיפול המיוחד. על פליטת הקרינה, טיפולים ובדיקות כנגד קרינה במכונים מורשים. לסיכום, המדינה תרוויח בגדול כרגע הכל שקט כדי שנקנה רכבים ואז תגיע הגזרה. אזרח לא תמים | 26.10.18 (ל"ת)
71. מי שכח (מתנול)? מי ששכח בעניין המתנול זו הכתבה. את הפעילות של דור אנרגיה בנסיון לבחון את המתנול כדלק, מממן משרד האנרגיה ב-50%. גדעון | 26.10.18 (ל"ת)
70. רכב חשמלי רכבים היו מוטענים בלילה בזמן שיש עודף חשמל מיותר וזול יותר.וכל רכב יוכל לנוע בין 500 ל 1000 קמ לטענת לילה.לא היו מכוניות רגילות.גם כמעט שלא היו מוסכים.והאויר היה נקי ושקט.כל מי שבודקים לעומק מבין שזה בדיוק העתיד.שיבוא הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. שלום | 26.10.18 (ל"ת)
68. 48 צודק כי בנזין שנשרף ושורף כסף לא הולך להשקעה אלטרנטיבית הרבה יותר טובה למשק שולה | 26.10.18 (ל"ת)
67. שימרו מסחתת כספים אחרתמה יש? סיילו את מיסי הדחק עוד יותר, את המס על התמונה כי עישון, שיורידן את גובה הפטור ליבוא אישי מהזמנה באינטרנט, המע'"מ יכול לעלות ב- 1% כאשר ירד הסוחרים לא הוזילו מחירים, רישוי רכבים יכול לעלות ב- 1%. אפשר לבטל סובסידמו. לאוכלוסיות שלמות כמו פטורים מתשלום בגלל מגורים באזורים גיאוגרפיים או מס' נפשות ביחידה את דיור. יש תמיד מאיפה לגייס כסף אבל דווקא לראות המוצר שישםר את איכות החיים דרך הםריזמה של הפסד גבייה של מס' זה אבסורד. Ronal | 26.10.18 (ל"ת)
66. לזה קוראים גזל ושחיתות למה להשקיע בתחבורה ציבורית ורכבות .אם אפשר לגזור מאזרחים את מעט הכסף שהם מרוויחים . "מדינת היהודים" אלי | 26.10.18 (ל"ת)
65. מי זאת "המדינה" הפכנו להיות עם שמפחד מהמדינה , למי הכוונה , האם זאת חבורת אנשים שהשתלטו על עמדות כח והחליטו שהם המדינה ותפקידיינו לפרנס אותם דן | 26.10.18 (ל"ת)
64. הגבלת גיל הפרטיות ל 17 שנים ולמדריכות ל 10 שנים תחלופה גבוהה יותר של רכבים תוריד את העומס על הכבישים , פחות תאונות יותר בטיחותיות עדכניות מעבולה | 26.10.18 (ל"ת)
63. 23 צודק כל הרעיון במדינה דמוקרטית שהישות שנקראת מדינה פועלת למען אזרחיה מצב שבו האזרחים משועבדים למדינה זה פשיזם בהתגלמותו. דמוקרע טיה | 26.10.18 (ל"ת)
62. מדינה מגעילה עושקת את תושביה ..... עניים ישארו עניים ועשירים לנצח .. ליאור קפריסין | 26.10.18 (ל"ת)
61. 48 47...צודק במאה אחוז אבל אף אחד לא מסתכל קדימה.... לכן אנו הופכים לנציב מלח פרידמן | 26.10.18 (ל"ת)
60. לא משנה כמה המדינה תעשוק את האזרח בחיים לא יהיה לה מספיק..שטייניץ וכחלון מכורים לכסף הישראלי,אפשר גם לתת לאזרח לחסוך כסף בלי שהמדינה תעשוק אז ירויחו קצת פחות למה צריך לשלם אלףצשרל בחודש על דלק שאפשר כמעט בחינם? אפשר כבר היום לקנות מכוניות מיני על חדמל בעולם אבל בישראל מכורים לכסף של הנפט שחר | 26.10.18 (ל"ת)
59. יש להגדיל את המיסוי! לא להפחית. שלא יקנו מכוניות. יש תחבורה ציבורית, ותהיינה מכוניות אוטונומיות שאפשר להזמין לנסיעות בזמן אמיתי, כך שלא יהיה צורך במכוניות פרטיות! יש להקטין את העומס לא להגדיל אותו. מכוניות אוטונומיות תוכלנה לתמרן במהירות רבה יותר מנהג אנושי ותקטנה את העומסים בכביש. רואה עתידות | 26.10.18 (ל"ת)
58. אל דאגה , הגאון התורן באוצר ימצא איך לתקוע אותנו אל דאגה , הגאון התורן באוצר ימצא איך לתקוע את כולנו נשלם יותר מס מאשר משלמים כיום על דלק נשלם הרבה יותר מס מדלק | 26.10.18 (ל"ת)
57. יש היום מספיק דרכים לזליגת כסף לחו"ל מבלי שהמדינה תהנה בכלל או רק במעט, קניות ברשת, יבוא ללא מכסים וטיסות לחו"ל ל48 | 26.10.18 (ל"ת)
56. שכחתם שאין מספיק חשמל בשביל המכוניות המדינה צריכה לבנות עוד כמה תחנות כוח בשביל שיהיה חשמל לכל המכוניות החשמליות. תחנות מאוד מזהמות שיעלו למדינה הרבה כסף יואב | 26.10.18 (ל"ת)
55. אני פונה לכתב, אתה טועה ומטעה! נסועה ממוצעת בישראל היא 28000 ק"מ בשנה. שהם לפי ממוצע מפרגן של 12 ק"מ לליטר, שווים 2300 ליטר בשנה שהם 15000 ש"ח לפחות שיחסכו הנהגים. הנחה בשווי שימוש 1000 ש"ח היא חודשית. מצטרף למי שכבר כתב שהחיסכון למדינה הוא עצום לאין שעור בזכות גמילה ממזהמים. ומצטרף לשאלה למה אבל למה להמשיך לגבות מאיתנו מס של 83% פלוס מע"מ שרובינו לא מקבלים חזרה!? רכב בארץ עולה פי 3 ויותר מרוב העולם! חברים די להיות פראיירים מאיר אמיר | 26.10.18 (ל"ת)
54. מה עם העלות של החיסכון בהוצאות הבריאות? 2000 מקרי מוות משמע עשרות אלפי אנשים בשנה חולים ואולי אף יותר מכך, החיסכון מהעלות של הטיפול בחולים , הן במחיר ישיר של עלות הטיפול והתרופות ועד לעקיף כמו חיסכון במיטות בבתי חולים נמדד גם הוא במיליארדים אזרח | 26.10.18 (ל"ת)
53. השאלה לא נכונה... היה צריך אולי לשאול למה המדינה מרוויחה מלחתחילה כי בין השורות אני קורא שהמדינה מזילה דמעה על הפסד הכנסות מעושק ציבורי התבלבלתם, המדיה היא אירגון למעננו, האזרחים. בממלכה יש נתינים ומהם כדי לממש רווחים, במדינה דמוקרטית עם זכויות פרט האזרח אמור להיות המרוויח, המדינה היא בשבילו ולא להיפך אביטל | 26.10.18 (ל"ת)
51. מס בלו על החשמל במקום לגבות מס על הדלק יגבו מס בתחנות הטעינה או לחילופין ייקרו את החשמל עם מס בלו חדש פשוט מאוד | 25.10.18 (ל"ת)
50. הנהגים לא מרווחים ממכונית חשמלית מכונית חשמלית היא חד פעמית כמו טלפון. היא עובדת עד שהסוללה נחלשת ואז לא שווה לתקן. יגואר i פייס החשמלית עוד 10 שנים לא שווה שקל. עוד חמש שנים אי אפשר למכור מכוניות שעולה עכשיו עכשיו חצי מיליון ש''ח יניב | 25.10.18 (ל"ת)
48. חישוב שגוי ואם הישראלים לא יקנו רכבים או חלפי רכב במיליארדי ש"ח, כסף שיוצא ישירות מהמדינה, אז מה הם יעשו עם הכסף? אולי ישאירו אותו בחיסכון בבנק - הבנק יוכל להלוות ביחס הלימות של פי 9, הריביות ירדו והכלכלה תצמח (ואיתה גם המיסים והרווח של הממשלה ממימון יותר זול)? אולי ישקיעו את הכסף הזה כמות שהוא בעסקים או במשק? אולי פשוט ישפרו את איכות החיים שלהם ויקנו מוצרים אחרים, הרי לבסוף הכסף לאחר מע"מ, מסים על עבודה, אגרות ומס חברות ומס דיבידנדים ומס על ריבית ושוק ההון, הכל מגיע חזרה למרתפי או מחשבי האוצר... דודי | 25.10.18 (ל"ת)
47. חישוב שגוי יש לקחת בחשבון עלויות חיצוניות כמו בריאות ציבור ובפרט ימי אשפוז ימי מחלה שייחסכו למדינה מהפחתת הזיהום בערים... כלכלן | 25.10.18 (ל"ת)
46. דרוש שינוי יסודי בהחזקתת רכב וליסינג מנגנון החזקת הרכב הוא בזבזני מאד והטלות בחברות ההשכרה גורמת למחשבה קפיתית ותלותית הגורמים יקרים מאד והאפשרות לתת אכב לכל המישתמשים שיהיה בבעלותם יחסוך הון רב לחברות ולמדינה איל | 25.10.18 (ל"ת)
44. 2אופציות נבחנות בימים אלה, התקן אלקטרוני על שקע הטעינה לגביית מס לוואט והיטל נסועה לק״מ אל תדאג | 25.10.18 (ל"ת)
43. 40 מיליארד שקל זו הגזמה לדעתי וגם אם כן, הרי חלק מזה המדינה תחסוך משירותי רפואה ורכישת דלק מזהם. את ההפרש- שיקצצו בהוצאות רון | 25.10.18 (ל"ת)
40. חשיבה עקומה של בעלי אינטרסים המדינה זה האזרחים, המסים הם של האזרחים, והחסכון גם של האזרחים. תגידו שאתם רוצים עוד מיליארדים בשביל המפלגות הדתיות וכל החברים שלהם שבאים בצורה של ארגונים לקירוב היהדות ועוד כל מני שקרים שנועדו למצוץ כספים מהציבור. להעלות מיסים זה רע!! רע! רע! רע! תיפטרו מכל הקצבאות והתקצובים לבטלנים וחסרי מעש שכן יכולים לעבוד. ערן | 25.10.18 (ל"ת)
38. רכב חשמלי עלוייות כמה יעלה רכב חשמלי ב 2030 אם לא יהיו רכבים יד שנייה אז המחיר להחלפה לחשמלי יהיה בגדר שחיטה כלכלית. לא כולם יוכלו לרכוש רכב במיסוי גבוה. כך כדי לעודד מעבר לחשמל לא צריך למסות באחוזים גבוהים א | 25.10.18 (ל"ת)
34. חיסכון הזיהום רק אם תורחק האסדה כדי שהאוויר יהיה נקי צריך לוודא שאסדות הגז יורחקו אל מעל הבארות, בלב ים. #עוצריםאתהאסון אורי | 25.10.18 (ל"ת)
33. מצחיקים אתם בישראל, תהיו בטוחים שישנו את שיטת המיסוי בשביל לחלוב את הציבור. קנגרו | 25.10.18 (ל"ת)
32. רציני?תחבורה ציבורית?אתה חי במערה? רק בשבוע האחרון קיבלת תזכורת לגבי 'רקבת' ישראל (עומסים בלתי נתפסים, איחורים, ותקלות בטיחות). לוקח לי פי 3 זמן להגיע מנקודה לנקודה התחבורה ציבורית מאשר ברכב. העלות הכספית דומה (עבור נוסע אחד) או נמוכה משמעותית מתחבורה ציבורית כשיותר מנוסע אחד משתמש ברכב. מה לגבי התענוג הצרוף שכרוך בנסיעה בתחבורה ציבורית,שבה כל נסיעה היא "טיסת שוקולד" פוטנציאלית? קודם שתהיה פה תחבורה ציבורית נורמלית, אחר כך תוכל להציע תחבורה ציבורית כאלטרנטיבה. בנתיים תרגע עם אגרות הגודש, מס הקנייה, המכס, המע"מ והבלו. גלעד | 25.10.18 (ל"ת)
31. יש עדיין פתאים שלא מבינים... את חוקי השימור בטבע והוזים כי מעבר לרכבים חשמליים יביא כאן לגן עדן אקולוגי וחיסכון כספי בהוצ על הרכב. תרגיעו. הוא שהיה הוא שיהיה. אלה חוקי הטבע. המבין | 25.10.18 (ל"ת)
30. 21 על איזה ציבורית אתה מדבר? נתערב שאתה תל אביבי שמסתובב עם אופניים כל היום? יש עשרות אלפים שמגיעים מהפריפריה לעבודה במכוניות, כי אין תחבורה ציבורית נורמאלית במדינה הזו. היידה ביבי! מישו | 25.10.18 (ל"ת)
29. פחות זיהום אוויר יותר בריאות המדינה גם כך יונקת את בעלי המכוניות כך שהגיע הזמן שיחשבו על שלום ויוציאו פחות כסף על ביטחון ויש לכם את הארבעים מליארד . ישראלי | 25.10.18 (ל"ת)
28. אתה נותן עצות שיילוק לגוזלים את כספינו המדינה תמשיך לחלוב אותנו גם אם נסע על אוויר או מים. אבל זה שאתה מייעץ לגנבים אומר שאתה בעצמך תומך בהם. אם לך זה נראה נכון ומוסרי, זה משום שאתה דומה להם כנראה. שיהיה להם לתרופות מכל הלב! ל-8 המציע לשדוד אותנו | 25.10.18 (ל"ת)
26. “המדינה״ חייבת להוציא 50 מיליארד פחות בשנה. למסות פנסיות תקציביות, לפטר המוני כלומניקים ולהתייעל. מבכר המדינה | 25.10.18 (ל"ת)
25. המדינה אל תשמחו כל כך. נערי האוצר ימצאו דרך להרוויח יותר מכעלי הרכבים (מכל סוג שהוא). ירון לוי | 25.10.18 (ל"ת)
24. פראיארים כרגיל הפריאירים לא מתים רק מתחלפים הציבור צריך לזרוק את המושחתים הביתה בכול מיקרה ימצאו את הדרך למיסים חדשים שחר | 25.10.18 (ל"ת)
23. מקומם וממחיש בעיה קשה הרבה יותר מאשר נושא הכתבה הספציפית עצם העובדה שאנו עוסקים בשאלה "כמה המדינה תפסיד", רק ממחישה כמה איבדנו את יכולת המחשבה הרציונאלית שלנו; פשוט שכחנו שהמדינה היא א נ ח נ ו : אתה, את ואני! ולכן, אם האזרחים מרוויחים, המדינה אמורה להרוויח. דבריי ממחישים את המצב החמור אליו נקלענו עם הממשלה הנוכחית והעומד בראשה. נוצר מצב, נכון בבסיסו, שבו אנו-אזרחי המדינה רואים את הגוף ששגור בשם "מדינה" כאויב שלנו, שרק רוצה להקשות עלינו. לא-כך! הממשלה היא הבעיה ולא המדינה, שכן "מדינה" איננה מילה נרדפת ל"ממשלה". יש לנו מדינה נהדרת שנבנתה ב-70 שנים בלבד. לעומת זאת יש לנו שילטון חשוך שמחריב אותנו בכל יום יותר ויותר. אדר | 25.10.18 (ל"ת)
21. סומך על המדינה שתדע לחלוב אותנו עוד קצת ולהשלים את החסר גם אם ימציאו מכוניות שנוסעות על אויר, במדינת היהודים אנחנו הנהגים נשלם איכשהו ביוקר. ישראלי | 25.10.18 (ל"ת)
20. זה נכון אבל במדינת ישראל לא יתנו לאזרח ליהנות מחסכון אז ימצאו עוד אלף תוספות של מסים אזרח | 25.10.18 (ל"ת)
19. הצחקתם את המדינה - היא לעולם לא תפסיד מאיפה היא תביא דמי אתנן לתשלום לחרדים? ישראלי | 25.10.18 (ל"ת)
18. המס חייב להיות 0 במכוניות חשמליות הטפילים חייבים להתחיל לעבוד המס חייב להיות 0 במכוניות חשמליות הטפילים חייבים להתחיל לעבוד tlv | 25.10.18 (ל"ת)
17. המדינה תגזור קופון אחר כדי שלביבי יהיו סיגרים המדינה לא תפסיד - היא תגזור קופון אחר לטובת החזירות הביבית... עידו | 25.10.18 (ל"ת)
16. ואולי שהמדינה תעשה דיאטה? שלא נגיע למצב של ונצואלה או ברית המועצות הממשלה בזבזה כספי ציבור עד שבסוף הכל קרס ועד היום הכל חרבאנה - ועברו כבר 40 שנה. אני | 25.10.18 (ל"ת)
15. אגרת גודש במקום מס גבוה על מכוניות חדשות, עדיפה אגרת גודש שתעודד אותנו לנסוע בתחבורה ציבורית/שיתופית ותקטין את הפקקים כוכב | 25.10.18 (ל"ת)
14. רכב חשמלי הבנתם למה בטר פלייס לא הצליח!!!??? כי המדינה הייתה מפסידה המון כסף . ומי שאומר אחרת משקר לעצמו . משה | 25.10.18 (ל"ת)
13. 2030 זה אחרי רוב מדינות המערב באירופה יצא חוק שאוסר מכירת מכוניות לא חשמליות אחרי 2025, ואצלנו יש יעד "שאפתני" ל-5 שנים מאוחר יותר. מה שאפתני ביעד הזה? | 25.10.18 (ל"ת)
12. אומרים שזה לכבישים עד אז כבר הכבישים היו.וגם הרכבות.או שזה הסיבה שאין רכבות טובות בישראל ? אפשר להפוך הכל לכבישי אגרה ולתת חשמלי ללא מיסים. אמיר | 25.10.18 (ל"ת)
11. בטוחה שהאוצר הקריאטיבי ימצא מקור אחר לחלוב אותנו למשל במקום דרך הדלק יחלבו דרך המים אזרח נחלב | 25.10.18 (ל"ת)
10. עוד 20 שנה אולי יהיה שווה לעבור לחשמלית כרגע , אין טעם . מי שקונה , יסבול . בלי מזגן בקיץ...וטעינה כל שעתיים ואף פעם לא יידע אם יגמור נסיעה או לא.... רן | 25.10.18 (ל"ת)
9. חוצפה ! מי שואל אותם בכלל ? מה עם ירידה בזיהום שמשמעותה ירידה בתחלואה ? מה עם תחבורה ציבורית טובה שמשעותה עלייה בפריון ופיזור אוכלוסין ? יאללה , תתקדמו .. נמאס לנו שחונקים אותנו. ערן | 25.10.18 (ל"ת)
8. איזו מחשבה עקומה... הכיוון החשוב לא צריך להיות המעבר לרכב חשמלי. נגיד שזה יקרה... אז כולנו נבלה בפקקים "נקיים"??? מה ההגיון בזה??? הרבה יותר חשוב שהתחבורה הציבורית תעלה ליגה. פשוט להוריד מכוניות מהכביש! לא יותר פשוט? לא פחות מזהם? תחבורה ציבורית טובה גם תורמת משמעותית לצמיחה, ככה המדינה תקבל חזרה את ה 40 מיליארד בלי שנמשיך לשלם מס על תחבורה, שנועדה בעיקר להביא אותנו לעבודה! יובל הממוקד | 25.10.18 (ל"ת)
5. מכוניות חשמליות, ופתרון אחר ל'בעיה' זה רעיון יפה, אבל לא ברור כמה הוא ריאלי. כל עוד לא תמצא פריצת דרך משמעותית בתחום הטענה לרכבים חשמליים, הם לא יתפסו תאוצה. אנשים לא רוצים לבלות חצי שעה בתחנת דלק כשהם רגילים לבלות בה חמש דקות, וכל זאת בהנחה שלאחר ההטענה השגת טווח נסיעה הגיוני ולא שתצטרך לתדלק ארבע פעמים בשבוע. בקיצור, אלא אם כן הממשלה תתן דחיפה כלכלית גבוהה יותר מכמה אחוזים בודדים, החיסכון בדלק לא יגרום לאנשים לצאת ולקנות רכבים חשמליים. עובדה שבחו''ל יש רכבים חשמליים רבים למכירה במחיר סביר והקהל לא קונה (להוציא אולי טסלה, שהפכה עצמה למותג נחשק) לכן, ללא פריצת דרך משמעותית בתחום או הנחה משמעותית, אנשים יקנו רכבים היברידיים בהם אתה לא מוותר על נוחות הנסיעה ולא מחכה ארבעים דקות לטעינה ובכל זאת חוסך בדלק. הפתרון הריאלי הרבה יותר הוא של מיסי גודש, זה יפתור את בעיית הפקקים, והמדינה תכניס מזה לא פחות. כיום בממוצע בנתיבי איילון ישנם פחות משני נוסעים לרכב, אם יגבו מהם חמישים שקלים על כל נסיעה, מבוטחני שהממוצע יטפס קרוב יותר לשלושה נוסעים בלון שיגעון | 25.10.18 (ל"ת)
4. הצרכן יפסיד מהמעבר כי מחיר הסוללות הוא חצי עלות המכונית וצריך להליף כל מספר שנים ציון | 25.10.18 (ל"ת)
3. חולי נפש כחולן כאלק הוריד את מחירי הסלולר ובאותו שבוע התחיל למסות את הדלק!! די נמאס תנו לאנשים לנשום ( או שגם על זה תתחילו לקחת מיסים?) תקצצו את השירות הציבורי המנופח באלפי שותי תה שלא עונים לפניות הציבור ותעברו עד 2020 ( ולא עד 2035) לשרותים מתקדמים באינטרנט וככה אולי בכלל יהיה אפשר לקנות רכבים במחירים שפויים מאיר | 25.10.18 (ל"ת)
1. מה הבעיה להטיל מס לפי קילומטר? ליטר דלק או קילומטר מה זה משנה? אין שום בעיה שכל רכב חדש ישדר את מספר הקילומטרים למשרד הרישוי פעם בחודש ובעל הרכ, יקבל חשבון לתשלום. בשביל להעביר טסט צריך להיות נקי מחובות. בגדול להטיל מיסים זה לא קשה ואם הועדה המכובדת לא מצא דרך להטיל מיסים על הנסיעה במקום על הליטר אז נראה לי שכדאי להחליף את חבריה. חם או יפת | 25.10.18 (ל"ת)
המעבר למכוניות חשמליות: המדינה תאבד עד 40 מיליארד שקל
80 תגובות לכתיבת תגובה