27. המשפט מתחת לתמונה לא מדוייק בטיסה מעל היבשה בלילות בהירים יש יופי של נוף עירוני וכבישים בתאורה שלהם. אני מוקסם מזה. novo | 17.11.18 (ל"ת)
26. ל 20: אתה אורח בשכונה. כתבות הקברניט המרתקות מתפרסמות כבר שנה וחצי 118 כתבות נכון לעכשיו, לפי תגית "הקברניט". תודה לניצן מישהו | 14.11.18 (ל"ת)
22. שימוש נוסף לאור / פנס חרטום של המטוס על הקרקע דווקא כשעבדתי בנמל התעופה גיי' אף קיי - בניו-יורק (נהג משאית, שינוע כבודה) הסבירו לנו שתמיד יש זכות קדימה למטוסים כשהם יורדים או עולים מ/אל מסלולי ההמראה/נחיתה (אילו דרכים שגם המטוסים, וגם צוותי הקרקע חולקים בהם את השימוש). לפעמים טייסים מוותרים על זכות הקדימה שלהם לטובת צוותי קרקע שנוסעים בדרך החוצה, הטייסים היו מסמנים לנו הנהגים עלידי הבהוב בפנס הקידמי שלהם לעבור (החלונות בקוק-פיט של מטוס קטנים וקשה לראות מחווה או ניפנוף ידיים בחלון) אבי | 31.10.18 (ל"ת)
21. זה למה לבני אדם אין זנב. אם אתה רואה פתאום זנב אתה מבין שאתה קוף. או סתם טעות אבולוציונית בניווט. ל-18 | 31.10.18 (ל"ת)
20. כלכליסט התאהב פתאום במטוסים? כל כמה ימים יש פה כתבה בנושא. מישהו בדק אם זה מעניין מישהו? אני מהתחום אבל יודע שאת מרבית האנשים מעניין תוך כמה זמן ינחתו ולא מעבר לזה.. דניאל | 28.10.18 (ל"ת)
19. וואו תודה על הכתבה! עכשיו אני אדע כיצד לבצע נחיתה בטוחה. בכתבה הבאה: כל הדברים שלא ידעת על המראה בטוחה ולא העזת לשאול קברניט באל-על | 28.10.18 (ל"ת)
18. עקרון התאורה זהה גם בסירות/ספינות אור בצבע אחד לכלי ששט בכיוון אחד ואור בצבע אחר לכיוון הנגדי. שגיא | 27.10.18 (ל"ת)
16. תאורת קצוות כנפיים. האורות בקצות הכנף ,אדום בצד שמאל וירוק בצד ימין משמשים לניווט , הטייס תמיד יטוס בין שתנאי האורות כך הוא יודע את הדרך. אורן | 27.10.18 (ל"ת)
14. קשה לי לטוס אפילו חצי שעה , ישנה לי בעייה חקי חיון , אני אדם מאוד חסר סבלנות ואני מאוד עצבני ובנוסף מאז היותי ילד ועד היום ועד בכלל אני רגיש בראשי וכל זאת גורם לי למועקה אף בטיסות של חצי שעה. זאת הסיבה שאני טס במחלקות ראשונות ובנוסף אני גם חפץ שלמשפחתי יהיה נוח בטיסה ואני מטיס אותם יחד עימי במחלקו הראשונות. אני איני סנוב בכלל ואני הולך ברגל ונעזר במוניות שירות אוטובוסים ציבוריים רכבות ותחבורה ציבורית בכללה העיקר שאף אחד לא יעמוד או ישב בקרבתי וגם שישמרו על שקט היות שאני בן אדם שחייב להיות עם עצמו. אני גם בדרך כלל נוהג בעצמי ולא מתהדר בנ חקי חיון | 27.10.18 (ל"ת)
11. בלילה לא רואה אלא רועה... משתדל לראות את הדיילת המועדפת אצלי בקוקפיט ואת טייס המשנה יוצא לרענון... ט. | 27.10.18 (ל"ת)
9. ולכתבה הבאה שלי מה רואה צוללן הצולל בבריכת בוץ,למה נועדו המיכלים שעל גבו והאם ישנם וישרים על משקפי הצלילה, שאלות אלו ואחרות יענו בכתה שעליה אקבל כמה מאות ש'.ח לפחות כדי לכתוב גבב מגובב של דברים שאת רוב האנשים לא מעניין ואת מי שמעניין כבר ידע זאת מימים ימימה. דנידין | 27.10.18 (ל"ת)
6. החושך שמסביב מבליט כל עצם שפולט אור זה כמו להיות בים בלילה ולקלוט את האור של המגדלור. צריך מעט מהאור כדי להבריח הרבה מהחושך חזלנו חזלם לברכה | 27.10.18 (ל"ת)
2. לדבר על אורות במסלול בלי להזכיר אפילו במילה את התפקוד של מערכות VASI או PAPI זה לעשות צחוק מהעבודה. הלא טייס | 27.10.18 (ל"ת)
1. שני טייסים חיל אוויר בכירים קיבוצניקים לשעברבמשפחת אני ואחותי שרצינו בשנות ה90 בחיל אוויר ואני הייתי מועמד ל8200 חובה לפרסם בשם העם | 27.10.18 (ל"ת)
מה רואים טייסים בלילה, והאם מטוס צריך אורות קדמיים?
27 תגובות לכתיבת תגובה