אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אמזון וגוגל צנחו, אך נתנו למשקיעים סיבות לאופטימיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לא ברור לי איזה משקפיים הרכבת כשקראת את הדוחות
לגביי גוגל, 1.3 מיליארד דולר מהרווח הוא רווח על השקעות בחברות פרטיות ולא רווח מפעילות כולשהי ובקיצור בבלט. הצמיחה של גוגל בתחום הפרסום הולך ומאט, רואים את זה בבירור גם בירידה בצמיחת הרווח וגם בירידה בתמחור של כל קליק. אם כבר חברת פרסום אז פייסבוק כיום זולה יותר. כל ההזויים שטוענים שאמזון "נענשה" שלא בצדק וירדה כ-8%, מה אתם מעשנים? במשך 20 שנה אמזון לא עשתה כסף אבל המשקיעים טענו שהיא צומחת בקצב מטורף ולכן השווי שלה מוצדק, כשהיא מפשלת בצמיחה מתחילים למכור לוקשים שהיא עושה כסף. הלו, מדובר על חברה עם PE > 100, מדובר על חברה שתחום הריטייל שלה לא מרוויח כלל ורק תודות לשירותי הענן מצליחה להרוויח ולצמוח אבל גם זה יקבל ברקס תוך שנה שנתיים. החברה מתומחרת בכ-800 מיליארד דולר, איבדה את הטריק שהביא אותה לשווי הזוי והמשקיעים בוכים למה היא יורדת, הזוי. שאלה למשקיעי אמזון, אם נפרק את החברה כיום אז אפשר לומר שהיא ריטייל + AWS נניח שווי בהגזמה של 200 מיליארד דולר ל- AWS, האם הריטייל של אמזון באמת שווה 600 מיליארד בעוד וולמארט עם ריטייל רווחי והרבה יותר מוצלח שווה פחות מחצי? על איזה ענן אתם חיים?
הקלקלן | 27.10.18
2.
הבדל מהותי בין החברות
לגוגל יש מוצר מנצח שכמו שנראה גם לדור הבא ישאר וימשיך להכניס, בעוד אמזון בשלב זה או אחר תיתקל בתחרות עזה שתפחית לה את הרווחים, ועל אפל אין בכלל מה לומר מספיק כמה שנים שהמוצר יחזור על עצמו ולא יגיע חידוש המחיר של המניה יהיה בהתאם. בכל אופן נייר טוב רוכשים לא בשיא מחכים שנים ואף עשור כדי לתפוס מחיר טוב וזה ממש לא כרגע.
דעה | 28.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת