אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

45% מהבריטים משלמים על בחירת מושב שמגיע להם חינם

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
טסתי השנה 3 פעמים עם ריינאייר לפולין (גדנסק, קרקוב, ופוזנן)
אנשים כאן סתם משמיצים בתגובות שלהם ואין לי כמובן שום אינטרס או קשר לחברת ריינאייר. בכל המקרים טסתי עם זוגתי ולא הזמנו מושבים מראש. בכל הטיסות דקות לאחר שכולם עלו למטוס מצאנו את עצמנו יושבים ביחד בהחלפה עם אנשים אחרים באותו מצב או בגלל מושבים פנויים. מאוד פשוט ומהיר. למעט בטיסה הראשונה חזרה מפולין שעשו לי בעיות עם טרולי מחשב לא הייתה לי אף בעיה באף טיסה איתם, נהפוכו! הם מאוד מקפידים על לוח הזמנים וזה בסדר גמור מבחינתי! רוב הישראלים נוטים לאחר או לבלות הרבה זמן בדיוטי פרי ואז רצים לשער. בטיסה חזרה ארצה מגדנסק השאירו בחור על הקרקע ובצדק! טסתי גם עם וויזאייר מספר פעמים וגם שם היה בסדר גמור. צריך להתנהל נכון מול החברות האלה בעיקר כמובן בשלב ההזמנה אונליין, לקרוא היטב את כל ההוראות, ולשבת בנחת בסבלנות מול מסך המחשב על כוס קפה. החסרון היחיד היא שעת הטיסה חזרה, בד"כ שש בבוקר אבל גם זה לא סוף העולם. טסתי בטיסות סדירות במסגרת העבודה בשעות יותר גרועות.
הנוסע המתמיד | 29.10.18
11.
חברות הלו-קוסט האלה זה מלכודת
מפתים אותך במחיר זול ואז מזמברים לך את הצורה ומנקים לך את לשד העצמות בלי שתשים לב. הבעיה היא שחברות החברות סדירות למדו מהן והפכו ללו-קוסט בעצמן, לוט ואל על דוגמה טובה. תכף גם יתחילו לחייב אותנו על האויר בטיסה... מי שלא רוצה לשלם יכול לשבת על הכנף.
גיל | 28.10.18
7.
השאלה היא מה ניתן לעשות בנושא הזה?
והרי אין בכלל עם מי לדבר.הכל לחיצת כפתורים.תנסו להגיע למישהו שידבר איתכם וזה סיפור ארוך ביותר. גם אז כניראה שיענו לכם שככה זה ואם לא רוצים אז אפשר לחפש חברות אחרות... הלוואי שניתן יהיה לכופף אותם,בעיקר את ראיין אייר שזאת חברה איומה מכל הבחינות.
חיים | 28.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת