אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סלקום מנסה לגרור את הסלולר לעליות מחירים

78 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

77.
סלקום מטעה את הלקוחות באלפי שקלים
נציגי השורות במרכזים מונחים לרמות את הלקוחות בזמן השדרוג.נותנים חבילת מתנות רק שוכחים לציין שהמתנות האלו עולות אלפי שקלים ואפילו יותר מהשווי שלהם.כאתה חוזר למרכז השרות לברר אומרים לך חתמתה. לכן אני מאחל לסלקום שימשיכו להפסיד וגם יפשטו רגל.מי שגונב אין לו זכות קיום.
לקוח לשעבר | 30.10.18
62.
הייתי לקוח של סלקום 20 שנה
וכשהתחילה הרפורמה נשבעתי שאני לא חוזר לסלקום גם אם היא מציעה לי שרות בחינם. האופן שבו סלקום חירבנה על הלקוחות שלה ועשקה אותם (זוכרים את החוזים שנוסחו "החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את המחיר מעת לעת "?). בקיצור, סיכמת על מחיר והוא שילש את עצמו. בתוך 4 שנים. יודעים למה הם עשו זאת ? כי הם יכלו. ולכן מבקש מכל בר דעת שיש קמצוץ של תבונה בראשו: לא להתקרב אליהם, בשום כסף.
גידי | 29.10.18
51.
זו בדיוק הסיבה שמאז הרפורמה אני מחרים את סלקום, פלאפון ופרטנר
לעולם לא אשכח את העושק, את החזירות וניצול הצרכן השבוי כשהם יכלו. אני וכל משפחתי תומכים בחברות הקטנות והחדשות. לעולם לא נחזור לשלושת החזירות גם אם נצטרך לשלם יותר לחברה קטנה. זו התנהגות צרכנית נכונה, חברות שמובססות על עושק, נידונות לכליה ואין להן מקום בשוק. בארה"ב חברות כאלו היו חוטפות חרם צרכני שהיו מביאות לפשיטת רגל בתוך חודשים ספורים
אמיר | 29.10.18
33.
אם כבר אז ישראל הייתה בועת סלולר עם 3 מונופולים שמתאמות מחירים ל300 שקל בחודש
על חבילה מסכנה. באו והוכיחו שאפשר גם ב30 ו50. ושלא יקשקשו שלא מרוויחים. חברה עם 200 אלף לקוחות כפול 40 כל אחד (ממוצע גס) יוצא 8 מיליון שח וזה לא כולל את כל השיטות מצליח של "בוא נחייב אותם על הודעות ושיחות למספרי 1900 שלא ביצעו" שזה עוד כמה מאות אלפים שנשארים בחברה. ואחרי זה יש עוד שירותי תוכן חסרי תוכן, ועוד ועוד שטיקים שעליהם מרוויחים עוד כמה מאות אלפים והופ יש חברה רווחית מאד. שמצרפת עוד לקוחות שברחו מחברות עושקות שגובות 200 שקל על אותו מוצר.
אבי | 29.10.18
26.
מייחל ליום שסלקום תעלם !
לא היה לי בעיה לשלם עוד 10 שקל אם סלקום היו מתחילים להתייחס ברצינות ללקוחות שלה והיו מעניקים שירות לקוחות מכובד שלא מודיע פתאום ללקוחות על התייקרות לא שודד זקנים במוקדי שירות במסווה של מתנות . לא יזיק לסלקום קצת צניעות אין להם שום זכות לבקש תוספת.. כל חברות הסלולר מפעילים וספקים לא רואים את סלקום בכל פרמטר
אבי | 29.10.18
25.
למה "סלקום מנסה לגרור"? היא הרי תעשה זאת
מי שחושב שפלאפון, אורנג' ואפילו שאר החברות ה"זולות" ישמרו על המחירים לאורך זמן אחרי שסלקום העלתה - זה לא יקרה. במדינה שלנו יש שיתוף פעולה שלעתים לא מדעת של כל החברות - אחת מעלה מחירים והשאר מצטרפות. מעטות החברות שיתנגדו לפיתוי הזה. אין מה לקלל את סלקום, הם מנסים לשרוד במציאות שבה מצופה מהם להשקיע ולהתקדם, אך להשאר זולים. הם בסך הכל היו הראשונים שעשו את הצעד שכל השאר חששו לעשות ויעשו מיד אחריהם.
י.ג. | 29.10.18
20.
הייתי פעם בסלקום. סבלתי מאוד. היום אני ב'אקספון' שבעליה הצהיר שהוא לא בא בכדי לדפוק
את הלקוח הישראלי, וזה נדיר וראוי להערכה. אחלה מחיר של 29 ש"ח ל-40 גיגה ושיחות ומסרונים ללא הגבלה. אני מקווה שהם ימשיכו להצליח. חבר'ה, לנו כ"לקוחות פשוטים" זה מצוין, צריך שלמר את התחרות. אוי ואבוי לנו אם סלקום ושתי החברות העושקות האחרות יצליחו לחסל את התחרות. גילוי נאות: אני לא עובד של שום חברה אלא רק לקוח של WE4G.
יוסף צ. | 29.10.18
13.
חשמל, גז, מים, סלולר, אינטרנט
צריך לעשות הסדרה בנושא. סלולר ואינטרנט הם מצרך חובה בסיסי לכל אדם. אי אפשר היום לבצע פעולות מול הבנק בלעדיהם ואפילו בחלק מהשירותים הציבוריים. בלי סלולר ואינטרנט אתה חצי בנאדם במדינה מתקדמת. יחד עם זאת אין עלויות כרייה, הפקה, הובלה, בצורת ודברים נוספים שמשפיעים על עלוית חשמל, גז ומים אך לא על שינויי מחירי הסלולר/אינטרנט ברמה יומיומית, אז למה האזרח צריך לשמוע כל יומיים על כך שהמחירים עולים/יורדים משתנים מהפכות וכו'? זה לא מעניין וממש לא אכפת לנו.
מוטי בננה | 29.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת