אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מלחמת הישרדות של חברות הסלולר

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אשרי היום שזכיתי לראות נקמה בגניבה של חברות הסלול
כאשר הוקמה סלקום היא הביאה בשורה של מחיר זול ואני אישית כלקוח ביום השני הייתי לקוח 88000-כן שמונים ושמונה אלף ביום השני... כעבור שלוש שנים שילמתי חשבוניות הזויות של מאות שקלים בחודש ולפעמים גם יותר מאלף כל חודש והחברות? חגגו משרדי עורכי דין פרחו כמו עשבים שוטים על גדות הנחל והלקוחות נאנקו אבל שילמו-פשוט כי לא הייתה ברירה ולכן היום אין בציבור לא אמפתיה ולא סימפתיה ובטח לא הזדהות עם חברות הסלולרי הוותיקות כמו שלעורכי הדין שלהם לא הייתה כל הזדהות ללקוחות שנפלו בפח של הגניבה הציבורית שלהם....
מיכאל דיין | 31.10.18
6.
לא נכון שאין מה לקצץ
כאחד שהיה עד לא מזמן חלק מסלקום אני ממש לא מסכים שצריך היה לעבור ללקוחות. כולם בסלקום יודעים שיש הרבה עוד לקצץ בכוח אדם במחלקות המטה וההנדסה. הבעיה היא שלא עושים זאת בגלל וועד העובדים. כלומר, למעשה מבקשים מהלקוחות לממן את הסכמי הפרישה של העובדים. כולם יודעים שאם לא היתה מגבלה של פיטורים, היו במחלקות ובתחומים מסויימים יורדים בחצי בכמות האנשים אם היה ניתן.
מכיר את סלקום מבפנים | 30.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת