אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל בוקינג, גלן פוגל: "פתחנו משרד בת"א - כדי שנוכל להביא את הכישרונות הטובים ביותר בתחום הבינה המלאכותית"

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
אני לבוקינג לא מתקרב יותר
פעמיים אכלתי אותה איתם: פעם בארהב שלחו אותי, ומתברר עוד עשרה מזמינים, עשרות קילומטרים למלון שאין בו מקום, לאחר שההזמנה כבר אושרה. פעם שנייה הזמנתי מלון בארהב ושילמתי. הם בטלו את ההזמנה ביוזמתם ולקח לי למעלה משלושה חדשים עם עשרות שיחות טלפון ומיילים, לקבל את ההחזר. וגם זה בזכות חברת האשראי. חכמים לומדים מנסיונם של אחרים.
ג׳ורג׳ | 29.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת