אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החורים במיזם הרכב האוטונומי החדש של פולקסווגן בישראל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אנחנו נהיה שפני הניסוי לפריסה מאסיווית של רכבים אוטונומיים
האם רכבים אוטונומיים יוכלו בסופו של דבר למזער את תאונות הדרכים - כנראה שכן. האם המערכות יעבדו טוב בתחילת הדרך - בוודאות לא. אבל כמובן ישראל מתנדבת (ומנדבת את כל מי שבמקרה נמצא בכביש) להתמודד עם תקלות תוכנה שגוררות מוות. זה לא קריסה של iPhone אלא חיים של בני אדם. ברור שלפולסוואגן זה מעולה. גם אני בתור מפתח תוכנה מחפש את הלקוחות early adapters שיסכימו לקבל מוצר חצי אפוי בזול. זאת ע"מ שאוכל אחרי תיקון כל התקלות למכור אותו לשאר העולם. עושה רושם שישראל קופצת קדימה בלי להבין למה היא נכנסת. הכתובת היא על הקיר ושהתוכנה תיתקל במצבים שלא תוכנתה אליהם (נגיד פרה בצידי הכביש) לא בטוח שהרכב יתפקד כמו נהג אנושי. במקרה זה מי שישלם זה הנוסעים ברכב וברכבים מסביב. זאת הסיבה שניסויים כאלה עושים בהתחלה בקנ"מ קטן - נניח על מספר קטן של כבישים שיאפשרו למי שרוצה להגיע ליעד בדרכים אחרות. כמו כן ניתן לקבל הטבות מהחברה בתמורה לכך. כרגע נראה שאנחנו מתנדבים לניסוי בחינם רק בשביל שכמה פוליטיקאים יוכלו להשוויץ שאנחנו "אומת ההי-טק".
oren | 31.10.18
3.
מכונית אוטונומית היא בעיקר פיקציה
הסיבה שהם לא משחררים פרטים היא שיעברו עוד ה ר ב ה שנים עד שתהיה באמת מכונית אוטונומית. ואז... אף אחד לא יודע איך זה יעבוד. מי שיעשה חשבון כלכלי יראה שמכונית אוטונומית-שיתופית לא חוסכת למשתמש יותר מ-15% (!) מעלות הרכב השנתית. כלומר לאנשים לא יהיה שום תמריץ להשתמש ברכב שיתופי! כל השאר פיקציות של אנשים שמוכרים לעצמם את הרעיונות של עצמם.....
עמית  | 31.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת