אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נכנס בך גאון עם קורקינט; מי אשם, הוא, או החברה שנתנה לו גלגלים?

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
נראה לי ש 18 צודק, אסור לתת כלי עם פוטנציאל פגיעה במרחב הציבורי למי שלא כשיר
תארו לכם שילד בן 7 היה יכול לשכור קורקינט כזה, גם אז החברה היתה יכולה להתנער מאחריות? כלומר מקובל שלחברה יש אחריות וצריך להגדיר אותה, תוך ידיעה שגם נהגים טובים עלולים להיות מעורבים בתאונה ולכן החברה לא תמיד אחראית. מצד שני, אולי זו דרישה מוגזמת במקום שבו אינך חייב אפילו להראות מסמך מזהה לפני שאתה קונה אקדח.
מישו | 03.11.18
16.
כמובן שהולך הרגל אשם
מי ביקש ממנו ללכת על המדרכה שנוסעים עליה בקורקינט. הוא חייב לזוז בזמן ולפנות דרך לקורקינט כי הקורקינט יותר מהיר והולך הרגל סתם מפריע. אז אני בימים אלה מקים מפלגה חדשה שתסדיר בחוק את זכויותיהם של רוכבי הקורקינטים לא לשאת באחריות לפגיעה בהולכי הרגל. אקרא לה מפלגת "כל דאלים גבר".
עמית | 01.11.18
9.
ל 1: עבור הרכבים יש חוקים נוקשים, ויש ביטוח. ואם קורה משהו
אז תובעים את הביטוח\מקבלים קנס על אור אדום כשעוברים, ויש הרבה מה לעשות. כשדגנרט-תורן על קקינט פוגע בהולך רגל - גם יש לעשות משהו? כשאותו דגנרט-תורן קופץ על הכביש בלי להסתכל בכלל אם יש רכב מאחורה - וגורם לתאונה ונדרס, גם יש לעשות משהו? במידה והרכב לא הספיק לבלום כי לא יכל?
אא | 31.10.18
5.
ל-1, כל הרכבים עולים על הכביש לאחר שעומדים בדרישות בטיחות מחמירות, שמעמידים הרגולטורים
אף יצרן, או יבואן, רכב בארה"ב לא יעז להעלות רכב על הכביש רכב, שלא עבר אישור של הרגולטור, שעבר את כל בדיקות הבטיחות והרכב מצוייד בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים. הדבר איננו כך בתחום הקורקינטים החשמליים.
בני | 31.10.18
4.
ההבדל בין יצרני מכוניות לקורקינטים מבחינת האחריות המשפטית נעוצה בחוקי התנועה
עבור מכוניות ושאר כלי רכב המוגדרים בחוק יש חוקים שהמשתמש צריך לציית להם כדי להמנע מתאונה ולנסוע בבטחה בלי לפגוע בסביבתו. לגבי הקורקינטים לא מדובר בכלי רכב ולכן אינו מחויב להשמע לכללי התנועה ולכן האחריות המלאה היא של היצרנים. מדובר בכלי לא בטיחותי המסכן את נוסעיו ואת סביבתם. גם בישראל ראוי שיגישו תביעה ייצוגית!!!!
דני | 31.10.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת