אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל הרכבת ממליץ: לאסור העלאת אופניים וקורקינטים לקרונות

270 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

270.
ואני ממליצה שתתפטר
כמה עוד אפשר לזלזל בנוסעי הרכבת?? זה הפתרון שלכם?? אולי במקום להאשים את הקורקינטים תתחילו לדאוג לרכבות קומותיים לתושבי הצפון שסובלים כל פעם מחדש?? נוסעי הרצלייה זוכים לנוחות בשביל 2 תחנות מסכנות ואנחנו עומדים אחד על השני כאילו נסענו לטיול בהודו!!
8383738 | 11.11.18
265.
צריך להבין עולם התחבורה משתנה- זו לא קללה זו ברכה
יש מגמה מבורכת של עליה בשימוש באופניים בארץ מסיבות של איכות הסביבה, פקקי התנועה המרובים בכבישים ,נוחות, והתקדמות טכנולוגית. נכון להיום, אנו רואים רק את ההתחלה של מגמה זו שתתגבר בכל שנה. הפתרון הנדרש הוא הוספת קרונות לשימוש הלקוחות שלכם שנוסעים באופניים ולא מניעת השימוש באופניים ע"י לקוחותיכם. פחות פקקים, פחות זיהום אוויר, זו ברכה.
צריך להבין עולם התחבורה משתנה- זו לא קללה זו ברכה | 05.11.18
260.
חובה על מדינת ישראל לעודד תחבורה ירוקה ! אתם אוהבים לעמוד בפקקים?
מי שרוצה לבטל את האופניים ברכבת שיקח בחשבון שמספר הרכבים בכביש יילך ויגדל, אכיפה ראוייה נגד ילדים מפרעים בשילוב תשתית ראויה יוביל לזה שמקום קרונות נוסעים נצטרך קרונות ייועדים לרוכבים ירוקים, כולם יגיעו לרכבת עם כלי חשמליים... ירוק = בריא לסביבה
מומחה ירוק | 04.11.18
257.
ביטול הקרון למזמינים מקום
אני מציע לבטל לחלוטין את הקרון השקט , שבו משלמים כ 5 שח למושב. בא פקח לבדוק מי שילם... מדוע צריך את זה בכלל ? האם השקלים הבודדים זו הכנסה ראויה לרכבת ? במקום זה , אני מציע לייחד את הקרון הזה לאופניים בלבד. בעמידה או בקשירה לדפנות. ואם אין קרון כזה , להוסיף קרון ריק לכל רכבת. הרוכב צריך להיות שם עם אופניו. להשגיח ולסייע. שאר הרכבת לשימוש בישיבה בלבד. מה הבעיה ליישם פתרון כזה ? זה כמעט מיידי כמעט ללא עלויות ולא יוריד הרבה מקומות ישיבה.
שלמה | 03.11.18
256.
אם עולים לרכבת כ"כ הרבה אופניים וקורקינטים, המסקנה צריכה להיות הפוכה
אני אעזור לך בהסקת המסקנה כי מסתבר שאתה לא כ"כ אינטיליגנטי או סתם פופוליסט מנותק. המסקנה היא שיש בזה צורך. זה פותר בעיות ניידות קיימות. לכן תעודד את זה. תאפשר לזה לקרות. תן לזה להתרחב. מקווה שתקרא ותפנים, מנכ"ל הרכבת
טמבל | 03.11.18
255.
אולי שברכבת יפשפשו בבעיות אמיתיות
כמו להוסיף קרונות מזמן. והיי,מה דעתכם לפתוח קווים תקינים? אז הבעיה היא לא הקורקינטים או האופניים.ואת זה בטוח הם כבר יודעים.הבעיה היא איך לדחוף לאנשים לשלם יותר כסף.אולי לשלם על הקורקינט או האופניים כרטיס.פשוט אם ישר ידרשו לשלם כרטיס אולי זה יראה שקוף כגנבה אז אולי רוצים להביא את זה כמחווה של רצון טוב.אוקי נרשה לכם לעלות אותם לרכבת אבל תשלמו כי הם תופסים מקום.הבנתם?
מישהו | 03.11.18
253.
ואח״כ כולם יגידו ״ לא ציפינו בכלל שמישהו יהפוך אופניים חשמליים למטען-חבלה . ״
זה מטורף לעשות בידוק יסודי לאנשים שעולים על הרכבת , ומצד שני לתת להם להעלות חופשי אופניים חשמליים וקורקינט חשמלי על הרכבת . בבקשה מר שחר איילון אתה איש רציני ואחראי . שמור על נוסעי הרכבת .
יהיה פיגוע ברכבת | 03.11.18
250.
מחאת הקורקינטים
מה יקרה אם כל בעלי הקורקינט יחזרו לרכב שלהם ?? זה יפחית את העומס ?? העומס נובע מההחלטות המטומטמות של הרכבת ומשרד התחבורה וחוסר ההערכות שלהם ולא מאנשים שמנסים למצא דרך להגיע לעבודה. אולי נדגים לשר ומנכל הרכבת מה קורה כשכל בעלי הקורקינטים יארגנו איזה נסיעה מרוכזת מול משרד התחבורה בשעות העומס.....
אחד שנוסע | 02.11.18
248.
אולי מנכל הרכבת צריך לחשוב על טובת כל הנוסעים!
במקום לאסור כניסה של אופניים, אולי תשימו קרון עם ווים שיהיה אפשר לתלות בקלות את האופניים מהגלגל וככה יהיה הרבה מקום לכל הנוסעים וגם לאופניים! בשביל מה המשלמים להם ברכבת ???? במקום להביא פתרון הם מנסים ליסום נוזעים ? דייייי נמאסתם
רוכב מודאג | 02.11.18
246.
מי נרדם בשמירה???
היכן היה מנכל הרכבת כשהיו צריכים להזמין את הקרונות בעוד מועד??? מדוע יגיעו רק בעוד למעלה מחצי שנה??? מדוע חודשים כל כך רבים אנו הנוסעים צריכים לסבול מנסיעה בעמידה, מצפיפות, מחוסר נוחות טוטאלי?? 1. נדרש להקדים בכל מחיר את הקדמת הקרונות. 2. נדרש לצמצם לעין שיעור את מספר הקרונות לירושלים ולהחזירם לקו חיפה תא לאלתר. מצפה זאת ממך אדון מנכל הרכבת
צחי | 02.11.18
243.
ואני ממליץ למנוע מנוסעים לעלות על הרכבת
סוד גלוי הוא שברכבת ישראל יש גורם אחד המפריע ומשבש הכל: הנוסעים. קל מאוד להתגבר על הבעיה הזו, ובחתימה אחת על תקנה אחת יכול שר התחבורה לאסור על הנוסעים להתקרב לרכבת ולמסילה במרחק הקטן מ100 מ'. אבל שר התחבורה המונע ממניעים פוליטיים יודע שבוחריו מבקשים דווקא להצטופף ולהזיע יחד בקרונות המיושנים, ברכבות שאף פעם אי אפשר לסמוך עליהן שיצאו, ואם יצאו אין לדעת איפה ייעצרו ומתי. זה מה שהבוחרים מבקשים ושר התחבורה רק נותן להם את מבוקשם. לכן הוא מספר להם אגדות על רכבת חשמלית לירושלים, על קרונות חדשים שהוזמנו ויגיעו מיד (תוך שנתיים. כסף קטן) וכן הלאה. באותו זמן הוא מצמצם קווים, מעביר קרונות לקו ירושלים שאינו פעיל ובאופן כללי דואג שבוחריו יקבלו בדיוק מה שרצו: מדינת חלם בראשות הליכוד.
עובר אורח | 02.11.18
229.
כל הבעיות ברכבות בגלל החלטת שר התחבורה לבטל 20 רכבות מהצפון
לתל אביב ולהעביר קרונות לרכבת ירושלים הלא גמורה. צריך להבין כי העברת קרונות לירושלים הביא תקלות , צפיפות מחרידה ברכבות הבוקר , אין רכבות חלופיות אם יש תקלה, אין יותר רכבות ישירות מתחנת ראשונים לתל אביב , , ביטלו מקומות שמורים ברכבות מנהריה עד תל אביב, נוסעים בתנאים לא תנאים ויושבים במקרה הטוב על הריצפה הכל בגלל גחמות של שר התחבורה שטעה והביא לקריסה של הרכבות. עכשיו בוודאי שאין מקום לאופנים בשעות הדוחק.
טל | 02.11.18
222.
עוד טעות גורלית של רכבת ישראל
רכבת ישראל מתנהלת בזילזול מוחלט ללקוחות שלה מדינת ישראל נכשלה עם תשתיות ופיתוח הרכבת מצב הרכבת גרוע להחריד גם כך יש חוסר מקום צפיפות ועוד עשרות כשלים להוריד את האפשרות להעלות אופנים יהיה טעות גורלית במקום לקנות קרון מיוחד אם מתקנים לאופניים מורידים את האפשרות הזאת זה יורד להם מאות לקוחות שנוסעים לתל אביב וכו'
משה | 02.11.18
221.
פתרון זה יצור עוול לאלפי אנשים
אני אחד המשתמשים בקורקינט ברכבת. הכלי משמש אותי לאותם מצבים בהם קשה לי להגיע עם הרכב הפרטי והרכבת מספקת פתרון חלופי. - אבל אז, קשה להגיע אל הרכבת ומהרכבת למקום היעד. בהיעדר פתרון נוח יותר, אני משתמש בקורקינט. כמוני עושים אלפי אנשים בארץ. אני מניח שאף אחד מהם אינו בוחר בפתרון זה מרצון אלא בלית ברירה. הפתרון אינו לאסור זאת ובכך להקשות יותר על אלפי אנשים, אלא למסד זאת טוב יותר או לתת פתרון תחבורתי אחר שייתר את הצורך למצוא פתרונות מאולתרים כאלה.
ד"ר רפי גומל | 02.11.18
216.
בנוסף, שוקלים גם להטעות נוסעים לגבי השעות
להעלות את המחירים ב-300%, לפזר ריח של קלמנטינות מקולפות בקרונות, לפזר נעצים ברציפים, לתת עודף במטבעות של 10 אגורות בלבד, להציב מוכרי תמרהינדי ולהשמיע מוזיקה של מוקי בפול ווליום. להצעות נוספות להקטנת הצפיפות, אנא פנו לשר התחבורה - הבולדוזר, הגאון מוילנה, ישראל כץ.
רועי | 01.11.18
197.
למה לאסור רק אופניים בואו האסור לסע יותר מפעם בשב
כרגיל, הממשל מלא מחדלים והאזרחים ישלמו המחיר... בלט אופניים וקורקינטים עשרות אלפים לא יגיעו לרכבת וחזרה ממקום מגוריהם או העבודה. .. אפשר פשוט למנוע מכול אזרח לסע יום או יומיים בשבוע ברכבת כך העומס יירד בין 20-40 אחוז. .. כדי לא להקשות על הבחירה פשוט שיודיעו לכול אחד מה הממשלה החליטה, בעצם למה להודיע, האזרח יגיע לתחנה ועל המכשיר בכניסה תופיע הודעה - היום אוסר לנסיעה
ציוני גאה | 01.11.18
177.
גם נכשל בקו לירושלים וגם פותח פה?
אדוני מנכל הרכב...על המחדלים בפתיחת הקו הלא בשל לירושלים עליך ועל ישראל רודף הכותרות כץ להתפטר, שניכם הייתם נבעטים בכל מדינה אחרת על הכשלים שלכם, אגב מדינות אחרות, שם יש קרונות יעודיים לרוכבי אופניים, ולא רק קומה מסכנה בקרון מסכן, שם הקרונות גם מסודרים ביעילות למספר רב של זוגות...צא ולמד
יניב | 01.11.18
168.
ועדת חקירה ממלכתית
אילו בשורות ...במהלך 2019 רכבת תעבוד ממודיעין עד נתב"ג..גאון הדור-אנו צריכים רכבת עד רמת אביב !!! פגעתם באיכות חיינו,זילות מוחלטת כלפי הצרכנים של השרות והצרכים..ועוד אתה "מאיים" עם פקקים בשל חישמול באיילון..וששנת 2019 תהייה "לא קלה"....בוש והיכלם לך ,אתה וחבורת האוכלי חינם -מה היה עד עכשיו -קל!?!?!?!?!?!?
מודיעיני | 01.11.18
167.
תמצאו פתרון במקום למנוע התניידות גאונית, יעילה וללא זיהום אויר.
אי אפשר לנוע עם רכב בערי המרכז צפונה, הכל פקוק. רכבת בשילוב כלי אופן חשמליים הם הפתרון האידאלי לבעיות התחבורה שנוצרו בארץ. בנושא הבטיחות, צריך להגביר אכיפה ולחנך לתרבות נהיגה חכמה וזהירה. במקום לאסור, תהיו יצירתיים והמציאו פתרונות שיקלו עם הציבור. אפשר גם לגבות כסף, בסופו של דבר זה יהיה זול ממונית והזמן האבוד. בהצלחה.
יוסי | 01.11.18
156.
הבנה מדוייקת של המצב, ללא ספק
כי הרי זה הקורקינטים. לא החיילים שמעלים מזוודות ענקיות, לא האנשים שזורקים את התיקים שלהם על המושבים, לא העובדה שיש פחות מדי קרונות בפחות מדי רכבות. האופניים. הדבר היחיד שמנגיש את התחנות המרוחקות למקומות העבודה, זו הבעיה. כמובן גם הבעיה היא לא הכרטיסנים/פקחים שלא מוודאים שרוכבי האופניים ייקפלו אותם, חוסר המקום לעגלות ילדים ועוד שלל בעיות שכלל לא קשורות לרוכבי האופניים. העומס על הרכבות לבאר שבע היה הרבה לפני שהיה דבר כזה אופניים חשמליים. העומס על הרכבות צפונה התחיל בגללכם, רכבת ישראל, ובאחריותכם
גדי | 01.11.18
153.
כישלון של מדינה
שר שאפילו לא מסוגל לדאוג לתחבורה נורמלית. תחבורה שווה לתחת! האזרחים מצאו לבד פיתרון חלקי בדמות אופניים וקורקינט וגם פה מפריעים להם. מה אמורים לעשות ?איך נגיע לעבודה?ואיך נגיע הביתה? פשוט ממשלה אחרי ממשלה ביזיון אחד גדול! המינימום שאזרח צריך זו תחבורה ראויה!
אופיר | 01.11.18
151.
זה יוצר בעיה במקום אחר ולא בהכרח פותר - למה?
נוסעים יגיעו לתל אביב ובמקום להמשיך עם האופניים למקום העבודה, הם יעמיסו על הכבישים העמוסים ממילא אני לא חושב ששר התחבורה ייאשר את זה, אבל אם הוא כן אז צריך לפתור את העומסים שיווצרו טוב שאני לא שא התחבורה, ובעיקר טוב שאני לא צריך רכבת
אלדד | 01.11.18
144.
אין גבול לאוזלת היד ולחוצפה
לא מספיק שהתחברה הציבורית שאמורה לשמש את העשירונים התחתונים ומעמד הבניים אינה מספקת בלשון המעטה. בא הרעיון הזה כמובן מאדם שלא משתמש כלל בתחבורה ציבורית ולא זקוק לשירותיה, מה יעשו כל האנשים שמשתמשים בקורקינט ואופניים בשילוב הרכבת בכדי להגיע למחוז חפצם? חוצפה וזלזול!!!! אוזלת יד של הממשלה ורכבת ישראל, הכי קל לשלוף פתרון מגוחך מהשרוול..
רז | 01.11.18
137.
לפטר את המעורבים בכשלון הזה הביתה
מה השטיות האלה .קצת שכל לא היה מזיק לך .פתחתם קווים חדשים היתם צריכים לדאוג לקרוניות חדשים ולא לתת לשכל המטמטם שלכם לגלוש החוצה להראות כמה מטומטמים נמצאים בשרות רכבת ישראל .מי אישר את המשרה שלך ..הביתה הביתה צריך להפטר ללכת הביתה
חן | 01.11.18
128.
בהרצליה אין שאטל וגם ככה יש פקקים גם בדרך לתחנה, מה אני אמורה לעשות?
מרחק של קילומטר וחצי, ללכת ברגל כשאני סוחבת את המחשב הנייד זה לא סביר. באוטו, יש פקקים כי התחנה קרובה ליציאה לאיילון. באוטובוס נסיעה של 1.5 ק״מ לוקחת 20-25 דקות. יש לי מיני-סגווי שעליו אני רוכבת, מה אני אמורה לעשות בדיוק? אי-אפשר לקשור אותו, על אופניים אני לא יכולה לרכב בגלל פציעה בברך. כבר עדיף לנסוע באוטו.
אני | 01.11.18
125.
לא באמת חלמאים
אתה רואה את הכאילו פאשלות המטומטמות האלה בכל שלב של ביצוע והרצת פרויקט משמעותי ואתה אומר לעצמך "מטומטמים. עוד פעם מטומטמים. שבוע שעבר היו מטומטמים, השבוע הם שוב פעם מטומטמים" ואתה אומר את זה מספיק פעמים עד שאתה מבין בלית ברירה שזה לא טמטום ולא חלמאות ולא חוסר מזל ולא רשלנות- זה הכל מתוכנן. מישהו מרוויח מהמריחות האלה. מישהו עושה רווח מתיקונים. מישהו עושה רווח משינויים. מישהו עושה רווח מתקלות. מישהו עושה רווח מלעלות לציבור על העצבים. אז מה אם ראיתם ש20 שנה מתכננים ובונים ומתכווננים לאופניים. זה לא מטומטמים- זה חארות.
א | 01.11.18
108.
בישראל אופניים חשמליים/קורקינט הם הכרח
למה בלונדון לא תראו אופניים/קורקינטים חשמליים? כי: 1. התחבורה הציבורית מעולה ולעומת זאת בישראל אין בכלל דרך סבירה להגיע לתחנה ללא רכב במרבית המקרים. 2. אקלים חם בישראל מוריד את היכולת להליכות ארוכות בשעות היום. תייצרו תשתית לפני ביטול דבר כל כך הכרחי בישראל.
עומר | 01.11.18
101.
בשלב הבאה - לאסור על נוסעים להעלות לרכבת
זה הדבר הכי הגיוני לעשות - נוסעים מכבידים על הרכבת, גורמים לעלייה בהוצאות הדלק, מעכבים את הרכבת בעלייה ובירידה ובנוסף משאירים אחריהם הרבה לכלוך. רק איסור על עליית נוסעים לרכבת יבטיח שכל הרכבות, כ-ו-ל-ן, יצאו ויגיעו בזמן, בביטחה, וללא תקלות. ישראל כץ לראשות הממשלה ! כפיים !
משה פ. | 01.11.18
100.
מה כבר רצינו? לא לעמוד בפקקים ולהינות מתחבורה ציבורית תקינה
לא הגיוני שבמדינת ישראל עוד רגע 2019 לא יהיה ניתן להעלות אופניים לרכבת - חוסר מחשבה שפוגע באלו שכן מנסים להגיע לעבודה בתחבורה ציבורית ולא מוכנים לסבול את הפקקים. פשוט ביזיון אבל מרכבת ישראל אנחנו כבר רגילים לזה....
רוכב אופניים | 01.11.18
96.
הרכבת המהירה לחלם יוצאת עוד דקה. כולם לעלות
על זה נאמר: הניתוח הצליח אך החולה מת. ומי ישתמש ברכבת אדוני השר? אולי נגביל עליה לקרונות גם לבעלי כסאות גלגלים ונשים עם עגלות? בכלל- יש עוד שכבה מוחלשת שאפשר להוריד מהרכבת וטרם הורדנו? אולי שפשוט לא יעלו נוסעים בכלל, מכל סוג שהוא - וראה זה פלא: יהיה אחלה!
חלמאות טורבו | 01.11.18
90.
מי אתה שתעדיף לדאוג לנוסעים ממעמד אחד על גבי נוסעים ממעד אחר
"מעדיף לדאוג לשאר הנוסעים" - מי אתה??? מי אתה תגיד לי שתחליט שנוסע אחד חשוב יותר מאחר? אנשים לא נוסעים על אופניים כדי לעצבן אותך - זה הדרך שלהם להגיע לעבודה! זה בדיוק האנשים שאין להם רכב - אולי עדיף שתאסור על מי שיש רכב להגיע לרכבת, כי הוא יכול לנסוע בפקקים ולהגיע לעבודה, אז אולי עדיף לדאוג למסכנים, העניים, והצעירים שלהם אין כסף ואפשרות אחרת פרט לרכבת!
תומר | 01.11.18
85.
אולי פשוט אל תאפשרו להעלאת כלי דו גלגלי שלא ניתן לקיפול נעלולים ? מדהים.
בהחלט בעד זה שאופניים מסיביות שאינן מתקפלות או קורקינט מסיבי יהיו אסורי כניסה בעומס. (למרות שזה פשוט חסר שכל, כי אין קרונות לדעתי בגלל שהועד והעובדים של הרכבת תמיד מערימים קשיים על קרונות שבאים מטכנולוגיה שהם לא יודעים/רוצים להתעסק איתה). אפשר גם (צריך לחשוב איך) לחילופין, לאסור הכנסת כלים בכלל למי שלא נוסע לתחנות מחוץ למרכז. למה? כי אופציה זו תגרום בדיוק כמו הפתרון המאוד מתסכל שההוא מציע, להיות לפחות ממוקדת ברמת הסבל שתגרום. ובמרכז יש תחבורה ציבורית בשפע כחלופה. בפרפריה לעומת זאת אין. מה לעשות שבתחנות כמו בית יהושוע ושדרות וכו, לא השכילו עד כה לעשות שאטלים כמו שצריך שעוברים במסלול הראשי ולפחות מקדמים אנשים כמעט ליד הבית. ( זה כל מה שאנו מבקשים, לא צריך אוטובוס שבת שעוצר בכל תחנה ותחנה ובלתי פרקטי לחלוטין)? אבל באמת. הפתרון הוא בלקנות קרונות משומשים אפילו ולשים אותם עכשיו. הרכבת + דו גלגלי זה המשאב הכי גדול שיש לנו בחיסכון של פקקי ענק על הכביש, והחוכם הזה פשוט מציע להתנקש בחיסכון הזה ולהמית עוד פקקי ענק וסבל אנושי על הכביש העמוס גם כך, בבת אחת.
למלם | 01.11.18
66.
קודם תתפטר, ותן להחליף שלך להחליט
לא ייתכן לשנות כללים ותדירויות חדשות לבקרים. אנשים בונים לעצמם חיים באופן מסויים ובא המנכ"ל המצוקמק של הרכבת המחו**** ומשנה סדרי עולם רק כדי לגלות על מחדלים שלו. אין לי רכב ואני מתנייד עם רכבת האופניים כבר כמה שנים ולפי זה קבעתי את מקום מגוריי
יואב | 01.11.18
63.
לגבי האופניים זהו מהלך שפוגע בעיקר בשכבות המוחלשות
ביטול העליה לרכבת עם אופניים תפגע בעיקר באלה שלא יכולים להגיע עם רכב פרטי לעבודה או מונית וכדי להגיע ליעדם יצטרכו להמתין לאוטובוסים מה שיגזול זמן יקר שגם ככה בקושי יש בהחלט מבין את הרציונאל שעומד מאחורי ההצהרה על כך ע"י הנהלת הרכבת אבל יש מספיק מוחות גדולים בארץ כדי למצוא פתרונות
אוריאל | 01.11.18
55.
חוצפן המנכ''ל הזה
ואיך נגיע לתחנת רכבת אדוני?! באוטובוסים המעפנים שהמדינה מספקת לנו?! ומהרכבת לעבודה!? אני אומר בואו נוריד נתיב אחד בכל כביש ונעשה ממנו שביל לאופניים כי יש עומס של מכוניות, כל אחד נוסע חבד ברכב תופס מקום של 4-6 אופניים. מדינת חלםםםםם נמאס מהשטויות שכל אחד זורק לאוויר
אמיר | 01.11.18
49.
תחבורה ציבורית צריכה לתת פתרונות כוללים, ממנהל היתי מצפה למחשבה יצירתית יותר
רכבת הינה חלק חשוב בתחבורה הציבורית, ככזו עליה לעודד עליית אופנים (כמובן שלא תפריע לכלל הנוסעים), לדוגמה שערי כניסה המותאמים לרוכבי אופניים, קרונות יעודיים להסעת אופנים (כולל פתרונות נעילה) ועוד, מנכ"ל ללא ראיה רחבה ומחשבה יצירתית לא מתאים לתפקידו!
אייל | 01.11.18
46.
תגידו נדפק לכם השכל שם?!?! החשמליים מעלים את התדירות בשימוש ברכבת
ואתם רוצים למנוע את זה!?!? חניונים תת קרקעיים? לא יעיל. חשמליים לוקחים אותך אל הרכבת, וגם מהרכבת. איזה חניון רובוטי יעזור לי כשהרכבת 3 ק"מ ממני והיעד 4 ק"מ מהרכבת? אתם דוחקים אנשים חזרה לרכב. כל הכבוד!!!! חבורה של חדלי אישים
קובי השפוי | 01.11.18
45.
ברור שהצפיפות תקטן. לא בגלל הקורקינטים אלא בגלל שבעלי הקורקינטים יעברו לרכב פרטי
הקורקינטים לא תופסים הרבה מקום. מה שהוא באמת מתכוון שיקרה זה שבעלי הקורקינטים, שצריכים אותם כדי להגיע מ ואל הרכבת, יפסיקו ליסוע ברכבת וכך יתפנה הרבה מקום. לא ישתלם להם בזבוז הזמן להגיע רגלית או באוטובוסים הלא קיימים. אגב, אם ממש היה רוצה, היה יכול להציע משהו טיפה יותר מסורבל אבל אולי עובד יותר טוב - או איסור העלאת אופניים בשעות מסוימות או באותו קו לסירוגין או שניהם.
מנכל דמי | 01.11.18
30.
חבורה של אפסים ,מעניין מה המדד שלפיו מתקבלים לרכבת
ולמשרד התחבורה,אבל להיות קצת יותר חכמים ולהזמין את הקרונות בזמן,על זה לא חשבתם שם ברקבת,אולי כדאי גם לאסור כניסת אנשים ,ואז בכלל לא יהיה צפוף.כשאלה האנשים שמנהלים את הרכבת ואת משרד התחבורה,מה הפלא שכל דבר שהם עושים זה כישלון.
ערן | 01.11.18
14.
זה מרחב ציבורי של כולם
אם אתה שר התחבורה ימנע אותנו מלעלות עם אופניים וקורקינטים זו החלטה לא דמוקרטית ונגיש עליה בג"ץ ראו הוזהרתם. נתבע גם על השחתת זמן בדיונים המשטיים. חוצפנים. גם מאחרים השכם והערב, גם לא יודעים לתת צפי תכנוני, גם מה שמתכננים בהשקעה של מיליוני שקלים לא צולח ועוד החלטה שערורייתית מבית היוצר של כישלון מוחלט, רכבת ישראל
חוצפן | 01.11.18
10.
המלצות של המנה"ל שלא אמור להיות מנהל"ל
"המנה"ל" הזה , במקום לטפל בכשלונות שלו רוצה להאשים את אחרים, הוא ביטל רכבות, הביע לצפיפות יתר ברכבות לעכשיו מאשים אנשים אחרים, אלה שהחליטו להשאיר את הרכבים שלהם, לא לזהם סביבה ולעבור לכלי חשמלי. הוא רוצה להחזיר אותנו לעדן קודם ולא לשלם על השלטונות שלו! שיתפטר וימסור את התפקיד למישהו יותר ראוי! שילוב פעמיים על האנשים לפני שהוא מחליט משהו.
אזרח ישראלי | 01.11.18
9.
קשה להאמין להצעה הגאונית. ממש איינשטיין
ניהול כושל של הרכבת (כן שירות גרוע גרוע תזמון יבוא קרונות וקטרים חדשים זה ניהול גרוע) אז במקום ניהול איכותי יש לפגוע בשירות ללקוחות עוד יותר. מה נאמר, הגיוני, חכם, גאוני, שירותי, ממש דבש. הלו, שים את המפתחות על השולחן ולך הביתה כשלון מתמשך שכמותך. אם היתה לך טיפת שכל ואולי קצת בושה היית מצרף לכל רכבת קרון נשא פתוח שעליו יועמסו כלי הדו"ג וככה יהיה מקום נוסף לנוסעים וגם לדו"ג
פששששז | 01.11.18
5.
כרגיל, רכבת ישראל משתעשעת בנוסעים
אנשים מסתמכים על הרכבת בהחלטה משמעותית כמו בחירת מקום מגורים. לחייב אותם לקחת אוטובוסים כי מישהו פישל בהזמנת הקרונות והניהול בזמני עומס לקוי, זה אבסורד. במרבית הערים הגדולות באירופה ניתן לעלות לתחבורה הציבורית עם אפניים.
ברלינאי | 01.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת