270. ואני ממליצה שתתפטר כמה עוד אפשר לזלזל בנוסעי הרכבת?? זה הפתרון שלכם?? אולי במקום להאשים את הקורקינטים תתחילו לדאוג לרכבות קומותיים לתושבי הצפון שסובלים כל פעם מחדש?? נוסעי הרצלייה זוכים לנוחות בשביל 2 תחנות מסכנות ואנחנו עומדים אחד על השני כאילו נסענו לטיול בהודו!! 8383738 | 11.11.18 (ל"ת)
269. תוציאו חלק מהרכבות מהקריות, עכו וחיפה במקום מנהריה אם תקצרו את הקווים ולא תעצרו בכל תחנה כל פעם תוכלו להסיע יותר נוסעים בפחות זמן. מישו | 05.11.18 (ל"ת)
267. ככה נראית מדינה שכל משרתי הציבור שלה מנותקים מהציבור אנשי משרד תחבורה שלא משתמשים בתחבורה ציבורית מעולם ואין להם מושג או הבנה מה הם הצרכים והשימושים של האזרחים. יוסי | 05.11.18 (ל"ת)
266. בואו נהיה כנים אי אפשר להמשיך עם זה בצורה הנוכחית, אין אכיפה מצד הפקחים ורוכבים אופניים חשמליים דוחפים את האופניים שלהם בקרונות לא להם בלי לקפל את האופניים! בכל מקרה כלי ממונע לא אמור לעלות על הרכבת. רק אופניים ללא מנוע! גהק | 05.11.18 (ל"ת)
265. צריך להבין עולם התחבורה משתנה- זו לא קללה זו ברכה יש מגמה מבורכת של עליה בשימוש באופניים בארץ מסיבות של איכות הסביבה, פקקי התנועה המרובים בכבישים ,נוחות, והתקדמות טכנולוגית. נכון להיום, אנו רואים רק את ההתחלה של מגמה זו שתתגבר בכל שנה. הפתרון הנדרש הוא הוספת קרונות לשימוש הלקוחות שלכם שנוסעים באופניים ולא מניעת השימוש באופניים ע"י לקוחותיכם. פחות פקקים, פחות זיהום אוויר, זו ברכה. צריך להבין עולם התחבורה משתנה- זו לא קללה זו ברכה | 05.11.18 (ל"ת)
264. ומה יעשו על אלה שממשיכים מתחנת הרכבת לעבודה? יצמיחו כנפיים? תדאגו לפתרונות במקום להקשות ג | 05.11.18 (ל"ת)
263. גם תיקים גדולים ומזוודות של הנוסעים לנתבג צריך לבט בעצם גם אנשים תופסים מקום אז גם אנשים לא להעלות נוסע | 05.11.18 (ל"ת)
262. ברור יותר קל לדפוק את המשתמש מאשר להתאמץ ולהפעיל את הראש. ככה זה מונופולים. גיל | 05.11.18 (ל"ת)
261. החלטה אומללה שסופה היא ששר התחבורה ילך הביתה שר התחבורה שפתח את הקו המיותר לירושלים בטרם עת, צריך לשלם בכיסאו על העומס הבלתי נסבל של כולנו. הביתה גידי בן אבנר | 04.11.18 (ל"ת)
260. חובה על מדינת ישראל לעודד תחבורה ירוקה ! אתם אוהבים לעמוד בפקקים? מי שרוצה לבטל את האופניים ברכבת שיקח בחשבון שמספר הרכבים בכביש יילך ויגדל, אכיפה ראוייה נגד ילדים מפרעים בשילוב תשתית ראויה יוביל לזה שמקום קרונות נוסעים נצטרך קרונות ייועדים לרוכבים ירוקים, כולם יגיעו לרכבת עם כלי חשמליים... ירוק = בריא לסביבה מומחה ירוק | 04.11.18 (ל"ת)
259. אל תפילו על האזרחים את הפשלות שלכם, אימפוטנטים שכמוכם. תתקנו את עצמכם ותנו שירות לאזרחים. אזרחית שפויה | 03.11.18 (ל"ת)
258. דבר מטורף להכניס אופניים לרכבת נשמע לכם הגיוני להכניס אופניים לרכבת ? חיילים שעולים עם המטען שלהם או נוסעים לנתב"ג וממנו נתקלים באופניים. זה נורמאלי ? ! הקורקינט עוד מתקפל, אבל אופניים ? למען ה' תבטלו את זה !!! יוחנן | 03.11.18 (ל"ת)
257. ביטול הקרון למזמינים מקום אני מציע לבטל לחלוטין את הקרון השקט , שבו משלמים כ 5 שח למושב. בא פקח לבדוק מי שילם... מדוע צריך את זה בכלל ? האם השקלים הבודדים זו הכנסה ראויה לרכבת ? במקום זה , אני מציע לייחד את הקרון הזה לאופניים בלבד. בעמידה או בקשירה לדפנות. ואם אין קרון כזה , להוסיף קרון ריק לכל רכבת. הרוכב צריך להיות שם עם אופניו. להשגיח ולסייע. שאר הרכבת לשימוש בישיבה בלבד. מה הבעיה ליישם פתרון כזה ? זה כמעט מיידי כמעט ללא עלויות ולא יוריד הרבה מקומות ישיבה. שלמה | 03.11.18 (ל"ת)
256. אם עולים לרכבת כ"כ הרבה אופניים וקורקינטים, המסקנה צריכה להיות הפוכה אני אעזור לך בהסקת המסקנה כי מסתבר שאתה לא כ"כ אינטיליגנטי או סתם פופוליסט מנותק. המסקנה היא שיש בזה צורך. זה פותר בעיות ניידות קיימות. לכן תעודד את זה. תאפשר לזה לקרות. תן לזה להתרחב. מקווה שתקרא ותפנים, מנכ"ל הרכבת טמבל | 03.11.18 (ל"ת)
255. אולי שברכבת יפשפשו בבעיות אמיתיות כמו להוסיף קרונות מזמן. והיי,מה דעתכם לפתוח קווים תקינים? אז הבעיה היא לא הקורקינטים או האופניים.ואת זה בטוח הם כבר יודעים.הבעיה היא איך לדחוף לאנשים לשלם יותר כסף.אולי לשלם על הקורקינט או האופניים כרטיס.פשוט אם ישר ידרשו לשלם כרטיס אולי זה יראה שקוף כגנבה אז אולי רוצים להביא את זה כמחווה של רצון טוב.אוקי נרשה לכם לעלות אותם לרכבת אבל תשלמו כי הם תופסים מקום.הבנתם? מישהו | 03.11.18 (ל"ת)
254. אני רוצה לראות את מנכ"ל הרכבת מתנייד בלי רכב... האנשים מגבווה צריכים לחיות את החיים של האנשים הטנים כדי להבין אותם נאלי | 03.11.18 (ל"ת)
253. ואח״כ כולם יגידו ״ לא ציפינו בכלל שמישהו יהפוך אופניים חשמליים למטען-חבלה . ״ זה מטורף לעשות בידוק יסודי לאנשים שעולים על הרכבת , ומצד שני לתת להם להעלות חופשי אופניים חשמליים וקורקינט חשמלי על הרכבת . בבקשה מר שחר איילון אתה איש רציני ואחראי . שמור על נוסעי הרכבת . יהיה פיגוע ברכבת | 03.11.18 (ל"ת)
250. מחאת הקורקינטים מה יקרה אם כל בעלי הקורקינט יחזרו לרכב שלהם ?? זה יפחית את העומס ?? העומס נובע מההחלטות המטומטמות של הרכבת ומשרד התחבורה וחוסר ההערכות שלהם ולא מאנשים שמנסים למצא דרך להגיע לעבודה. אולי נדגים לשר ומנכל הרכבת מה קורה כשכל בעלי הקורקינטים יארגנו איזה נסיעה מרוכזת מול משרד התחבורה בשעות העומס..... אחד שנוסע | 02.11.18 (ל"ת)
249. רק זה חסר- שר התחבורה חייב לסרב גם מרווחים גדולים של רכבות , ביטוחים ומה לא ועוד מכה כזו ???? שר התחבורה לא להיכנע ללחץ שיעבירו עוד קרון לרכבת ויבטלו -קוים מתים ליאור | 02.11.18 (ל"ת)
248. אולי מנכל הרכבת צריך לחשוב על טובת כל הנוסעים! במקום לאסור כניסה של אופניים, אולי תשימו קרון עם ווים שיהיה אפשר לתלות בקלות את האופניים מהגלגל וככה יהיה הרבה מקום לכל הנוסעים וגם לאופניים! בשביל מה המשלמים להם ברכבת ???? במקום להביא פתרון הם מנסים ליסום נוזעים ? דייייי נמאסתם רוכב מודאג | 02.11.18 (ל"ת)
247. החלטה גרועה יסעו לת.א עם רכב במקום ברכבת, הרי האופניים נועדו לשרתם בעיר הגדולה, לחסוך זיהום ופקקים. אז מה עשינו??? תלמדו מעיר הבירה של דנמרק - קרונות מיוחדים עם מעמדי אופניים, מסילות להעלות / להוריד את האופניים לרציפים. כבוד לרוכבים. פונפון | 02.11.18 (ל"ת)
246. מי נרדם בשמירה??? היכן היה מנכל הרכבת כשהיו צריכים להזמין את הקרונות בעוד מועד??? מדוע יגיעו רק בעוד למעלה מחצי שנה??? מדוע חודשים כל כך רבים אנו הנוסעים צריכים לסבול מנסיעה בעמידה, מצפיפות, מחוסר נוחות טוטאלי?? 1. נדרש להקדים בכל מחיר את הקדמת הקרונות. 2. נדרש לצמצם לעין שיעור את מספר הקרונות לירושלים ולהחזירם לקו חיפה תא לאלתר. מצפה זאת ממך אדון מנכל הרכבת צחי | 02.11.18 (ל"ת)
245. פשוט לא הגיוני ובכלל יש תחושה שבמקום לעודד מעבר לאופניים החוק וחברות התחבורה סוגרים עלינו. עופרי | 02.11.18 (ל"ת)
244. מגדים איך זה קורה המחדלים האלו מנכ"ל הרכבת וסר התחבורה אשמח אם תשלמו בכיסא שלכם יש המון פתרונות מה ישנתם דרור | 02.11.18 (ל"ת)
243. ואני ממליץ למנוע מנוסעים לעלות על הרכבת סוד גלוי הוא שברכבת ישראל יש גורם אחד המפריע ומשבש הכל: הנוסעים. קל מאוד להתגבר על הבעיה הזו, ובחתימה אחת על תקנה אחת יכול שר התחבורה לאסור על הנוסעים להתקרב לרכבת ולמסילה במרחק הקטן מ100 מ'. אבל שר התחבורה המונע ממניעים פוליטיים יודע שבוחריו מבקשים דווקא להצטופף ולהזיע יחד בקרונות המיושנים, ברכבות שאף פעם אי אפשר לסמוך עליהן שיצאו, ואם יצאו אין לדעת איפה ייעצרו ומתי. זה מה שהבוחרים מבקשים ושר התחבורה רק נותן להם את מבוקשם. לכן הוא מספר להם אגדות על רכבת חשמלית לירושלים, על קרונות חדשים שהוזמנו ויגיעו מיד (תוך שנתיים. כסף קטן) וכן הלאה. באותו זמן הוא מצמצם קווים, מעביר קרונות לקו ירושלים שאינו פעיל ובאופן כללי דואג שבוחריו יקבלו בדיוק מה שרצו: מדינת חלם בראשות הליכוד. עובר אורח | 02.11.18 (ל"ת)
240. אין מה לעשות אם רכבת בלי אופניים חשמליות זה כמו להגיד לנכה אל תעלה עם כיסא גלגלים כי אופניים חשמליות בשביל בני אדם זה כמו כיסא גלגלים היום משה כהן | 02.11.18 (ל"ת)
239. ואיך בדיוק אני אמור להגיע לעבודה? אוטובוס , 2 רכבות ועוד אוטובוס? תתפטר אם זו ההצעה שלך בחור צעיר | 02.11.18 (ל"ת)
238. אל תתנו לו לשנות משהו טוב שקיים בכל העולם לוקחים אופניים. ברכבת...מנכל הרכבת אנא התמודד עם זה...אתה יכול לחייב תשלום אתה יכול לחייב רישום כלשהו אבל לחזור אחורה זה אומר שאתה הולך הביתה דן | 02.11.18 (ל"ת)
237. לכל המתבכיינים רוכבי קורקינט ואופניים - שמזדעקים על "זכויותיהם"... מישהו מכם נוסע חוקי? הרי הגעתם לרכבת בנסיעה קרימינלית על המדרכה שמאיימת על החיים שלנו- אז מקומכם מאחורי סורגים, לא על הרכבת. אין שום סיבה לאפשר העלאת רכבים דו גלגליים לתוך רכבת. אחד הקורבנות שלכם | 02.11.18 (ל"ת)
235. רכבת ללא תחרות חברה שמאוגדות הסתדרותית עם ועד עובדים לעולם לא תהיה חברה טובה ויעילה, זה המקום לחשוב על חברה פרטית תחת פיקוח. אחרת עם הרכבת הזו לא נגיע לשום מקום טוב. חיים | 02.11.18 (ל"ת)
234. להגביל נסיעות - לכל נוסע יוקצו מספר נסיעות שבועיות לאסור עליה עם תיקים לרכבת לפרק את כל הכיסאות ולעבור לנסיעה בעמידה לפטר את השר כץ לפטר את כל הנהלת הרכבת יש הרבה אופציות לתיקון הביזיון הזה אורי | 02.11.18 (ל"ת)
232. בואו נרשה גם להעלות טוסטוס לרכבת. מה ההבדל? מבחינת ביצועים וגודל , כמעט ואין. אנשים, כשאתה מטיילים באירופה , מודל החלומות, שימו לב: אין שם כמעט אופניים חשמליות. גל | 01.11.18 (ל"ת)
230. מדינה פח ירדתי מהכביש הבלתי נסבל , עברתי לרכבת הבלתי נסבלת, עכשיו לעזוב את מקום העבודה.....רק האזרח הקטן משלם מחירים במדינת פח הזו. רן | 01.11.18 (ל"ת)
229. כל הבעיות ברכבות בגלל החלטת שר התחבורה לבטל 20 רכבות מהצפון לתל אביב ולהעביר קרונות לרכבת ירושלים הלא גמורה. צריך להבין כי העברת קרונות לירושלים הביא תקלות , צפיפות מחרידה ברכבות הבוקר , אין רכבות חלופיות אם יש תקלה, אין יותר רכבות ישירות מתחנת ראשונים לתל אביב , , ביטלו מקומות שמורים ברכבות מנהריה עד תל אביב, נוסעים בתנאים לא תנאים ויושבים במקרה הטוב על הריצפה הכל בגלל גחמות של שר התחבורה שטעה והביא לקריסה של הרכבות. עכשיו בוודאי שאין מקום לאופנים בשעות הדוחק. טל | 02.11.18 (ל"ת)
228. מנכ''ל רכבת צודק אין מקום לנוסעים אין מקום לנכים וזקנים ואין קרונות כי לקחו אותם בהוראת שר התחבורה חובב גזירת הסרטים לקו הרכבת שנוסע משומקום לירושלים. המצב בקרונות בין קרית מוצקין וחיפה לתל אביב קטסטרופה בכל בוקר אחרי שביטלו 20 רכבות כל יום . שלמה | 01.11.18 (ל"ת)
227. קרון בסוף הרכבת (ללא מושבים) לאופנים ומטען חורג כך נהוג באנגליה ואולי בעוד מקומות. חשוב לעודד אופניים , תחבורה ירוקה משם | 01.11.18 (ל"ת)
226. מנכל הרכבת כנראה לא חווה הפגנה של חסימת פסים. במקום לעודד שימוש באופניים, מדכאים.טימטום!!! קל דעת | 01.11.18 (ל"ת)
224. גם לי יש קורקינט חשמלי ואני ממליץ לאסור גם על עלית נוסעים "רגילים" לרכבת . שהקרונות יהיו ריקים ואף אחד לא יתלונן . טמטום אבנר | 02.11.18 (ל"ת)
223. נאסור גם עליה של נכים, הם תופסים מקום לא?(בציניות) החלטה מוזרה, שתוביל לעליית מספר כלי הרכב בכבישים. נטע | 02.11.18 (ל"ת)
222. עוד טעות גורלית של רכבת ישראל רכבת ישראל מתנהלת בזילזול מוחלט ללקוחות שלה מדינת ישראל נכשלה עם תשתיות ופיתוח הרכבת מצב הרכבת גרוע להחריד גם כך יש חוסר מקום צפיפות ועוד עשרות כשלים להוריד את האפשרות להעלות אופנים יהיה טעות גורלית במקום לקנות קרון מיוחד אם מתקנים לאופניים מורידים את האפשרות הזאת זה יורד להם מאות לקוחות שנוסעים לתל אביב וכו' משה | 02.11.18 (ל"ת)
221. פתרון זה יצור עוול לאלפי אנשים אני אחד המשתמשים בקורקינט ברכבת. הכלי משמש אותי לאותם מצבים בהם קשה לי להגיע עם הרכב הפרטי והרכבת מספקת פתרון חלופי. - אבל אז, קשה להגיע אל הרכבת ומהרכבת למקום היעד. בהיעדר פתרון נוח יותר, אני משתמש בקורקינט. כמוני עושים אלפי אנשים בארץ. אני מניח שאף אחד מהם אינו בוחר בפתרון זה מרצון אלא בלית ברירה. הפתרון אינו לאסור זאת ובכך להקשות יותר על אלפי אנשים, אלא למסד זאת טוב יותר או לתת פתרון תחבורתי אחר שייתר את הצורך למצוא פתרונות מאולתרים כאלה. ד"ר רפי גומל | 02.11.18 (ל"ת)
220. המתנה ל.... לא יעזור...נדרש להמתין עד השלמת המנהרה מבית שאן לירושלים,למנהרה לכותל,למסילה לאילת,והזיות פופוליסטיות דומות,עד שניזכה לשרות מסילתי,שאפילו בקהיר או הודו כבר זוכים לו כיום... רמי | 02.11.18 (ל"ת)
219. אולי פשוט שיפנו קרון נפרד לנוסעים עם אופניים וקורק ללא מושבים.. שישבו על האופניים קרון שישמש בעצם כ"חניון" נוסע צלופח חשמלי | 02.11.18 (ל"ת)
216. בנוסף, שוקלים גם להטעות נוסעים לגבי השעות להעלות את המחירים ב-300%, לפזר ריח של קלמנטינות מקולפות בקרונות, לפזר נעצים ברציפים, לתת עודף במטבעות של 10 אגורות בלבד, להציב מוכרי תמרהינדי ולהשמיע מוזיקה של מוקי בפול ווליום. להצעות נוספות להקטנת הצפיפות, אנא פנו לשר התחבורה - הבולדוזר, הגאון מוילנה, ישראל כץ. רועי | 01.11.18 (ל"ת)
215. אופניים אולי נחנה אופניים בתחנת העליה לרכבת וגם בתחנת הירידה כדי להגיע ליעד? ירון | 01.11.18 (ל"ת)
214. על מה מחליטים? זה כמו מזוודה לכל דבר. כאילו.. המנכל לא מבין מה צריך? עולים לרכבת ומקפלים. לא טופס מקום פחות ממזוודה. אז תפסיקו לשבת בכיסאות שלכם ולא מפסיקים להחילט הגבלות בלתי פוסות. רק לראות שאתם קיימים יגאל | 01.11.18 (ל"ת)
212. דוגמא קלאסית לאדם שלא משתמש במוצר שהוא מוכר חודש - רק חודש. שבמשך חודש יגיע שחר איילון לעבודה בתחבורה ציבורית. אם אחרי החודש הזה הוא עדיין חושב שאפשר לוותר על אופניים חשמליים וקורקינטים - שיבצע. עד אז שימשוך את ההמלצה לשר. גיא | 02.11.18 (ל"ת)
208. לא רק שפרזיטי המדינה חיים ע"ח אנשי ההייטק המגיעים באופניים לעבודה גם רוצים לדפוק אותם ( אחרי שזימברו אותם במחירים גבוהים בליסינג ). נוסע ברכב פרטי | 01.11.18 (ל"ת)
205. אני ממליץ לפטר אותו ואת כל המשפחה שלו אני ממליץ לפטר אותו ואת כל המשפחה שלו משה | 01.11.18 (ל"ת)
204. מה שתופס מושבים זה מזוודות. אופניים לא תופסים מושב יש מעט אופניים.לא ראיתי אופניים שתופסים מושב. מי שכן תופס מושבים אלו אנשים עם מזוודות. הרי אין מספיק מקום למזוודות. שישלמו כרטיס נוסף למזוודה כבדה. רון | 01.11.18 (ל"ת)
202. נסעתי ברכבת בצפיפות עמדתי ליד כיסא ישבה שם דברנית סמארטפון כל מי שהעיז לבקש ממנה שקט חטף מהדברנית צעקות . מיקי קלאב | 01.11.18 (ל"ת)
201. ואיך אנחנו אמורים להגיע מהרכת לעבודה???!? שמע אדוני המנכ"ל אתה חי בלה לה לנד, בחיים שלך לא נסעת ברכבת כנראה ישראלי | 01.11.18 (ל"ת)
200. כן, בלי נוסעים בכלל לא יהיו אחורים ובעיות גם לא לתת לעלות עם תיק (כי נכניס את הקורקינט לתיק) או מזוודה לכל הנושאים לבן גוריון כל השחורים על הגג באיזה אוניברסיטה למד המנכ"ל? שלא אשלח ילד לשם!!! בושה עופר | 01.11.18 (ל"ת)
199. לכבוד שר הפרימיטיביות לך לאפריקה שחק באבניים יפרימיטיבי אחד לכבוד שר הפרימיטיביות | 01.11.18 (ל"ת)
198. כולם צודקים, צריך פתרון הוגן! מצד אחד אני מבין את אלה שבאים עם אופניים וקורקינט. מצד שני זה מאוד מפריע לנוסעים אחרים ונראה שהעניין לא מוסדר כי זה נראה כמו ג'ונגל. יש מנכ"ל לרכבת שאני מניח שמקבל משכורת יפה, שיתחיל לעבוד וימצא פתרון יצירתי. אזרח | 01.11.18 (ל"ת)
197. למה לאסור רק אופניים בואו האסור לסע יותר מפעם בשב כרגיל, הממשל מלא מחדלים והאזרחים ישלמו המחיר... בלט אופניים וקורקינטים עשרות אלפים לא יגיעו לרכבת וחזרה ממקום מגוריהם או העבודה. .. אפשר פשוט למנוע מכול אזרח לסע יום או יומיים בשבוע ברכבת כך העומס יירד בין 20-40 אחוז. .. כדי לא להקשות על הבחירה פשוט שיודיעו לכול אחד מה הממשלה החליטה, בעצם למה להודיע, האזרח יגיע לתחנה ועל המכשיר בכניסה תופיע הודעה - היום אוסר לנסיעה ציוני גאה | 01.11.18 (ל"ת)
195. שומקום יש להקצות מיקום ניפרד בקרונות לנוסעים עם הקורקינטים /אופנייםלאיחסון מסודר-בתשלום סימלי,חשוב לשמר את גמישות התעבורה בשילוב הקיים. אבי רון | 01.11.18 (ל"ת)
192. לכל אלה שמאיימים שיחזרו לרכב פרטי אז תחזרו. תעמדו בפקקים, תשלמו פי 10 על התניידות. כבר נשבר מהרוכבים האלה על הכבישים ומדרכות, עוד ברכבת הם עושים בלגן? שם | 01.11.18 (ל"ת)
191. הפתרון הוא מתקן אכסון ברכבת לדו-גלגליים פשוט להעתיק מההולנדים: בין כמה מהקרונות בכל רכבת יש משטחים עם מתקני אכסון לרכב דו-גלגלי..פתרון זול ויעיל. את הרכב הדו-גלגלי קל לאכסן, קל לפרוק, וזה לא בא על חשבון נוחיות הנוסעים איתן | 01.11.18 (ל"ת)
190. שר התחבורה תזהר לאסור. אתם לא דואגים לפתרונות תחבורה אבל דורשים מהרוכבים (המנוסים, בעלי הרשיון, הזהירים) כהנה וכהנה דרישות. תמצאו פתרון לנסיעה ועד אז אל תגעו בנו, כי אנחנו נילחם מתן | 01.11.18 (ל"ת)
188. תשובה ל169 הם נוסעים ברכב ממשלתי ואנחנו לא מענינים אותם כללזה על חשבוננו שיסעו לכיוון אחדמתפקידם ab | 01.11.18 (ל"ת)
186. אחת ההמלצות הגרועות של ב 2018 במקום לעודד הורדת רכבים מהכביש ולהגדיל את מספר הנוסעים בתחבורה ציבורית, עושים את ההפך. עדין לא הבנתי איך לא לקחו בחשבון להזמין קורבנות נוספים אם פותחים עוד קווים.... משהו שם לא עובד כמו שצריך (אולי עוד מינוי פולטי). טל א | 01.11.18 (ל"ת)
185. הצעה: רכבת בלי רכבת ככה בטוח לא יהיו פקקים ברכבת מטומטם התפקיד שלך הוא לשנע את הציבור לא להשאיר אותו בבית בואו נשבית את כל הרכבים וככה לא יהיו פקקים משה | 01.11.18 (ל"ת)
183. מנכ"ל הרכבת צודק הם מעלים אופניים וקורקנטים בכל קרון, חלקם חוסמים מעברי עלייה וירידה מהרכבת. או לאסור או להקפיד שיעלו אותם בקרון אחד בלבד יעקב משה | 01.11.18 (ל"ת)
180. שחר איילון קודם תדאג שהרכבות יבואו בזמן אחרי זה תתפנה לעיניין האופניים חתיכת בושה וחרפה אתה אשר אוחיון | 01.11.18 (ל"ת)
179. צודק מנכ"ל הרכבת. אין מילים יותר להביע את הסלידה מתאונות האופניים החשמליות. והקורקינטים. נעמי | 01.11.18 (ל"ת)
178. תאסרו העלאת מזוודות מעל גודל טרולי, או כרטיס נוסף רק מזוודות קטנות שאפשר לשים באחסון מעל המושבים. למה לפגוע רק באופניים? מזוודות בגודל בני אדם | 01.11.18 (ל"ת)
177. גם נכשל בקו לירושלים וגם פותח פה? אדוני מנכל הרכב...על המחדלים בפתיחת הקו הלא בשל לירושלים עליך ועל ישראל רודף הכותרות כץ להתפטר, שניכם הייתם נבעטים בכל מדינה אחרת על הכשלים שלכם, אגב מדינות אחרות, שם יש קרונות יעודיים לרוכבי אופניים, ולא רק קומה מסכנה בקרון מסכן, שם הקרונות גם מסודרים ביעילות למספר רב של זוגות...צא ולמד יניב | 01.11.18 (ל"ת)
176. מנהל הרכבת אני ממליץ שתלך הביתה נכשלת !!! בכל ארץ נורמלית היית נזרק עקב ניהול רשלני של הרכבת דב | 01.11.18 (ל"ת)
172. רכבת ישראל כדאי לאסור על מנכ"ל הרכבת לנסוע ברכבת, כך יתפנה מקום, ואולי מבחוץ יעלו בראשו רעיונות יותר הגיוניים, ובכלל כדאי לשלם לו משכורת גבוהה יותר באם יסכים לשבת בבית ולא לעסוק יותר בעניני רכבת ישראל. AG | 01.11.18 (ל"ת)
171. איך עדיין המנכ"ל ושר התחבורה מעזים להמשיך בתפקיד לאחר מגה הכשלון שלהם מופקרים הביתה | 01.11.18 (ל"ת)
169. el pensador מחפש אשמים לכישלון שלו. צריך לפטר אותו ולא להעסיקו באף משרה ציבורית יותר לעד. כישלון של מנכל | 01.11.18 (ל"ת)
168. ועדת חקירה ממלכתית אילו בשורות ...במהלך 2019 רכבת תעבוד ממודיעין עד נתב"ג..גאון הדור-אנו צריכים רכבת עד רמת אביב !!! פגעתם באיכות חיינו,זילות מוחלטת כלפי הצרכנים של השרות והצרכים..ועוד אתה "מאיים" עם פקקים בשל חישמול באיילון..וששנת 2019 תהייה "לא קלה"....בוש והיכלם לך ,אתה וחבורת האוכלי חינם -מה היה עד עכשיו -קל!?!?!?!?!?!? מודיעיני | 01.11.18 (ל"ת)
167. תמצאו פתרון במקום למנוע התניידות גאונית, יעילה וללא זיהום אויר. אי אפשר לנוע עם רכב בערי המרכז צפונה, הכל פקוק. רכבת בשילוב כלי אופן חשמליים הם הפתרון האידאלי לבעיות התחבורה שנוצרו בארץ. בנושא הבטיחות, צריך להגביר אכיפה ולחנך לתרבות נהיגה חכמה וזהירה. במקום לאסור, תהיו יצירתיים והמציאו פתרונות שיקלו עם הציבור. אפשר גם לגבות כסף, בסופו של דבר זה יהיה זול ממונית והזמן האבוד. בהצלחה. יוסי | 01.11.18 (ל"ת)
166. חוצפה שלא נראתה כדוגמתה איזו חוצפה. ומה בנוגע לכל אלה שנוסעים בקורקינט או באופניים מהרכבת למקומות העבודה שלהם? בסוף הם יחזרו למכוניות ויהיו יותר פקקים בכביש. פשוט חוצפה קרן | 01.11.18 (ל"ת)
165. יש לי עוד רעיון להפחת הצפיפות לאסור על עליית נוסעים לרכבת. המפונקים האלא רוצים להגיע לאנשהו מהתחנה שתקועה בשום מקום. נו יאללה | 01.11.18 (ל"ת)
164. כ״א אגואיסט ומתעלם מהציבור. קרונות ומדרכות זה להול ולא לכלים חשמליים. סגווי? סעי באוטו באוובוס או ברגל בלי סגווי. 128 סעי באוטו | 01.11.18 (ל"ת)
162. הכי טוב גם לא לתת לנוסעים לעלות לרכבת הם רק מפריעים ומתלוננים, בלי נוסעים הכל יותר טוב אורי | 01.11.18 (ל"ת)
161. קטנועים חשמליים משתוללים בכביש ובמדרכה כאילו הם הו אם השנה: הזמיני חשמלי לבנך ובמקביל שרייני מקום לקבורה. הורים טפשים חושבי לי זה לא יקרה. זה קטנוע חשמלי | 01.11.18 (ל"ת)
160. במקום לעודד רכיבה ב אופניים רק מקשים זה תורם ל איכות הסביבה סביבה ולבריאות הציבור. מודאגת | 01.11.18 (ל"ת)
159. אז נחזור לרכב פרטי. נמאס מהניהול הכושל הוא בטוח לא משתמש ברכבת. נוסע ברכב פרטי ואין לו מושג מה האזרחים צריכים רוכבת | 01.11.18 (ל"ת)
158. מהלל אדיוטי, רק יגרום ליותר כלי רכב על הכביש הסתכלות צרה לפתרון כשל טכני, שיגרור בעיות אחרות. אלון | 01.11.18 (ל"ת)
157. אז בוא גם נאסור עליה של אנשים כי יש צפיפות בגלל שהנהלת הרכבת ומשרד התחבורה כושלים בתפקידם... הגיון | 01.11.18 (ל"ת)
156. הבנה מדוייקת של המצב, ללא ספק כי הרי זה הקורקינטים. לא החיילים שמעלים מזוודות ענקיות, לא האנשים שזורקים את התיקים שלהם על המושבים, לא העובדה שיש פחות מדי קרונות בפחות מדי רכבות. האופניים. הדבר היחיד שמנגיש את התחנות המרוחקות למקומות העבודה, זו הבעיה. כמובן גם הבעיה היא לא הכרטיסנים/פקחים שלא מוודאים שרוכבי האופניים ייקפלו אותם, חוסר המקום לעגלות ילדים ועוד שלל בעיות שכלל לא קשורות לרוכבי האופניים. העומס על הרכבות לבאר שבע היה הרבה לפני שהיה דבר כזה אופניים חשמליים. העומס על הרכבות צפונה התחיל בגללכם, רכבת ישראל, ובאחריותכם גדי | 01.11.18 (ל"ת)
155. הפיתרון קרון אופניים כל כך פשוט! הייתם צריכים לחשוב על זה מזמן. ככה אנשים יגיעו לתחנה ואחכ ימשיכו עם הכלי הגאוני הזה. לחפש בגוגל caltrain bike איך זה נעשה. ניר | 01.11.18 (ל"ת)
154. להפסיק העלאת אופניים להפסיק העלאת אופניים וגם קורקנטים ולהפוך את קרון שמיועד לנכים עם מלא מכשולים ממש חוצפה הכל חסום שם. פשוט עניין של זמן עד שנכה ישבור שם את הראש בקרון נכים אלמונית | 01.11.18 (ל"ת)
153. כישלון של מדינה שר שאפילו לא מסוגל לדאוג לתחבורה נורמלית. תחבורה שווה לתחת! האזרחים מצאו לבד פיתרון חלקי בדמות אופניים וקורקינט וגם פה מפריעים להם. מה אמורים לעשות ?איך נגיע לעבודה?ואיך נגיע הביתה? פשוט ממשלה אחרי ממשלה ביזיון אחד גדול! המינימום שאזרח צריך זו תחבורה ראויה! אופיר | 01.11.18 (ל"ת)
152. סוף סוף הגיע הזמן יש סוף סוף כל כך מעצבנים ה רוכבי אופניים וקורקינט תופסים את כל המקום ברכבת וחוסמים תנועה ברציפים הלוואי שיאסרו את זה תמיד! ישש | 01.11.18 (ל"ת)
151. זה יוצר בעיה במקום אחר ולא בהכרח פותר - למה? נוסעים יגיעו לתל אביב ובמקום להמשיך עם האופניים למקום העבודה, הם יעמיסו על הכבישים העמוסים ממילא אני לא חושב ששר התחבורה ייאשר את זה, אבל אם הוא כן אז צריך לפתור את העומסים שיווצרו טוב שאני לא שא התחבורה, ובעיקר טוב שאני לא צריך רכבת אלדד | 01.11.18 (ל"ת)
150. 300000 רוכבי אופניים וקורקינטים, נבל אמיתי,חוסר אכפתיות מעשרות אלפים שהולכים לעבודה וללימודים במכללות ואוניברסיטאות עם האופניים,שגרים אצל ההורים כי לא יכולים לממן דירה באזור הלימודים,ועכשיו מה בדיוק נעשה???? לפטר את המנכל לאלתר!!! ולצאת למחאה ציבורית | 01.11.18 (ל"ת)
149. למה רק את האופנים וקורקינטים אל תאפשרו לחיילים עם תיקים ענקיים וגם לאנשים שטסים לחו"ל עם מיזוודות… אם הייצה אלטרנטיבה אחרת לא היה כל הביזיון הזה! פז | 01.11.18 (ל"ת)
145. חוצפנים תחזירו את הקרונות והרכבות לצפון ואל תענישו את הנוסעים בגלל הקו המקרטע לירושלים נמאסתם | 01.11.18 (ל"ת)
144. אין גבול לאוזלת היד ולחוצפה לא מספיק שהתחברה הציבורית שאמורה לשמש את העשירונים התחתונים ומעמד הבניים אינה מספקת בלשון המעטה. בא הרעיון הזה כמובן מאדם שלא משתמש כלל בתחבורה ציבורית ולא זקוק לשירותיה, מה יעשו כל האנשים שמשתמשים בקורקינט ואופניים בשילוב הרכבת בכדי להגיע למחוז חפצם? חוצפה וזלזול!!!! אוזלת יד של הממשלה ורכבת ישראל, הכי קל לשלוף פתרון מגוחך מהשרוול.. רז | 01.11.18 (ל"ת)
142. טעות חמורה רוכבי האופניים והקורקינטים הם נשמת אפה של הרכבת. אנשים שמצאו אלטרנטיבה יצירתית וריאלית לנסיעה ברכב לעבודה לא יוכלו למצוא תחליף לסידור זה. ולתחושתי מנכ"ל הרכבת נוסע ברכבת רק בליווי צלם. קלמן | 01.11.18 (ל"ת)
141. מצעד האיוולת. איך יגיעו מהרכבת/לעבודה/הביתה? וחזרה? ותודה לכץ על הארגון הלקוי. זה אולי יוריד צפיפות כי לא יהיה כדאי לבא לרכבת | 01.11.18 (ל"ת)
138. חוזר לרכב אי אפשר להגיע מהעבודה/בית לרכבת... כי שמתם את התחנה קילומטרים מהעבודה... הדבר הכי טוב שקרה למדינה הזאת זה תחבורה חשמלית קלה חוזר לרכב | 01.11.18 (ל"ת)
137. לפטר את המעורבים בכשלון הזה הביתה מה השטיות האלה .קצת שכל לא היה מזיק לך .פתחתם קווים חדשים היתם צריכים לדאוג לקרוניות חדשים ולא לתת לשכל המטמטם שלכם לגלוש החוצה להראות כמה מטומטמים נמצאים בשרות רכבת ישראל .מי אישר את המשרה שלך ..הביתה הביתה צריך להפטר ללכת הביתה חן | 01.11.18 (ל"ת)
135. פ"ת במקום להוסיף עוד רכבת בשעות העומס מורידים את רוכבי האופניים. פתרון ישראלי מצוי. ואם כבר להוריד את האופניים, אז למה בכל היום? תורידו רק בשעות העומס. אבל כשיש לך כוח, למה צריך שכל? אני | 01.11.18 (ל"ת)
134. הוא לא משתמש ברכבת אל תדאגו לו. הוא מגיע לעבודה עם רכב הפאר שאנחנו מממנים לו. ועוד יש לו חוצפה לבקש להוריד אוכלוסיות מהרכבת. כשרוע פוגש טמטום. שי | 01.11.18 (ל"ת)
133. שיעשו כמו בחו"ל: שיעשו כמו באירופה: תח"צ עירוני - איסור בן 6 בבוקר ל9 ובין 4 ל6 עם אופניים. רכבות בין עירוניות - קרון אחד לאופניים אבל עליה רק עם כרטיס אופניים שנרכש מראש לרכבת ספציפית, לרוב בעלות קבועה לנסיעה (10 יורו באירופה). nhavu | 01.11.18 (ל"ת)
132. הגיע הזמן שיעשו עם השיגעון הזה משהו דיי, צריך להפסיק את האפשרות לעלות אופניים וקורקינטים לקרונות. אי אפשר להיכנס, לצאת ולעבור בין הקרונות. הגיע הזמן שיעשו עם זה משהו. יניב | 01.11.18 (ל"ת)
131. איזה ביזיון מנכל רכבת ישראל מי אתה שתחליט איזה נוסע יותר חשוב?! אפס מאופס, פשוט ביזיון הדבר היחידי שאפשר באמת לחסוך בו במדינה של היום. דני | 01.11.18 (ל"ת)
129. יש חוצפה, יש שיא החוצפה ויש רכבת ישראל אין גישה להרבה מהתחנות עם תחבורה ציבורית נורמלית. אז לאסור את הקורקינטים תהיי מכה רצינית לאנשים. מה קרה? נגמרו קרונות הרכבת בעולם שצריך לחכות לאמצע 2019 (אם אתם מאמינים לשקרנים מהרכבת). פשוט התעללות עמית | 01.11.18 (ל"ת)
128. בהרצליה אין שאטל וגם ככה יש פקקים גם בדרך לתחנה, מה אני אמורה לעשות? מרחק של קילומטר וחצי, ללכת ברגל כשאני סוחבת את המחשב הנייד זה לא סביר. באוטו, יש פקקים כי התחנה קרובה ליציאה לאיילון. באוטובוס נסיעה של 1.5 ק״מ לוקחת 20-25 דקות. יש לי מיני-סגווי שעליו אני רוכבת, מה אני אמורה לעשות בדיוק? אי-אפשר לקשור אותו, על אופניים אני לא יכולה לרכב בגלל פציעה בברך. כבר עדיף לנסוע באוטו. אני | 01.11.18 (ל"ת)
127. מנכל הרכבת ושר התחבורה חייבים ללכת הביתה אחרי כל כך הרבה כשלונות גם השר וגם המנכל חייבים ללכת הביתה כל הטיפול ברכבת החל מהחניה בתחנות ועד הצפיפות הרצון לאסור קורקינטים ואופניים חשמליים מציגים כשל מוחלט ושילכו לדרכם לפני שיגרמו נזקים נוספים א | 01.11.18 (ל"ת)
126. צודק. הרכבת היא לבני אדם לא לכלי רכב גם ככה אין מקום בקרונות. הרכבת היא תחבורה לאנשים לא לקורקינטים ואופניים. תלמה | 01.11.18 (ל"ת)
125. לא באמת חלמאים אתה רואה את הכאילו פאשלות המטומטמות האלה בכל שלב של ביצוע והרצת פרויקט משמעותי ואתה אומר לעצמך "מטומטמים. עוד פעם מטומטמים. שבוע שעבר היו מטומטמים, השבוע הם שוב פעם מטומטמים" ואתה אומר את זה מספיק פעמים עד שאתה מבין בלית ברירה שזה לא טמטום ולא חלמאות ולא חוסר מזל ולא רשלנות- זה הכל מתוכנן. מישהו מרוויח מהמריחות האלה. מישהו עושה רווח מתיקונים. מישהו עושה רווח משינויים. מישהו עושה רווח מתקלות. מישהו עושה רווח מלעלות לציבור על העצבים. אז מה אם ראיתם ש20 שנה מתכננים ובונים ומתכווננים לאופניים. זה לא מטומטמים- זה חארות. א | 01.11.18 (ל"ת)
124. דייי פשוט ביזיון, עד שיש אלטרנטיבה נורמלית לאוטו עכשיו נצטרך לקנות אחד ולעמוד בפקקים דיי כבא | 01.11.18 (ל"ת)
122. אפס איזה אפס!! ככה הוא פותר את הבעיות שהוא בעצמו מייצר?? בושה וחרפה. אני נשברתי. אני חוזר לנסוע ברכב הפרטים המזהם והתוקע את כל הכבישים. מספיק מיכאל | 01.11.18 (ל"ת)
121. רכבת השחיתות! ממליץ למנכ"ל הרכבת לבחון איך נהגי הקטר שלו עושים לו שביתה איטלקית! רכבת של מאפיה! בושה!!! ראשונים עצבניים | 01.11.18 (ל"ת)
120. זרקתם אותנו מראשונים עכשיו בלי קורקינט? שר התחבורה אנחנו נתראה בבחירות חביבי! אתם תשלמו בבית המשפט על העוול שנגרם לי עורך דין כועס | 01.11.18 (ל"ת)
119. קניתי אופניים 3000 שקל מותר לי הכל גם לעבור באדום וגם להכניס לרכבת למה אני מלך ערס | 01.11.18 (ל"ת)
117. סוף סוף! נמאס מהחצופים שחוסמים את כל המעבר והמדרגות ואת העליה לרכבת עםהאופניים והקורקינטים שלהם! אני | 01.11.18 (ל"ת)
116. מה עם אופניים לא ממונעים? רכבת ישראל צריכה להתבייש!!! מחיר גבוה ללא הצדק! אם לא יינתן להעלות אופניים לא ממונעים צריך לצאת בחרם! רוכב | 01.11.18 (ל"ת)
115. מה כבר אפשר לצפות... ככה זה כשכל הבכירים בכל משרדי השירות הציבורי מגיעים לעבודה ברכב הפרטי מטעם... אל תצפו לסימפטיה בנושא האופניים מהם... פינוקיו | 01.11.18 (ל"ת)
114. תפסיקו להתעלל בנוסעים - תביאו עוד קרונות בזמן! ובינתיים - תסגרו את הקו המיותר מנתב"ג לירושלים - תשאירו לו קרון בודד אם ממש חייבים בשביל לבדוק את המסלול, אבל בלי נוסעים. יסמין | 01.11.18 (ל"ת)
111. מי שמצביע ליכוד-תתעוררו זה מה שרציתם??קיבלתם והמנכל הכושל עם הרעיונות המטומטמים שיעוף קודם בדיחה .כאילו שקורקינט זה הבעיה של הרכבת.....תתחיל לעבוד ולמצוא פתרון ראוי לבזיון שאתה מנהל. כץ הזה שיעוף מהממשלה רק נזק | 01.11.18 (ל"ת)
109. כאילו שכמה אופניים פחות שממילא בקרון מיועד זה מה ש טיפשות ורוע. שמישהו יעיף את המנכל קבינימט כבר ושיקח איתו את כץ סטודנט | 01.11.18 (ל"ת)
108. בישראל אופניים חשמליים/קורקינט הם הכרח למה בלונדון לא תראו אופניים/קורקינטים חשמליים? כי: 1. התחבורה הציבורית מעולה ולעומת זאת בישראל אין בכלל דרך סבירה להגיע לתחנה ללא רכב במרבית המקרים. 2. אקלים חם בישראל מוריד את היכולת להליכות ארוכות בשעות היום. תייצרו תשתית לפני ביטול דבר כל כך הכרחי בישראל. עומר | 01.11.18 (ל"ת)
107. מנכל בזיון תתפטר קח אחריות כמה רעיונות טיפשיים קורקינטים אופניים הן לא הבעיה....הבעיה היא שאין רכבות! טל | 01.11.18 (ל"ת)
106. באותה הזדמנות, לאסור על חיילים לעלות עם תיקים גדול לאסור על נוסעים לנסוע בשעות העומס לאסור על חיילים לנסוע בראשון ובחמישי לאסור על סטודנטים לעלות ולרדת בתחנות האוניברסיטה ויש זה לא יספיק, נמצא פתרונות נוספים חכם גדול | 01.11.18 (ל"ת)
102. תודה לאל, התפרקו לי הרגליים מכל רוכב שזורק את הקורקינט שלו במעבר או חוסם את המדרגות עם האופניים החשמליות. ניקי | 01.11.18 (ל"ת)
101. בשלב הבאה - לאסור על נוסעים להעלות לרכבת זה הדבר הכי הגיוני לעשות - נוסעים מכבידים על הרכבת, גורמים לעלייה בהוצאות הדלק, מעכבים את הרכבת בעלייה ובירידה ובנוסף משאירים אחריהם הרבה לכלוך. רק איסור על עליית נוסעים לרכבת יבטיח שכל הרכבות, כ-ו-ל-ן, יצאו ויגיעו בזמן, בביטחה, וללא תקלות. ישראל כץ לראשות הממשלה ! כפיים ! משה פ. | 01.11.18 (ל"ת)
100. מה כבר רצינו? לא לעמוד בפקקים ולהינות מתחבורה ציבורית תקינה לא הגיוני שבמדינת ישראל עוד רגע 2019 לא יהיה ניתן להעלות אופניים לרכבת - חוסר מחשבה שפוגע באלו שכן מנסים להגיע לעבודה בתחבורה ציבורית ולא מוכנים לסבול את הפקקים. פשוט ביזיון אבל מרכבת ישראל אנחנו כבר רגילים לזה.... רוכב אופניים | 01.11.18 (ל"ת)
98. החלטה מעולה, מקווה שכ"ץ לא יתקפל מול הטענות הפופוליסטיות של פלצנים למיניהם ובהחלט כדאי גם לשקול לחייב רכישת כרטיס נוסף על מזוודות ענקיות - כפי שזה נעשה בפראג למשל שם על כל מטען יד שגדול מטרולי יש לרכוש כרטיס בעלות 50% מכרטיס רגיל. נמאס מפלצנים | 01.11.18 (ל"ת)
97. החלטה נבונה, שקולה וראויה בוודאי באופן זמני, כפי שנכתב. לא משנה מי אשם או לא. כרגע צריך לפתור ולעזור איל | 01.11.18 (ל"ת)
96. הרכבת המהירה לחלם יוצאת עוד דקה. כולם לעלות על זה נאמר: הניתוח הצליח אך החולה מת. ומי ישתמש ברכבת אדוני השר? אולי נגביל עליה לקרונות גם לבעלי כסאות גלגלים ונשים עם עגלות? בכלל- יש עוד שכבה מוחלשת שאפשר להוריד מהרכבת וטרם הורדנו? אולי שפשוט לא יעלו נוסעים בכלל, מכל סוג שהוא - וראה זה פלא: יהיה אחלה! חלמאות טורבו | 01.11.18 (ל"ת)
94. משוויץ אין פה דבר כזה אופניים חשמליים ברכבת. אין בכלל אופניים חשמליים זה רק לערסים ישראלים טוב. יש אופניים רגילים בקרון מיוחד תהנו מיכל | 01.11.18 (ל"ת)
93. סכנת שריפה לדעתי יש למנוע לחלוטין העלאת כלים נידים עם סוללותלחשוב מה יקרה אם באיזו מנהרה תידלק או תתפוצץ סוללה, זה מפחיד. במקביל לעודד רכיבה כולל העלאה לרכבת של אופניים ללא חשמל. גם בריא וגם חוסך סיכון. ישראלי | 01.11.18 (ל"ת)
91. מפיל את הכשלון על אנשים שחוסכים ברכב ונוסעים באופניים. הגיוני סה"כ. בחירות!! רוכב אופניים | 01.11.18 (ל"ת)
90. מי אתה שתעדיף לדאוג לנוסעים ממעמד אחד על גבי נוסעים ממעד אחר "מעדיף לדאוג לשאר הנוסעים" - מי אתה??? מי אתה תגיד לי שתחליט שנוסע אחד חשוב יותר מאחר? אנשים לא נוסעים על אופניים כדי לעצבן אותך - זה הדרך שלהם להגיע לעבודה! זה בדיוק האנשים שאין להם רכב - אולי עדיף שתאסור על מי שיש רכב להגיע לרכבת, כי הוא יכול לנסוע בפקקים ולהגיע לעבודה, אז אולי עדיף לדאוג למסכנים, העניים, והצעירים שלהם אין כסף ואפשרות אחרת פרט לרכבת! תומר | 01.11.18 (ל"ת)
89. יותר נבון לאסור על מי שפישל בתכנון הרכש מלכהן כחבר מאז פתיחת הקטין לירושלים, מחסור הקרונות מורגש, אחוז הרכבות שמגיעות בזמן קטן, ואף בוטלו רכבות להשתלח באוכלוסיה כזו או אחרת תחת כותרת חוסר נוחות זה לזרוע חול בעיניים. גיא | 01.11.18 (ל"ת)
87. 79 צודק - בנוסף אין מקום לאנשים שמנים, נשים בהריון ונושאי תיקים מעל 8 קג רוכב אופניים | 01.11.18 (ל"ת)
86. פתרון לצפיפות בנוסף לאופניים, יש לאסור על נוסעים שמשקלם הכללי עולה על 85 קילוגרם או שנפחם עולה על 2 מטר קוב (הגדול מביניהם) ובכלל, אין להעלות יותר מחמישים איש לקרון! נבחרי הציבור שלנו גאונים אחד אחד. עב בשר | 01.11.18 (ל"ת)
85. אולי פשוט אל תאפשרו להעלאת כלי דו גלגלי שלא ניתן לקיפול נעלולים ? מדהים. בהחלט בעד זה שאופניים מסיביות שאינן מתקפלות או קורקינט מסיבי יהיו אסורי כניסה בעומס. (למרות שזה פשוט חסר שכל, כי אין קרונות לדעתי בגלל שהועד והעובדים של הרכבת תמיד מערימים קשיים על קרונות שבאים מטכנולוגיה שהם לא יודעים/רוצים להתעסק איתה). אפשר גם (צריך לחשוב איך) לחילופין, לאסור הכנסת כלים בכלל למי שלא נוסע לתחנות מחוץ למרכז. למה? כי אופציה זו תגרום בדיוק כמו הפתרון המאוד מתסכל שההוא מציע, להיות לפחות ממוקדת ברמת הסבל שתגרום. ובמרכז יש תחבורה ציבורית בשפע כחלופה. בפרפריה לעומת זאת אין. מה לעשות שבתחנות כמו בית יהושוע ושדרות וכו, לא השכילו עד כה לעשות שאטלים כמו שצריך שעוברים במסלול הראשי ולפחות מקדמים אנשים כמעט ליד הבית. ( זה כל מה שאנו מבקשים, לא צריך אוטובוס שבת שעוצר בכל תחנה ותחנה ובלתי פרקטי לחלוטין)? אבל באמת. הפתרון הוא בלקנות קרונות משומשים אפילו ולשים אותם עכשיו. הרכבת + דו גלגלי זה המשאב הכי גדול שיש לנו בחיסכון של פקקי ענק על הכביש, והחוכם הזה פשוט מציע להתנקש בחיסכון הזה ולהמית עוד פקקי ענק וסבל אנושי על הכביש העמוס גם כך, בבת אחת. למלם | 01.11.18 (ל"ת)
83. מנכ"ל כושל, שר כושל אם העם היהודי לא יבוא אוגנדה, אוגנדה תבוא לעם היהודי אחד משלנו | 01.11.18 (ל"ת)
82. הצעה מטופשת ...עדיף לזהם ברכב ולגרום לעומס בכבישים לך הביתה מה כשלון ....לא זמנים ולא נעליים רק קומבינות ....כל להפרטה רם | 01.11.18 (ל"ת)
78. הצעה יותר הגיונית היא להאסור עליית אנשים פשוטים רק שרים וראשי ממשלה. בכל התמונות שלהם הקרונות ממש מרווחים, וככה זה צריך להיות עריד | 01.11.18 (ל"ת)
77. כשלון קולטסלי שר כושל.הנהלת רכבת כושלת.ועד כוחני שעושה ככל העולה על רוחו.בזיון איד גדול.מדינת עולם שלישי פיני | 01.11.18 (ל"ת)
75. לא מבין איך שני האפסים האלה עדיין לא התפטרו. נכשלו בכל דבר ועכשיו מנסים להעניש בטמטום שלהם אפס בניהול ובשכל ולקיחת אחריות | 01.11.18 (ל"ת)
74. כשיש רקבת שהורסת כל חלקה טובה מה הפלא שיש מנכל דפוק שפוגע בנוסעים אילון וכץ הורסים את המדינה | 01.11.18 (ל"ת)
73. שחר אילון.... למפכ"ל לא היה ראוי (לכאורה...), כנציב כבאות והצלה לא היה משהו... וגם כמנכ"ל הרקבת... לאה | 01.11.18 (ל"ת)
70. לאסור גם עלייה עם תיקים ומזוודות !! גם זה תופס מקום. ובמחשבה שנייה - גם לא לעלות עם בגדים. אנשים עירומים רזים יותר, ואפשר לדחוס עוד ועוד.....מנכ"ל פח, רצוי שיילך הביתה בהקדם, וייהנה מערימת הפנסיות שהוא מקבל מהג'ובים הקודמים שלו (שגם מהם קשה לזכור הברקות שלו). רביב | 01.11.18 (ל"ת)
69. הוא ממש צודק נוסעים בעלי אופנים עולים בכל הקרונות ויוצרים באלגן וחוסר מקום מזעזע הוא ממש צודק | 01.11.18 (ל"ת)
67. פשוט ביזיון! שוב, רכבת ישראל מוצאת פתרון לבעיות הניהול שלה על חשבון הנוסעים (הפעם רוכבי האופניים) מקווה מאוד שלא יאשרו את זה! בושה לרכבת ישראל אם כן רוכב אופניים/קורקינט | 01.11.18 (ל"ת)
66. קודם תתפטר, ותן להחליף שלך להחליט לא ייתכן לשנות כללים ותדירויות חדשות לבקרים. אנשים בונים לעצמם חיים באופן מסויים ובא המנכ"ל המצוקמק של הרכבת המחו**** ומשנה סדרי עולם רק כדי לגלות על מחדלים שלו. אין לי רכב ואני מתנייד עם רכבת האופניים כבר כמה שנים ולפי זה קבעתי את מקום מגוריי יואב | 01.11.18 (ל"ת)
64. לאשר נסיעה על הגגות אפשר גם לאשר לילדים לשכב במדפים של התיקים בקרונות הישנים. הודו זה פה | 01.11.18 (ל"ת)
63. לגבי האופניים זהו מהלך שפוגע בעיקר בשכבות המוחלשות ביטול העליה לרכבת עם אופניים תפגע בעיקר באלה שלא יכולים להגיע עם רכב פרטי לעבודה או מונית וכדי להגיע ליעדם יצטרכו להמתין לאוטובוסים מה שיגזול זמן יקר שגם ככה בקושי יש בהחלט מבין את הרציונאל שעומד מאחורי ההצהרה על כך ע"י הנהלת הרכבת אבל יש מספיק מוחות גדולים בארץ כדי למצוא פתרונות אוריאל | 01.11.18 (ל"ת)
62. תגידו הוא גנוב?! מה זה השטויות האלה, בעולם עולים לרכבת עם אופניים זה צורך בסיסי, אם יש בעיית צפיפות שיקנו עוד קרונות ושיפסיקו לעשוק... חלאס, שפוי | 01.11.18 (ל"ת)
59. שדרת הניהול ברכבת מלאה בפרוטקציונרים כושלים לכן כל מה שדורש ניהול ויכולת ברכבת , רק הולך ומדרדר ,כי מנהלים חדלי אישים ולא מתאימיםנ,מקבלים החלטות שגויות/ מוטות/מושחתות או פוחדים לקבל החלטות עמית אלתם | 01.11.18 (ל"ת)
58. צודק ! אם היית מנכ״ל הרכבת... הייתי ממליץ גם לנוסעים לא לעלות על הרכבת. גאוני! רונן | 01.11.18 (ל"ת)
56. הרכבת עושה שני צעדים קדימה ומייד צעד אחורה אפסיק להשתמש ברכבת אם לא אוכל להעלות אופניים! אני מגיע להגנה בתל אביב ומדווש עד מקום העבודה . נוסע ומדווש | 01.11.18 (ל"ת)
55. חוצפן המנכ''ל הזה ואיך נגיע לתחנת רכבת אדוני?! באוטובוסים המעפנים שהמדינה מספקת לנו?! ומהרכבת לעבודה!? אני אומר בואו נוריד נתיב אחד בכל כביש ונעשה ממנו שביל לאופניים כי יש עומס של מכוניות, כל אחד נוסע חבד ברכב תופס מקום של 4-6 אופניים. מדינת חלםםםםם נמאס מהשטויות שכל אחד זורק לאוויר אמיר | 01.11.18 (ל"ת)
54. הנה הפיתרון לעומס ברכבת לאסור העלאת נוסעים בשעות העומס. והנה אין עומס בשעות העומס ארז | 01.11.18 (ל"ת)
52. באופן מסתורי רוב התחנות נמצאות בשומקום, בלי תחבורה ציבורית סבירה. אחלה רעיון בטריה מהמטריקס | 01.11.18 (ל"ת)
50. קרון מיוחד עד כמה תתעללו בנוסעים? רק כי יש לכם את הכוח על קרון מיוחד לאופניים שמעתם? קרון ייעודי? אני | 01.11.18 (ל"ת)
49. תחבורה ציבורית צריכה לתת פתרונות כוללים, ממנהל היתי מצפה למחשבה יצירתית יותר רכבת הינה חלק חשוב בתחבורה הציבורית, ככזו עליה לעודד עליית אופנים (כמובן שלא תפריע לכלל הנוסעים), לדוגמה שערי כניסה המותאמים לרוכבי אופניים, קרונות יעודיים להסעת אופנים (כולל פתרונות נעילה) ועוד, מנכ"ל ללא ראיה רחבה ומחשבה יצירתית לא מתאים לתפקידו! אייל | 01.11.18 (ל"ת)
46. תגידו נדפק לכם השכל שם?!?! החשמליים מעלים את התדירות בשימוש ברכבת ואתם רוצים למנוע את זה!?!? חניונים תת קרקעיים? לא יעיל. חשמליים לוקחים אותך אל הרכבת, וגם מהרכבת. איזה חניון רובוטי יעזור לי כשהרכבת 3 ק"מ ממני והיעד 4 ק"מ מהרכבת? אתם דוחקים אנשים חזרה לרכב. כל הכבוד!!!! חבורה של חדלי אישים קובי השפוי | 01.11.18 (ל"ת)
45. ברור שהצפיפות תקטן. לא בגלל הקורקינטים אלא בגלל שבעלי הקורקינטים יעברו לרכב פרטי הקורקינטים לא תופסים הרבה מקום. מה שהוא באמת מתכוון שיקרה זה שבעלי הקורקינטים, שצריכים אותם כדי להגיע מ ואל הרכבת, יפסיקו ליסוע ברכבת וכך יתפנה הרבה מקום. לא ישתלם להם בזבוז הזמן להגיע רגלית או באוטובוסים הלא קיימים. אגב, אם ממש היה רוצה, היה יכול להציע משהו טיפה יותר מסורבל אבל אולי עובד יותר טוב - או איסור העלאת אופניים בשעות מסוימות או באותו קו לסירוגין או שניהם. מנכל דמי | 01.11.18 (ל"ת)
43. יפוטר לאלתר! מנכל כושל. בכל מדינה היה הולך מיוזמתו. הבוקר לדוגמא: הגעתי לתחנת הוד השרון... אופס. אין רכבות הבוקר... לואי | 01.11.18 (ל"ת)
42. איפה הבולדוזר מתחבא? תאונות דרכים, רכבות לא עובדות, בלי עבודות בשבת העיקר כותרות מפוצצות | 01.11.18 (ל"ת)
41. מתי מפריטים את הרכבת? מתי מפריטים את הרכבת? מתי מפריטים את הרכבת? להפריט להפריט להפריט | 01.11.18 (ל"ת)
40. החלטה ראויה ראיתי לא פעם איך האופניים החשמליים תופסים לנכים מקום ומפריעים למעבר. אורי | 01.11.18 (ל"ת)
39. שיווסת את התנועה, שהרכבת של חמש בבוקר תעלה חצי מחיר, אבל לא - יותר קל לחרבן על רוכבי האופנים שעוזרים לכולנו להוריד את זיהום האוויר, ולחסוך במקומות חניה. שגכ | 01.11.18 (ל"ת)
38. אכן זהו פתרון מיידי אך זמני. צריך יותר קרונות הרכבת היא חבל הצלה עבורו כץ צריך לדחוף | 01.11.18 (ל"ת)
36. המלצתי לא לעלות נוסעים לרכבת.המנכל נכשל במשטרה ממליץ לשר לפטר את המנכל למנות אדם שמבין בתחבורה ובשירות ללקוח אני | 01.11.18 (ל"ת)
35. הצפיפות ברכבת זה לא דבר חדש למה לא לתכנן מראש במקום להעיף חיילים בימי ראשון ועכשיו קורקינטים? . | 01.11.18 (ל"ת)
34. למה יש לי הרגשה שאדם לא מתאים מנהל את רכבת ישראל? היה שוטר, היה כבאי, מה לו ולתחבורה מורכבת? לא פלא שהעסק מקרטע וצולע. אמיר | 01.11.18 (ל"ת)
33. הגיע הזמן להעיף אותם לגמרי ... וחובה להוסיף עוד קרונות ועוד רכבות בין נהריה לתל-אביב בשעות העומס . סוף סוף | 01.11.18 (ל"ת)
31. אופניים להעיף את האופניים כמה שיותר מהר.. רק בלאגן עושים ברציף בתוך הרכבת ובכלל כל נוסעי האופניים לא מכבדים את החוק ועולים איפה שהם רוצים ורק בלאגן גורמים.. אתם הבאתם את זה על עצמך!! מגיע לכם בהמות נוסע מתוסכל | 01.11.18 (ל"ת)
30. חבורה של אפסים ,מעניין מה המדד שלפיו מתקבלים לרכבת ולמשרד התחבורה,אבל להיות קצת יותר חכמים ולהזמין את הקרונות בזמן,על זה לא חשבתם שם ברקבת,אולי כדאי גם לאסור כניסת אנשים ,ואז בכלל לא יהיה צפוף.כשאלה האנשים שמנהלים את הרכבת ואת משרד התחבורה,מה הפלא שכל דבר שהם עושים זה כישלון. ערן | 01.11.18 (ל"ת)
28. רק קורקינטים מתקפלים אין לאשר חוק כזה לקורקינטים מתקפלים, זה מטורף לחלוטין קורקינט מתקפל אינו מפריע לאף נוסע דניאל | 01.11.18 (ל"ת)
27. פשרה שייך הביתה נכשל נכשל נכשל צריך למצוא פיתרון ולא להסתיר את הבזיון של רקבת ישראל מוטי | 01.11.18 (ל"ת)
26. החלטה אומללה קורקינט מקופל הוא כמו תיק עולה עם הקורקינט מקופל ומצמיד אותו למושב רגיל ברכבת. לא מפריע במעבר וגם לא מעכב עליה לרכבת. החלטה כזו תגרע קולות בקלפי מכל הרוכבים שעולים לרכבת יוסי | 01.11.18 (ל"ת)
24. מנכ"ל בלאי במקום לקחת אחריות ולהודות בטעויות ובמחדלים שלו הוא "מפטר" את הצרכנים. תומי | 01.11.18 (ל"ת)
23. תחייבו ותאכפו את קיפול האופניים . לא מקפל מקבל קנס אולי תתקצבו פקחים שיוודאו שאנשים באמת מקפלים את האופניים ולא תפגעו בציבור הרוכבים שמקפיד על הכללים . Riding and traveling by the law | 01.11.18 (ל"ת)
22. איזה החלטה מטומטמת. באירופה יש כרונית מיוחדים לרוכבי אופניים, בגלל שהמדינה דואגת לאזרחים. המנכ"ל הרכבת דואג רק אל כיסא שלו. רוכב | 01.11.18 (ל"ת)
21. פתרונות המנכל הזה צריך ללכת הביתה ומהר . רק נזקים וחוסר שרות ללקוח במקום לפתור דברים בצורה חיובית רק לדפוק אותנו אולי תוסיף קרונות ותוריד את הצפיפות . אולי תבקש לקפל אותם . לא מחפש פתרון לכן הביתה .כישלון של מנהל הביתה | 01.11.18 (ל"ת)
18. רכבת ישראל הטמטום חוגג. מכשירים שבילים לרוכבי אופניים מצד אחד ומצד שני לא נוכח העלותם לרכבת.? תתעוררו,אחסון אופניים ממוחשב בכל תחנת רכבת !נמאס מהמחדלים שלכם ו,ראשם המגלומן ישראל כץ.!!!!!! יצחק | 01.11.18 (ל"ת)
16. ביזיון! ביזיון! ביזיון! ביזיון! גם כשלתם בהערכות שלכם, גם מבזבזים כספים, וגם רוצים שאנחנו נשלם על הטעויות שלכם. רמי | 01.11.18 (ל"ת)
14. זה מרחב ציבורי של כולם אם אתה שר התחבורה ימנע אותנו מלעלות עם אופניים וקורקינטים זו החלטה לא דמוקרטית ונגיש עליה בג"ץ ראו הוזהרתם. נתבע גם על השחתת זמן בדיונים המשטיים. חוצפנים. גם מאחרים השכם והערב, גם לא יודעים לתת צפי תכנוני, גם מה שמתכננים בהשקעה של מיליוני שקלים לא צולח ועוד החלטה שערורייתית מבית היוצר של כישלון מוחלט, רכבת ישראל חוצפן | 01.11.18 (ל"ת)
13. תקנות דרקוניות ! מחר , בלי עגלות ילדים, בלי סלים, ואנשים במשקל עד 80 ק"ג ! ביביסטן !!! נכה מבוגר | 01.11.18 (ל"ת)
12. זה במקום להוסיף קרונות.. המגזר הציבורי, זאת חבורה נדירה של אפסונים. פשוט אין דברים כאלה. אריק | 01.11.18 (ל"ת)
10. המלצות של המנה"ל שלא אמור להיות מנהל"ל "המנה"ל" הזה , במקום לטפל בכשלונות שלו רוצה להאשים את אחרים, הוא ביטל רכבות, הביע לצפיפות יתר ברכבות לעכשיו מאשים אנשים אחרים, אלה שהחליטו להשאיר את הרכבים שלהם, לא לזהם סביבה ולעבור לכלי חשמלי. הוא רוצה להחזיר אותנו לעדן קודם ולא לשלם על השלטונות שלו! שיתפטר וימסור את התפקיד למישהו יותר ראוי! שילוב פעמיים על האנשים לפני שהוא מחליט משהו. אזרח ישראלי | 01.11.18 (ל"ת)
9. קשה להאמין להצעה הגאונית. ממש איינשטיין ניהול כושל של הרכבת (כן שירות גרוע גרוע תזמון יבוא קרונות וקטרים חדשים זה ניהול גרוע) אז במקום ניהול איכותי יש לפגוע בשירות ללקוחות עוד יותר. מה נאמר, הגיוני, חכם, גאוני, שירותי, ממש דבש. הלו, שים את המפתחות על השולחן ולך הביתה כשלון מתמשך שכמותך. אם היתה לך טיפת שכל ואולי קצת בושה היית מצרף לכל רכבת קרון נשא פתוח שעליו יועמסו כלי הדו"ג וככה יהיה מקום נוסף לנוסעים וגם לדו"ג פששששז | 01.11.18 (ל"ת)
8. צודק, ועוד רעיון מבריק. בנוסף, על מנת לשפר את המאזן של רכבת ישראל, וממוצע האינטליגנציה - לחתוך שכר המנכל לחצי ולממן תואר בתעשיה וניהול במכללת שלמה רוזן | 01.11.18 (ל"ת)
6. מטורף כמה האיש הכושל הזה, מצליח לקבל תפקיד בכער אחרי תפקיד בכיר, בעוד הוא כישלון טוטאלי בכל התפקידים. אייל | 01.11.18 (ל"ת)
5. כרגיל, רכבת ישראל משתעשעת בנוסעים אנשים מסתמכים על הרכבת בהחלטה משמעותית כמו בחירת מקום מגורים. לחייב אותם לקחת אוטובוסים כי מישהו פישל בהזמנת הקרונות והניהול בזמני עומס לקוי, זה אבסורד. במרבית הערים הגדולות באירופה ניתן לעלות לתחבורה הציבורית עם אפניים. ברלינאי | 01.11.18 (ל"ת)
4. לדיווחי אמת על תקלות, ליקויים וכשלים ברכבת ישראל https://www.facebook.com/intherakevet/ בארכבת | 01.11.18 (ל"ת)
3. תקנה עוד קרונות. זה כלי שימושי למי שיורד מהרכבת לנסוע לעבודה. אין תחבורה בדרך אליכם אין חניות חצוף. אין תשתיות אם תפסיק גם את זה לא נסע אתכם בכלל חנה | 01.11.18 (ל"ת)
2. אני ממליץ לפתר את מנכ"ל הרכבת . אנשים צעירים (כמוני ) מגיעים לרכבת עם רכב / תחב"צ ומשם ממשיכים להתנייד עם קורקינט . כמה כסף אפשר לשלם על נסיעה מסכנה לראשון :( אביב | 01.11.18 (ל"ת)
1. ביזיון אנשים מבצעים השקעה כלכלית, משנים אורח חיים ומתאימים עצמם רק בכדי לגלות שברכבת ישראל אין תכנון וראיה לטווח רחוק. כמובן שמי שמשלם את המחיר זה הציבור. אנשים צריכים לשלם על קבלת ההחלטות שלהם ועל הניהול הכושל. בפועל רק הציבור משלם בצפיפות ובגזירות צח | 01.11.18 (ל"ת)
מנכ"ל הרכבת ממליץ: לאסור העלאת אופניים וקורקינטים לקרונות
270 תגובות לכתיבת תגובה