27. "טוב שהוא נתנן המחינה כזאת" - האמנם? היה יכול להיות טוב אילו רק הייתם עומדים ביעד ומסיימים את העבודות במועד. לא כשאתם פותחים את הקו לפני שהוא מוכן. זו תרמית וסיכון חיי אדם. שלא לדבר על הנזק לשאר הקווים. מטומטמים כולנו? | 06.11.18 (ל"ת)
26. שחר איילון פקה פקה. השר שלו עוד יותר . תמיד היית פקה פקה בלדבר אתה אלוף. מי ששומע אותך מאמין. מי שמכיר אותך צוחק...אתה בלופר ברמה...שלא תתבלבל השר שלך לא פחות ממך....אם היה מטפל בתחבורה הציבורית מייעל אותה ומוזיל אותה והופך אותה לנוחה ואטרקטיבית הכל היה ניראה אחרת...יש רכבות וגם מהירות ואז יורדים מהרכבת ואין תחבורה ציבורית מסוכרנת עם הרכבות...אתם מנותקים...מיבנה לחדרה ברכבת כשעה. מחדרה לאולגה חחח..רק עד השעה 0900 ומ1700...ואז תבדקו את זה במקום לבלבל את המוח אבי | 04.11.18 (ל"ת)
25. המראיין פספס את השאלה החשובה ביותר: מה עם המסילה הרביעית בפרוזדור האיילון? רוב הבעיות של רכבת ישראל (צפיפות, תדירות נמוכה, עיכובים, מחסור ברכבות פרבריות...) נובעות מהעובדה שכמעט כל קווי הרכבת בישראל נדחסים ל-3 מסילות בין תחנת ההגנה לתחנת ארלוזורוב בתל אביב. הקיבולת של 3 המסילות האלה פשוט לא מספיקה כדי לענות על הביקוש לרכבות. הוספה של מסילה רביעית תגדיל את הקיבולת בציר בעשרות אחוזים ותאפשר להגדיל את תדירות הרכבות בקווים הקיימים, לפתוח קווים פרבריים נוספים, להגדיל את זמני הביטחון בין רכבות שונות (מה שיקטין את תדירות האיחורים והעיכובים) ועוד. העניין ידוע כבר מעל עשור- אלא שההקמה של המסילה הרביעית מתעכבת כבר שנים (לא רק באשמת הרכבת יש לציין), התאריך שבה היא תופעל לא ידוע- וכתוצאה מכך הצפיפות והעיכובים רק צפויים לגדול בשנים הקרובות בלי שום פתרון באופק. מישהו | 04.11.18 (ל"ת)
22. עם מיץ עגבניות עושים קוקטייל זו לא תגובה של מנכל בכלל ושל הרכבת בפרט. איש קטן כולם חייבים לו הכל והוא לא חייב ללקוחות שלו דבר.איכסססססס אני | 03.11.18 (ל"ת)
21. ל-18: מה הקשר להפרטה? בארה"ב ואנגליה שבהן הרכבות מופרטות מדובר על כישלון, מול גרמניה שבה הרכבת ממשלתית ועובדת נהדר. אתה צריך עוד דוגמאות: הוט ויס חברות פרטיות. אתה באמת כל כך מרוצה מהשירות שלהן? חוץ מזה, הנהלת הרכבת יושבת על חוזים אישיים. הבעיה שכניראה מביאים לשם אנשים לא מתאימים. יוסי | 03.11.18 (ל"ת)
20. כשמביאים חאפר כדי לתפור תפקיד זו התוצאה ששר התחבורה יסע ללמוד את מי ממנים בעולם כדי שדברים יתנהלו בצורה מצוינת ולא בקיר טועים מביכים שוקי | 03.11.18 (ל"ת)
18. בושה וכלימה. מנכל הרכבת - לך הביתה וקח איתך כמות יפה של פרזיטים . הרכבת חייבת להיות מופרטת ולהתנהל על ידי אנשי מקצוע ולא אנשים כמותך וכמו שרואים בכל אתר ותחנה של הרכבת . ביזיון שאין כמותו . דודו | 03.11.18 (ל"ת)
16. השאלה למנכל כמה שנים לבנות קו רכבת של 60 קמ לפני 100 שנה לקח פחות זמן מרכבת ישראל נו ו....כץ אנחנו מכירים | 03.11.18 (ל"ת)
15. עדיין לא הבנתי למה פגעו ברכבות בצפון הקו של ירושלים עדיין נסיוני. מצדי שיעשו שם רכבת אחת ביום. רכבת נסיונית היא לא סיבה לפגוע ברכבות סדירות שכבר לא עמדו בעומס ולא היו לכולות להסיע נוסעים בשעות העומס. עדיף שיחכו עד יולי לפני שעושים את הרכבת בתדירות סבירה ושלא יפגעו במעט הדברים שכן עובדים. כל זה כמובן לפני שדיברו על כל ההשבתות של הקו בירושלים, כי זה אומר שהפגיעה ברכבות בצפון אפילו לא ממש הצליחה לעזור במשהו. וזה שהרכבת היתה מלאה ביום הבחירות זה היה בגלל שאנשים לא היו צריכים להגיע לעבודה, והיה להם זמן לטייל ברכבות. זה לא אומר שהקו טוב משה | 03.11.18 (ל"ת)
14. הרכבת היא השרות הציבורי הכי גרוע בארץ חבורה של אפסים, מאחרון העובדים ועד לשר המגוחך. וכמובן, השוטר שהפך לכבאי והורס לעשרות אלפי אנשים בכל יום את שיגרת החיים. יואב | 03.11.18 (ל"ת)
13. הירושה שקיבלת שחר איילון אינה מצדיקה התחפרות מתחת כיסא המנכ"ל, או שאתה המנהל או שלא, אבל לא יתכן מצב שרכבת ישראל תנוהל על ידי כמה ראשים, האחד שלך והשני של כץ והשלישי של ועד העובדים, קח העסק לידיך נקה השטח משאריות האבק שהשאירו קודמך וסע בשלום, או תחזיר המפתחות וסע לשלום לבד, אורח | 03.11.18 (ל"ת)
12. אז מזל שיש לו את הכינרת כדי לתרץ הוא בטח לא נסע אף פעם בר*ק*בת ולא חווה ביטולי ועיכובי רכבות. איזה הסבר הזוי!!! | 02.11.18 (ל"ת)
11. 2019 תהיה שנה קשה ומה היו 2018,2017 ו2016, גם בהן הפסקתם כל הזמן קווים שונים. אתם מתעללים בציבור. כל הפרוייקטים שלכם נגמרים באיחור של לפחות שנתיים. אפילו את הקו המצ'וקמק מרעננה להרצליה לא גמרתם אחרי שהבטחתם שהוא יפתח ברבעון הראשון של 2018. אלון | 02.11.18 (ל"ת)
10. פרימריז את המכה על הכשלונות יקבל השר כץ בפרמיריז של הליכוד מפלגת השלטון המושחתת בתולדות המדינה המדינה מתנהלת לפי גודל המעטפות השקופות רויטל | 02.11.18 (ל"ת)
9. עיכובים גם בזכות עורכי דין וביהמ״ש שכחתם כמובן לציין שעיכוב נוסף נגרם בעקבות הערעור שהגישה הקבוצה שהפסידה במכרז וגררה את הפרויקט לתהליך משפטי שנמשך קרוב לשנה (נורמה שהשתרשה בארצנו בכל מכרז מול חברות ממשלתיות) בצ | 02.11.18 (ל"ת)
8. תכפילו את כל הזמנים 2X ואת כל העלויות 3X ואת כל הטיוחים 4X באגדה המתוקנת: בירושלים חמישים ובפריפריה מאה ובתל-אביב מאה וחמישים. מהיום אמרו חמישים ומאתיים מכות נתן בהם משרד התחבורה ופצפץ אותם כהוגן, אותם ואת בניהם ואת בני בניהם. א | 02.11.18 (ל"ת)
7. הנהלה כושלת. מחדל. איפה הפתרון ?באופניים ?בדיחה. תתפטר. כשלון. איפה כץ הגאה בכישלון הזה?? תביעה יצוגית של האזרחים ותושבי הצפון נדרשת. טל | 02.11.18 (ל"ת)
6. מגוחך עכשיו אופניים הם הבעיה של הרכבת.? לא המנהלים מחדל! תתפטר רק נזק. אולי תתחיל לחשוב על פתרון אמיתי לבעיה שיצרת ? מעניין תתחת שהרכבת היתה מלאה בשבתון ...היא באי ספיקה חמורה יום יום ברכבות הצפון. אופניים לא תופסות מקומות ישיבה ...אנשים לא אמורים לעמוד במעברים .... . כץ והמנהל הכושל הביתה קחו אחריות. פגיעה כזו של הוצאת אופניים שהם למשתמשים רבים פתרון לתחבורה הציבורית תוביל לתביעה יצוגית. כמה אפשר לסבול. ותתחילו גם להוריד מחירים כפיצוי של הבזיון הזה. טל | 02.11.18 (ל"ת)
5. הפתרון לקחת אחריות ולהתפטר.אין לך יכולות וכישורים לרכבת לא מספיק קשרים.אם יד על הלב מה אתה מבין ברכבות אני | 02.11.18 (ל"ת)
4. חייבים את המסילה המזרחית המסילה המזרחית היא מקבילה לכביש 6 לא רק בתוואי. תחשבו שלא היה קיים היום כביש 6? המדינה הייתה משותקת... אותו דבר במסילות הברזל, בלי מסילה מזרחית בנוסף להכפלה במסילות החוף מדינת ישראל תהייה בבעיה גדולה ב2025. דניאל סי | 02.11.18 (ל"ת)
3. לא חשבנו אחרת. ואם הייתם נותנים את הפרויקט באופן מלא לחברה רצינית מחו"ל.... זה כבר מזמן היה עובד באופן מלא אני | 02.11.18 (ל"ת)
2. הפתרון לבעית התחבורה הציבורית: לחלק לחרדים רשיון ורכב חינם. אני מבטיח לכם שתוך שבוע המיסים על דלק יירדו בחצי. ציב | 02.11.18 (ל"ת)
1. ישראל של היום היא מדינה ערבית לכל דבר. לדוגמה שרת התרבות מצטרפת למשלחת שהיא יודעת מראש שרוב הסיכויים שתזכה במדליה וכולם מריעים לה בלי שמץ מושג שהיא רק יודעת להצטרף להצלחה ידועה מראש. 5 | 02.11.18 (ל"ת)
"פתחנו את הקו לירושלים כדי לעמוד ביעד של כץ"
27 תגובות לכתיבת תגובה