אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"פתחנו את הקו לירושלים כדי לעמוד ביעד של כץ"

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
שחר איילון פקה פקה. השר שלו עוד יותר .
תמיד היית פקה פקה בלדבר אתה אלוף. מי ששומע אותך מאמין. מי שמכיר אותך צוחק...אתה בלופר ברמה...שלא תתבלבל השר שלך לא פחות ממך....אם היה מטפל בתחבורה הציבורית מייעל אותה ומוזיל אותה והופך אותה לנוחה ואטרקטיבית הכל היה ניראה אחרת...יש רכבות וגם מהירות ואז יורדים מהרכבת ואין תחבורה ציבורית מסוכרנת עם הרכבות...אתם מנותקים...מיבנה לחדרה ברכבת כשעה. מחדרה לאולגה חחח..רק עד השעה 0900 ומ1700...ואז תבדקו את זה במקום לבלבל את המוח
אבי | 04.11.18
25.
המראיין פספס את השאלה החשובה ביותר:
מה עם המסילה הרביעית בפרוזדור האיילון? רוב הבעיות של רכבת ישראל (צפיפות, תדירות נמוכה, עיכובים, מחסור ברכבות פרבריות...) נובעות מהעובדה שכמעט כל קווי הרכבת בישראל נדחסים ל-3 מסילות בין תחנת ההגנה לתחנת ארלוזורוב בתל אביב. הקיבולת של 3 המסילות האלה פשוט לא מספיקה כדי לענות על הביקוש לרכבות. הוספה של מסילה רביעית תגדיל את הקיבולת בציר בעשרות אחוזים ותאפשר להגדיל את תדירות הרכבות בקווים הקיימים, לפתוח קווים פרבריים נוספים, להגדיל את זמני הביטחון בין רכבות שונות (מה שיקטין את תדירות האיחורים והעיכובים) ועוד. העניין ידוע כבר מעל עשור- אלא שההקמה של המסילה הרביעית מתעכבת כבר שנים (לא רק באשמת הרכבת יש לציין), התאריך שבה היא תופעל לא ידוע- וכתוצאה מכך הצפיפות והעיכובים רק צפויים לגדול בשנים הקרובות בלי שום פתרון באופק.
מישהו | 04.11.18
21.
ל-18: מה הקשר להפרטה?
בארה"ב ואנגליה שבהן הרכבות מופרטות מדובר על כישלון, מול גרמניה שבה הרכבת ממשלתית ועובדת נהדר. אתה צריך עוד דוגמאות: הוט ויס חברות פרטיות. אתה באמת כל כך מרוצה מהשירות שלהן? חוץ מזה, הנהלת הרכבת יושבת על חוזים אישיים. הבעיה שכניראה מביאים לשם אנשים לא מתאימים.
יוסי | 03.11.18
15.
עדיין לא הבנתי למה פגעו ברכבות בצפון
הקו של ירושלים עדיין נסיוני. מצדי שיעשו שם רכבת אחת ביום. רכבת נסיונית היא לא סיבה לפגוע ברכבות סדירות שכבר לא עמדו בעומס ולא היו לכולות להסיע נוסעים בשעות העומס. עדיף שיחכו עד יולי לפני שעושים את הרכבת בתדירות סבירה ושלא יפגעו במעט הדברים שכן עובדים. כל זה כמובן לפני שדיברו על כל ההשבתות של הקו בירושלים, כי זה אומר שהפגיעה ברכבות בצפון אפילו לא ממש הצליחה לעזור במשהו. וזה שהרכבת היתה מלאה ביום הבחירות זה היה בגלל שאנשים לא היו צריכים להגיע לעבודה, והיה להם זמן לטייל ברכבות. זה לא אומר שהקו טוב
משה | 03.11.18
13.
הירושה שקיבלת שחר איילון אינה מצדיקה התחפרות מתחת כיסא המנכ"ל,
או שאתה המנהל או שלא, אבל לא יתכן מצב שרכבת ישראל תנוהל על ידי כמה ראשים, האחד שלך והשני של כץ והשלישי של ועד העובדים, קח העסק לידיך נקה השטח משאריות האבק שהשאירו קודמך וסע בשלום, או תחזיר המפתחות וסע לשלום לבד,
אורח | 03.11.18
6.
מגוחך עכשיו אופניים הם הבעיה של הרכבת.? לא המנהלים
מחדל! תתפטר רק נזק. אולי תתחיל לחשוב על פתרון אמיתי לבעיה שיצרת ? מעניין תתחת שהרכבת היתה מלאה בשבתון ...היא באי ספיקה חמורה יום יום ברכבות הצפון. אופניים לא תופסות מקומות ישיבה ...אנשים לא אמורים לעמוד במעברים .... . כץ והמנהל הכושל הביתה קחו אחריות. פגיעה כזו של הוצאת אופניים שהם למשתמשים רבים פתרון לתחבורה הציבורית תוביל לתביעה יצוגית. כמה אפשר לסבול. ותתחילו גם להוריד מחירים כפיצוי של הבזיון הזה.
טל | 02.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת