אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחיר הקטל בכבישים: יותר מ־22 מיליארד שקל בשנה

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
עלות העישון היא 19 מיליארד ש"ח , אבל
זה רק הנזק לאנשים שהם לא מעשנים. אם מחשבים נזק למעשנים עצמם הנזק גדול בהרבה. לא מחשבים כי לא מתחשבים בכך שהעישון הוא התמכרות שנגמרת בגיל צעיר - ולאחר מכן ה"צרכן" כבר לא רוצה את המוצר אבל הוא כבר מכור.. נכון הדבר שעישון הורג בגיל מבוגר יותר - אבל הוא מחסל בערך חצי מתוך המעשנים וחצי מהם - לפני גיל 65.. כמו בתחום הבטיחות בדרכים - גם בתחום העישון יש הזנחה (בניגוד למדינות אחרות לא משקיעים במניעת עישון בקרב בני נוער - ומספר הנערים המעשנים עולה משנת 2013.. ) הסיבות דומות - אינטרסים פוליטיים וכלכליים קודמים בשיקולים לחיי אדם.
האזרח דרור | 06.11.18
23.
בוכים על כסף לתקן אבל מקבלים מאחורה מהעלויות של המוות.
הדפוקים לא דופקים על השולחן. בגלל זה אנו נדפקים בגלל הדפוק שלא דפקו אותו כאשר היה צריך להידפק על ידי אותם דפוקים שאנחנו כתור דפוקים שבחרנו אותם ועכשיו נראה אותכם מתדפקים על הדלתות שלהם ואז דופקים בכם בעיטה עד שיגיע הקלפי עם רשימת דפוקים ודפיקויות חדשות. בקיצר דפוק
ארז | 05.11.18
19.
אם נת"י יפסיקו לתכנן את הרכבת לאילת, אולי יהיה להם כסף להרחיב את הכביש
אין שום מסמך שמראה כלכליות של הרכבת הזו בשום טווח סביר. יש מסמך של מנכ"ל משרד האוצר לשעבר שמראה כי הקו אינו כלכלי ואין כל הצדקה להוציא מאות מליונים לתכנונו (בימים אלה) ומליארדים לביצועו. שלא לדבר על הפגיעה הנופית הבלתי הפיכה. תראו מה רכבת ישראל ו-SEMI עשו באזור שעלבים, וזה עוד בפיקוח הות"ל, שהוא גוף עם סמכויות פיקוח חזקות יחסית, אלא שגם הוא מתכופף מול הצורך של כ"ץ ונתניהו בגזירות סרטים.
מתכננת תחבורה | 05.11.18
13.
התבלבלתם לגמרי
תפקיד המשטרה הוא רק לזייף דוחות ולהכניס כסף מקנסות מיותרים (לי היו כבר 2 דוחות כאילו שעלו לי 750 ש"ח). לא רק לזייף אלא גם לרמות כמו במצלמות המהירות. גנבים הם לא תופסים, ומערסים ועבריינים הם מפחדים ולכן יש כל כך הרבה פשיעה. משרדי הממשלה הם רק סידור עבודה למי שהביבי צריך לתגמל או להשתיק.
חיים | 05.11.18
9.
ב-7 מיליון מסבסדים לרבע מדינה מוביל אי ומורידים את בתאונות בחצי
בכסף שמשלמים על תאונות ב-10 שנים אפשר לממן מחקר לנהיגה אוטונומית, לסבסד לכל המדינה את המעבר לרכבים אוטונומים ולגמור ב-99% את התאונות. ואם לא בכסף של 10 שנים אז בכסף של 15. אנשים לא יודעים לנהוג, צריך לתת למישהו אחר את ההגה.
איש | 05.11.18
6.
ואם ההרוגים שייכים לאוכ' שלא משלמת מיסים
ואם ההרוגים שייכים לאוכ' שלא משלמת מיסים / מעלימה מיסים לא מצהירה לפי דעתי הסכומים נמוכים יותר שלא נדע... בלי לזלזל בערך חיי אדם. כל אדם נברא בצלם אלוקים ואסור לזלזל , קל וחומר להשוות לכסף כל אחד צריך לקבל על עצמו לנהוג בזהירות יתר
יאיר | 05.11.18
4.
ואני חשבתי שרוב התאונות הם בגלל רוכבי אופניים
רק לראות את הכמויות של השוטרים בתל אביב שעסוקים במרדף אחרי רוכבים על המדרכות,כאילו מאות הרוגים בתאונות רק בגלל האבאל׳ה שמדווש לאט עם התינוק או בגלל הנערה עם הכלבלב בסלסלה. לפי הזכור לי ב2015 נהרג אדם אחד במדרכה.אבל למשתלת ישראל יותר נחמד לעמוד בפינת דיזנגוף מאשר בכביש 90.
משלם המיסים | 05.11.18
2.
התשתית שם הייתה בסדר גמור - הבעיה הייתה הסטיה מהנתיב של בעל המשאית
וגם של בעל הג'יפ הראות בקטעים שאירעו בהן התאונות מעולה - הבעיה הייתה בגורם האנושי - פעמיים ברצף פעם אחת של רכב מול ג'יפ ופעם שניה מסחרית מול משאית. שום תשתית לא יכולה למנוע סטיה מנתיב כתוצאה מהרדמות/משחק בפלאפון
אבי | 05.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת