אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

KSP משקיעה 50 מיליון שקל במכירות המקוונות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
שירות לפני מכירה? אין "חיה" כזו בKSP
ניסיתי לרכוש מוצר רמקולים ימאהה במבצע דרך אתר החברה... כשעברתי לעמוד התשלום המחיר קפץ למחיר הרגיל. מיד פניתי לשירות לקוחות שם נמסר לי פשוט לשלוח במייל כותרת "הפרש מחירים" את צילום המסך (שממש במקרה היה לי) ויחזרו אלי תוך 3 ימי עסקים לביצוע הרכישה במחיר המבצע. למעשה רק ביום ה11 חזרו וגם זה לאחר פניות חוזרות ונשנות שלי לשירות הלקוחות. ואז למרבה הפלא, נמסר לי כי לא יכבדו את מחיר המבצע שהיה נכון לאותו היום (על אף שלבקשתם נשלח להם צילום המעיד על מחיר המבצע) וכל ניסיון שלי לטעון כי הכשל הוא באתר האינטרנט ועל כן עליהם לקחת אחריות, נפל על אוזניים ערלות. כל זאת לפני ששילמתי על המוצר, ולא רוצה לחשוב מה היה קורה אם המוצר היה נרכש ואז הייתי צריך שירות מהחברה. אז תודה לכם KSP שבעזרתכם האדיבה המוצר לא נרכש אצלכם, וחסכתם לי דם יזע ודמעות. אז "לי זה כן קרה" ואותי הם הפסידו בתור לקוח (וכבר עוד 2 לקוחות פוטנציאליים)..... ומה איתכם? שנאמר "המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו"
כבר לא לקוח | 10.02.20
11.
רכשתי מהם מוצרים
לא מצליח לתפוש אותם בטלפון ועברו יותר מ13 ימי אספקה ולא קיבלתי את המוצרים כמו שנאמר כאן עדיף להגיע לסניף אם בכלל ועדיף יותר לרכוש מאייבורי או כל חברה אחרת רק לא מksp שהם לא זולים בכלל ושרות הלקוחות שלהם גרוע ביותר..... אכזבה גדולה חבל הם נעשו מאחרוני השרלטנים. לא להתקרב
אני מאוכזב | 16.12.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת