30. ל29- במה הם מסוכנים יותר מאופניים רגילים? למה על אופניים רגילים לפני 20 שנה לא התלוננתם? n | 12.11.18 (ל"ת)
29. טעות רצינית הכל נשאר אותו דבר, ככה שלא "הכבידו" על האפונוענים אבל כן נתנו לנו אפשרות למחות על כך שאנו משלמים הרבה יותר מאשר אופניים חשמליים שמסוכנים לא פחות.... קיצור.... יצא רק טוב... אחד שיודע | 12.11.18 (ל"ת)
27. לא הבנתי בדיוק מה השינוי. במה משרד התחבורה הכביד על נהגי הקטנוע שלא היה קיים לפני נניח שנה? n? | 11.11.18 (ל"ת)
26. אני באמת לא הבנתי מה העניין איך האופניים באים על חשבון האופנוענים? האופנוען משלם על רוכבי האופניים? המצב בדיוק אותו הדבר. יודע איך קוראים למה שאתה מתאר כאן? קנאה. אביחי | 11.11.18 (ל"ת)
24. ל20 זה לא בזכות האופניים מה שקורה הרבה אנשים שבעבר היו הולכים ברגל או משתמשים באוטובוס עברו לאופניים חשמליים, בפתרון הזה מתאים למרחקים של עד 10 ק"מ במקרה הטוב מעבר לזה בכל מקרה משתמשים במכונית. מהצד שהשני הפתרון הזה היו הוא בעיקר מטרד וככל שיותר אנשים משתמשים בזה המטרד הופך להיות יותר גדול, כמו כל בעית רגולציה לאט לאט משרד התחבורה מתחיל להבין שנוצרה כאן בעיה קשה גם להולכי הרגל גם למשתמשי הכביש וגם לרוכבי האופניים, לכן מתחיל עכשיו תהליך של רגולציה בנושא. בסופו של דבר מדובר בכלים ממונעים שצריכים לקבל את אותו היחס כמו כל כלי רכב ממונע אחר, לא יכול להיות מצב שבו כלי נוסע בכביש בניגוד מוחלט לכל חוקי התנועה ועל כן ככל שהזמן ימשך יכולו יותר ויותר חוקים על הכלים הללו כמו שהיה צריך מההתחלה. ggg | 10.11.18 (ל"ת)
23. מפריע לבעלי ההון שיש אופניים בעלי ההון וחברות הביטוח לא מסתפקות במליארדים שהם שותים מהציבור לובי עיתונאים | 10.11.18 (ל"ת)
21. היום יש המון אופנוענים שלא נוסעים עם ביטוח בכלל . המון רוכבי דו נוסעים ללא ביטוח בכלל ,ואם הם מעורבים בתאונה הם הולכים למיון וטענים שהחליקו עם אופניים חשמלים . הביזיון הוא מחירי הביטוח המופקעים שדוחפים אנשים לעשות מעשים כאלה ופותרים את החשמליים מכל אלו . יש לחייב בביטוח את החשמליים ,ולהוזיל את המנועי . הממשלה מובילה לפשע | 10.11.18 (ל"ת)
20. ל 18 כמה טיפש אפשר להיות? בזכות הרוכבים יש 150 אלף חניות פניות בעבור תל אביב, יש פחות זיהום אוויר ופחות אנשים מתים מזה, יש פחות פקקים כדי שלעצלנים כמוך יהיה יותר זמן לשבת ולכתוב שטויות. אנחנו משלמים ביטוח חובה מטורף של בין 4000 ל 10000 שקל, ומי שמפגע בתאונות זה בעיקר אנחנו, ולא נהגי המכוניות. ונכון שזה חוסך זמן וכסף, אבל לא על חשבונך. להפך. גם לך זה חוסך זמן וכסף, בגלל שיש פחות פקקים וכו'... אז תחשוב קצת לעומק לפני שאתה כותב יובל | 10.11.18 (ל"ת)
19. נתחדש!!! יפה שיש חוקים חדשים! מתחדש! אבל מי יאכוף אותם? העם משרד התחבורה המכובד יודע שיאן שוטרים? שהם בכלל לא מתעסקים האכיפה? מובטל | 10.11.18 (ל"ת)
18. שרוכבי הדו גלגלי ישלמו בחרתם לא לעמוד בפקקים? לישון עוד חצי שעה? לתדלק זול? תסבלו משאר החסרונות, אין מה להשוות בין אופניים לכלי הרג עם מנוע מטורף ו2 גלגלים ורוכב שאין לו מושג עד כמה מהר הוא טס ולאיפה, אני רוכב על אופניים חשמליות וגם הילדים שלי ולא נשלם לכם מס קניה למדינת זבל הזאת שרוכבי הדו גלגלי ישלמו ארי לוי | 10.11.18 (ל"ת)
17. משרד התחבורה משרד התחבורה. תפקידו לפתור בעיות ,להקל על בעלי הרשיון .פקקי תנועה ומה לא. במקום זאת הוא יוצר בעיות כמו האופניים החשמליות. רוכבי האופניים בכלל,שפתאום לנו הנהגים בשטח הכביש בדרך הבין עירונית ארביב סמי | 10.11.18 (ל"ת)
15. קטנוע מגיע ל60? כל 125סמק מגיע ל90-100... בקלות ואף אחד לא משתמש היום כבר ב50 סמק שגם יכול לעבור ת60 חח | 10.11.18 (ל"ת)
14. היסטורי אופניים חשמליים כבר יותר חזקות ואמינות מקטנוע 125 ועלות שימוש אפסית אפילו שלחים עובדים על אופניים חשמלי כנל פצריות אין הגרה דלק טיפולים פנצר קל מאד לסדר בקטנוע סרט רע 125 פסה | 10.11.18 (ל"ת)
13. מהיום גם הולך רגל צריך רשיון וגם קסדה. רק מגיל 16 לפי דעתי צריך קסדה גם אוטובוס וגם ברכב. ורשיון לעלות למטוס ורק מגיל 16 , וחייבים וחייבים , וחוקים ודרישות , ומציקים , וחצופים ומושחטים, ושקרנים. א | 10.11.18 (ל"ת)
12. יש משהו...או פרויקט שמשרד התחבורה נחל הצלחה?רק כישלונות והשר,השר ממלא את חזהו בגאווה שמקורה השחתת מערך התחבורה והטסטים בארץ,וכל העם? שותק לשעבר | 09.11.18 (ל"ת)
9. רוכב אופניים חשמליים אין קשר בין האופניים חשמליים לבין אופנוע, מי שמשתמש באופניים זה לרוב לנסיעה קצרה בטווח של עד 5 קמ. במקום להעלות מיסוי על אופניים עדיף להקטין מיסוי על כל הדו גלגלים! דימה | 09.11.18 (ל"ת)
8. אין שום הבדל בין כל רוכבי הדו גלגלי כל רוכבי הדו גלגלי לא מתייחסים לחוקי הנהיגה בארץ! רכיבה ביו המכוניות (נתיב נסיעה מיועד לכלי רכב אחד בלבד!) רכיבה על מעברי חציה רכיבה בניגוד לתנועה ועוד הרבה עבירות יעקב | 09.11.18 (ל"ת)
7. כתבה מתחכמת למה לא להשוות בין קלנועית לרכב או בין טרקטור לג'יפ ילדים חשמלי??? מה בדיוק ההשוואה בין אופניים חשמליים לאופנוע ???? מני | 09.11.18 (ל"ת)
5. אופניים חשמליים == אופניים עם מנוע עזר. חייבים רשיון, טסט וביטוח - ולנסוע על הכביש! הולך רגל | 09.11.18 (ל"ת)
4. הכותב מפגין בורות לרוב הכלים החשמליים אינם מזהמים: 1. הם אינם פולטים גזים רעילים 2. הם אינם פולטים רעש לכן, חייבים להעלות את המס על הכלים המזהמים בעלי מנוע בעירה פנימית. Ella | 09.11.18 (ל"ת)
3. אפניים חשמליים זה לא אופנוע כן שיחוייבו בביטוח. אבל לא מס קניה. הם לא מזהמים והרבה פחות מסוכנים למרחב דן | 09.11.18 (ל"ת)
2. להוריד את כל המכוניות בארץ!!! הבעייה היא הרכבים ולא האופניים או הקורקינטים. הרכב זה הכלי הנשק החזק בעולם!!! זה לא בגלל 350 שנהרגים בישראל בכל שנה מפגיעה מרכבים.אלא גם אלו שמתים מזיהום אוויר ומסרטן. להתיר לרכוב על האופניים ביותר מ25 קמ"ש!!! מרק | 09.11.18 (ל"ת)
1. אופניים חשמלים בטיפול, עכשיו השר קץ חייב לטפל גם בקורקינטים כל האידיוטים שטסים על המדרכות, או זזים בקושי בכביש שהרכבים בעיר נוסעים 50 קמ"ש ומפחדים לפגוע בקורקינטים - לאסור עליהם בדומה לאוסטרליה. ארק | 09.11.18 (ל"ת)
כך נפל משרד התחבורה לתוך פרצת מס – והאופנוענים ישלמו על כך
30 תגובות לכתיבת תגובה