33. מודל בעיתי במקום להשקיע במודל של תחבורה ציבורית מחפשים אך לרוקן לאנשים את הכסף. יונתן נכשלת וגררת חברה להפסדים. ויקטור | 06.12.19 (ל"ת)
32. גם בנתניה בכל פינה מכוניות כמו עצם בגרון תופס לתושבים חניות חברים זה לא הפיתרון נתנייתית | 28.09.19 (ל"ת)
31. פרויקט שנדון לכישלון עוד לפני שהושק נו מה אתם מצפים שהישראלים יוותרו על הרכב שלהם, עד שלא תהיה תחבורה ציבורית אי אפשר בכלל לדבר על זה וזה כמובן לא נראה באופק. יש היום פתרונות גם למי שפחות עם כיסים עמוקים כמו למשל קניית רכב בליסינג אבל השירות של הקאר 2 גו יקר ולא משתלם וגם דופק אנשים אחרים עם החניות. יוסי | 11.11.18 (ל"ת)
29. שכחתם לרשום גם את השם של העובד ניקיון, המזכירה והשליח קאר טו גו הוקמה על ידי יונתן גדיש, נועם מרגלית ובן ניניו, שהקימו חברה לשיתוף רכב שתתבסס על עשרות כלי רכב שיפוזרו בחניות ברחבי ערים במרכז, ויושכרו על ידי משתתפים לפרקי זמן קצרים. ב־2009 נרכשה החברה על ידי קבוצת שגריר, שנשלטת (30.68%) על ידי משפחת דותן ויוסי בן שלום שמשמש יו"ר קאר טו גו. שגריר מחזיקה כיום ב־81.6% ממניות קאר טו גו, שאותה מנהל גיל לייזר. כמה מידע לא רלוונטי? | 12.11.18 (ל"ת)
28. פרויקט שנכשל בגדול, ביזבוז כסף, בזבוז חניות וגורם לפקקים אילו רק היו משקיעים את המיליונים בתחבורה ציבורית בתל אביב... פרויקט מושחת מהיסוד! שששששששש | 11.11.18 (ל"ת)
25. עיריית ת"א יכולה לצאת מהחוזה בכל רגע תמורת מיליון שקל זה סיכון גבוה לכלכליות הפרויקט ולכן קשה למצוא קונים למיזם. בלי עיריית ת"א המיזם פושט רגל. איום נוסף הוא כניסת אובר לישראל. אם אובר נכנס אז המיזם יפשוט רגל (כי יהיו הרבה נהגים שיסכימו להסיע את הלקוח הרבה יותר בזול), בדיוק כפי שקרה בפריז. לכן בעצם המיזם תלוי ועומד על לקוח אחד בדיוק - עיריית ת"א. dw | 11.11.18 (ל"ת)
24. דרות יקר אז לא מצליח... תבטלו את דמי השימוש החודשי תבטלו את דמי השימוש החודשיים כמו שהיה בתחילת הדרך.... תל אביבי | 11.11.18 (ל"ת)
23. קאר2 גו בחיפה שימושי מאוד, אבל יקר מכדי להיות חלופה אמיתית במשפחה עם ילדים ואוטו אחד זה מאוד שימושי שיש רכב זמין כמו car2go. ללא ספק יותר זול מלהחזיק שתי מכוניות. הבעיה היא שלשימוש של כמה פעמים בחודש מודל התשלום עם דמי מנויי קצת מציק. ועוד יותר התשלום לפי דקה קצת יקר מדי, במיוחד במנויי ה״זול״. עובד וחי בעיר | 11.11.18 (ל"ת)
22. cartogo חיפה =כישלון טוטאלי !!!! להעיף מהעיר דחוף או שישלמו שכירות לעירייה מלבד העובדים של החברה שמזיזים את המכוניות אף אחד לא משתמש ברכב הזה. רועה חשבון | 11.11.18 (ל"ת)
21. תדאגו לתחבורה ציבורית זמינה וזולה במקום להשקיע במייזמים הטיפשיים ולא יעילים האלו! בחור ת"א | 11.11.18 (ל"ת)
20. אוטותל זה מדהים אל תתנו לכל כתבה שאתם קוראים לעוור אתכם. אני והרבה מאוד חברים שלי משתמשים באוטותל ונהנים מהשירות מאוד. הוא חסך לי הוצאות רבות על מוניות יקרות בטירוף בתל אביב שעל זה אף אחד לא מדבר עכשיו. כמעט 50% מההוצאות שלי ירדו בגלל זה. תמיד קל ללכלך על משהו שאתה בכלל לא ניסית. תנסו ואז תהיו עברייני מקלדת. אורן | 11.11.18 (ל"ת)
19. דרושה חקירה לגבי אוטותל מיזם כושל של העיריה שמביאה חברה שמודה שהיא הפסדית לרווח על חשבון התושבים ותופסת כמות חניות מטורפת שכן גן שומרים לה וגם חונים איפה שרוצים והכל על חשבון התושבים שממנים לחברת שגריר מזומנים חקירה בדחיפות מי גזר שם ולמה!!! תל אביבי | 11.11.18 (ל"ת)
17. השתמשתי - שירות גרוע ויקר הרעיון שאני יכול להשתמש באוטו ציבורי במקום להזיז את המכונית שלי הפרטית וככה לחסוך חיפש חניה במרכז העיר הוא רעיון מצויין. בביצוע הוא יקר לי גם בזמן וגם בכסף. אלף, צריך ללכת לחפש את המכונית והיא לא תמיד קרובה, בית לוקח הרבה זמו למצוא חניה. גימל אי אפשר להיות בטוח שהאוטו יחכה במקום שהשארת אותו קודם כי חי לפחות קרה פעם שאחרי שחזרתי אחרי כמה שעות האוטו לא היה. ככה שהייתי צריך שיבואו לקחת אותי. בשורה תחתונה רעיון חדשני אבל טעות. מבחינת כסף עדיף עדיין מכונית פרטית ולשלם בחניון ומבחינת זמן עדיף מונית תושב רמת אביב | 11.11.18 (ל"ת)
15. תגובה ל-11 בשנה הראשונה התקבלו מהעירייה כספים שכללו מקדמות על חשבון הפרוייקט ופיתוח התוכנה.הכנסות ללא הוצאות בגינן . בשנה השנייה כבר יש פעילות של רכבים, הוצאות תפעול וכו'. דוד | 11.11.18 (ל"ת)
14. סתם דופקים נהגים צעירים הבעיה העיקרית שהן לא בשימוש זה כי לצעירים (עד גיל 24) השימוש עולה יקר בצורה מוגזמת. זו בעיה רצינית כיוון שזוהי האוכלוסייה שהכי תרצה להשתמש ברכבים אלו אך תצטרך לשלם יותר מדי(מדבר מתוך ניסיון עבורי ועבור חברי) יוסי | 11.11.18 (ל"ת)
12. CAR2GO מתבקשים לסלק את המכוניות שלהם מחיפה סתם תופסות את מקומות החנייה ששייכות לתושבי חיפה וכמעט אף אחד לא משתמש בהן. יהב הצליח בעזרת החברה הזאת להרגיז את מי שעוד לא היה מחומם עליו באמצעות תפיסת חניות לטובת החברה הנ"ל - אח"כ התפלא מההפסד הקולוסלי שנחל בבחירות. חיפאי | 11.11.18 (ל"ת)
11. אוטותל הצלחה יפה, הכתבה לא נוגעת בנתון העיקרי מדוע הרווחיות ב 2018 ירדה וב 2017 היתה מעולה, חלק עצום מרווחיות הקבוצה? מה השתנה? השקעות? זה הדבר היחיד שמענין. הנתון לפיו אוטותל עומדות 90% מהזמן אינו רלוונטי כלל. רכב פרטי עומד 99% מהזמן. אלפי לקוחות נמנעים מרכישת רכב בזכות 250, זו המטרה וזו ההצלחה. מבחינת התל אביבים צריך להכפיל את השרות כי העתיד בתוך העיר זה אופניים חשמליים ורכב שיתופי. תל אביבי אסלי | 11.11.18 (ל"ת)
10. אוטותל כישלון אוטותל זה שערוריה העיקר הפקיעו חניות מהציבור לטובת השטות הזו. גם אין חנייה וגם אין שימוש לאוטותל. מקווה שהעירייה תעלים את הפרוייקט כישלון הזה תל אביבי | 11.11.18 (ל"ת)
9. אוטותל נולד בשחיתות חילוץ חברה כושלת שיעלה לתושבי תל אביב מאה אלף ש"ח לבטל את ההסכם ובהקדם. יש נקודת יציאה בקנס לא מהותי אלי | 11.11.18 (ל"ת)
8. הרעיון הכללי טוב- הביצוע לא דבר ראשון, טוב יעשו אם העיריות יפסיקו להתערב. אני באמת לא רואה סיבה לממן חברות פרטיות (כושלות?) מכספי מיסים. החסרונות העיקריים בביצוע: 1.מחיר גבוה ודמי מנוי חודשיים- עשיתי חישוב לצרכים שלי, וכלכלית עדיף לי להחזיק רכב. 2.זמינות רכבים וחניות. ברור שיש מסה קריטית של רכבים כך שיהיו זמינים לכל דורש בזמן סביר (נגיד תוך 5 דק'). לא ברור שאכן יש מספיק רכבים כאלה. הדבר המיידי שעליהם לעשות זה לחתוך דרסטית במחיר. להיות מתומחרים קצת יותר מאוטובוס. ללא דמי מנוי חודשיים. ליאור | 11.11.18 (ל"ת)
7. המלצתי להם לבחון בחול איך עושים אבל הם חכמים טרם תחילת הפרוייקט בחיפה המלצתי להם לטוס לברלין ולבחון איך מיישמים זאת שם. כמובן שזילזלו בי, חסכו את שכרי וטסו רק אחרי תחילת הפרוייקט בשביל לנסות למכור אותו!!! יהודה יועץ תחבורה | 11.11.18 (ל"ת)
6. כשאין גוף ציבורי פריאר שמממן כמו עיריית ת״א, החברה לא כלכלית. קאר טו גו ואוטותל זו למעשה אותה גברת בשינוי אדרת. רכבים שיתופיים שאמורים להחליף רכב פרטי. מסתבר שבתור חברה עצמאית הרעיון הזה לא כלכלי. אבל במימון כספי ציבור אפשר לעשות הכל. אבל אוטותל מסובסד ע״י עיריית ת״א בתקציב מטורף של 100 מליון שקל מכספי ציבור. קבוצה קטנה של אנשים שאוטותל הוא פתרון מספיק טוב לצרכים שלהם מקבלת מימון חסר הגיון מעיריית תל-אביב. אם העירייה היתה מקצה 100 מליון שקל לממן לקבוצת מנויים מוניות במחיר מסובסד, זה היה נשמע לא הגיוני. אבל בפועל, זה מה שקורה. האם הפתרון הזה מוריד רכבים מהכביש? מפחית זיהום? מוריד עומס מהכביש? מפנה חניות? כנראה שלא. יוני | 11.11.18 (ל"ת)
5. קאר טו גו מאחר שהנסיון נכשל לדעתי יש לסלקאת כל השטחים שנצכעו בירוק ולהחזירם לתושבי העיר.איני חושב שמחירה של החברה לטיטון אחר תהיה הוגנת לאחר הרמיה שהעיריה עם ראש העיר הקודם מכרה בנזיד עדשים את השטחים הללו ללא מכרז עדי | 11.11.18 (ל"ת)
4. קאר2גו חיפה אם הייתם עושים את המיזם כמו המודל שעובד מצוין בברלין DRIVE NOW נראה לי שהייתם מצליחים יותר. כיום אני לא יכול בהרבה מקרים להגיע למטרה שלי כי מקום החניה רחוק ממנה. בברלין ניתן להחנות היכן שמוצאים מקום חניה כך שהשירות הרבה יותר גמיש ולפי מיטב זכרוני אין דמי מנוי חודשיים אלא רק EU29 - תשלום חד פעמי בהרשמה. מיכאל | 11.11.18 (ל"ת)
2. קאר טו גו מול אוטו תל היה לי מנוי לקאר טו גו, הרעיון טוב אבל המגבלה שאני צריך להחזיר את הרכב לאותה חניה ממנו נלקח בעצם הורגת אותו, כי אין אפשרות להשכיר רק למשך הנסיעה. יוצא שאני משלם על רכב שעומד בחניה עד שאחזיר אותו לנקודת המוצא... גרוע מאוד. היום מנוי על אוטו תל, מעולה, לוקח את הרכב ל15-20 דקות, משלם רק על זמן שימוש בפועל, מחזיר לכל חניה פנויה, זו באמת השכרה קצרת טווח. ליאור | 11.11.18 (ל"ת)
1. יהודים תמיד חושבים שהם יותר חכמים עד שהם מגלים שהם טפשים כמו כולם לא קראתם מה קרה לחברות עם המיזמים הדומים בצרפת ובקנדה? עינב | 11.11.18 (ל"ת)
שגריר רוצה להיפטר ממיזם שיתוף הרכב ההפסדי קאר טו גו
33 תגובות לכתיבת תגובה