אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עוד 4 ספינות חדשות של טיסנקרופ בדרך לישראל: מי בכלל צריך אותן?

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
פעם חשבו קדימה
לפי רוח הדברים, רכבת ישראל צדקה שלא הזמינה קרונות מבעוד מועד עבור קו ירושלים כי מי היה מאמין שהקו יפתח מתי שהוא. לא תומך בביבי /ליכוד אבל יתכן והיה תהליך שמחתי למה ניזדקק ולאחר קבועי הזמן הארוכים נערכו מראש. אז בבקשה לא להיות דמגוגים (ולא חסרות דוגמאות של פעולה שלאחר מעשה, כיפת ברזל, מנהרות, גבול מצרים .....
רונן | 11.11.18
5.
האקדח המעשן
יש קשר ישיר בין פרשת הצוללות לבין ההחלטה על מיקום האסדה... בר יוסף אחד מהדריכלי הצוללות היה מעורב עד צוואר (מתוקף תפקידו) בהחלטה על הצבת האסדה בקירבת החוף. יש לזכור שנובל אנרג'י הודיעה במשך 7 רבעונים למשקיעים שלה שהיא הולכת להפיק את הגז על פי הבאר (מים כלכליים).
תומר | 11.11.18
1.
לחיל הים כיום 3 ספינות סער 5 מתיישנות, ועוד כמה עגלות צפות (סער 4 , 4.5 )
לכן רכש 4 סער 6 נועד לחידוש הצי במינימום הנדרש נוכח התעצמות החברים מסביב (בעיקר טורקיה ומצריים) לכן ברור כשמש ש "הגנת אסדות" זה תרוץ חביב לשנרר תקציב לעניין.. סתם כתבה פופוליסטית המעידה על חוסר ידע וחובבנות הכתב המהולל. לא מתאים לכם !
כתבה די מטופשת | 11.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת