9. אני רכשתי יונדאי איוניק, בנסיעה רגועה אני מגיע ל1000 ק"מ למיכל אחלה רכב מעניק הרבה יותר בטיחות מכל הרכבים שבדקתי, ניסיתי את סקודה סיאט גיפ סיאט אייביזה טובה אבל קטנה למשפחה, הבעיה היחידה של האיוניק שלא ניתן לחבר וו גרירה וכמעט בלתי אפשרי להתקין מתקן לאופנים על החלק האחורי, ולהרכיב מגלשים על הגג לא מתאים לי, מכוער ומגושם. יותר קל לקפל מושבים אבל אז לא ניתן להסיע ילדים דוד | 07.02.19 (ל"ת)
7. הזיהום הסביבתי בייצור רכב חשמלי והיברידי יותר גדול ברכב היברידי יש מערכות כפולות מלרכב רגיל וסוללה שהייצור שלה הוא עם הרבה חומרים בעיתיים. וגם ייצור החשמל הנוסף לרכבים חשמליים בתחנות כוח מוסיף זיהום ישראלי נהג | 20.01.19 (ל"ת)
6. בדיקת צריכה במעבדה בלי נסיעה עם התנגדות הרוח מוטעת לשים את האוטו עם הגלגלים על מתקן דינמומטרי שעומד בתוך מוסך לא משקפת נסיעה אמיתית עם התנגדות רוח שמכפילה את צריכת הדלק. ישראלי נהג | 20.01.19 (ל"ת)
5. לא ברור לי איך זה קשור למחיר, אנו משלמים פי שלוש רכב עולה כאן פי שלוש, חלק בגלל מס גבוה וחלק בגלל חוסר תחרות. לדוגמה דלק מוטורס ימכור פורד פוקוס ב 100 אלף לחברות ליסינג ו 137 ללקוח פרטי למה? כי אפשר. אז לעלות הרכב אין קשר למחיר. המחיר הוא לפי כמה הלקוח הפרטי טיפש חשב מס רכב | 29.12.18 (ל"ת)
4. נגמר עידן הדלק רק נקי חשמלי 100%חשמל מכוניות אם דלק או הכלאה היברדית סיימו את דרכן ,צריך בכל הכוח להכניס רק חשמלי תם עידן הדלק ,אחת ההוצאות הגדולות במשק הבית ואיכות סביבה בריא בהרבה אלי | 21.12.18 (ל"ת)
2. שטויות של איכה"ס הדת הזאת של איכות הסביבה חייבת להעלם מהעולם כמו דת בעלי החיים, דת הטבעונות ועוד רעות חולות של החברה. אפריים | 12.11.18 (ל"ת)
1. הכותרת מטעה לחלוטין - אותו אוטו, אותה צריכת דלק! רק הבלוף השתנה השיטה הנהוגה כיום איפשרה ליצרנים להשיג תוצאות פנטסטיות ב"מעבדה", ללא כל קשר למציאות (אפילו 30-40% פער!). גם כל סיפור הגדשת הטורבו נועד להזין את הבלוף, בחיים האמיתיים המנועים האלו לא באמת חסכוניים לעומת מנוע לא-מוגדש המפיק את אותו ההספק. ק | 12.11.18 (ל"ת)
אותו אוטו, אבל הרבה יותר דלק
9 תגובות לכתיבת תגובה