אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אותו אוטו, אבל הרבה יותר דלק

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
אני רכשתי יונדאי איוניק, בנסיעה רגועה אני מגיע ל1000 ק"מ למיכל
אחלה רכב מעניק הרבה יותר בטיחות מכל הרכבים שבדקתי, ניסיתי את סקודה סיאט גיפ סיאט אייביזה טובה אבל קטנה למשפחה, הבעיה היחידה של האיוניק שלא ניתן לחבר וו גרירה וכמעט בלתי אפשרי להתקין מתקן לאופנים על החלק האחורי, ולהרכיב מגלשים על הגג לא מתאים לי, מכוער ומגושם. יותר קל לקפל מושבים אבל אז לא ניתן להסיע ילדים
דוד | 07.02.19
5.
לא ברור לי איך זה קשור למחיר, אנו משלמים פי שלוש
רכב עולה כאן פי שלוש, חלק בגלל מס גבוה וחלק בגלל חוסר תחרות. לדוגמה דלק מוטורס ימכור פורד פוקוס ב 100 אלף לחברות ליסינג ו 137 ללקוח פרטי למה? כי אפשר. אז לעלות הרכב אין קשר למחיר. המחיר הוא לפי כמה הלקוח הפרטי טיפש
חשב מס רכב | 29.12.18
1.
הכותרת מטעה לחלוטין - אותו אוטו, אותה צריכת דלק! רק הבלוף השתנה
השיטה הנהוגה כיום איפשרה ליצרנים להשיג תוצאות פנטסטיות ב"מעבדה", ללא כל קשר למציאות (אפילו 30-40% פער!). גם כל סיפור הגדשת הטורבו נועד להזין את הבלוף, בחיים האמיתיים המנועים האלו לא באמת חסכוניים לעומת מנוע לא-מוגדש המפיק את אותו ההספק.
ק | 12.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת